Перейти до змісту

Вибухнула тойота на чернишевського


Marshall

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ну вот коли побачу в Луцьку Крузак із шноркелем і лебідкою, тоді і назву його Правильним джипом. А налакований із ГБО - недешеві понти, комфортабельні, безпечні, високої прохідності і тд, і саме це я мав на увазі під "урбан джип".

Хід думки зрозумілий ? Що є джип, а що ні ?

Так. Я тебе зрозумів.

  • Відповідей 161
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

*Правильний*, (він же підготовлений) , джип, як ти виразився, це окрема тема, ми ж говорили в загальному, те, що відрізняє джип від паркетника, тобте те, що не можна ДОСТАВИТИ, тобто рама і ПОСТІЙНИЙ повний привід . Все інше доставляєтся й лише тоді джип стає правильним, а з паркетника правильного джипа зробити НЕ МОЖНА,можна лише трохи покращити характеристики, але не більше

Опубліковано

горить иза жари гбо загораеться

Спека впливає тільки на ті установки, де завбачливо ампутований

відсікач в мультиклапані.

5-6 літрів до ємності балону - що ще потрібно для щастя?

Опубліковано

Яким чином від цього горить машина?

А далі все як в підручнику фізики, оскільки зкрапленим газ може бути тільки

при певних умовах - при підвищенні Т, зростає і Р, зважаючи на всілякі шахери-махери з

комплектуючими(установщик який ампутує відсікач робить їх з вірогідністю 146%) діє головний

закон сопромату. Ну той що "де тонко - там прорве". Витік газу може бути невеликий, а може і трішки більший.

Запобіжний клапан на мульті може спрацювати, а може і ні.Може спрацювати в вентиляцію, а може її і не бути.

Ну і т.д.

Хоча дивлячись на роботу деяких інсталяторів - пропан всеж дуже безпечне паливо, і б.в комплектуха з Європи

має неймовірний запас міцності. Інакше пів України було б у вогні.

Опубліковано

от бачиш. Викинутий відсікач не може бути причиною.

Вірніше, щоб він став причиною (і то, не основною, а складовою), потрібно що збіглися всі оті "може" в нехорошому стані (викинули відсікач, не втримав зворотній, не витягнуло у вентиляцію, не витримали шви балона, що вже зовсім неймовірно), плюс щоб якимось чином газ з багажника (в нас же типу балон по швах від тиску розійшовся) поліз в салон і потім ще далі - під капот (я навіть не увявляю, що може змусити газ туди потрапити) і в результаті щоб щей десь взялася іскра. Ймовірність збігу ціх всіх (і так самих по собі малоймовірних) подій (поломок) в одній машині в один момент прямує до нуля.

Все банальніше, простіше. Чомусь почав пускати газ чи редуктор (прокладки, зірвані різьби після ремонту, тощо), чи з'єднання газопровід-редуктор, чи з'єднання на клапані. Набралось газу під капотом, іскра і БУХ!

А під капотом дійсно є від чого спалахнути. Чи-то іскра біля високовольтних дротів, чи-то від колектора випускного... А в багажнику від чого? Чи в салоні? Ну хіба прикурили. І в салон з-під капота газ теж елементарно може попасти...

Газ (зріджений, пропан) не більш небезпечний, ніж звичайний бензин.

Опубліковано

Набралось газу під капотом, іскра і БУХ!

Малоймовірно - пропанбутан важчий за повітря, а абсолютного штилю на вулиці не буває, тобто

його розжене по планеті.

Чомусь почав пускати газ чи редуктор, чи з'єднання газопровід-редуктор

Тому що відсікач в металоломі.

Газ (зріджений, пропан) не більш небезпечний, ніж звичайний бензин.

Потенційно небезпечніший - все ж таки ємність під тиском, але технологія

експлуатації практично перекриває ці ризики, порівняно з бензином - якщо технологію таки не порушувати.

Опубліковано

Чомусь почав пускати газ чи редуктор, чи з'єднання газопровід-редуктор

Тому що відсікач в металоломі.
ну ти знов... Ну до чого тут відсікач?????? Відсікач стоїть як перестраховка, щоб в балон не запресували під зав'язку, тобто, щоб в балоні гарантовано лишався газовий пухир (газ зріджений, а повинно бути трохи в газоподібному стані). Якщо викидають відсікач, то в балон можна втиснути трохи більше. Зрозуміло, що тиск трохи теж буде вищий, але не настільки, щоб це загрожувало розгерметизацією редуктора під капотом!

Крім цього, в нормальній апаратурі є байпас, який стравить критичний надлишок тиску в атмосферу.

А взагалі, той відсікач викидали колись, коли заправлялись з машин, а зара навіть не знаю, хто цим заморочується...

Опубліковано

ну ти знов... Ну до чого тут відсікач??????

Бо я не знаю іншої причини витоку газу зі справної апаратури, яка могла б

спричинити займаня.

Крім цього, в нормальній апаратурі є байпас, який стравить критичний надлишок тиску в атмосферу.

Ти проїдься по інсталяторах і запитайся яка різниця між клапанами класу А і В, тоді відношення

до ампутації відсікача зміниться.

Доречі клапан цей не байпас, а запобіжний і як будь-яка арматура для роботи під тиском

має проходити регулярне випробування або заміну через деякий час.

Я би не ризикнув випробовувати корпус редуктора і мембрани на міцність на машині, та ще й пропаном.

Опубліковано

Розслабся.

Так я і непрягався, а ще за радянських часів пакетики поліетиленові прали - кагбе совок

не найкращий орієнтир.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...