Jump to content

Вибір акумулятора


Саня

Recommended Posts

Наближається зима і разом з тим доходить по-трохи старий акумулятор на машині.

Bosch S4 Silver гарно себе показав, але час іде, все міняється. На скільки мені відомо, Bosch офіційно залишив український ринок. В продажі акумуляторні батареї є, але великий ризик нарватися на підробку.

Знайомий рекомендує звернути увагу на акумулятори Forse.

Хтось мав з ними діло? Які акумуляторні батареї їздять в машинах форумчан?

Ну і питання на засипку - де в Луцьку купити якісний акумулятор по хорошій ціні?

Link to comment
Share on other sites

Майже 2 роки (з 15.12.2012 р.) користуюсь акумулятором Topla Energy 66 Ah (виробництво Словенії) на двигуні 1.6 MPI. Цілком і повністю задоволений. Ні разу не підвів, після тижневого простою взимку стартує з першого оберту. Купувався у магазині на куті ряду, що є паралельним Юванту, та вул. Карпенка-Карого. Гарантія продавця 12 місяців, безкоштовна перевірка АКБ кожні півроку в період дії гарантії. Ще й знижку якусь там символічну зробив

Link to comment
Share on other sites

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

Link to comment
Share on other sites

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року ;)

Link to comment
Share on other sites

З колегою в місячну різницю купували Центри. В друга вроді через півтора року здох, в мене вже 2,5 але доходить, на зиму треба новий. Продавець каже що неповезло, дивно...

Link to comment
Share on other sites

як почав їздити на свому жигульові в 2007 році, так зразу прийшлось купувати батарею, взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити :)), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз.

до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо.

ну і згоден з SysR, не порушувати правил експлуатації - щоб генератор і проводка в авто були в належному стані і двигун запускався добре, бо інакше - глибокі розряди АкБ, що веде до значного скорочення терміну служби.

Link to comment
Share on other sites

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече :)

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Link to comment
Share on other sites

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?

Link to comment
Share on other sites

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )

Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.

типу http://130.com.ua/product/electric-engine-heater-simat-s-8003-for-cars/

Link to comment
Share on other sites

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?

ну якщо посипався то вже нічого невдієш

а от з сульфацією борються люди навіть досить успішно

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )

Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.

типу http://130.com.ua/pr...-8003-for-cars/

саморобний дешевше то точно і впевнений що хоч хоч так як тре зроблено якщо сам робиш

Link to comment
Share on other sites

Мав Centra польський правда не Futura, відслужив 2 роки, не рекомендую. Зараз на двох стоять авто турецькі Mutlu задоволений, на одному 3 на іншому поки 1 рік експлуатації. Ціна-якість відповідає. А взагалі все залежить від справності електросистеми авто (не тільки системи зарядки), а також умов і грамотної експлуатації акумулятора.

Link to comment
Share on other sites

Багато слушних думок.

до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо.

Питання в тому, як отримати більше шансів, щоб повезло. Ось тут є деякі моменти.

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити :)), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз.

Загалом принцип однаковий, але є деякі відмінності. Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.

Link to comment
Share on other sites

Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року ;)

Теж Westa 74а/год відпрацювала на дизелі 6 років і тепер буде в ББЖ. А на машину купив А - мега на Яровиці.

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече :)

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

А навіщо клеми скидати. http://board.lutsk.ua/topic/120953-podogrevatel-dvigatelja/

Link to comment
Share on other sites

Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.
Майже у всіх АКБ є вбудований ареометр який показує заряд/розряд і долий води.

Подумую до якумулятора придбати термобокс на зиму/літо щоб менше було йому перепадів температур.

Link to comment
Share on other sites

deluxkangoo, а зорієнтуйте по ціні, будь ласка. Також брали 74 Ah, як і попередній?

Так 74 Аг. На початку вересня special був 790 грн, premium 840 грн. В середині вересня 915 і 960 грн. В кінці вересня перший 985, другого вже не було. Брав на Яровиці. Тел 050-373-20-73.

Link to comment
Share on other sites

З моменту покупки авто в 2008-му році стоїть акум VARTA. Проблем поки не було ніяких. Вже більше 6-ти років служить

Правда взимку машина ніколи більше тижня не стояла без діла. Постійно десь їздив

Link to comment
Share on other sites

Ось на такий варіант натрапив

Forse 74 Ah, 720А - 825 грн.

http://ex-it.com.ua/catalog/0-1/forse-13.html

Але це в Харкові.

Forse порекомендували на УОК, там є людина, яка ними займається. Форумчани купували не один раз, задоволені. Він ж сказав, що пересилкою займатися не вигідно і перевозчики не дуже хочуть братися за доставку АКБ. Сказав, що в Луцьку є дилер - автомагазин "Ампер", пообіцяв потім скинути контакти.

Гугл каже, що магазин знаходиться на вулиці Офіцерській 25А. Дзвонив - не відповідають.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.



×
×
  • Create New...