Перейти до змісту

Яку машину вибрати?


mamamasha

Рекомендовані повідомлення

Яку машину вибрати?

В межах +/- 6000$

Розглядаємо такі:

1. http://auto.ria.com/auto_hyundai_getz_14533113.html

2. http://auto.ria.com/auto_chevrolet_aveo_14516765.html

3. http://auto.ria.com/auto_ford_fusion_14362466.html

4. http://auto.ria.com/auto_mitsubishi_colt_14470411.html

Або порадьте.

Дякуємо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 84
  • Створено
  • Остання відповідь

Я за Форд

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ за Ford Fusion

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

навряд чи за 6000 можна фьюжин в нормальному стані взяти)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також + за FORD. Надійний звір.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+1 за форд, але краще піднакопити і купити щось покраще, з німця, наприклад той самий опель, або vw.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Забудьте про Опель, це малобюджетка німецька, все пластик, метал ніякий, ржавіє і тягне гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Непогані відгуки про Getz і Fusion.

Почитайте на автоцентрі є тест-трайви б/у, в тому числі і порівняльні.

http://www.autocentre.ua/images/magazines/flip/?mid=2930&p=2

Форда тестували кілька номерів тому.

http://www.autocentre.ua/images/magazines/flip/?mid=2931&p=2

В будь-якому випадку необхідно оцінювати стан авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не був би такий категоричний по форду.

Старі кадети, омеги, вектри - ржавіють.

В новішому модельному ряді таких проблем немає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Старі кадети, омеги, вектри - ржавіють. В новішому модельному ряді таких проблем немає.

Бо вони просто не доживають до динозаврів кадетів, омег і тд :0021:

ТС, дивися також на дизельки, потім непогано можна буде економитити в експлуатації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можна і

http://auto.ria.com/auto_dacia_logan_14522509.html

питання призначення авто і понтів...

недорогі і витривалі логани

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В німців є приказка - "любе авто рано чи пізно стає Опелем".

Тому якщо Опель - то хіба "колишній" але з малим пробігом і гаражним зберіганням (кум прикупив Омегу десь так 89 року- не нарадується).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

почекай до весни купиш дешево в людей закінчуться гроші, будуть дешево продавати. (ці машини не варті своїх грошей, це супер економ клас в европі і дешевий)

на скільки мені відомо машини навпаки на зиму дешевше ніж на весну.

+1 Ford

В німців є приказка - "любе авто рано чи пізно стає Опелем".

Тому якщо Опель - то хіба "колишній" але з малим пробігом і гаражним зберіганням (кум прикупив Омегу десь так 89 року- не нарадується).

розхід який?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кум прикупив Омегу десь так 89 року- не нарадується
А кум напевне і не догадувався що біля 25 річної машини треба поппрацювати. Такі ваші пости викликають лише посмішку :_07:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

кум прикупив Омегу десь так 89 року- не нарадується
А кум напевне і не догадувався що біля 25 річної машини треба поппрацювати. Такі ваші пости викликають лише посмішку :_07:

напевно дивлячись в якому стані.

і ти візьми до уваги яка якість (хоч і примітивних на теперішній час) механізмів була 25 років назад і яка зараз.

що машина ще на гарантії а вже щось полетіло.

в мене сусіду пригнали мерседеса 80-х років в 123-му кузові. все оригінал, все рідненьке. вона не їде вона просто пливе, і нічого навіть не скрипне.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та всі давно знають, що таке масс-маркет і авто в які забито термін експлуатації 5 років, харош ностальгірувати про ковбасу за 2.20 :)

ТС трохи не про то питав, ага.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я за мітсубісі))

катався, непогана заджігалка)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ivansap, це не тема для ридань, а для поради коліс на 6К.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тай в нас народ ще тупий і відсталий в сфері автобізнесу, авторинок це ринок маразму, бюджетні штамповкі авто типу кенго трафіків доблів... та от таких малолітражок як тс написав коштують як авто вищого класу але старіших років, такого поняття як ретроавторинок в нас взагалі нема, автотюнінг нульовий, ексклюзивних авто ноль, в нас ціни якісь шиворот навиворот, що в інших країнах супердешеве і економне то в нас дороге, довелось раз побувати в європі, то їм стидно їздити на тих кенго і трафіках в легкових варіантах, а в нас серед людей то отлічна машина, а китаю там взагалі нема, А про америку то взагалі мовчу, приїзжали знайомі показували фото, то там на вулиці такі авто їздять що в нас би всі роззявляли роти, но в них то просте авто, Ох як ще ж довго має пройти часу, щоб в нас нарешті була нормальна ситуація в сфері автобізнесу.

це не вина людей, що в нас драконівські мита на авто з Європи. це на Грушевського в столиці :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тай в нас народ ще тупий і відсталий в сфері автобізнесу, авторинок це ринок маразму, бюджетні штамповкі авто типу кенго трафіків доблів... та от таких малолітражок як тс написав коштують як авто вищого класу але старіших років, такого поняття як ретроавторинок в нас взагалі нема, автотюнінг нульовий, ексклюзивних авто ноль, в нас ціни якісь шиворот навиворот, що в інших країнах супердешеве і економне то в нас дороге, довелось раз побувати в європі, то їм стидно їздити на тих кенго і трафіках в легкових варіантах, а в нас серед людей то отлічна машина, а китаю там взагалі нема, А про америку то взагалі мовчу, приїзжали знайомі показували фото, то там на вулиці такі авто їздять що в нас би всі роззявляли роти, но в них то просте авто, Ох як ще ж довго має пройти часу, щоб в нас нарешті була нормальна ситуація в сфері автобізнесу.

чоловіче, про середню зарплату в Україні - нє-нє не нечув;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тай в нас народ ще тупий і відсталий в сфері автобізнесу, авторинок це ринок маразму, бюджетні штамповкі авто типу кенго трафіків доблів... та от таких малолітражок як тс написав коштують як авто вищого класу але старіших років, такого поняття як ретроавторинок в нас взагалі нема, автотюнінг нульовий, ексклюзивних авто ноль, в нас ціни якісь шиворот навиворот, що в інших країнах супердешеве і економне то в нас дороге, довелось раз побувати в європі, то їм стидно їздити на тих кенго і трафіках в легкових варіантах, а в нас серед людей то отлічна машина, а китаю там взагалі нема, А про америку то взагалі мовчу, приїзжали знайомі показували фото, то там на вулиці такі авто їздять що в нас би всі роззявляли роти, но в них то просте авто, Ох як ще ж довго має пройти часу, щоб в нас нарешті була нормальна ситуація в сфері автобізнесу.

платка подати?)

п.с про автотюнінг бредіш )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

розхід який?

Десь так 7-8 літрів здається.

А кум напевне і не догадувався що біля 25 річної машини треба поппрацювати. Такі ваші пости викликають лише посмішку

Там пробігу було чуть більше 100 тисяч, за півтора роки тільки дрібні поломки і то рідко. Купляв в моряка дальнього плавання десь в Миколаєві, цей моряк більше плавав ніж їздив на машині.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...