Davids Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:41 #26 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:41 хто шукає авто - велкам
yuraa Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:44 #27 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:44 по нинішньому курсу ціна авто ~3700$ вважаю варто брати, якщо авто без підводних камнів
HelloBoy Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:45 #28 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:45 якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...http://auto.ria.com/auto_volkswagen_golf-ii_14267704.html Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли.... П.С. за 3500 дол воно Ваше
woodwork Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:49 #29 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:49 мо попробуй пошукай таке авто тут на місці?наприклад http://auto.ria.com/...n_15064325.htmlабо багато інших з цієї цінової категорії - живі Деу, ВАЗи і т.д. будуть в набагато пристойнішому станіНа авторіа варіантів лепших повно, проблема у покупці в кредит під нормальний відсоток, що можливо лише на планеті авто, от тільки автівок там нормальних ніц.
Frank Cowperwood Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:50 #30 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:50 http://auto.ria.com/...14267704.html Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли....Те, що там зробили такий пробіг - далеко не факт, що він такий насправді. Особливо, якщо мова йде про тачку, якій 20+ років.
arrival22 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:51 #31 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:51 навіть теоретично: взявши даний екземпляр і довівши його до прийнятної кондиції, потрібно враховувати що через певний час потрібно буде продавати. Тоді постане питання суми грошей викинутої на вітер. Враховуючи, що запчастини і кузовні роботи рахують по курсу, переконливо не раджу навіть думати про покупку цього чуда.
Andreyxxx Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:57 #32 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 20:57 Моя Вам порада пошукати щось краще, на цьому авто двигуну скоро буде попа.
LutskGSM Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:04 #33 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:04 по нинішньому курсу ціна авто ~3700$ вважаю варто брати, якщо авто без підводних камнівБез підводних камнів?) ти жартуєш??))) ти теж відео не дивився?
Harddriver Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:05 #34 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:05 Скажу як власник Логана - машина сама по собі непогана, якраз для наших доріг, в обслузі - недорога (якщо не брати оригінал з/ч, та не їздити до офіціалів, хоча часом і доводиться) Але як постійний резидент логанівських форумів скажу, що десь після 180 тиків хоч мотор ще нічо, але авто загалом починє сипатись, і помаленьку входити в "полосу вічного ремонту".UPD - там бачу (по-багажнику) ще рестайлінговий Логан, з мотором під Євро-3.Не люблять їх, бо "задушені" вони (мотори).
LutskGSM Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:12 #35 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:12 Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.Ви добре подумайте)
Andreyxxx Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:18 #36 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:18 Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.Ви добре подумайте)Ну Ви вже загнули. Як для мене в авто - це щоб їхала і дощ не капав. Це я в загальному.
SanyaTT Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:24 #37 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:24 Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити. Оце вірно! Женщина, как и машина, должна быть только у одного владельца... Иначе - это общественный транспорт
romaxa11 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:42 #38 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:42 Прогулятись з малою можна і в колясці. Ще до підвищення курсу долара, я прикидав, що автомобіль обходиться дорожче, ніж просто їздити на таксі, коли необхідно, а коли є можливість, маршруткою. Це до подорожчання. Зараз купувати автомобіль, не знаючи чи вистачить грошей на ремонт, ще й якийсь кредит обговорювати? Легко ви пройшли роки незалежності Подзвоність знайомому таксісту і обговоріть скільки куди зараз коштує, думаю вони також працюють на грані рентабельності (не їздив практично ніколи ними), бо головний споживач зараз економить на всьому. Бо купити ви це купите, а що далі. Якщо ви обійшлись без автомобіля до кризи, то зараз навіть і не партесь - все у вас нормально. Руху практично в Луцьку немає і потрохи ставатиме все менше і тут ви на такому Рено . Потрібно два комплекти гуми: літня, зимова, планові ТО в часників, обслуговування підвіси, бо на щось махнете, а потім як полізе...
Гість Vergil Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:59 #39 Опубліковано 1 Березня, 2015 в 21:59 2 Zalepok44 хіба не видно, що в авто днище кузова гниє? А якщо авто гниє, його потрібно комусь "подарувати" (за не величку винагороду), не полінуйтесь і поцікавитися в майстернях що таке кузовні роботи Не станьте "нагородженим".Я, б вже шукав ланос на газу, самий економний варіант, в сьогоднішні не прості часи.
neznakomec Опубліковано 2 Березня, 2015 в 07:35 #40 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 07:35 Хто ж це з неї так познущався...?))
MACCEN Опубліковано 2 Березня, 2015 в 07:42 #41 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 07:42 рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.
Alexandrex Опубліковано 2 Березня, 2015 в 08:00 #42 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 08:00 Задоволення від цієї машини ви не отримаєте.На вигляд жахлива, а салон ще гіршийКраще купити щось старіше але вище класом
slk35 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 08:09 #43 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 08:09 зразу видно, що їздили на ній небережливо, геть небережливо. а це дуже погано.кузов весь в сколах та царапинах, бампер побитий, є не то що ржавчина, а вже навіть гниль на дверках. тепер уявіть яке там днище... гниль я можу пояснити, що машина їздила в Харкові, а у великих містах добряче посипають дороги сіллю. потім передній правий лонжерон теж ржавий, а це вже силовий елемент кузова. салон затасканий. двигун працює шумно, є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві). Далі, двигун весь запотівший маслом, а це один з перших синдромів його скорої смерті. протектор шин зношений, підіть на ринок - глянте скільки зараз коштують покришки. і це тільки те, що ясно з відео. а при огляді вживу можуть ще повилазити "косяки".враховуючи, наскільки зараз все дорого - не варіант купувати автомобіль у такому стані.
tolam Опубліковано 2 Березня, 2015 в 11:07 #44 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 11:07 це ж як можна не любити свою ластівочку, щоб до такого стану її довести?
Ha3aP Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:12 #45 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:12 рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено. Не мали ви справу з італійцями )))Але найгрше те що дожились ми до того часу що нормальну машину за 100к грн вже не купиш (((
shvezigor Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:16 #46 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:16 якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...Ну раніше це було 11 штук. у.е машинка була б покруще. в доларах збирали ?
Saddy Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:33 #47 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:33 вписати Вас як співвласника (перетин кордону раз у 10 днів)ну і кому така машина зараз потрібна? якщо з Луцька, то 1000 км в місяць накручувати лише до кордону і назад, а про те скільки там (на кордоні) часу вбивати я взагалі мовчу.
Harddriver Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:46 #48 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:46 є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві). Нема в Логані компенсаторів. А от клапани "торохтять" (чути з відео). Підтьок масла, і немаленький, знач. сальник під заміну (була партія 1.4 двигунів з такою болячкою) рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено. Фолькс - переоцінений від початку, вартість ходових з/ч (якісних) ненабагато нижча, якість виконання і технічної "продуманості" приблизно така сама (катався на продукції Ауді-Фольксваген пару років). Dacia - все-таки "масова" марка, що до того-ж розроблялася під циганські румунські дороги (по ходовці поміняв тільки наконечники і сайленти, ну підшипники ще, після доброї ями, не треба "жлобитись", купуйте найдорожчі). Навіть шарові рідні, 130 тиків). Ще існує такий румунский виробник з/ч - ASAM - хоть і дніще, зате все дешеве, як до Жигуля Саме то на "передпродажню підготовку" (і так, в некритичні вузли можна ставити). Бонус однако
Ha3aP Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:54 #49 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:54 є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві). Де ти взяв ту цитату? ))) Я такого не писав )
Harddriver Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:56 #50 Опубліковано 2 Березня, 2015 в 12:56 Поправив, з мультиредагуванням щось "намутив"
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.