Перейти до змісту

Куплю Volkswagen Passat B6


kushmiruk

Рекомендовані повідомлення

Власне, шукаю авто. Акцентую увагу на Volkswagen Passat B6 універсал з двигуном 1,4 TSI і АКПП DSG не старший ніж з 2009року випуску

типу такого: http://auto.ria.com/...6_15879277.html

Вимоги до авто:

колір - значення немає, але хотів би, якийсь не звичний :_06:

Комплектація - можна і без шкіри, але щоб і не бідова.

можливий варіант - пригнати під замовлення, або допомога людини, яка добре розуміється в нюансах купівлі б/в авто.

ціна бажано не вище 11к$. Хоча все залежить від пропозиції.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чим не подобається авто у прикладі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чим не подобається авто у прикладі?

1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)

2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чим не подобається авто у прикладі?

1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)

2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.

Можу допомогти з пунктом №1 і №2.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

І що на сервісі скажуть?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

І що на сервісі скажуть?

дивлячись хто платити буде :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Стосовно DSG - більше 2 років на такій катаємось - одні плюси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

molotokk

Який загальний пробіг?

6 чи 7-ступка?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

DSG6 також з двома зчепленнями і вона вважається більш витривалою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

двигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років.

однаковий об'єм не означає ідентичність двигунів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нова Skoda Octavia 1.4TSI з DSG їде веселіше VW Passat B5 1.8T на ручці і по витраті пального економніша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю згідний з Davids та Саня

Цей 1.4 TSI має 150 коней, їх цілком вистачить на цей універсал. Адже він мені потрібен не для перегонів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

район 350-400тик, якщо бути не голослівним )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

район 350-400тик, якщо бути не голослівним )

угу, і ще не факт що отих 184 тис. - це справжні, не скручені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Повністю згідний з Davids та Саня

Цей 1.4 TSI має 150 коней, їх цілком вистачить на цей універсал. Адже він мені потрібен не для перегонів.

З цих 150 коней 100 вже загнані .

Віднедавна будьякий товар з характеристиками нижче середнього виготовляють так, аби людина не користувалась ним довго, а змушена була купувати новий товар.

Як кажуть англійці ,,Ми не такі багаті, аби купувати дешеві речі,,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

двигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років.

однаковий об'єм не означає ідентичність двигунів

А що в гольфа 1.4 тільки 2000х років двигуни є??? Взагалі то гольф оновлюється бистріше ніж пассат, і також є 1.4, В 6 гольфа 1.4 122к.с - 160к.с в 7 гольфа 1.4 140 к.с , а в пассата 150 к.с,

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо практичні німці купували собі новий пасат універсал,то явно не повітряні кульки ним возили.

І з тих 1.4 мотору за 400 тиспробігу витиснули максимум, а тепер хочуть збути загнану клячу дурним українцям.

І те и, що там гордо красується емблема Фольксваген -зовсім не рятує від цього факту.

А всі ці сили надуті маркетингово точнісінько як мегапікселі в кмерах деяких телефонів.Або восьмиядерні проци в різній китайчатині.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нова Skoda Octavia 1.4TSI з DSG їде веселіше VW Passat B5 1.8T на ручці і по витраті пального економніша.

Цілком згідний, цієї весни місяць відкатав по Україні на Octavia 1.4TSI з DSG 2014 року... машинка - просто КЛАССС!!! Маленький, економний але доволі потужний двигун в поєднанні з новою коробкою-роботом, чесно скажу - машинка справила враження! Після нової Октавії знову покатався на братовому VW CC 2.0T 2011 року з механікою... потім сів на свою VW Jetta 2.5 звичайний автомат... і зрозумів, що нова Октавія з роботом (впевненний що в нових VW такі ж коробки і двигуни) - всеодно набагато веселіша по динаміці і краща по економії пального, особливо сподобався новий автомат, а верніше - швидкість з якою він переключає передачі. Також, інколи їзжу на батьковій Hyundai Sonata 2.5 2015 року (звичайний двигун і звичайний автомат) то нова шкода (маю на увазі двигун TSI в поєднанні з коробкою DSG) - всеодно їде веселіше і єкономніше!

Кому тільки не давав спробувати як їде машинка з новим 1.4 і новим автоматом - всі прозрівали. В общім, щоб зрозуміти - потрібно самому спробувати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я розумію, що пригнані авто мають за 300к пробігу, але там і сервіс їхній, а не наш, який небуть!

тому на пробіг не орієнтуюсь!

роблю акцент на загальний стан авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизельні варіанти не розглядаєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизельні варіанти не розглядаєте?

дизель, принципово - ні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...