Перейти до змісту

Відгуки про відвідані лекції


pashabyvolia

Рекомендовані повідомлення

Власне є бажання почути думки людей, які були присутні на відкритих лекціях Луцького ІТ-кластеру в ЛНТУ та СНУ. Позитивні - негативні сторони, краща - гірша доповідь, чи варто далі проводити, куди рухатись і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дивне запитання... спробую пояснити чому :)

На старті проекту я навіть було повірив в доброту людей і єдиним, що не давало спокою, було незрозуміле коло організаторів. Ну ясно що id ту ідею мусолили в якомусь там вигляді, але чому організаторами є люди, які найменшого відношення не мають до ІТ ? ото якось вселяло зернинку "нає*алова"

Відвідавши "лекцію" я зрозумів, що це якась попса для галочки. Ібо пригнали технарів, які не розповідали цікаве і потрібне про напрямок, а закопувалися в якусь частину специфікації і мусолили її... від чого у всіх присутніх виникало бажання встати і вийти, яким багато молоді і скористалося.

Велика купа роздутої реклами і конференція за участю представників влади пояснили мені чому проектом керує журналіст. Усе це велика булька для чийогось старту. А ІТ компанії у те запряглися щоб троха робочої сили посмикати, бо як інакше пояснити присутність HR від девілсів на лекціях :)

Після того ще раз зходив на лекцію. Лишній раз переконався що лекції проводяться для кількості і щоб було. Благо я туди не за знаннями і розумінням йшов тому не покинув аудиторію раніше як частина слухачів.

P.S.: звичайно ж імхо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Відвідавши "лекцію" я зрозумів, що це якась попса для галочки. Ібо пригнали технарів, які не розповідали цікаве і потрібне про напрямок, а закопувалися в якусь частину специфікації і мусолили її... від чого у всіх присутніх виникало бажання встати і вийти, яким багато молоді і скористалося.

До того і йшло, видно тут була розумна критика:

Потрібні системні та фундаментальні знання, а всякі bash, perl, python мають властивість відбувати в минуле разом з появою більш практичних та спеціалізованих систем як в програмуванні так і в управлінні.

Мова, основи, алгоритми, методики так, а всякі друпали, вордпреси це вже факультатив і короткотривала перспектива.

Але давайте дивитися і на іншу сторону медалі: ну не так багато установ\фірм\організацій відгукнулося на ІТ Кластер.

Відправити спеціаліста вести лекцію для студентів .... це не завжди цікаво для організації.

Тому і не так багато різноманітних варіантів лекцій ...

Тре якось заохотити, щоб не сказати змусити, брати участь в кластері ... (нехай хтось зацікавлений в кадрах, чи в рекламі спонсорства, хай так аби був рух)

А на рахунок матеріалу і лекцій: на мою думку значно доцільніше імплементувати дані згідно тематики в курси самих викладачів вузів. Нехай би професіонали попрацювали з викладачами, безкоштовно навчили користуватися тим чи іншим інструментарієм. І я думаю він міг би стати чудовим варіантом практичного застосування на якихось лабораторних\практичних\проектах\завданнях.

Тобто не відриваючи від загальної тенденції матеріалу, вкладати практичні навики роботи з конкретним інструментарієм! І нехай викладачі далі самостійно навчають студентів, і раціональніше і ефективніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

дивне запитання... спробую пояснити чому :)

На старті проекту я навіть було повірив в доброту людей і єдиним, що не давало спокою, було незрозуміле коло організаторів. Ну ясно що id ту ідею мусолили в якомусь там вигляді, але чому організаторами є люди, які найменшого відношення не мають до ІТ ? ото якось вселяло зернинку "нає*алова"

Відвідавши "лекцію" я зрозумів, що це якась попса для галочки. Ібо пригнали технарів, які не розповідали цікаве і потрібне про напрямок, а закопувалися в якусь частину специфікації і мусолили її... від чого у всіх присутніх виникало бажання встати і вийти, яким багато молоді і скористалося.

Велика купа роздутої реклами і конференція за участю представників влади пояснили мені чому проектом керує журналіст. Усе це велика булька для чийогось старту. А ІТ компанії у те запряглися щоб троха робочої сили посмикати, бо як інакше пояснити присутність HR від девілсів на лекціях :)

Після того ще раз зходив на лекцію. Лишній раз переконався що лекції проводяться для кількості і щоб було. Благо я туди не за знаннями і розумінням йшов тому не покинув аудиторію раніше як частина слухачів.

P.S.: звичайно ж імхо :)

Водовози чи що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лєвандовський явно мітить в депутати...

В багатьох країнах навіть директора на власники мега корпорацій за честь вважають читати лексії "зеленим як три рублі студентам", тому там не запрошують, вони самі приходять, правда не всім дано вміти читати, й начитувати.

В нас більшість компаній взагалі не хочуть брати практикантів під будь-яким соусом, та й не всі компанії можуть похизуватись дійсно спеціалістами своєї справи, тому що скупляться їм платити достойну для них зарплату, тому ті ж спеціалісти працюють не в них :), тому й немає когось щоб представити компанію.

Та й більшість "спеціалістів, програмістів, адмінів і так далі", яких я зустрічав, то такі вже "перці" не в іпатись, що вони вважають нижче свого достоїнства щось комусь підказати, та допомогти в вирішенні якоїсь проблеми порадою, не кажучи вже посильної допомоги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на рахунок матеріалу і лекцій: на мою думку значно доцільніше імплементувати дані згідно тематики в курси самих викладачів вузів. Нехай би професіонали попрацювали з викладачами, безкоштовно навчили користуватися тим чи іншим інструментарієм. І я думаю він міг би стати чудовим варіантом практичного застосування на якихось лабораторних\практичних\проектах\завданнях.

Тобто не відриваючи від загальної тенденції матеріалу, вкладати практичні навики роботи з конкретним інструментарієм! І нехай викладачі далі самостійно навчають студентів, і раціональніше і ефективніше.

Підтримую. Це й часу менше займає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...