Перейти до змісту

Шукаю активних людей в команду для позитивних змін в області


vanus

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 62
  • Створено
  • Остання відповідь

Більшість "реформаторів" наступають на одні і ті ж граблі - гроші.

Дай Ромасі проект по будівництву велодоріжок навколо Світязя. Де бюджет в декілька лямів. З підрядником, який запропонує зробити доріжку на 5 см вужчою, як по документах, а куратору за це квартира/машина/чого ще там не вистачає і на що треба вкалувати роками. А якщо ще є жінка і діти, для яких хочеця добре зробити уже зараз.... думаю багато у кого рука "дрогне".

Така уже природа людини.

Тому для реформ треба набирати людей у яких авто чи квартира не викличуть сцикливого захвату і сліз задоволення. Або оплачувати роботу тих хто цього не має на такому рівні, щоб на це не "велись". Ідейних, таких як волонтерський десант в МО кругом не напасешся.

Припустимо я готовий розробляти/просувати/втілювати реформи:

- є вища інженерна освіта

- досвід організації та ведення малого бізнесу (власне яким зараз і займаюсь)

- володію розмовною англійською

- доволі високі комунікативні здібності

- власне авто

питання: що ви готові запропонувати за мою працю, крім бородьби за "ідею" та світлого майбутнього моїх онуків?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шо ви з тими велодоріжками? То зараз найбільш нагальна проблема? Який відсоток населення катається на велосипедах? По дорозі їдуть, по півтротуара там, де люди десятками років ходили їм теж відрізали. В дворі дорогу за рахунок самого двора зробили в 2 рази ширшу, щоб було де автомобілі паркувати і на них гасати. Мені це не потрібно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шо ви з тими велодоріжками?

я описував як приклад, для бажаючих можу те ж перевести на будь-яку програму освоєння бюджетних коштів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шо ви з тими велодоріжками?

я описував як приклад, для бажаючих можу те ж перевести на будь-яку програму освоєння бюджетних коштів

То не до тебе було конкретно. Просто вже запарили тими велосипедами. Можливо і я колись на нього пересяду, але переводити позитивні зміни в області тільки в площину двоколісних, то занадто, ніби то проблема №1. От коли б ті велосипеди красти перестали, то дійсно були б позитивні зміни.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосипедні доріжки - це антисовок, це ставлення держави до простого громадянина. Зміни у нас з'являться коли доріжки почнуть будувати відразу з трасами. Я не фанат велоспорту і не нналежу до всяких асоціацій, намаю облягаючих лосін, але розумію всю важливість процесу. Ну і спробуй колись прокататись з сім'єю на вєліках. второпаєш про що я.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Велосипедні доріжки - це антисовок, це ставлення держави до простого громадянина. Зміни у нас з'являться коли доріжки почнуть будувати відразу з трасами. Я не фанат велоспорту і не нналежу до всяких асоціацій, намаю облягаючих лосін, але розумію всю важливість процесу. Ну і спробуй колись прокататись з сім'єю на вєліках. второпаєш про що я.

непогоджуюсь з прикладом. символ совка в дитинстві напрклад був почтальйон Пєчкін на своєму байку з протягом в голові, відомий хіт про те як "я буду гнати свій велосипед" теж період совка. обладнані в місті велодоріжки це дійсно прояв держави як держави що не тільки думає але і щось робить для своїх громадян. у нас доволі просторе місто щоб про велодоріжки вести мову. велодоріжки взагалі не панацея від всіх проблем, Ви наприклад львів"янам щось скажіть про велодоріжки з їхнею плотністю будов у місті, чи столиці з їх інтенсивністю руху. велотуризм це уже на фініші державотворення і суспільства думаю )))) головне ракову опухоль корупції видалити, хабарники це тільки половина біди друга це "хабародавці"!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це лише велосипедне лоббі, як на борді, так і в облраді в особі вануса велосипедиста, а це вже елемент корупції - пропихати власне хоббі і захоплення за рахунок бюджету.

Вкотре прошу, вкажіть відсоткову частку велозалежних в місті (є ще десь, крім Луцька велодоріжки?) та в області (там велотранспорт, то маст хев).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Це лише велосипедне лоббі, як на борді, так і в облраді в особі вануса велосипедиста, а це вже елемент корупції - пропихати власне хоббі і захоплення за рахунок бюджету.

Вкотре прошу, вкажіть відсоткову частку велозалежних в місті (є ще десь, крім Луцька велодоріжки?) та в області (там велотранспорт, то маст хев).

Бари відкриваємо - відсоток алкозалежних росте, так само буде і з велодоріжками, але в противагу здоров"я нації покращуватиметься.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СанСанич створіть перший антивелосипедний рух в світі, його чольте і думаю влада підтримає саме ваші починання)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як з велодоріжками пов’язана та жопа, котру зібрали з плитки на Відродження ?

черговий популізм від чергових "чесних, які працюють для населення"...

Велосипедні доріжки - це антисовок, це ставлення держави до простого громадянина.

наші то якраз "совок" і 100% відображають за кого нас має наша влада і ті хто туди ломляться

...

хоча вибори полюбе покажуть що це самі кльові велодоріжки :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бари відкриваємо - відсоток алкозалежних росте, так само буде і з велодоріжками, але в противагу здоров"я нації покращуватиметься.

Та да, відрізали по півтротуара у пішоходів, замість відрізати 1 м дороги у автомобілістів у 2-х чи 3-х районах міста і відразу всі стануть купувати лісапєди за 10-60 тис. грн., лосіни, шльоми і балаклави.

СанСанич створіть перший антивелосипедний рух в світі, його чольте і думаю влада підтримає саме ваші починання)

Тема скотилась із змін в області в обговорення: "як кльово їздити на вєліку по колишніх тротуарах - теперішніх велодоріжках".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Топікстартер - відділ інфраструктури та туризму. Це якраз не офтоп, на відміну від "у нас що інших проблем нема".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бари відкриваємо - відсоток алкозалежних росте, так само буде і з велодоріжками, але в противагу здоров"я нації покращуватиметься.

Та да, відрізали по півтротуара у пішоходів, замість відрізати 1 м дороги у автомобілістів у 2-х чи 3-х районах міста і відразу всі стануть купувати лісапєди за 10-60 тис. грн., лосіни, шльоми і балаклави.

СанСанич створіть перший антивелосипедний рух в світі, його чольте і думаю влада підтримає саме ваші починання)

Тема скотилась із змін в області в обговорення: "як кльово їздити на вєліку по колишніх тротуарах - теперішніх велодоріжках".

У вас комплекси шановний! В ватніку, в шапці вушанці, валянках і на Салюті можете їздити, це твоє особисте діло. Якби забрали у автомобілістів 1м впевнений нили б вони. Має бути культура і взаємоповага всіх учасників дорожнього руху.

Я автомобіліст-пішохід-велосипедист і мені насрати як було в сирисир! Зміни треба!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Має бути культура і взаємоповага всіх учасників дорожнього руху.

Так, має бути, але не за рахунок меншості приниження більшості. Ключове слово дорожнього руху, а не руху велосипедистів по пішоходному тротуару і з претензією, а "хулі ти тут, мамаша, коляскою їдеш, це ж велодоріжка, мені тут треба трюки показувати".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Має бути культура і взаємоповага всіх учасників дорожнього руху.

Так, має бути, але не за рахунок меншості приниження більшості. Ключове слово дорожнього руху, а не руху велосипедистів по пішоходному тротуару і з претензією, а "хулі ти тут, мамаша, коляскою їдеш, це ж велодоріжка, мені тут треба трюки показувати".

Дякую, що розумієш про приниження! Я звісно не так давно їжджу, але тепер розумію скільки часу велосипедистів принижували, з одного боку автомобілісти, з іншого пішоходи, ніде не було місця!

Нарешті визнали, що велосипед то класно! Розширили тротуар на 90мм виділили їм частину, а тут пасив зі своєю ДЕМАГОГІЄЮ, ДЕМАГОГІЄЮ, ДЕМАГОГІЄЮ!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та да, відрізали по півтротуара у пішоходів, замість відрізати 1 м дороги у автомобілістів у 2-х чи 3-х районах міста

Е-е-е. Не треба нічого в автомобілістів відрізати :_02: . В Луцьку і так трафік нехілий. Як автомобіліст і велосипедист скажу, що і без велодоріжок можна спокійно їздити на велосипеді по дорозі. Просто деяким велолосям важко вивчити і дотримуватися ПДР. То що через це треба викидати купу бабла і створювати тисячам автолюбителям незручності?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То що через це треба викидати купу бабла і створювати тисячам автолюбителям незручності?

Нє, тепер треба пішоходам створювати незручності. Поки люди звикнуть, що то на тротуарі велодоріжка і на неї зась наступати, то ті велодоріжки бур'яном заростуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То що через це треба викидати купу бабла і створювати тисячам автолюбителям незручності?

Нє, тепер треба пішоходам створювати незручності. Поки люди звикнуть, що то на тротуарі велодоріжка і на неї зась наступати, то ті велодоріжки бур'яном заростуть.

Ти мене неправильно зрозумів. Ті велодоріжки в Луцьку взагалі не треба: ні на тротуарі, ні на проїзжій частині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

RePlay, і мізки комусь взагалі не потрібні.

в Луцьку при такій малій кількості людей - дуже великий % велосипедистів (я підмітив). тому окремі доріжки -маст хев, хоч не цого року, можливо до 18

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в Луцьку при такій малій кількості людей - дуже великий % велосипедистів (я підмітив).

Якщо судити по кількості фанів велоруху на борді, то так. Але я вкотре прошу, хоч приблизну статистику по місту, але так її і не побачив ніразу. Я так само можу написати, що у місті дуже великий %, наприклад, любителів коней, давайте будемо робити скрізь іподроми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SunSeth, ок, но я ніодної людини верхи на коні,яка б кричало вйо Буй, по Луцьку не бачив, а велосипедистів тьма щодня катається, просто тьма.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

SunSeth, ок, но я ніодної людини верхи на коні,яка б кричало вйо Буй, по Луцьку не бачив, а велосипедистів тьма щодня катається, просто тьма.

Ну той хай собі катаються. Нащо їм велодоріжки? В ПДР чітко прописано, як велосипедисти повинні вести себе на дорозі. в чому проблема? Якщо вже так боїшся їздити по дорозі чи не можеш вивчити ПДР - дуй на тротуар. В нас за це все одно ніхто не покарає. Але тоді враховуй, що на тротуарі головний пішоход, а не ти на своєму велоконі.

Одне діло робити велодоріжки з користю і нікому при цьому не заважати, а інше діло - тупо піаритися і зливати бабло. Та ще й при цьому завдавати незручності тисячам пішоходів і автомобілістам.

Якщо вже так хочеться піаритися на велотемі, хай велопарковки роблять. Штука корисна і нікому не заважає. А то деколи вел до паркану приходиться приковувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...