Перейти до змісту

Допоможіть зацінити авто RENAULT LOGAN


Zalepok44

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 57
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?

блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...

А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...

http://auto.ria.com/auto_volkswagen_golf-ii_14267704.html

Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли....

П.С. за 3500 дол воно Ваше

Опубліковано

мо попробуй пошукай таке авто тут на місці?

наприклад http://auto.ria.com/...n_15064325.html

або багато інших з цієї цінової категорії - живі Деу, ВАЗи і т.д. будуть в набагато пристойнішому стані

На авторіа варіантів лепших повно, проблема у покупці в кредит під нормальний відсоток, що можливо лише на планеті авто, от тільки автівок там нормальних ніц.

Опубліковано

http://auto.ria.com/...14267704.html Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли....

Те, що там зробили такий пробіг - далеко не факт, що він такий насправді. Особливо, якщо мова йде про тачку, якій 20+ років.

Опубліковано

навіть теоретично: взявши даний екземпляр і довівши його до прийнятної кондиції, потрібно враховувати що через певний час потрібно буде продавати. Тоді постане питання суми грошей викинутої на вітер. Враховуючи, що запчастини і кузовні роботи рахують по курсу, переконливо не раджу навіть думати про покупку цього чуда.

Опубліковано

по нинішньому курсу ціна авто ~3700$ вважаю варто брати, якщо авто без підводних камнів

Без підводних камнів?) ти жартуєш??))) ти теж відео не дивився?

Опубліковано

Скажу як власник Логана - машина сама по собі непогана, якраз для наших доріг, в обслузі - недорога (якщо не брати оригінал з/ч, та не їздити до офіціалів, хоча часом і доводиться) Але як постійний резидент логанівських форумів скажу, що десь після 180 тиків хоч мотор ще нічо, але авто загалом починє сипатись, і помаленьку входити в "полосу вічного ремонту".

UPD - там бачу (по-багажнику) ще рестайлінговий Логан, з мотором під Євро-3.Не люблять їх, бо "задушені" вони (мотори).

Опубліковано

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Ви добре подумайте)

Опубліковано

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Ви добре подумайте)

Ну Ви вже загнули. Як для мене в авто - це щоб їхала і дощ не капав. Це я в загальному.

Опубліковано

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Оце вірно!

Женщина, как и машина, должна быть только у одного владельца... Иначе - это общественный транспорт

6561804_devushka-kak-avtomobil-chem-bolshe-u-nee-byilo-hozyaev-tem-menshe-na-nee-spros.jpg

Опубліковано

Прогулятись з малою можна і в колясці. Ще до підвищення курсу долара, я прикидав, що автомобіль обходиться дорожче, ніж просто їздити на таксі, коли необхідно, а коли є можливість, маршруткою. Це до подорожчання. Зараз купувати автомобіль, не знаючи чи вистачить грошей на ремонт, ще й якийсь кредит обговорювати? Легко ви пройшли роки незалежності:) Подзвоність знайомому таксісту і обговоріть скільки куди зараз коштує, думаю вони також працюють на грані рентабельності (не їздив практично ніколи ними), бо головний споживач зараз економить на всьому. Бо купити ви це купите, а що далі. Якщо ви обійшлись без автомобіля до кризи, то зараз навіть і не партесь - все у вас нормально. Руху практично в Луцьку немає і потрохи ставатиме все менше і тут ви на такому Рено :_06:.

Потрібно два комплекти гуми: літня, зимова, планові ТО в часників, обслуговування підвіси, бо на щось махнете, а потім як полізе...

Опубліковано

2 Zalepok44 хіба не видно, що в авто днище кузова гниє? А якщо авто гниє, його потрібно комусь "подарувати" (за не величку винагороду), не полінуйтесь і поцікавитися в майстернях що таке кузовні роботи Не станьте "нагородженим".

Я, б вже шукав ланос на газу, самий економний варіант, в сьогоднішні не прості часи.

Опубліковано

Задоволення від цієї машини ви не отримаєте.

На вигляд жахлива, а салон ще гірший

Краще купити щось старіше але вище класом

Опубліковано

зразу видно, що їздили на ній небережливо, геть небережливо. а це дуже погано.

кузов весь в сколах та царапинах, бампер побитий, є не то що ржавчина, а вже навіть гниль на дверках. тепер уявіть яке там днище... гниль я можу пояснити, що машина їздила в Харкові, а у великих містах добряче посипають дороги сіллю. потім передній правий лонжерон теж ржавий, а це вже силовий елемент кузова. салон затасканий. двигун працює шумно, є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві). Далі, двигун весь запотівший маслом, а це один з перших синдромів його скорої смерті. протектор шин зношений, підіть на ринок - глянте скільки зараз коштують покришки. і це тільки те, що ясно з відео. а при огляді вживу можуть ще повилазити "косяки".

враховуючи, наскільки зараз все дорого - не варіант купувати автомобіль у такому стані.

Опубліковано

рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.

Не мали ви справу з італійцями )))

Але найгрше те що дожились ми до того часу що нормальну машину за 100к грн вже не купиш (((

Опубліковано

якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?

блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...

А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...

Ну раніше це було 11 штук. у.е машинка була б покруще. в доларах збирали ?

Опубліковано

вписати Вас як співвласника (перетин кордону раз у 10 днів)

ну і кому така машина зараз потрібна? якщо з Луцька, то 1000 км в місяць накручувати лише до кордону і назад, а про те скільки там (на кордоні) часу вбивати я взагалі мовчу.

Опубліковано

є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві).

Нема в Логані компенсаторів. А от клапани "торохтять" (чути з відео). Підтьок масла, і немаленький, знач. сальник під заміну (була партія 1.4 двигунів з такою болячкою)

рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.

Фолькс - переоцінений від початку, вартість ходових з/ч (якісних) ненабагато нижча, якість виконання і технічної "продуманості" приблизно така сама (катався на продукції Ауді-Фольксваген пару років). Dacia - все-таки "масова" марка, що до того-ж розроблялася під циганські румунські дороги (по ходовці поміняв тільки наконечники і сайленти, ну підшипники ще, після доброї ями, не треба "жлобитись", купуйте найдорожчі). Навіть шарові рідні, 130 тиків). Ще існує такий румунский виробник з/ч - ASAM - хоть і дніще, зате все дешеве, як до Жигуля :) Саме то на "передпродажню підготовку" (і так, в некритичні вузли можна ставити). Бонус однако :)

Опубліковано

є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві).

Де ти взяв ту цитату? ))) Я такого не писав )

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...