Перейти до змісту

потрібна порада шановної публіки


madkot

Рекомендовані повідомлення

Друзі!

Є проблема вибору байка для відносно помірної їзди на роботу по асфальту та по лісам і паркам.

вибираю між

KELLYS 14 VIPER 50 TITANIUM 19,5"

kellys TNT 05

kellys SPIDER 10

найнер спокушає 29" колесами, але не впевнений що буду відчувати себе на ньому комфортно ніж на 26"

Я дещо далекий до сучасних специфікацій компонентів тому можливо ваші думки допоможуть визначитись

дякую за комежн коментар

p.s. першочерговий вибір був за VIPER 50

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. так як колишній власник вилки M3020 - "г" рідке і огидне, це не те що макет, це тимчасова проставка між рамою і колесом, діаметр ніг 25мм, через 3міс починають шататися ноги вилки. Краще вже бери щось на XCM чи XCT

2. Вібряки це постійний клопіт з їх підналаштуванням протягом сезону, навіть механічні дискові зуми хоч і не лапають "зірок з неба", але після вібряків кілька боляк відпаде одразу.

Все інше на твій смак +-1 одного класу, то служитиме однаково.

про різницю 26" чи 29" почитай де інде,

якщо хош мою субєктивну думку то: 26" вертлявіше, але менший накат. В 29" навпаки, легше долати перешкоди і значні відстані.

P.S. якщо вирішиш, що хочеш нінер і семе марки Келіс то краще вже брати ТNT 10

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, якщо ще для себе не вирішили, чи найнер, чи 26-і колеса - то почитайте тут, тут, і є ще наша тема ось тут.

Як казала одна моя знайома, "всі жаліються, що на найнері важче їхати, чим на 26-их колесах. Але поки ще ніхто із 29-их назад на 26-і не перейшов." :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, якщо ще для себе не вирішили, чи найнер, чи 26-і колеса - то почитайте тут, тут, і є ще наша тема ось тут.

Як казала одна моя знайома, "всі жаліються, що на найнері важче їхати, чим на 26-их колесах. Але поки ще ніхто із 29-их назад на 26-і не перейшов." :_07:

ну з моїм досвідом активної їзди на 20" - поняття "важкість" - відносне.

дякую, почитаю зараз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж підтримаю сказане Українцем відносно вилок і колес з вибором. Мож краще за ті гроші бу в хорошому стані, думаю там і обвіс буде смачніший і все остальне не таке вбите. Просто після покупки, пройденого навіть шляху в кілька км буде вже бу. А ще як необережно кілька коцок зробити, -30% від вартості втратили.

Читати про колеса можна багато 26 чи 29? Мож 27,5? Про це все обєктивно думати поки на різних розмірах не погоцаєш і не зрозумієш в чому суть.

Ще до коліс я би сказав що роль зіграє ріст власника. Для прикладу до 1.8 м я б рекомендував 26, звише 29. В таких пропорціях ростовка з відповідними розмірами коліс будуть полегшувати маневреність, посадку і т.д. ІМХО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Если все же будешь брать вел с вибрейками, советую поменять колодки на более дорогие, желательно картриджные. Разница будет ощутима. Дисковая стоковая механика только если в планах заменить на гидравлику (не нужно будет менять колеса). Хорошая д. механика в стоке не ставится, т.к. стоит как гидра среднего уровня.

Посмотри б/у, только закладывай в бюджет, что возможно придется заменить расходники.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

разница 26/29 примерно 50долл при равном обвесе

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну з моїм досвідом активної їзди на 20" - поняття "важкість" - відносне.

дякую, почитаю зараз

Після 20" вам любий ровер буде кращий. Я на своїх 26" геть не комплексую на фоні 29".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після 20" вам любий ровер буде кращий. Я на своїх 26" геть не комплексую на фоні 29".

kooper, якщо ТС з роботи-на роботу з"їздити, та пивка час від часу виїхати попити - то так.

Якщо щось глибше - тільки 29і.

Читав таке цікаве порівняння. Якщо стоять 29і колеса та карбоновий руль - це певною мірою нівелює ригідну вилку. Тобто усе одно, що стоїть вилка типу "Сантур". Якось так.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так, народ, не сваріться, не варте це того.

дякую всім за поради. сьогодні буду дивитись. Pride i Magellan бачив, але ці торгові марки для мене не знайомі. не знаю де їх збирають і які вони в експлуатації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Pride i Magellan бачив, але ці торгові марки для мене не знайомі. не знаю де їх збирають і які вони в експлуатації.

Magellan Volans в Лєкса, веліком він цілком задоволений. На рахунок Pride - багато користувачів Харків Туриста мають їх, ганяють в хвіст і гриву. Хороші "конячки". :)

наскільки я розумію у Лекса він з покращенними компонентами. на жаль бюджет не гумовий, тому знайшов у базовій комплектації ось таке

Magellan Volans 29er Comp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неплохой вариант 27,5 http://spellibike.co...spelli-sx-7500/ 473 USD в Луцке http://lutsk.vol.olx...html#f50382cd88

А ездил на 20" это на "Десне" или BMX?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неплохой вариант 27,5 http://spellibike.co...spelli-sx-7500/ 473 USD в Луцке http://lutsk.vol.olx...html#f50382cd88

А ездил на 20" это на "Десне" или BMX?

Ні, це був Божевільний Боцюн - в народі Аист

дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп Спайдер. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.

Дякую Таня, не зрозумів про Скарп - це ти про який саме байк говориш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.

Дякую Таня, не зрозумів про Скарп - це ти про який саме байк говориш?

Ну, Спайдер, мала на увазі. База в них одна. Тепер вони всі в цій лінійці Спайдери. А до 14-го року Спайдер 10 називався просто Скарпом ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только не бери ростовку 19,5

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только не бери ростовку 19,5

от ростовка якраз питання не докінця зрозуміле - приміряв 19,5, ніби нормально, але як себе покаже у русі не знаю, у PRIDE бачу ростовка 19 для найнера але точно зрозуміти яка для моїх 176 см росту буде кращою - поки що не можу. завтра заїду прайд мірти під себе - буду роздивлятись уважніше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для твоего роста М-ка (МТБ 17,5") будет в самый раз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рамы кроме ростовки имеют ЕТТ (длину), она разная по производителям и линейкам. Производитель закладывает, будешь ли ты более вертикально сидеть на велике или горизонтально.

Ростовку МТБшного вела можно проверить, становишься ногами через раму и от рамы до паха должна ладонь проходить (см10)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для твоего роста М-ка (МТБ 17,5") будет в самый раз

дякую, тепер буде проблема знайти найнера з даною ростовкою і приємною ціною ))) буду шукати

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Только не бери ростовку 19,5

от ростовка якраз питання не докінця зрозуміле - приміряв 19,5, ніби нормально, але як себе покаже у русі не знаю, у PRIDE бачу ростовка 19 для найнера але точно зрозуміти яка для моїх 176 см росту буде кращою - поки що не можу. завтра заїду прайд мірти під себе - буду роздивлятись уважніше

19,5, як на мою думку багато буде.

У мене десь 178 ріст. Так от, катав я собі на 17,5, і в один момент купив собі б/у бергамонта 20 дюймів., з думкою свого передарувати. При купівлі сів на вел проїхався по асфальту десь з кілометр, ніби нормально, зручно. Потім почав трохи кататись, і зрозумів, що на старому суттєво зручніше і впевненіше себе почуваю. І продав я бергамонта...

Дивись на 17,5 - 18, як на мене.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, треба ще одне уточненн з врахуванням вашого досвіду,а саме:

Наскільки відчутна перевага гідравлічних гальм від механічних? Чи можна сильно не заморочуватиь на цим? Дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Наскільки відчутна перевага гідравлічних гальм від механічних? Чи можна сильно не заморочуватиь на цим? Дякую

В мене дешеві механічні гальма - Tektro Novela. Для спокійної їзди їх цілком вистачає. Правда, раз в декілька місяців треба підлаштовувати, все ж таки тросики розтягуються.

а що значить спокійна їзда у твоєму розумінні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут питання не в тому, втримають, чи ні. Ві-брейки нас в Карпатах теж тримали.В тому числі і Лєкса. ))

На механіці для цього треба трохи більше зусиль, ніж на гідравліці, але то теж не так суттєво. Велике питання обслуговування. Щоб не мати геморою з гідрою, треба брати якісну, дорогу. Якщо грошей мало, то можно обійтись механікою, але теж не шо-нібудь. З механікою простіше в обслуговуванні, але частіше треба лазити до неї, щоб добре працювала. Якщо гідра хреново працює, то тут вже можуть бути більш важки вади, яки дорого і складно виправляються. Я раджу брати велосипед в стоці з механікою, а згодом зібратись і поміняти її на класну гідру. Бо в стоці, добрі гідравлічні гальма будуть на топовому дорогому байку, де по колу теж буде не Ацера. )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...