fedot Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:18 #26 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:18 RePlay, Ви би доступною мовою висловлювалися.... Не всі ж гуру драг-рейсінгу...І не "мэтри" гаражної справи
yura-patriot Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:27 #27 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:27 Ото накідали! дякую!!! бо не був, завдяки вам(фото ,силкам)щас побуду)))
RePlay Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:33 #28 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:33 RePlay, Ви би доступною мовою висловлювалися.... Не всі ж гуру драг-рейсінгу...І не "мэтри" гаражної справиХм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.
Andreyxxx Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:39 Автор #29 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:39 На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:40 #30 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:40 Posrsche у фіналі наказав Bentley. Народу це сподобалось :-)
Andreyxxx Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:42 Автор #31 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:42 Posrsche у фіналі наказав Bentley. Народу це сподобалось :-)Ага, таке відчуття було, що порш взлетить.
Deemon Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:46 #32 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:46 Хм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.цікаво і хто з бордівчан тобі має викотити цю інфу по конкретному авто на яке ти запав?
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:49 #33 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:49 На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.Роки своє дають, але то ще й враження зі сторони таке.Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.
RePlay Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:52 #34 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:52 На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.Та да, там тільки синя E36 класно поїхала, а інші якось не дуже. Ну але там теж могли бути якісь овочі з малими обємами. Так що хз.Posrsche у фіналі наказав Bentley. Народу це сподобалось :-)Порш там явно не сток.
foma144 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:56 #35 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 19:56 Хм...Ну, маю на увазі яка конфігурація двигуна, підвіски, коробки? Може хто з власниками спілкувався. Особливо по зеленій таврії цікаво, що вона так E34 на старті обїхала.Дивився на зелену таврію. Стандартний двигун 1.3 з розрізною шестернею. Більше нічого такого не помітив, розпорка була верхніх стаканів. Кліренс завишений, деталей не знаю.
Megaherz Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:01 #36 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:01 На кваліфікації Golf R32 показав час у 13 з гаком секунд, причому на старті він тупонув так, що супротивник вже 2 ввімкнув. Але потім він його догнав і перегнав. Якби не тупняк на старті - то час був би набагато кращим за 13 секунд (а це час фіналістів). Шкода шо далі кваліфікації той гольф не поїхав.
RePlay Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:01 #37 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:01 Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.Зате стокова - це еврідей машинка, а підготовлена - тільки пуляти з місця і то, у випадку тазів, недовго.
foma144 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:02 #38 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:02 На мою думку, бмв якісь туповаті були, чи то водії так керують чи роки дають своэ.Роки своє дають, але то ще й враження зі сторони таке.Навіть "Таврія" заряжена їде доволі пристойно, а "вісімка" взагалі при об'ємі 1,5 дрючила спокійно всіх у класі 2,0, але злила зарядженій Ibiza. На драгові стоковій машині нема що робити. Хіба покатушки для любителів, але в змаганях шансів немає. Заряджена машинка нижчого класу проїзджає на ура.Вісімка перероблений двигун 16 клапанів (об"єм не знаю), 4 дросеся, фільтр повітря просто відсутній. Власник сказав, що завів о восьмій (зібрав до купи все) і що двигун мінімум 150 коней. Ібіца біла мій сосід. Знімав капот і дивився. Двигун 2.0 так само без впуска з окремими дроселями і без фільтру, стоїть ЕБУ Январь 7.2 та чипований, реально заточений під драг, з спец.бензобаком в багажнику, бронепроводами , сліками на передку і вузькими ззаду і т.д. і т.д. КПП теж перероблене. Сподобався тахометр, жаль не сфоткам, на півприборки, спідометра не знайшов. Заправлений 106 бензином (зі слів власника).
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:07 #39 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:07 Вісімка перероблений двигун 16 клапанів (об"єм не знаю), 4 дросеся, фільтр повітря просто відсутній. Власник сказав, що завів о восьмій (зібрав до купи все) і що двигун мінімум 150 коней. Ібіца біла мій сосід. Знімав капот і дивився. Двигун 2.0 так само без впуска з окремими дроселями і без фільтру, стоїть ЕБУ Январь 7.2 та чипований, реально заточений під драг, з спец.бензобаком в багажнику, бронепроводами , сліками на передку і вузькими ззаду і т.д. і т.д. КПП теж перероблене. Сподобався тахометр, жаль не сфоткам, на підприборки, спідометра не знайшов.Спідометр там нафіг непотрібен на драговій машині. При вазі машині тона 150 к.с. виїзджає з 16 секунд.
Zheny@ Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:48 #40 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 20:48 Зайшов на борду, і взнав )) Частіше виходь з борди
Foross Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:00 #41 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:00 поршу повезло що лансер сіренький поломився. такби пришлось попотіти їй)
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:07 #42 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:07 А що зі сріблястеньким стало? Стартував він файно... На жаль, проблеми не дали успішно фінішувати.
Foross Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:11 #43 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:11 А що зі сріблястеньким стало? Стартував він файно... На жаль, проблеми не дали успішно фінішувати.як казав власник щеплення полетіло, неміг передачу включіти. чорний не такій був цікавий як цей))
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:15 #44 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:15 О, то я не помилився :-) До старту повернувся своїм ходом, але на одній передачі.
Witi@ Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:15 #45 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:15 поршу повезло що лансер сіренький поломився. такби пришлось попотіти їй) Ланцер проти порша поDрочиtи пішов би )
Саня Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:17 #46 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:17 Witi@, той сріблястенький веселіше проти чорного виглядав. Сподіваюсь проблеми зі зчепленням вирішаться "малою кров'ю".
Foross Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:21 #47 Опубліковано 24 Травня, 2015 в 21:21 поршу повезло що лансер сіренький поломився. такби пришлось попотіти їй) Ланцер проти порша поDрочиtи пішов би ) вибачте ви гонку бачили? лансер полетів, причому в прямому смислі цього слова.
Megaherz Опубліковано 25 Травня, 2015 в 06:36 #49 Опубліковано 25 Травня, 2015 в 06:36 Ево покруче був.Але все ж таки, я думаю що якби лансер сріблястий не поламався і Golf R (сорі, раніше казав що R32) не пропав, в фіналі було б куди цікавіше.Я дуже чекав як поїде гольф в заїздах. Він на старті (кваліфікації) продрушляв секунди 3 мабуть, тупо простояв на місці (фору давав чи що), а потім догнав і перегнав - і при цьому час був 13 з гаком секунд !!! І це враховуючи його тупняк на старті.
Litovets Опубліковано 25 Травня, 2015 в 07:51 #50 Опубліковано 25 Травня, 2015 в 07:51 Сподіваюсь проблеми зі зчепленням вирішаться "малою кров'ю".Вирішаться заміною нажимного диска (корзини) і установкою обмежувача ходу вилки щоб така проблема більш не повторилась.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.