Перейти до змісту

Допоможіть зацінити авто RENAULT LOGAN


Zalepok44

Рекомендовані повідомлення

хто шукає авто - велкам :_08:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 57
  • Створено
  • Остання відповідь

по нинішньому курсу ціна авто ~3700$ вважаю варто брати, якщо авто без підводних камнів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?

блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...

А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...

http://auto.ria.com/auto_volkswagen_golf-ii_14267704.html

Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли....

П.С. за 3500 дол воно Ваше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мо попробуй пошукай таке авто тут на місці?

наприклад http://auto.ria.com/...n_15064325.html

або багато інших з цієї цінової категорії - живі Деу, ВАЗи і т.д. будуть в набагато пристойнішому стані

На авторіа варіантів лепших повно, проблема у покупці в кредит під нормальний відсоток, що можливо лише на планеті авто, от тільки автівок там нормальних ніц.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://auto.ria.com/...14267704.html Гольф якому 25 років має меньший пробіг... шоб Ви собі розуміли....

Те, що там зробили такий пробіг - далеко не факт, що він такий насправді. Особливо, якщо мова йде про тачку, якій 20+ років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навіть теоретично: взявши даний екземпляр і довівши його до прийнятної кондиції, потрібно враховувати що через певний час потрібно буде продавати. Тоді постане питання суми грошей викинутої на вітер. Враховуючи, що запчастини і кузовні роботи рахують по курсу, переконливо не раджу навіть думати про покупку цього чуда.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя Вам порада пошукати щось краще, на цьому авто двигуну скоро буде попа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

по нинішньому курсу ціна авто ~3700$ вважаю варто брати, якщо авто без підводних камнів

Без підводних камнів?) ти жартуєш??))) ти теж відео не дивився?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скажу як власник Логана - машина сама по собі непогана, якраз для наших доріг, в обслузі - недорога (якщо не брати оригінал з/ч, та не їздити до офіціалів, хоча часом і доводиться) Але як постійний резидент логанівських форумів скажу, що десь після 180 тиків хоч мотор ще нічо, але авто загалом починє сипатись, і помаленьку входити в "полосу вічного ремонту".

UPD - там бачу (по-багажнику) ще рестайлінговий Логан, з мотором під Євро-3.Не люблять їх, бо "задушені" вони (мотори).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Ви добре подумайте)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Ви добре подумайте)

Ну Ви вже загнули. Як для мене в авто - це щоб їхала і дощ не капав. Це я в загальному.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто для мене авто починається з салону. В цю машину я б не сів, тим більше свою дитину возити.

Оце вірно!

Женщина, как и машина, должна быть только у одного владельца... Иначе - это общественный транспорт

6561804_devushka-kak-avtomobil-chem-bolshe-u-nee-byilo-hozyaev-tem-menshe-na-nee-spros.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прогулятись з малою можна і в колясці. Ще до підвищення курсу долара, я прикидав, що автомобіль обходиться дорожче, ніж просто їздити на таксі, коли необхідно, а коли є можливість, маршруткою. Це до подорожчання. Зараз купувати автомобіль, не знаючи чи вистачить грошей на ремонт, ще й якийсь кредит обговорювати? Легко ви пройшли роки незалежності:) Подзвоність знайомому таксісту і обговоріть скільки куди зараз коштує, думаю вони також працюють на грані рентабельності (не їздив практично ніколи ними), бо головний споживач зараз економить на всьому. Бо купити ви це купите, а що далі. Якщо ви обійшлись без автомобіля до кризи, то зараз навіть і не партесь - все у вас нормально. Руху практично в Луцьку немає і потрохи ставатиме все менше і тут ви на такому Рено :_06:.

Потрібно два комплекти гуми: літня, зимова, планові ТО в часників, обслуговування підвіси, бо на щось махнете, а потім як полізе...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Zalepok44 хіба не видно, що в авто днище кузова гниє? А якщо авто гниє, його потрібно комусь "подарувати" (за не величку винагороду), не полінуйтесь і поцікавитися в майстернях що таке кузовні роботи Не станьте "нагородженим".

Я, б вже шукав ланос на газу, самий економний варіант, в сьогоднішні не прості часи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто ж це з неї так познущався...?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Задоволення від цієї машини ви не отримаєте.

На вигляд жахлива, а салон ще гірший

Краще купити щось старіше але вище класом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зразу видно, що їздили на ній небережливо, геть небережливо. а це дуже погано.

кузов весь в сколах та царапинах, бампер побитий, є не то що ржавчина, а вже навіть гниль на дверках. тепер уявіть яке там днище... гниль я можу пояснити, що машина їздила в Харкові, а у великих містах добряче посипають дороги сіллю. потім передній правий лонжерон теж ржавий, а це вже силовий елемент кузова. салон затасканий. двигун працює шумно, є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві). Далі, двигун весь запотівший маслом, а це один з перших синдромів його скорої смерті. протектор шин зношений, підіть на ринок - глянте скільки зараз коштують покришки. і це тільки те, що ясно з відео. а при огляді вживу можуть ще повилазити "косяки".

враховуючи, наскільки зараз все дорого - не варіант купувати автомобіль у такому стані.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це ж як можна не любити свою ластівочку, щоб до такого стану її довести?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.

Не мали ви справу з італійцями )))

Але найгрше те що дожились ми до того часу що нормальну машину за 100к грн вже не купиш (((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо 100 тис в напряг, як же будеш його приводити до більш-менш нормального стану? реально вбита машина, потягне баааагато витрат + будуть вилазити нюанси по ходу. воно тобі тра?

блін просто потрібен власний транспорт, в мене недавно родилася доця. В маршрутках з каляскою якось не дуже хочеться...

А 100 тис за машинку 2009р. Ну на перший погляд не сильно то вона й вбита, ртішки кузов...

Ну раніше це було 11 штук. у.е машинка була б покруще. в доларах збирали ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вписати Вас як співвласника (перетин кордону раз у 10 днів)

ну і кому така машина зараз потрібна? якщо з Луцька, то 1000 км в місяць накручувати лише до кордону і назад, а про те скільки там (на кордоні) часу вбивати я взагалі мовчу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві).

Нема в Логані компенсаторів. А от клапани "торохтять" (чути з відео). Підтьок масла, і немаленький, знач. сальник під заміну (була партія 1.4 двигунів з такою болячкою)

рено напевно одна з найдорожчих марок по обслуговуванню, краще думаю якогось фльца взяти, чим рено.

Фолькс - переоцінений від початку, вартість ходових з/ч (якісних) ненабагато нижча, якість виконання і технічної "продуманості" приблизно така сама (катався на продукції Ауді-Фольксваген пару років). Dacia - все-таки "масова" марка, що до того-ж розроблялася під циганські румунські дороги (по ходовці поміняв тільки наконечники і сайленти, ну підшипники ще, після доброї ями, не треба "жлобитись", купуйте найдорожчі). Навіть шарові рідні, 130 тиків). Ще існує такий румунский виробник з/ч - ASAM - хоть і дніще, зате все дешеве, як до Жигуля :) Саме то на "передпродажню підготовку" (і так, в некритичні вузли можна ставити). Бонус однако :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

є стукоти (скоріше всього гідрокомпенсатори, а вони недешеві).

Де ти взяв ту цитату? ))) Я такого не писав )
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поправив, з мультиредагуванням щось "намутив" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...