Andreyxxx Posted July 1, 2015 at 08:36 AM #1 Posted July 1, 2015 at 08:36 AM На з'єднанні січе вихлоп. В інтернеті вичитав, що є керамічний герметик який витримує до 1400 градусів і допомагає у таких ситуаціях. Хто щось чув ?
jack74 Posted July 1, 2015 at 10:01 AM #2 Posted July 1, 2015 at 10:01 AM на якому з'єднані? Блок-колектор? Колектор-штани? Штани-резонатор? Резонатор-глушник? А машина яка? Може в тебе ще й каталізатор є...А що з штатним герметизуючим елементом? Може достатньо його, всього-навсього, замінити на новий?А на рахунок якогось там керамічного... Ніколи не чув і ніколи не потребував. З цим повинен справлятись штатний - той, який передбачений виробником і встановлений з заводу.
Andreyxxx Posted July 1, 2015 at 10:24 AM Author #3 Posted July 1, 2015 at 10:24 AM Випуск складаэться з - колектора, штанів,резонатор, глушник. Січе на з" эднанні резонатора з трубою та глушника з трубою. Там стоять з" эднаня "яблуко" купував нові але всеодно січе, бо стаэ чомусь криво. Я думаю якщо намазати і зажати то повинно тримати.
jack74 Posted July 1, 2015 at 11:31 AM #4 Posted July 1, 2015 at 11:31 AM воно там постійно рухається, тому ніяїкі "засихаючі-застигаючі" гдрметики не допожуть (кераміка, наскільки я розумію, рідкою довго не буде).Раз січе з-під нового "яблучка", значить або хомут не дотискає (хомути теж міняв?), або геометрія не співпадає (наприклад, раструб погнутий)
kayot Posted July 1, 2015 at 03:28 PM #5 Posted July 1, 2015 at 03:28 PM Є герметики для камінів..вони витримують температуру, сам особисто користувався. Але, нажаль, як зауважив jack74 - затвердівший герметик крихкий.
Andreyxxx Posted July 1, 2015 at 03:54 PM Author #6 Posted July 1, 2015 at 03:54 PM Купив сьогодні герметик-цемент. Буду завтра пробувати.
EleKtrik Posted July 1, 2015 at 04:23 PM #7 Posted July 1, 2015 at 04:23 PM А на рахунок якогось там керамічного... Ніколи не чув і ніколи не потребував. З цим повинен справлятись штатний - той, який передбачений виробником і встановлений з заводу. Колись користувався, був дефект по площі- рідна прокладка незправлялась і прогоряла в тому місці. Герметик виправив ситуацію. По консинстенції як глина з вкрапленнями жорсткішої текстури. При досягненні певної температури запікається і стає крихкуватим, але в розумних межах.
jack74 Posted July 1, 2015 at 10:22 PM #8 Posted July 1, 2015 at 10:22 PM Купив сьогодні герметик-цемент. Буду завтра пробувати.відпишись за якийсь час, цікаво
Andreyxxx Posted July 2, 2015 at 08:57 AM Author #9 Posted July 2, 2015 at 08:57 AM Ну що, познімав я всі з"эднання, промазав добряче і склав. Завів авто, щоб розігріти трубу і все. Герметик затвердів приблизно через 5 - 7 хв на робочому авто. Зараз все виглядаэ немов замазано глиною. Проблему мою герметик вирішив
jack74 Posted July 2, 2015 at 09:04 AM #10 Posted July 2, 2015 at 09:04 AM Не кажи "ГОП"... Ти хоча б за тиждень відпишись. (чи місяць... не знаю, скільки часто ти їздиш...) Бо так, то і звичайна глина так само себе б повела
Andreyxxx Posted July 2, 2015 at 09:11 AM Author #11 Posted July 2, 2015 at 09:11 AM Ну до суботу накатаю десь 250 км і відпишу.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.