Jump to content

А ви вже пройшли медогляд до школи в поліклініці? Тоді готуйтесь!


Distalo

Recommended Posts

Готуємось до школи, тому необхідно пройти медичний огляд у поліклініці. Я не маю знайомих лікарів або ж медсестер у поліклініці, які за певну плату чи просто дякую, можливо б зробили це за мене, а ще хочу дійсно перевірити здоров’я дитини. Тому взяли медичну картку, дитину , ну щоб здавалося ще потрібно для того, щоб пройти медогляд. , і з самого ранку йдемо на прийом до лікарів. Вже о 8.10 заходимо на 2-й поверх реєстратури. Питаємо, які лікарі можуть прийняти. На жаль ніхто не прийме, бо треба записуватись. Тож йдемо до столу, де лежать папки із записами до лікарів, знаходимо дві потрібні папки, в одній всі три листки списані, просимо чистий, щоб на якийсь хоча би день записатися. Виявляється, що нові листки викладаються по п’ятницях, тому треба прибігти в п’ятницю (шкода, що не уточнила зранку чи ввечері, можливо прийдеться приходити декілька разів у п’ятницю, щоб записатися), щоб не дай боже не пропустити того чистого місця для запису на прийом. В іншій папці знаходимо все ж таки один листок з пробілами для запису і записуємось через 10 днів, ну звичайно не на той час, коли мені зручно, а тоді, коли є пусте вікно. Далі йдемо у стоматологічне відділення (ціле відділення на 2-му поверсі з євроремонтом та навіть своєю реєстратурою, по коридору дуже багато кабінетів і мало людей на коридорі). Щоправда в реєстратурі немає нікого, біля віконечка тихенько кипить чайничок – хтось же має прийти каву пити? Йду по кабінетах, бачу дві жіночки у сусідньому кабінеті в білих халатах – значить працівниці. Питаю, чи є хтось в реєстратурі- кажуть, що є, проте ніхто з них не поспішає вийти. Чекаю далі. Одна нарешті виходить. Вибачте любі , якщо відірвали вас від такої важливої справи, але ми дуже поспішали в садок. Питаю коли можна пройти стоматолога, кажуть що йдіть вже та дають номерок з направленням до лікаря. Трішки стало веселіше, ну думаю повезло, хоча б стоматолога пройдемо. В коридорі сидить троє людей з дітьми. Підходжу до кабінету, з впевненістю, що не треба чекати в черзі, ну думаю, для годиться спитаю, чи є хтось до нашого лікаря. І тут - ШОК, виявляться всі до нього (при тому, що є багато інших кабінетів , графіки на дверях говорять про те, що вони приймають, і навіть лікарів в тому самому кабінеті). Здаю той номерок в реєстратуру – подумки дякую стоматологічному відділенню і адміністрації, Думаю, чи потрібен той ремонт, коли обслуговування 0. І вихожу з поліклініки. Дитина питає, чому ми не зайшли до лікаря. Не знаю, як це логічно пояснити. Їду в маршрутці на роботу і думаю – цікаво, а скільки сьогодні стоматологів зранку було на прийомі? Чи потрібне ціле відділення поліклініці, якщо зранку приймає один лікар? Якщо лікарів було більше , чому нам дали направлення саме до того, до якого черга? А можливо в інших кабінетах є ще й приватні лікарі? Чи не можна покласти чистих листків для запису ну хоча на місяць , а не на три дні, які вже списані? Просто хочеться хоча б якогось нормального обслуговування. Похід до поліклініки – для мене майже завжди це ШОК, бо в моїй свідомості не вкладається, як у такому закладі можна так знущатися над людьми. Це ще не Європа і вже навіть не радянський союз, коли можна було прийти на медогляд і пройти всіх лікарів за один день чи навіть півдня. Треба було починати проходити медогляд десь із січня місяця точно. Або ж брати відпустку в травні, щоб не виперли з роботи за постійні прогули, бо як пояснити керівнику, що я кожен день проходжу з дитиною медогляд. Я думаю, що більшості клієнтів поліклініки болить це питання, не болить тільки адміністрації лікарям, до яких немає черг, бо в них є листки по яких вони приймають. Риторичне питання до адміністрації – як зробити так, щоб в першу чергу людям було зручно до вас ходити. Це ж не просто огляд якогось лікаря, це МЕДОГЛЯД. Чому я маю 10 днів у місяць, зриватися з роботи і бігти спочатку в садочок в один кінець міста, потім в поліклініку в інший кінець міста, потім знов у садочок – завести дитину, а потім на роботу. І це стільки руху , щоб один лікар ЗРОБИВ ЗАПИС у карточці, а в кращому випадку обстежив дитину. Я думаю, що вихід є, проте для когось невигідно це робити. Прошу в цій темі залишати відгуки по якості обслуговування в поліклініках, як проводять огляди ті чи інші лікарі.

Link to comment
Share on other sites

Не знаю, в мене це все якось швидко виходило. Можливо, якщо йти туди налаштованим, що "завжди це ШОК", то так воно й буде.

Link to comment
Share on other sites

Готуємось до школи, тому необхідно пройти медичний огляд у поліклініці. Я не маю знайомих лікарів або ж медсестер у поліклініці, які за певну плату чи просто дякую, можливо б зробили це за мене, а ще хочу дійсно перевірити здоров’я дитини. Тому взяли медичну картку, дитину , ну щоб здавалося ще потрібно для того, щоб пройти медогляд. , і з самого ранку йдемо на прийом до лікарів. Вже о 8.10 заходимо на 2-й поверх реєстратури. Питаємо, які лікарі можуть прийняти. На жаль ніхто не прийме, бо треба записуватись. Тож йдемо до столу, де лежать папки із записами до лікарів, знаходимо дві потрібні папки, в одній всі три листки списані, просимо чистий, щоб на якийсь хоча би день записатися. Виявляється, що нові листки викладаються по п’ятницях, тому треба прибігти в п’ятницю (шкода, що не уточнила зранку чи ввечері, можливо прийдеться приходити декілька разів у п’ятницю, щоб записатися), щоб не дай боже не пропустити того чистого місця для запису на прийом. В іншій папці знаходимо все ж таки один листок з пробілами для запису і записуємось через 10 днів, ну звичайно не на той час, коли мені зручно, а тоді, коли є пусте вікно. Далі йдемо у стоматологічне відділення (ціле відділення на 2-му поверсі з євроремонтом та навіть своєю реєстратурою, по коридору дуже багато кабінетів і мало людей на коридорі). Щоправда в реєстратурі немає нікого, біля віконечка тихенько кипить чайничок – хтось же має прийти каву пити? Йду по кабінетах, бачу дві жіночки у сусідньому кабінеті в білих халатах – значить працівниці. Питаю, чи є хтось в реєстратурі- кажуть, що є, проте ніхто з них не поспішає вийти. Чекаю далі. Одна нарешті виходить. Вибачте любі , якщо відірвали вас від такої важливої справи, але ми дуже поспішали в садок. Питаю коли можна пройти стоматолога, кажуть що йдіть вже та дають номерок з направленням до лікаря. Трішки стало веселіше, ну думаю повезло, хоча б стоматолога пройдемо. В коридорі сидить троє людей з дітьми. Підходжу до кабінету, з впевненістю, що не треба чекати в черзі, ну думаю, для годиться спитаю, чи є хтось до нашого лікаря. І тут - ШОК, виявляться всі до нього (при тому, що є багато інших кабінетів , графіки на дверях говорять про те, що вони приймають, і навіть лікарів в тому самому кабінеті). Здаю той номерок в реєстратуру – подумки дякую стоматологічному відділенню і адміністрації, Думаю, чи потрібен той ремонт, коли обслуговування 0. І вихожу з поліклініки. Дитина питає, чому ми не зайшли до лікаря. Не знаю, як це логічно пояснити. Їду в маршрутці на роботу і думаю – цікаво, а скільки сьогодні стоматологів зранку було на прийомі? Чи потрібне ціле відділення поліклініці, якщо зранку приймає один лікар? Якщо лікарів було більше , чому нам дали направлення саме до того, до якого черга? А можливо в інших кабінетах є ще й приватні лікарі? Чи не можна покласти чистих листків для запису ну хоча на місяць , а не на три дні, які вже списані? Просто хочеться хоча б якогось нормального обслуговування. Похід до поліклініки – для мене майже завжди це ШОК, бо в моїй свідомості не вкладається, як у такому закладі можна так знущатися над людьми. Це ще не Європа і вже навіть не радянський союз, коли можна було прийти на медогляд і пройти всіх лікарів за один день чи навіть півдня. Треба було починати проходити медогляд десь із січня місяця точно. Або ж брати відпустку в травні, щоб не виперли з роботи за постійні прогули, бо як пояснити керівнику, що я кожен день проходжу з дитиною медогляд. Я думаю, що більшості клієнтів поліклініки болить це питання, не болить тільки адміністрації лікарям, до яких немає черг, бо в них є листки по яких вони приймають. Риторичне питання до адміністрації – як зробити так, щоб в першу чергу людям було зручно до вас ходити. Це ж не просто огляд якогось лікаря, це МЕДОГЛЯД. Чому я маю 10 днів у місяць, зриватися з роботи і бігти спочатку в садочок в один кінець міста, потім в поліклініку в інший кінець міста, потім знов у садочок – завести дитину, а потім на роботу. І це стільки руху , щоб один лікар ЗРОБИВ ЗАПИС у карточці, а в кращому випадку обстежив дитину. Я думаю, що вихід є, проте для когось невигідно це робити. Прошу в цій темі залишати відгуки по якості обслуговування в поліклініках, як проводять огляди ті чи інші лікарі.

Я нікого не захищаю но в чьом проблема?

Певно в поліклініці нічього нікому не сказали а тут вирішили "ізлить пічаль в інет"?

Link to comment
Share on other sites

Ну, що ви накинулись - людина хоче щось змінити, але не знає як, тому вирішила обговорити.

Як там правильно : -Мысль, слово, дело. :0150:

Link to comment
Share on other sites

щаслива ви.....якщо для вас новинкою стало, що до лікаря треба записуватись раніше, і в п"ятницю подають нові списки.....Того року проходили медогляд, записались і все за 3 дні пройшли, проблем ніяких не було.

Link to comment
Share on other sites

може не дуже в тему, але чому ви себе там не захищали, а вирішили тут такий пост накатати? якщо ось не влаштовує,краще відкривати рот там,на місці. немає листків на запис - настоювати щоб були. не дають - питатися хто за це відповідає. часто навіть звичайне запитання "вирішимо тут,чи підемо до головного лікаря?" допомагає. так,побурчать,скажуть що ви істеричка,але і листка дадуть і запишуть. точно так само в стоматолога. чому не вирішити питання з тими дівчатами що каву пили? зразу напряму. вони не знають,знайти того хто знає. навіть якби і в той кабінет де черга, то вас просто пустили б першими. це ж просто медогляд - подивився і записав.

я проходила медогляд і в садочок,і позаплановий. за два дні справлялися.

Навіть якщо я побурчу-покричу (чого не вмію робити) - то мені "..дадуть і листка і запишуть", а для інших все так і залишиться. Це не моя особиста проблема. Це проблема адміністрації закладу. Коли я прихожу записатися, щоб здати загальний аналіз крові, всі листки списані і нового немає, а дівчатка в кабінеті мені говорять - почекайте ми о 10.00 винесемо. То я маю чекати з 8.00 до 10.00, щоб тільки записатися на аналіз. Як на мене це брєд.

Link to comment
Share on other sites

Коли переді мною зранку в реєстратуру стоїть чоловік з маленькою дівчинкою, хоче взяти довідку, щоб завести малечу в садок. А йому говорять - ваш лікар сьогодні приймає з 11.00. Скажіть , а чи не можна було людині сказати "Ваш лікар приймає з 11.00, проте ви можете підійти до чергового лікаря, він випише вам довідку". Ні, таки треба щоб людина знову йшла з дитиною на 11.00 і вже ясно , що сьогодні в садочок не попаде. Просто людяність треба мати в таких закладах і входити в положення інших людей.

Link to comment
Share on other sites

і чого накинулись на людину? далеко не в кожного такий характер, щоб одразу сваритись. Я теж не з таких, однак це не значить, що мене така ситуація влаштовує. Давно пора було ввести електронні черги або запис по телефону. І це ще у вас є час, щоб те все пройти (до школи). Ми влітку з малим записувались, то теж зайняло немало часу. Добре якщо той час є. А от для прикладу ситуація. Дають дитині-інваліду направлення на ПМПК, яке засідає в кращому випадку один раз в тиждень. Є певна дата коли ти ПМПК маєш пройти. І хоч вбийся, а за той тиждень маєш пройти всіх лікарів перед комісією. Вихід? Або сваритись або просити лікарів, щоб прийняли без запису. І в першому і в другому випадку почуваєшся м'яко кажучи не комфортно. А ще є аспект біганини туди-сюди з хворою дитиною. То хіба так це має бути?

Link to comment
Share on other sites

Записувала малу до окуліста ще тиждень тому в поліклініці на Чорновола. Вільні місця були через тиждень. А в кабінеті жінка лікар сиділа без діла і дитину приймати відмовилася, це при тому, що в черзі нікого не було. Я можу назвати це одним словом - бардак.

З однієї сторони і порядку хочеться, і посваритися можна було б, але не з маленькою дитиною на руках.

Хоча, якщо порівняти дитячу поліклініку і жіночу консультацію, то претензій майже нема. В дитячій ще жодного разу за рік ніхто не попросив заплатити благодійний внесок, на кабінет, аналіз чи прививку.

Link to comment
Share on other sites

Так, дійсно , останнім часом стало менше людей на коридорах в поліклініці на пр. Волі. Це мабуть через систему записів. Але важче стало і потрапити до якогось лікаря. Цікаво, на Чорновола така сама система? Чи там простіше все.

Link to comment
Share on other sites

Самозапис - ще та єрунда, мотивують його тим, що народ постійно робив "кіпіш", бо нема номерків.

цікаво, а скільки сьогодні стоматологів зранку було на прийомі? Чи потрібне ціле відділення поліклініці, якщо зранку приймає один лікар? Якщо лікарів було більше , чому нам дали направлення саме до того, до якого черга

раз там були, то чому не подивились/запитали?

як би це банально не звучало, але безкоштовна медицина вона така у всьому світі... :(

Link to comment
Share on other sites

як би це банально не звучало, але безкоштовна медицина вона така у всьому світі... :(

100%

Link to comment
Share on other sites

як би це банально не звучало, але безкоштовна медицина вона така у всьому світі... :(

нічого собі безкоштовна! http://www.apteka.ua/article/320217

Link to comment
Share on other sites

Записалися в п'ятницю до 3 лікарів, вибрали зручний час. В обраний день здали кров, в окуліста черги не було, до хірурга були діти на перев'язку, то трішки зачекали. Печатка стоматолога в карточці вже була, бо дивились в садку, але мали деякі питання, то прийшли, людей під кабінетом не було, прийняли, про талончики нічого не казали. Зайняло все хвилин 30-40, ще й в садок встигли. Тільки до ортопеда запис майже за 3 тижні, якраз маємо завтра йти. Порівняно з поліклінікою для дорослих жодних проблем, там попробуй без направлення сімейного попасти до іншого лікаря, хоч і з талончиком, годину можна посидіти.

Link to comment
Share on other sites

Ну блін, я завжди готуюсь до того, що прийшов туди надарма і коли справа вигоряє - переповнююсь оптимізмом. Логіки там шукати не потрібно. ремонт зроблений не для вас. Мусить же ш на чомусь керівний персонал заробляти от і ремонти проводять. Ми не Європа, ми вакуум, позачасовий, позацивілізаційний континуум. З цим просто потрібно звикнутись.

Для особливо серйозних випадків є контакти серйозних лікарів, а так як повезе.В поліклініках здоров'я нема, там таблетки виписують.

Link to comment
Share on other sites

10 шокирующих фактов о медицине от известного хирурга. Правда, от которой мурашки по коже...

Марти Макария - известный хирург-онколог, исследователь из Университета Джона Хопкинса. Этот человек выступает за прозрачность в сфере здравоохранения.

Если ты считаешь, что американская медицина безупречна (еще бы, в таких красивых клиниках, напичканным новомодным оборудованием!), то смеем тебя немного удивить.

Марти, врачу-практику, современному гуру хирургии, пришлось на своем веку повидать всякое. Он как сторонник правды решил открыть глаза многим людям на то, что происходит в самом сердце американских клиник, поделившись весьма шокирующей информацией. Будь готов услышать отрезвляющую правду о системе здравоохранения! Вот что поведал миру именитый хирург:

1. Исследования показывают, что один из четырех больных, как правило, становится жертвой врачебных погрешностей.

2. Как показывает статистика, в США еженедельно приблизительно 40 человек попадают под скальпель по ошибке.

3. Система оплаты у медиков такова, что они вынуждены целенаправленно назначать ненужные процедуры и лекарства, чтобы получить дополнительную прибыль.

4. Практически 50 % всех методик лечения не имеют под собой почвы.

5. Часто бывают такие случаи, когда пациенту умышленно не сообщают о наиболее щадящем методе лечения, чтобы хирург мог практиковаться.

6. Среди списка основных причин смертности врачебная ошибка занимает почетное пятое место.

7. Врачам нужно предложить пациенту хоть что-то, даже когда ему нельзя ничем помочь. Но вовсе не из сердобольности, просто дорогое медицинское оборудование куплено в кредит, а расплачиваться чем-то надо.

8. Пока человечество не изобрело лекарство от всех болезней, приходится довольствоваться тем, что есть.

9. Каждый год из-за прямого медицинского вмешательства умирают 225 000 больных. Из них 106 тысяч умирают вследствие употребления официально утвержденных медицинских препаратов. Другие же 119 тысяч - жертвы халатного отношения медперсонала.

10. Мой вам совет: старайтесь избегать посещения клиник и прибегайте к их помощи только в случае крайней необходимости. При этом не мешало бы всегда иметь персонального юриста, который будет защищать ваши права как пациента и следить за тем, чтобы вы получали надлежащее лечение.

От этой информации просто волосы встают дыбом! Как видишь, жертвой неправильного лечения или врачебных экспериментов может стать кто угодно: от этого, увы, не застрахован никто... Жаль, что медицина стала всё больше напоминать супермаркет. Надеемся, что изменения в лучшую сторону в системе здравоохранения не за горами. А сейчас тебе остается только верить в лучшее

тут

Link to comment
Share on other sites

Пока человечество не изобрело лекарство от всех болезней, приходится довольствоваться тем, что есть.

Ай-яй-яй. Безсовісні американці, не можуть вилікувати усі хвороби на світі, не те що медики інших країн

Link to comment
Share on other sites

Distalo, в мене питання - яким чином Ви проходили медогляд в садочок? Система в полiклiніцi не перший день така...

ЗІ: Найцікавіше у Вас попереду - отримання підсумкового заключення.

Link to comment
Share on other sites

erica

Дякую, що попередили. А що із підсумковим заключенням може бути?

Коли проходили медогляд в садочок, лікарі приймали не по запису, брали дитину, карточку і вперед по лікарях. Так, були черги, але не було проблеми попасти до будь-якого лікаря. А зараз , заходиш в поліклініку, а там глухо - немає людей. Лікарі ніби й сидять по кабінетах , ніби на прийомі, а спробуй попасти - якщо ти не в списку? От і доводиться придумувати - чи то гострий біль у дитини і просити талончика, чи як дехто - сваритися.

Link to comment
Share on other sites

Distalo, можливо щось змінилось зараз... Коли ми йшли в перший клас заключення давала лікар, яка приймала аж 2 (!!) години на день. І через її кабінет мали пройти абсолютно всі першокласники міста - з усіх поліклінік..... Про те, які були черги і скільки днів ходили люди думаю розказувати не треба?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Усі наші державні установи глибоко страждають на бюрократію і тяганину, це стосується і наших дитячих поліклінік. Тому, ідучи туди, затартеся по саме нікуди терпінням і вільним часом, без цього поки ніяк, на жаль.

Хочете швидше і без проблем - ідіть в приватні, правда, туди треба затаритись грошенятами.

Вибір, ясне діло, є, тільки чомусь він не на користь нам, платникам податків і за чий кошт нас повинні належно обслуговувати.

Навіть, якщо почати "возбухати" проти цієї системи, то тільки собі нерви витрепеш і навряд чи зміниш ситуацію - плавали - знаємо...

Тому, коли треба було проходити медогляд - брала вихідний, запас провізії і води для дитини і йшли проходити усі круги пекла. І, коли так налаштуєштся, то чомусь проходиш все швидко і без проблем, за 2-3 години максимум.

Удачі усім батькам майбутніх першокласників!

Link to comment
Share on other sites

А має значення, де проходиш? Якщо є можливість поставити печатки в якійсь районній лікарні то ці висновки лікарів "прокатять" в Луцьку? А то, я щось починаю переживати...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...