Перейти до змісту

Вибір акумулятора


Саня

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Наближається зима і разом з тим доходить по-трохи старий акумулятор на машині.

Bosch S4 Silver гарно себе показав, але час іде, все міняється. На скільки мені відомо, Bosch офіційно залишив український ринок. В продажі акумуляторні батареї є, але великий ризик нарватися на підробку.

Знайомий рекомендує звернути увагу на акумулятори Forse.

Хтось мав з ними діло? Які акумуляторні батареї їздять в машинах форумчан?

Ну і питання на засипку - де в Луцьку купити якісний акумулятор по хорошій ціні?

Опубліковано

Майже 2 роки (з 15.12.2012 р.) користуюсь акумулятором Topla Energy 66 Ah (виробництво Словенії) на двигуні 1.6 MPI. Цілком і повністю задоволений. Ні разу не підвів, після тижневого простою взимку стартує з першого оберту. Купувався у магазині на куті ряду, що є паралельним Юванту, та вул. Карпенка-Карого. Гарантія продавця 12 місяців, безкоштовна перевірка АКБ кожні півроку в період дії гарантії. Ще й знижку якусь там символічну зробив

Опубліковано

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

Опубліковано

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року ;)

Опубліковано

З колегою в місячну різницю купували Центри. В друга вроді через півтора року здох, в мене вже 2,5 але доходить, на зиму треба новий. Продавець каже що неповезло, дивно...

Опубліковано

Варта рулить. Купував на попередню машину, не пожалкував. Щоправда скільки він відходив не скажу - авто продав.

Опубліковано

як почав їздити на свому жигульові в 2007 році, так зразу прийшлось купувати батарею, взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити :)), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз.

до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо.

ну і згоден з SysR, не порушувати правил експлуатації - щоб генератор і проводка в авто були в належному стані і двигун запускався добре, бо інакше - глибокі розряди АкБ, що веде до значного скорочення терміну служби.

Опубліковано

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

Тут на форумі вже хтось писав про Істу яка 6 років відпрацювала.

Сам 3.5 роки експлуатую батарею куплену на Варшавці.

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече :)

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Опубліковано

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?

Опубліковано
форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )

Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.

типу http://130.com.ua/product/electric-engine-heater-simat-s-8003-for-cars/

Опубліковано

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

посипаний\засульфатований також попадає під чудеса?

ну якщо посипався то вже нічого невдієш

а от з сульфацією борються люди навіть досить успішно

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

Є заводські підігріви в систему охолодження, ну як заводські, кооперативні )

Я навіть хотів ставити такий, для мене це дійсно актуально, бо пересуваюсь в основному на невеликі відстані, а прогрів при великому морозі - більше на прогрів піде бензу чим на поїздку.

типу http://130.com.ua/pr...-8003-for-cars/

саморобний дешевше то точно і впевнений що хоч хоч так як тре зроблено якщо сам робиш

Опубліковано

Мав Centra польський правда не Futura, відслужив 2 роки, не рекомендую. Зараз на двох стоять авто турецькі Mutlu задоволений, на одному 3 на іншому поки 1 рік експлуатації. Ціна-якість відповідає. А взагалі все залежить від справності електросистеми авто (не тільки системи зарядки), а також умов і грамотної експлуатації акумулятора.

Опубліковано

Багато слушних думок.

до чого це я все, а до того, що тут скоріше грає фактор "як повезе" при купівлі батареї. можна купить і щось дешеве - а воно буде їздити довго і щасливо.

Питання в тому, як отримати більше шансів, щоб повезло. Ось тут є деякі моменти.

В усіх акумуляторів дорогих і дешевих принцип роботи один. Дотримування правил експлуатації істотно продовжить термін життя батареї.

взяв тоді щось середнє по ціні - Inci Aku 60А*год ще за 450грн в ті часи. вона повністю не потребує обслуговування, закритого типу, тобто за ці всі роки ні разу туди не доливалась вода (та й немає як її туди лити :)), ніразу навіть зарядним не підзяраджалась, тільки від генератора авто. біля 110тис. км з нею їздить машина, ще крутить норм. але, думаю, дизеля вона вже би не завела в мороз.

Загалом принцип однаковий, але є деякі відмінності. Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.

Опубліковано

Нє істу не беріть :)

Іста стандарт поганий акумулятор, здох за 3,5роки після того, як впав з невеличкої висоти, замкнула бокова банка

:D

Опубліковано

Westa 74а/год на дизелькові з 2007 року ;)

Теж Westa 74а/год відпрацювала на дизелі 6 років і тепер буде в ББЖ. А на машину купив А - мега на Яровиці.

а якщо рукі прямі то можна вернути до нормального стану навіть повністю вбитий акумулятор(перевірено)

акумулятори доречі вельми обговорювана тема коли трошки мороз припече :)

форумчани, розкажу про штуку яку бачив в експлуатації на дизелі(мерс123)

в систему охолодження врізється бачок з теном і моторчик від стіралкі шо відкачує воду

при заглушену замерзшому при -20 моторі скидає чувак клеми, суває в ризєтку того тена і 10хв = 40градусів мотора,

заводиться як то кажуть з пів оборота

А навіщо клеми скидати. http://board.lutsk.ua/topic/120953-podogrevatel-dvigatelja/

Опубліковано
Ось наприклад зараз багато акумуляторних батарей необслуговувані. Це є і перевагою, і недоліком. Навіть в необслуговуваній АКБ вода з часом википає, а перевірити рівень електроліту, його щільність немає можливості. З одного боку зручно, що не требе нічого з акумулятором робити, а з іншого це веде до планового виходу батареї з ладу.
Майже у всіх АКБ є вбудований ареометр який показує заряд/розряд і долий води.

Подумую до якумулятора придбати термобокс на зиму/літо щоб менше було йому перепадів температур.

Опубліковано

deluxkangoo, а зорієнтуйте по ціні, будь ласка. Також брали 74 Ah, як і попередній?

Так 74 Аг. На початку вересня special був 790 грн, premium 840 грн. В середині вересня 915 і 960 грн. В кінці вересня перший 985, другого вже не було. Брав на Яровиці. Тел 050-373-20-73.

Опубліковано

З моменту покупки авто в 2008-му році стоїть акум VARTA. Проблем поки не було ніяких. Вже більше 6-ти років служить

Правда взимку машина ніколи більше тижня не стояла без діла. Постійно десь їздив

Опубліковано

Ось на такий варіант натрапив

Forse 74 Ah, 720А - 825 грн.

http://ex-it.com.ua/catalog/0-1/forse-13.html

Але це в Харкові.

Forse порекомендували на УОК, там є людина, яка ними займається. Форумчани купували не один раз, задоволені. Він ж сказав, що пересилкою займатися не вигідно і перевозчики не дуже хочуть братися за доставку АКБ. Сказав, що в Луцьку є дилер - автомагазин "Ампер", пообіцяв потім скинути контакти.

Гугл каже, що магазин знаходиться на вулиці Офіцерській 25А. Дзвонив - не відповідають.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...