Zheny@ Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:41 Автор #26 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:41 8 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: ні БестЛінка не працює. може через те, що він ЛюксЛінк ?
vampirich Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:43 #27 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:43 Це зветься "волинські імена" місцевий реєстрант 292958 - цей номер працює але той, хто відповідає за днс-и зазвичай приходить з обіда
AgentSmith13 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:45 #28 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:45 так отож... Сервіс на рівні!
AgentSmith13 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:47 #29 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:47 5 минут назад, Zheny@ сказал: @AgentSmith13 шонетак? В мене ВСЕ працює. (оптика, єслі шо) Інету їхнього в нас немає і близько, в них просто ДНС ліг, і добитися відновлення роботи нереально - хоч в рельсу дзвони.
Oli Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:52 #30 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:52 8 хвилин тому, vampirich сказано: але той, хто відповідає за днс-и зазвичай приходить з обіда "Вадім"?
vampirich Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:54 #31 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:54 Щойно, Oli сказано: "Вадім"? хз просто коли щось треба у відповідь лише "буде з обіда" то й вся робота у кращому випадку через електронку
AgentSmith13 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:55 #32 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 06:55 Вже вияснив - тупо ПЕРЕСАТВИЛИ сервака, lutsk,ua налаштували, про записи gov.ua ЗАБУЛИ...
snouden Опубліковано 26 Червня, 2017 в 07:11 #33 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 07:11 25 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Вже вияснив - тупо ПЕРЕСАТВИЛИ сервака, lutsk,ua налаштували, про записи gov.ua ЗАБУЛИ... Я так розумію, мова йде про ресурси ОДА ? А що нема змоги перенести це все кудись ? Та ж ода могла б спокійно свій сервер зробити... Або якщо сервер є, то змінити постачальника інету
AgentSmith13 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 07:56 #34 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 07:56 Свій є, інет не їхній, в них просто лежить secondary DNS
vampirich Опубліковано 26 Червня, 2017 в 08:31 #35 Опубліковано 26 Червня, 2017 в 08:31 тре трансфер домену робити до іншого реєстратора
ZedaZ Опубліковано 21 Липня, 2017 в 11:15 #36 Опубліковано 21 Липня, 2017 в 11:15 Хто в курсі від кого у цього люкслінка аплінк? і чи є хочаб якийсь фейловер? (у мене зараз інтернет технологія [залишки аверса] то задовбали пропадати, от і шукаю заміну)
Адміністратори serega Опубліковано 21 Липня, 2017 в 17:48 Адміністратори #37 Опубліковано 21 Липня, 2017 в 17:48 https://stat.ripe.net/as21256#tabId=routing - там і дивимось про лінки та аплінкиhttps://stat.ripe.net/widget/bgplay#w.resource=as21256 - більш візуально
AgentSmith13 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:33 #38 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:33 Ситуація повторюється - треба змінити ІР на 14 доменів.... Лист на електронку не допомагає (лист доставлено, всім побоку, не ворушаться), по номеру телефону, вказаному на МАКу (певно що то Чухрія номер) чемно кажуть "пишіть листа"... 29-29-58 - ДРУГИЙ день "поза зоною". Яка, к бісу. електронка? Номер АДМІНА, ДЕ? Чи вони думають, що можна тупо вальнути посеред робочого дня 14 сайтів держустанов? Чи таки треба УЗГОДИТИ то, і зробити в 17:00 хоча б, щоб на другий день все робило? Відчуваю, доведеться їхати в гості... Задовбало! Допросяться... Роботи там на 5 хвилин з перекуром.
vampirich Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:44 #39 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:44 імхо давно треба було перевести домени до іншого реєстратора один я перевів, а інший, за який платили волинським іменам, а по факту воно було ними зареєстровано через imena.ua маємо теж граблі, бо передача домена вимагає надто складних тєлодвіженій для них
AgentSmith13 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:50 #40 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:50 Якби ж вони були всі в мене і на мене записані, а вони в РДА... Те перенесення то буде хз скільки часу, а сайти мають робити і крапка. Спілкування з провайдером через електронку - це НОНСЕНС.
ZedaZ Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:53 #41 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:53 2 хвилин тому, AgentSmith13 сказано: Спілкування з провайдером через електронку - це НОНСЕНС. Коли з провом є підписаний SLA то на лист вони відповідають моментально) (але то не про візор)))
AgentSmith13 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:55 #42 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 08:55 Та в них навіть електронка на укр.нет, який там SLA...
AgentSmith13 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 09:04 #43 Опубліковано 12 Березня, 2019 в 09:04 Взагалі спілкування клієнта з провайдером виключно "через пошту", через "заявки" і т.д. пора законодавчо заборонити. Не можеш забезпечити роботу техпідтримки нормально (кол-центр і т.д.) - немає чого послуги надавати. Дуже багато розвелося розумників, які садовлять "вахтьора" і пудрять мізки клієнту. Он, той же Укртелеком, який "не надає налаштувань" (VPI/VCI і т.д.), "привозьте модем, або платний виклик спеціаліста" (що краще - налаштувати за 5 хвилин і забути, чи пертися до Променя, стояти в чергу???) - то як? Цілком законно? налаштування мають бути в договорі, от тільки ВОНИ їх з вого боку змінили, а папірця з новими клієнту не дали... А відмовиттися від нього подекуди нереально - немає нікого більше на вулиці.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.