serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:00 #1 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:00 Допоможіть будь ласка підключити цифровий вольт-амперметр, до зарядного яке зроблене самостійно .щоб показував дані напруги та сили струму при зарядці автомобільного АКБ. Схеми немає, все, що є то тільки фото приладу. Тонкі проводи це живлення дисплея, з цим розібрався.
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:22 #2 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:22 Вольтметр підключається паралельно ЗУ, амперметр послідовно, в розріз одного з проводів між ЗУ і АКБ. Поміряйте опір між трьома проводами - там де буде 1-2Ом - там скоріше всього токовий шунт, і це будуть виводи амперметра. Третім буде тоді вхід вольтметра, чорний по ідеї "общий". Але такий амперметр більше 2-3А не витримає. Тому автомобільний аккум не зарядиш. Краще купити стрілочний Амперметр на 10-20А. Або робити нормальний токовий шунт, і підганяти покази, еталонним амперметром. Ось схемка, я все таки думаю що червоний вольтметр, синій амперметр. Але можливо навпаки.
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:27 Автор #3 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:27 я підключив ось так і в мене пристрій задимівся, коротше 130грн пропало. Хоча думав , що все правильно. В характеристиках 100В, 10А . І ще хочу запитати, що можна поставити для регулювання, зменшення сили струму, просто не хочу заряжати на великих струмах.
S30 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:51 #4 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:51 Обмежити зарядний струм опором (баластний опір).Або робити електронне регулювання струму.
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:54 #5 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 11:54 я підключив ось так і в мене пристрій задимівся, коротше 130грн пропало. Хоча думав , що все правильно.В характеристиках 100В, 10А . І ще хочу запитати, що можна поставити для регулювання, зменшення сили струму, просто не хочу заряжати на великих струмах.Ви підключили акум паралельно амперметру, КЗ зробили можна сказати.А ампераж повинен регулюватись ЗУ по-любому.
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 12:00 Автор #6 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 12:00 маю такий резистор змінного опору на 0-470 Ом, як думаєте, витримає? Вже купив стрілковий амперметр на 10А, на напругу маю вольтметр теж стрілковий, хотів правда, щоб все було компактно, та вже як буде.
flashmax Опубліковано 10 Січня, 2015 в 12:15 #7 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 12:15 маю такий резистор змінного опору на 0-470 Ом, як думаєте, витримає? Вже купив стрілковий амперметр на 10А, на напругу маю вольтметр теж стрілковий, хотів правда, щоб все було компактно, та вже як буде.Звісно ні. Він витримає 1А макс 2А.Потрібно робити електронне регулювання з стабілизацією. Силовим елементом буде потужний транзистор.Шукайте нормальну схему ЗУ, з регулюванням струму.Ще буде потрібно потужний трансформатор.Можливо вам буде краще купити готовий, б\в пристрій. Бо бачу ви не сильно шарите в цьому.
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 13:12 Автор #8 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 13:12 купувати не хочу бо трансформатор потужний 0.4кВт.9кг. може. і зроблю із стабілізатором. Прсто живу в селі і купити все необхідне є проблемою.
S30 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 14:58 #9 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 14:58 Що за зарядне у тебе? Схему накидай.Скажу що потрібно ще.
Vadimm Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:11 #10 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:11 serhiy.drozd, Сергій, ти ж вроді фізику не так давно закінчив, мав би шарити Та й Жила вроді все нормально розжовував студентам
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:42 Автор #11 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:42 serhiy.drozd, Сергій, ти ж вроді фізику не так давно закінчив, мав би шарити Та й Жила вроді все нормально розжовував студентам Дуже приємно бачити, що мене тут навіть знають. Покійний Жила все класно розжовував тільки не в мої вуха. Того і ледь, закінчив. Зараз жалію, що міг бі багато чого навчитись, та пізно, а на разі гугл допомагає.
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:52 Автор #12 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 15:52 Що за зарядне у тебе? Схему накидай.Скажу що потрібно ще.це просто понижаючий пристрій з 220В до 42В в класному корпусі з хорошим трансформатором, нічого глобального не робив окрім розмотав вторинну обмотку до 14.5В і добавив діодний міст із 4х 10Амперних діодів для випрямлення. Захистів від КЗ та інші примочки добавляти не хочу так як то все лишнє. Він і так зарядить АКБ , а ступінь зяряженості мав визначати по амперметру. Просто хотілось би зробити можливим регулювати силу струму так як при розряженому АКБ сила струму перевищує 10% від її ємності.
S30 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:14 #13 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:14 1. Додай після моста конденсаторів для зменшення пульсацій, 8000-10000мкфх25. Гірше не буде.2. Баласт з опору (закон Ома для ділянки кола) при цьому опір акума не враховується тобто прямує до нуля. Якщо влаштовує струм 6-7А можна дві автолампи 40Вт х 12В в паралель. Контроль краще на такому зарядному робити по напрузі. Не більше 15В (2,5В на банку).В якості контроля напруги\заряду можеш жигулівську шоколадку пристосувати.
serhiy.drozd Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:30 Автор #14 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:30 1. Додай після моста конденсаторів для зменшення пульсацій, 8000-10000мкфх25. Гірше не буде. не зрозумів, скільки штук треба конденсаторів, чи одного достатньо 10000мкф 25В ? Як правильно таку шоколадку підключати, я так розумію вона обрізає верх напруги до певного значення?
Vadimm Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:52 #15 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 16:52 Дуже приємно бачити, що мене тут навіть знають.Не тільки знають, але й у свій час вижрали пару відер горілки з тобою, Бодькою і Віталіком (ми були на курс молодшими).
S30 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 17:22 #16 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 17:22 Це сумарна ємкість. Можна і один. Можеш і більшу ємкість взяти.Шоколадку глянь по схемі.
volker78 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 22:08 #17 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 22:08 Шоколадку глянь по схемі.покажи схему включення "шоколадки" в БПзнайшов такеhttp://radiolub.ru/page/zarjadnoe-ustrojstvo-na-reguljatore-naprjazhenijaне зовсім "по схемі"
Factory Опубліковано 10 Січня, 2015 в 23:53 #18 Опубліковано 10 Січня, 2015 в 23:53 на роботі лежить повно схем і транс все що поки пробував то було базовано на ку202, правда половина схем зїла половину запасів ку202, так шо думаю повторити схему ЗУ світязь який успіно розпаяний лежить на роботі якщо вдруг знайду робочу просту схему дам знати
S30 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 08:23 #19 Опубліковано 11 Січня, 2015 в 08:23 покажи схему включення "шоколадки" в БПСвоє ЗУ я робив дуже давно так що по памяті не скажу.Якщо є сумніви берем електросхему авто і перевіряєм.В мене замість тиристорів стоїть реле в схемі. В роботі вже років 6-ть. Нарікань нема.Можна поставити на виході діод як захист від саморозряду при пропажі напруги.
Jack Опубліковано 7 Листопада, 2015 в 16:46 #20 Опубліковано 7 Листопада, 2015 в 16:46 читай тут Зарядное устройство для автомобильных аккумуляторов
ar-s Опубліковано 8 Листопада, 2015 в 18:15 #21 Опубліковано 8 Листопада, 2015 в 18:15 Я собі таке зробив..правда в корпуса ще не запихнув Плавно струм регулює.Простіше не придумаєш
serhiy.drozd Опубліковано 13 Листопада, 2015 в 22:09 Автор #22 Опубліковано 13 Листопада, 2015 в 22:09 Хлопаки, скажу таке. Вивчивши дану проблему виношу вердикт! маючи нормальний трансформатор, на аукро можна купити два варіанти вирішення проблеми: 1. зібрану схему для зрядки авто АКБ із автоматикою, захистом від переплюсовки ітд., за 70грн 2. Купити шим регулятор який ставиться перед трансформатором (що я і зробив 35грн ) . То така штука що із 220В робить меньше реулятором до 180 приблизно. Тобто трансформатор дає напругу на виході 18В. Я реулятором можу збавити її до 11В. На виході тільки діодний міст і амперметр. Штука бомбезна, оскільки взимку при холодному старті свого трактора, даю 15А і заводжу двигун, тобто використовую як пускове (трансформатор 12кг). Мова про те, що живши в селі або за умови нестачі часу можна купити готовий, якісний продук і не ставити лампочки різної потужності, як мені радили, для зменьшення сили струму
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.