Перейти до змісту

Ціна на бензин / дизель / газ


kmd

Рекомендовані повідомлення

...

а якщо ще з іншого боку, то - http://board.lutsk.u...lt-megane-2011/ )

класна альтернатива ГБО ;), але ж пишу що нема ще грошей... - мені б "крєдітік", гривневий ... по фіксованій ставці :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де розкладені числа по полицях? Чому нам як кінцевим споживачам показують максимум кінцеву оптову ціну? І ця ціна у кого? Чи ви гадаєте єремеєв, коломойський та інші не займаються оптовою торгівлею нафтопродуктами? Яка оптова ціна у панчука (Панхім на Мамсурова) хто знає? Яка вартість пального на заводі в Мозирі (та що на експорт)? Згадайте всі моменти коли піднімали вартість палива - коли вартість нафти падала бензин назад вже не вертався.

Люди ми маємо повне право знати як формується ціна на паливо. Від нафти до бензину-дизпалива-бітуму. Прозорість ціноутворення ось що повинні вимагати від влади.

Я теж за прозоре ціноутворення, але якщо нам не можуть показати елментарного ціноутворення проїзду в маршрутках то про що говорити... Чому не викладати в інеті (сайт) де буде показно всі витрати власників маршрутного бізнесу.. і пасажиро потік. Де ми зможемо підрахувати реальну ціну послуги... Чомусь всі тільки розказують.. а такий елементарний крок ніхто не може зробити...

питання в тому чому ми мовчимо? Це з нашої мовчазної згоди все відбувається.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А де розкладені числа по полицях? Чому нам як кінцевим споживачам показують максимум кінцеву оптову ціну? І ця ціна у кого? Чи ви гадаєте єремеєв, коломойський та інші не займаються оптовою торгівлею нафтопродуктами? Яка оптова ціна у панчука (Панхім на Мамсурова) хто знає? Яка вартість пального на заводі в Мозирі (та що на експорт)? Згадайте всі моменти коли піднімали вартість палива - коли вартість нафти падала бензин назад вже не вертався.

Люди ми маємо повне право знати як формується ціна на паливо. Від нафти до бензину-дизпалива-бітуму. Прозорість ціноутворення ось що повинні вимагати від влади.

Я теж за прозоре ціноутворення, але якщо нам не можуть показати елментарного ціноутворення проїзду в маршрутках то про що говорити... Чому не викладати в інеті (сайт) де буде показно всі витрати власників маршрутного бізнесу.. і пасажиро потік. Де ми зможемо підрахувати реальну ціну послуги... Чомусь всі тільки розказують.. а такий елементарний крок ніхто не може зробити...

питання в тому чому ми мовчимо? Це з нашої мовчазної згоди все відбувається.

Бо як для Луцька нема критичної маси. В плані України найшлась маса яка в 2013 вийшла. Для Луцька потрібно тись 20 мін. і щоб стояли поки не зроблять.. А реально тис. 2 - 5 напевно вийде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціни в нас як доллар дорожчає - завжди йдуть вгору, а коли дешевшає - не спішать, ой як не спішать. Те, що на загальну тенденцію здешевшання нафти в 2 рази взалі кладуть, я взагалі мовчу. А все тому, що ринку паливних матеріалів в нас НЕМА, натомість є корупційна змова нафтотрейдерів, і корупційна сліпота антимонопольного комітету :0156:

Флешмоб шолі замутить - машину - на прикол, велосипед - рулить, може тоді ці г@дони почнуть трохи рєпу чухать?

Змінено користувачем Harddriver
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а як же посівна, ніхто рєпу чухать не буде із-за того шо населення пересіло на вели, їм то побоку. не стануть же всі аграрії із-за того, що соляра дорога, багато хто відсіється/переорієнтується/збанкрутіє/закриється, но жить то нада. Жаль, що нашому так сказать "позафракційному" рєпу не начухали в ВР. Всі на вели не пересядуть, а от для бажаючих зараз пересісти - норм вел нинчє тоже не дешеве задоволення

Змінено користувачем Akim
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://forum.kurs.co...na-neft-benzin/

кому цікаво, не полінуйтесь, перечитайте.

перечитала все ). Відразу помітно людину яка "в темі" - http://forum.kurs.co.../user/3216-aid/

Його розрахунки, в принципі схожі з Коломойським.

Лякують його слова:

цена будет снижаться за счет качества. Других вариантов не вижу.
К концу февраля пойдет спрос на нефтепродукты т.к. активируется навигация (в тех частях где лед мешал судоходству), начнутся сельхозработы по всей территории Евразии в США и Канаде. А спрос потянет цену вверх.

На сайті того ж ORLEN є графік - так на початку 2014 року тонну продавали за 900-1100$. Навіть думати не хочу про те що буде, якщо почне рости нафта....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Передивилась я ще раз "формулу Коломойського" - ну що тут сказати - єврей :)

...додаємо до них акциз $ 260 і множимо це на 1,2 - це ПДВ. Потім додаємо $ 15 за перевалку і $ 20 за ж / д доставку....», - пояснив він.

не нада в собівартість включати ПДВ. Він то при імпорті хоч і платить 20%, але потім, при реалізації кінцевому споживачу, йому ці кошти повертаються (імпортери майже ніколи не доплачують пдв по декларації. Це я про різницю між сплаченим пдв на митниці і тим що він отримує при реалізації).

Висновок такий, маржа на АЗС (по моїх приблизних розрахунках), на сьогоднішній день 3-4 грн. з літри.

Потрібно все-таки в уряду вимагати стабілізації гривні і перегляду ставок податків... тільки як?

До речі, цікаво скільки в нас в Луцьку продається нафтопродуктів в роздріб через АЗС в місяць? Це ж наша міська рада скоро отримає вже 02.03.2015 року мала отримати гроші - 5% збору з реалізації в роздрібній мережі всіх тютюнових виробів, алкогольних напоїв (а січень же ж був запойний місяць ;)) та нафтопродуктів (основна частка) за січень 2015 року і буде отримувати щомісяця!!!. Цікаво яка там сума вийшла - треба проконтролювати на що ці гроші (наші) будуть використовуватись в Луцьку...

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво яка там сума вийшла - треба проконтролювати на що ці гроші (наші) будуть використовуватись в Луцьку...

Закон прийняли про публічність витрат?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сервіс для інформації: http://vseazs.com/ В иберіть Волинська, потім воно запам'ятає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ясєнпєрєц. Якщо по трасі в одних заправках, для прикладу, газ 14,80(ОККО, ВОГ, МАРШАЛ, Шелл..), а в інших 12,60(ТНП, Укрнафта..).. Де будуть черги? По крайній мірі так було на вихідних. І ніякі плюшки не замилять око, якщо різниця в літрі 2грн., і дорога далека.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла СМС від ОККО, пропонують знижку 1 Грн. на літрі при заправці від 10-ти літрів. Колись менше пропонували і від 20-ти літрів. Маржа дозволяє, а попит мабуть сильно впав.

а мені прийшло - знижка 70 коп при запраці від 15 л)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

"Автомайдан Волинь " блокував АЗС з вимогами знизити ціни на пальне!!!

11025811_786889974713539_3381152573564690955_n.jpg?oh=54724fa1a27df6cad448244af2048478&oe=5572795F&__gda__=1434978613_9e1b6ce5153005fcad618dfaf16274e9

  • +1 2
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Автомайдан Волинь " блокував АЗС з вимогами знизити ціни на пальне!!!

От я навіть не знаю, як коментувати той факт, що люди, які в жовтні агітували голосувати за Єремеєва, тепер намагаються доказати, що той продає задорогий бензин.

Не знали, за кого агітували?

Знали, але одумались?

Чи договорняк про акцію (від якої ніхто не постраждає, а коли ціни на пальне у ВСІХ трейдерів дещо знизяться із-за падіння долара - то можна буде кричати "Ми добилися!")?

Відчуття огиди.

Да-да, знаю, "сам-то чьо сдєлал?"

  • +1 8
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Автомайдан Волинь " блокував АЗС з вимогами знизити ціни на пальне!!!

От я навіть не знаю, як коментувати той факт, що люди, які в жовтні агітували голосувати за Єремеєва, тепер намагаються доказати, що той продає задорогий бензин.

Не знали, за кого агітували?

Знали, але одумались?

Чи договорняк про акцію (від якої ніхто не постраждає, а коли ціни на пальне у ВСІХ трейдерів дещо знизяться із-за падіння долара - то можна буде кричати "Ми добилися!")?

Відчуття огиди.

Да-да, знаю, "сам-то чьо сдєлал?"

як все примітивно. дійсно, тільки вигляд роблять, що невдоволені.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прийшла СМС від ОККО, пропонують знижку 1 Грн. на літрі при заправці від 10-ти літрів. Колись менше пропонували і від 20-ти літрів. Маржа дозволяє, а попит мабуть сильно впав.

а мені прийшло - знижка 70 коп при запраці від 15 л)

Я крутіший :0155:

Якщо серйозно, то вони мабуть моніторять скільки часу в них не заправлявся. Які були попередні об'єми і ... В мене було більше 30 000 балів на фішку, Вже майже рік в них не заправляюсь. Недавно заїхав тільки щоб бали отоворити от вони зачухались як би клієнта повернути.

а я самий "кинутий" - 70 коп. при заправці від 20 літрів(((....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені прийшла смс -1грн при заправці більше 80л дизельного пального

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Автомайдан Волинь " блокував АЗС з вимогами знизити ціни на пальне!!!

11025811_786889974713539_3381152573564690955_n.jpg?oh=54724fa1a27df6cad448244af2048478&oe=5572795F&__gda__=1434978613_9e1b6ce5153005fcad618dfaf16274e9

Так опускаєть по трохи вже на 1 грн скинули. Ще трішки і буде 23.. Нижче в любому випадку при баксі в 25 не буде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заправлявся сьогодні газом перший раз після подорожчення ціни на брсм. Дивлячись на чек плакати хочеться.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

....А ціна думаю ближчим часом на гривень 3 точно впаде а як стабілізується долар до 25 то бенз по 22 точно буде).

враховуючи різноманітні знижки ОККО, ВОГ (Сьогоднівчора :) заправились на окко 92-им за 23,00 грн. (-1,50 грн.) + кава в подарунок )))

та наступну інформацію:

Завтра WOG опускает цены на все виды топлива. А-92 на 1 грн, будет 23,49грн/л. Дизель на 0,50 коп, будет 25,49грн/л.

вже майже справдився прогноз ;).

В Вас гарно виходить, давайте ще курс долара "спрогнозуємо" )))

Сервіс для інформації: http://vseazs.com/ Виберіть Волинська, потім воно запам'ятає.

А цей "сервіс" працює не правильно!!! 08.03.2015 А-92 на окко (Волинь) на сайті ціна 25,49 грн., а реально цілий день - 24,49 грн.

....Цікаво яка там сума вийшла - треба проконтролювати на що ці гроші (наші) будуть використовуватись в Луцьку...

за січень 5-6 млн.грн. Луцьк+район (в лютому має бути більше - ціни ж виросли) - і то, напевно багато хто "ухилився", я думала буде більше ...

оффтоп :_08:

хто знає де побачити бюджет Луцька?

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

...

....Цікаво яка там сума вийшла - треба проконтролювати на що ці гроші (наші) будуть використовуватись в Луцьку...

за січень 5-6 млн.грн. Луцьк+район (в лютому має бути більше - ціни ж виросли) - і то, напевно багато хто "ухилився", я думала буде більше ...

оффтоп :_08:

хто знає де побачити бюджет Луцька?

Цей податок, 5% від обороту, платить фірма в бюджет по місцю реєстрації чи по місцю торгової точки?

А звідки цифра 5-6 млн. грн., є дані по кількості реалізованого пального?

ps: здається в темі є кілька "інсайдерів" , то діліться інформацією :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, цікаво скільки в нас в Луцьку продається нафтопродуктів в роздріб через АЗС в місяць?

ось http://board.lutsk.ua/topic/157581-dorozhni-zbr--mscev-dorogi/page__hl__%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BE інфа по області,по Луцьку теж можна взнати.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скільки українці переплачують за бензин

free.gif

Українці переплачують за пальне в середньому 8 гривень за один літр. Про це в блозі на Gazeta.ua пише депутат Київської обласної ради Олександр Аронець.

"24 лютого, коли гривня здійснила круте піке, долар купляли в середньому по 38-39 гривень, в той же день, під вечір, основні автозаправні мережі підняли ціни на бензин марки А-95 до 28-29 гривень. Таким чином за літр ми платили 0.76 дол.", - нагадує активіст.

Водночас, попри те, що сьогодні курс долара опустився до рівня 23.50-24 грн, ціни на бензин марки А-95 в найвідоміших мережах WOG та ОККО опустились лише до позначки 27.50 за літр.

Таким чином, сьогодні літр бензину коштує 1.14 дол. Фактично на сьогодні економічно обгрунтованою є ціна 19-20 грн за літр А95, зазначає Аронець.

"Враховуючи те, що мережа WOG належить олігарху-нардепу Єремєєву, а топ-менеджер Єремєєвської групи "Континіум" сьогодні міністр інфраструктури Андрій Пивоварський, ймовірно і є причиною того, що Антимонопольний комітет спить", - пише депутат столичної облради.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Аронець такий Аронець, мабуть великий експерт з ціноутворення.

І мабуть може навести свій приклад розрахунку(з не придуманими цифрами) від придбання пального за кордоном до заливання його в бак споживача. Розкаже яке саме пальне купують, де його розбавляють спиртом, чим підганяють октанове число.

Складається враження, що всі все знають але не можуть за дупу схопити злодія :)

А народ у нас довірливий: що скаже журналюга чи політик - усім вірять на слово.

Я ж лише бачу скорочення об'ємів реалізації і масові скорочення працівників у нафтотрейдерів а не захмарні їх надприбутки.

Підтримую коментар від представника КОКО :)

Ціна на нафтопродукти в Україні формується під впливом трьох основних чинників:

1. Світова ціна на нафту і як наслідок, відпускна ціна на нафтопродукти на НПЗ (при падінні цін на нафту ціни на н\п пропорційно знижуються і навпаки)

2. Курс долара та євро. Оскільки український ринок більше ніж на 70% складається з імпортованого пального, усі ці нафтопродукти купуються на закордонних НПЗ за долари США. Відповідно, залежність від курсу надзвичайно висока. Окрім того, частина податків від ввозу н/п в Україну сплачується в доларах, частина (акциз) – в євро.

3. Податкова складова. Наприклад, зараз акциз за тону імпортованого пального А-92 складає 202 євро/т (198 євро до 01.01.15). Окрім того, з 1 січня також введено додатковий податок – 5% акциз на роздрібну торгівлю пальним, що ще додатково збільшує собівартість А-92 на 85 коп/л.

Раніше ціни на АЗК змінювалися при надходженні у продаж дорожчої або дешевшої партії пального. Це "волатильна", відтермінована реакція на коливання цін у постачальника, до України цінові коливання (і вниз, і вверх), докочувалось із запізненням.

В останні місяці зміна цін на пальне відбувається одразу після зміни курсу (переважно на наступний день, але минулого тижня ми вперше за довгий час міняли ціни посеред дня).

Чому так зараз, спробую пояснити на прикладі.

Сьогодні на АЗК, наприклад, продається пальне по 20. Курс піднімається до 25 і нам треба купити $ вже по новому курсу, щоб за них купити нову партію пального. Це означає, що ми маємо заплатити за літр пального більше, ніж отримуємо від продажу на АЗК. Якщо тримати ціни на рівні 20 і піднімати, коли дорожча партія приїде на АЗК, весь цей час (в середньому 3 тижні) компанія покриватиме нестачу коштів з власних обігових коштів. І буде мати менше фінансового ресурсу, що дуже ризиковано, особливо в сьогоднішніх умовах нестабільного курсу.

Сьогодні ж, в умовах коли навіть найсильніші експерти і медіуми))) не беруться прогнозувати поведінку гривні, ризикувати ніхто не готовий. Тому зараз ціни виростають в той або на наступний день, коли компанія купує валюту по вищому курсу, пропорційно цим валютним змінам. І так само дешевшає, коли компанія купує валюту по нижчому курсу.

Наприклад, позавчора і сьогодні ціни пішли вниз, тому що в середу та четвер ми змогли придбати частину необхідної валюти по нижчому курсу, ніж минулого разу (24 грн/дол проти 32 грн/дол минулої п'ятниці). Відповідно, партія пального, купленого цього тижня, приїде на заправки через 3 тижні. Але ціни опустились вже зараз. Не пропорційно курсу долара, а пропорційно тому об'єму валюти, який вдалось придбати.

Таким чином, зараз на ринку перегляд цін відносно валютного навантаження тепер, задля уникнення ризиків та вимивання оборотних коштів, відбувається не в момент прибуття дешевшої чи дорожчої партії на АЗК, а в момент придбання валюти для розрахунку за нафтопродукти.

Варто також брати до уваги, що великі підприємства-імпортери, які змушені купувати валюту для придбання ресурсів, працюють з обмеженнями Нацбанку. Ми подаємо заявку на придбання валюти і перераховуємо гривневі кошти, і ця заявка закривається не раніше, ніж на 4-й робочий день по діючому на цей 4-й день курсу. Таким чином, востаннє долар ми купували минулої п'ятниці по 32 грн/дол, а наступний раз - лише 4-5 березня.

І насамкінець. Високі ціни на пальне б'ють по кишенях АЗК так само, як і по кишенях наших клієнтів. Тому що заправки заробляють з обороту. А загальне падіння роздрібного ринку в Україні у порівнянні з аналогічним періодом минулого року вже становить близько 35%. Люди пересідають на громадський транспорт, велосипеди, ходять пішки, менше подорожують. Що завгодно, аби менше заправлятись. В таких умовах АЗК стоять порожні. Ми з нетерпінням чекаємо на зниження цін, оскільки це дасть сподівання на ріст попиту. Сьогоднішня ситуація для операторів ринку - дуже складна.

6 березня о 15:14

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

Скорочення попиту наслідок ціноутворення. І чим вища ціна на кінцевий продукт 'бензин' тим менший попит, це логічно статки людей рухаються у бік нуля.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...