madkot Опубліковано 11 Березня, 2015 в 12:54 #1 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 12:54 Друзі!Є проблема вибору байка для відносно помірної їзди на роботу по асфальту та по лісам і паркам.вибираю між KELLYS 14 VIPER 50 TITANIUM 19,5" kellys TNT 05 kellys SPIDER 10найнер спокушає 29" колесами, але не впевнений що буду відчувати себе на ньому комфортно ніж на 26"Я дещо далекий до сучасних специфікацій компонентів тому можливо ваші думки допоможуть визначитисьдякую за комежн коментарp.s. першочерговий вибір був за VIPER 50
Ukrainec Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:06 #2 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:06 1. так як колишній власник вилки M3020 - "г" рідке і огидне, це не те що макет, це тимчасова проставка між рамою і колесом, діаметр ніг 25мм, через 3міс починають шататися ноги вилки. Краще вже бери щось на XCM чи XCT2. Вібряки це постійний клопіт з їх підналаштуванням протягом сезону, навіть механічні дискові зуми хоч і не лапають "зірок з неба", але після вібряків кілька боляк відпаде одразу. Все інше на твій смак +-1 одного класу, то служитиме однаково. про різницю 26" чи 29" почитай де інде, якщо хош мою субєктивну думку то: 26" вертлявіше, але менший накат. В 29" навпаки, легше долати перешкоди і значні відстані. P.S. якщо вирішиш, що хочеш нінер і семе марки Келіс то краще вже брати ТNT 10
Miro Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:09 #3 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:09 Ну, якщо ще для себе не вирішили, чи найнер, чи 26-і колеса - то почитайте тут, тут, і є ще наша тема ось тут. Як казала одна моя знайома, "всі жаліються, що на найнері важче їхати, чим на 26-их колесах. Але поки ще ніхто із 29-их назад на 26-і не перейшов."
madkot Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:12 Автор #4 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 14:12 Ну, якщо ще для себе не вирішили, чи найнер, чи 26-і колеса - то почитайте тут, тут, і є ще наша тема ось тут. Як казала одна моя знайома, "всі жаліються, що на найнері важче їхати, чим на 26-их колесах. Але поки ще ніхто із 29-их назад на 26-і не перейшов." ну з моїм досвідом активної їзди на 20" - поняття "важкість" - відносне. дякую, почитаю зараз
ant@res Опубліковано 11 Березня, 2015 в 15:10 #5 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 15:10 Я теж підтримаю сказане Українцем відносно вилок і колес з вибором. Мож краще за ті гроші бу в хорошому стані, думаю там і обвіс буде смачніший і все остальне не таке вбите. Просто після покупки, пройденого навіть шляху в кілька км буде вже бу. А ще як необережно кілька коцок зробити, -30% від вартості втратили. Читати про колеса можна багато 26 чи 29? Мож 27,5? Про це все обєктивно думати поки на різних розмірах не погоцаєш і не зрозумієш в чому суть. Ще до коліс я би сказав що роль зіграє ріст власника. Для прикладу до 1.8 м я б рекомендував 26, звише 29. В таких пропорціях ростовка з відповідними розмірами коліс будуть полегшувати маневреність, посадку і т.д. ІМХО
romanc Опубліковано 11 Березня, 2015 в 16:09 #6 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 16:09 Если все же будешь брать вел с вибрейками, советую поменять колодки на более дорогие, желательно картриджные. Разница будет ощутима. Дисковая стоковая механика только если в планах заменить на гидравлику (не нужно будет менять колеса). Хорошая д. механика в стоке не ставится, т.к. стоит как гидра среднего уровня.Посмотри б/у, только закладывай в бюджет, что возможно придется заменить расходники.
romanc Опубліковано 11 Березня, 2015 в 16:15 #7 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 16:15 разница 26/29 примерно 50долл при равном обвесе
kooper Опубліковано 11 Березня, 2015 в 20:08 #8 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 20:08 ну з моїм досвідом активної їзди на 20" - поняття "важкість" - відносне.дякую, почитаю заразПісля 20" вам любий ровер буде кращий. Я на своїх 26" геть не комплексую на фоні 29".
Miro Опубліковано 11 Березня, 2015 в 20:18 #9 Опубліковано 11 Березня, 2015 в 20:18 Після 20" вам любий ровер буде кращий. Я на своїх 26" геть не комплексую на фоні 29".kooper, якщо ТС з роботи-на роботу з"їздити, та пивка час від часу виїхати попити - то так.Якщо щось глибше - тільки 29і.Читав таке цікаве порівняння. Якщо стоять 29і колеса та карбоновий руль - це певною мірою нівелює ригідну вилку. Тобто усе одно, що стоїть вилка типу "Сантур". Якось так.
madkot Опубліковано 12 Березня, 2015 в 07:16 Автор #10 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 07:16 так, народ, не сваріться, не варте це того.дякую всім за поради. сьогодні буду дивитись. Pride i Magellan бачив, але ці торгові марки для мене не знайомі. не знаю де їх збирають і які вони в експлуатації.
madkot Опубліковано 12 Березня, 2015 в 08:54 Автор #11 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 08:54 Pride i Magellan бачив, але ці торгові марки для мене не знайомі. не знаю де їх збирають і які вони в експлуатації. Magellan Volans в Лєкса, веліком він цілком задоволений. На рахунок Pride - багато користувачів Харків Туриста мають їх, ганяють в хвіст і гриву. Хороші "конячки". наскільки я розумію у Лекса він з покращенними компонентами. на жаль бюджет не гумовий, тому знайшов у базовій комплектації ось таке Magellan Volans 29er Comp
romanc Опубліковано 12 Березня, 2015 в 10:36 #12 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 10:36 неплохой вариант 27,5 http://spellibike.co...spelli-sx-7500/ 473 USD в Луцке http://lutsk.vol.olx...html#f50382cd88А ездил на 20" это на "Десне" или BMX?
madkot Опубліковано 12 Березня, 2015 в 10:49 Автор #13 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 10:49 неплохой вариант 27,5 http://spellibike.co...spelli-sx-7500/ 473 USD в Луцке http://lutsk.vol.olx...html#f50382cd88А ездил на 20" это на "Десне" или BMX?Ні, це був Божевільний Боцюн - в народі Аистдякую
odna Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:17 #14 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:17 Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп Спайдер. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.
madkot Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:21 Автор #15 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:21 Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.Дякую Таня, не зрозумів про Скарп - це ти про який саме байк говориш?
odna Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:25 #16 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 13:25 Якщо цікаво, то з цих трьох я би вибрала Скарп. Знаючи добре ТС. Але з Келлісів я особисто вибрала Вандала )). ТНТ у Келлісів - не альо, взагалі-то. Дійсно, найнери Прайди і цікавіше будуть.Дякую Таня, не зрозумів про Скарп - це ти про який саме байк говориш?Ну, Спайдер, мала на увазі. База в них одна. Тепер вони всі в цій лінійці Спайдери. А до 14-го року Спайдер 10 називався просто Скарпом ))
Tais Опубліковано 12 Березня, 2015 в 17:33 #17 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 17:33 Только не бери ростовку 19,5
madkot Опубліковано 12 Березня, 2015 в 20:20 Автор #18 Опубліковано 12 Березня, 2015 в 20:20 Только не бери ростовку 19,5от ростовка якраз питання не докінця зрозуміле - приміряв 19,5, ніби нормально, але як себе покаже у русі не знаю, у PRIDE бачу ростовка 19 для найнера але точно зрозуміти яка для моїх 176 см росту буде кращою - поки що не можу. завтра заїду прайд мірти під себе - буду роздивлятись уважніше
romanc Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:12 #19 Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:12 для твоего роста М-ка (МТБ 17,5") будет в самый раз
romanc Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:22 #20 Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:22 Рамы кроме ростовки имеют ЕТТ (длину), она разная по производителям и линейкам. Производитель закладывает, будешь ли ты более вертикально сидеть на велике или горизонтально.Ростовку МТБшного вела можно проверить, становишься ногами через раму и от рамы до паха должна ладонь проходить (см10)
madkot Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:45 Автор #21 Опубліковано 13 Березня, 2015 в 07:45 для твоего роста М-ка (МТБ 17,5") будет в самый раздякую, тепер буде проблема знайти найнера з даною ростовкою і приємною ціною ))) буду шукати
Unknown Опубліковано 13 Березня, 2015 в 08:26 #22 Опубліковано 13 Березня, 2015 в 08:26 Только не бери ростовку 19,5от ростовка якраз питання не докінця зрозуміле - приміряв 19,5, ніби нормально, але як себе покаже у русі не знаю, у PRIDE бачу ростовка 19 для найнера але точно зрозуміти яка для моїх 176 см росту буде кращою - поки що не можу. завтра заїду прайд мірти під себе - буду роздивлятись уважніше19,5, як на мою думку багато буде.У мене десь 178 ріст. Так от, катав я собі на 17,5, і в один момент купив собі б/у бергамонта 20 дюймів., з думкою свого передарувати. При купівлі сів на вел проїхався по асфальту десь з кілометр, ніби нормально, зручно. Потім почав трохи кататись, і зрозумів, що на старому суттєво зручніше і впевненіше себе почуваю. І продав я бергамонта...Дивись на 17,5 - 18, як на мене.
madkot Опубліковано 16 Березня, 2015 в 05:50 Автор #23 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 05:50 Народ, треба ще одне уточненн з врахуванням вашого досвіду,а саме:Наскільки відчутна перевага гідравлічних гальм від механічних? Чи можна сильно не заморочуватиь на цим? Дякую
madkot Опубліковано 16 Березня, 2015 в 06:08 Автор #24 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 06:08 Наскільки відчутна перевага гідравлічних гальм від механічних? Чи можна сильно не заморочуватиь на цим? ДякуюВ мене дешеві механічні гальма - Tektro Novela. Для спокійної їзди їх цілком вистачає. Правда, раз в декілька місяців треба підлаштовувати, все ж таки тросики розтягуються.а що значить спокійна їзда у твоєму розумінні?
odna Опубліковано 16 Березня, 2015 в 07:50 #25 Опубліковано 16 Березня, 2015 в 07:50 Тут питання не в тому, втримають, чи ні. Ві-брейки нас в Карпатах теж тримали.В тому числі і Лєкса. ))На механіці для цього треба трохи більше зусиль, ніж на гідравліці, але то теж не так суттєво. Велике питання обслуговування. Щоб не мати геморою з гідрою, треба брати якісну, дорогу. Якщо грошей мало, то можно обійтись механікою, але теж не шо-нібудь. З механікою простіше в обслуговуванні, але частіше треба лазити до неї, щоб добре працювала. Якщо гідра хреново працює, то тут вже можуть бути більш важки вади, яки дорого і складно виправляються. Я раджу брати велосипед в стоці з механікою, а згодом зібратись і поміняти її на класну гідру. Бо в стоці, добрі гідравлічні гальма будуть на топовому дорогому байку, де по колу теж буде не Ацера. )
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.