zaHARE Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 14:56 #1 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 14:56 Значит так:есть светофор с основным зеленым и дополнительным зеленым(справа).Разрешено ли движение направо при основном зеленом?Или только прямо?Где то свои ПДД потерял,но скажу,что лично я при отсутствии помех поворачиваю направо при основном зеленом.Я нарушитель?
Shura Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:01 #2 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:01 ИМХО, если стрелок в зеленой лампочке нет - можно
dimmon Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:01 #3 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:01 Если горит основной а направо не горит, то ты какбы на второстепенной дороге т.е. можешь поворачивать но уступить. Вроде так
RudEAk Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:28 #4 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:28 Взагалі-то, додаткового бокового світлофора без стрілки бути не може. Можете самі глянути: Це картинка з оф.сайту ДАІ. Тобто той світлофор, що ти проїжжаєш, швидше всього вже від старості не промальовує стрілку, або її там не було взагалі, але вона має бути Во загнув
b0rg Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:35 #5 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:35 якщо є додатковий зелений на здійснення повороту направо, і він не горить - повертати заборонено що б не горіло на основному.це на перехресті рівненської-відродження даі проводило експеримент. не знаю чим він закінчився - але в правилах це чітко.
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:59 #6 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 15:59 Якщо є світлофор, основним зеленим в якому світиться КРУГ, то при його світлі можна їхати будь-куди, незважаючи на те що допоміжна стрілка не світиться. Як приклад -- якщо я їду вночі, то що, мені стати і подивитись чи крім круга там ще немає стрілки, яка не світиться? Якщо ж основним зеленим є стрілка вліво, а крім неї є ще стрілка вправо, то їхати можна тільки туди, куди показує стрілка. Якщо одночасно з зеленою стрілкою світиться червоний, то їхати в напямку стрілки можна, попередньо пропустивши інших учасників руху, які в даному випадку мають перевагу (в т.ч. пішоходи). Поправте, якщо я не правий
difoto Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 16:01 #7 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 16:01 без стрелок с дополн. секцией не бывает.поворачивать низзя, как и становиться в правую полосу при движении прямо.эксперименты есть, полКиева и один перекресток в Луцке, где стрелка не загораеца, а намалевана вместо боковой секции.ты- нарушитель.
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 16:14 #8 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 16:14 без стрелок с дополн. секцией не бывает.мінімум два є в Луцьку. Перший -- якщо з Відродження виїжджати на Рівненську (біля Приватбанку) світлофор з основним зеленим КРУГОМ і з стрілкою направо в бік Київського майдану. Другий -- якщо їхати від ЗАГСу до Варшавки, то світлофор де поворот до Там-Таму має основний зелений КРУГ і стрілку наліво до Там-Таму.
Facktor Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 17:25 #10 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 17:25 Витяг з ПДР 8.7 Світлофори (додаток 3) призначені для регулювання руху транспортних засобів і пішоходів, мають світлові сигнали зеленого, жовтого, червоного і біло-місячного кольорів, які розташовані вертикально або горизонтально. Сигнали світлофора можуть бути з нанесеною суцільною або контурною стрілкою (стрілками), із силуетом пішохода, Х-подібні.8.7.1 ... 8.7.2 Світлофори з вертикальним розташуванням сигналів можуть мати одну або дві додаткові секції з сигналами у вигляді зеленої стрілки (стрілок), що розташовуються на рівні зеленої секції. 8.7.3 Сигнали світлофора мають такі значення: а) Зелений дозволяє рух; б) Зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора. Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками. Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, в зазначеному стрілкою напрямку руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків; в)... г) чорна контурна стрілка, на основний зелений сигнал, інформує водії про наявністьдодаткової секції світлофора і вказує інші дозволені напрямки руху, ніж сигнал додаткової секції. ґ) ... д) ... е) Червоний сигнал, у тому числі миготливий, або два червоних миготливих сигнали забороняють рух. Сигнал у вигляді зеленої стрілки у додатковій секціїразом з жовтим або червоним сигналом світлофора інформує водія про те, що рух дозволяється у вказаному напрямку за умови безперешкодного пропуску транспортних засобів, яку рухаються з інших напрямків є) ... ж) ... з) вимкнений сигнал доаткової секції забороняє рух у напрямку, вказаному її стрілкою З.І. По-моєму таких світлофорів у Луцьку значно більше ніж два
zaHARE Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 17:56 Автор #11 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 17:56 Добре,тоді в чому логіка на перехресті Відродження-Рівненська при вимкненій додатковій секції і ввімкненій основнійне дозволено рух праворуч?Svet.bmp
Facktor Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:10 #12 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:10 Значить заборонено Людям які будуть їхати зі сторони Гаражджі у сторону Київського майдану ти будеш створювати перешкоди
zaHARE Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:36 Автор #13 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:36 Значить заборонено Людям які будуть їхати зі сторони Гаражджі у сторону Київського майдану ти будеш створювати перешкоди Глянь малюнок.Як я можу створювати перешкоди тим,хто з Гараджі?Вони в цей момент стоять.
Ha3aP Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:45 #14 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 18:45 А про пішоходів Ти подумав?
difoto Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:27 #15 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:27 А про пішоходів Ти подумав?+1
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:40 #16 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:40 А про пішоходів Ти подумав?Згадуємо інший світлофор в нашому місті. Коли підійматись від старого ринку до пр. Волі, світлофор біля Телфорту. В той час, коли світлофор дає зелене світло для виїзду на пр. Волі знизу і для повороту направо, пішоходам які хочуть перейти дорогу від Перлини до Телфорту світиться зелене. Получається що машинам якраз зелене світло щоб давити пішоходів. І нікому це не заважає...
Ha3aP Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:43 #17 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 19:43 Це зовсім інше, на цьому перехресті авто ще і в центр повертають...
difoto Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:40 #18 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:40 А про пішоходів Ти подумав? Згадуємо інший світлофор в нашому місті. Коли підійматись від старого ринку до пр. Волі, світлофор біля Телфорту. В той час, коли світлофор дає зелене світло для виїзду на пр. Волі знизу і для повороту направо, пішоходам які хочуть перейти дорогу від Перлини до Телфорту світиться зелене. Получається що машинам якраз зелене світло щоб давити пішоходів. І нікому це не заважає... за таким принципом працюють майже всі світлофори на подібних перехрестях і це обумовлено ПДД. В тому і річ, що водій при повороті має пропустити пішоходів незалежно від світлофора, на цьому і збудовані ті експерименти, що існують у Києві і спроби яких були у нас. Пішоходів пропускати завжди при повороті. Однозначно. При повороті від дитячої поліклініки і "жалізової церкви" з вул. Космонавтів на пр. Соборності наліво, до Варшавки коли горить зелене, то і пішоходам , які переходять пр. Соборності - теж зелене(навіть на велосипеді пропускаю ) і навпаки, коли по Соборності зелене світло - на Космонавтів червоне машинам і зелене пішоходам, тобто машина навіть їдучи на дозволяючий сигнал і повертаючи з Соборності праворуч має пропустити пішохода.
Zheny@ Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:53 #19 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:53 Пішохід ЗАВЖДИ має перевагу на світлофорі/зебрі!!!!!!!який би колір там не горів... спробуйте заперечити!!!!Якщо я і переходжу на червоний (для пішохода) - то це значить що мене НЕОБХІДНО/Можна давити?? Бо я порушую???варто ще й права пішоходів враховувати а не тільки дивитися зі сторони водія .. .чи ВИ ВСІ Возомнили себе богами доріг???Давно переходили дорогу і матюкалися на Водіїв транспортних засобів...???.... нажаль чесних/грамотних водіїв лишається все менше і менше......
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:56 #20 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 20:56 Так я про те і кажу, що при повороті направо з Відродження на Рівненську за зелений круг (коли стрілка не горить) просто пропускаємо пішоходів і їдемо собі далі. Аналогія одного і іншого перехрестя. Ще раз аргументую це тим, що ввечері не видно, чи крім круга у світлофора є ще додаткова секція зі стрілкою праворуч. Ну добре, я знаю що вона там є, бо проїжджаю там разів п'ять на день. Але не всі це знають, так що я переконаний, що на зелений "круг" при виключених додаткових секціях можна рухатись в будь-якому напрямку, пропустивши пішоходів. Якщо ж це помилка, і там все-ж мала бути стрілка ліворуч, а не круг, то це проблема наших дорожників і ДАІ. Згідно з правилами круг дозволяє рух в бцдь-якому напрямку.Читаємо:8.7.3 Сигнали світлофора мають такі значення:а) Зелений дозволяє рух;б) Зелений у вигляді стрілки (стрілок) на чорному фоні дозволяє рух у зазначеному напрямку (напрямках). Таке саме значення має сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій секції світлофора.Сигнал у вигляді стрілки, що дозволяє поворот ліворуч, дозволяє й розворот, якщо він не заборонений дорожніми знаками.Сигнал у вигляді зеленої стрілки (стрілок) у додатковій (додаткових) секції увімкнений разом із зеленим сигналом світлофора, інформує водія про те, в зазначеному стрілкою напрямку руху перед транспортними засобами, що рухаються з інших напрямків;Зелений ДОЗВОЛЯЄ РУХ. Але тільки зелена стрілка дозволяє рух лише в певному напрямку.Візьмемо інший світлофор. Якщо рухатись з площі Воз'єднання в бік Ковльської, то проїжджаємо перехрестя, яке дозволяє повернути праворуч в бік Набережної. Там чітко є основний сигнал зелена стрілка "тільки прямо", і додатковий -- зелена стрілка "тільки праворуч". Там дійсно при основному сигналі можна рухатись ТІЛЬКИ прямо. А у випадку зі світлофором біля Приватбанку я з цим не згідний, поскільки стрілки "тільки наліво" там немає, є зелений круг, який дозволяє рух у всіх напрямках.
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:03 #21 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:03 Пішохід ЗАВЖДИ має перевагу на світлофорі/зебрі!!!!!!!який би колір там не горів... спробуйте заперечити!!!!Якщо я і переходжу на червоний (для пішохода) - то це значить що мене НЕОБХІДНО/Можна давити?? Бо я порушую???Ні, давити не потрібно, однозначно потрібно пропустити, заодно можна обматюкати. А якщо нагло лізеш під колеса на твоє червоне і моє зелене і доказуєш що ти правий, то можна ще і стати і в лоба добре дати. А в цивілізованих країнах (або і не дуже цивілізованих, таких як Білорусія наприклад) тобі такий штраф влупили б, що ти більше сам ніколи не переходив би на червоне світло, і іншим порадив би не переходити. Переходячи пішоходний перехід на червоне світло ти не просто порушуєш ПДД, ти створюєш аварійно-небезпечну ситуацію.
Zheny@ Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:09 #22 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:09 знаю... Plum , знаю..я чемний пішохід... навіть сидячи біля водія у середині автомобіля відстоюю їхні (пішоходів) права..але чомусь - збитий на пішохідному переході пішохід... вже не поскаржиться тому бидлу яке на швидкості (що не допускається в місті/населеному пункті) його збиває насмерть... (особливо ввечері - коли вмикається "лише жовте попереджуюче світло") і правий тоді ЛИШЕ ПІШОХІД на своїй "зебрі"..... але він уже нажаль ..нічого не зможе заперечити...прикро...
Plum Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:29 #23 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:29 разом з тим буває дуже багато випадків, коли пішоходи стають винуватцями ДТП, а відповідають за це водії. Я вважаю, що якщо в такому випадку пішоход отримує незначний перелом, який не загрожує його життю, то це корисний і правильний урок для нього. А бувають і таки випадки, що водії потрапляють у страшні ДТП, намагаючись врятувати життя пішоходу, який раптово вибіг на дорогу в непризначеному для цього місці. І частіше всього після такого ДТП той пішоход втікає, і водій, який врятував комусь життя, повинен ще і зі своєї кишені платити за ремонт своєї (а можливо і не тільки своєї) машини.
Zheny@ Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:37 #24 Опубліковано 6 Грудня, 2007 в 21:37 згоден.. це нюанси..які вартують занадто дорого....питання вирішене - причин сперечатися більше не бачу...
zaHARE Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 04:06 Автор #25 Опубліковано 7 Грудня, 2007 в 04:06 А про пішоходів Ти подумав?На тому перехресті півтора пішоходи.А пробка через це на 100м.І таких непродуманих перехресть в нас уйма.Якщо регулюванням світлофорів займається ДАЇ,то мені все зрозуміло.Вчора,доречі,їхав по ковельській і на прехресті перед мостом мав повертати направо.Переді мною стояли ДАЇшники в правому ряді.Загорівся основний зелений.При такій схемі направо повертати нічого не забороняє.Я став сигналити і моргати,щоб вони їхали.Стоять.Якщо даїшники правил не знають,то я мовчу.В Польщі наприклад при таких розкладах завжди дозволено поворот.Впевнений,що на 50% пробки можна зменьшити,якщо правильно настроїти світлофори і розьяснити водіям коли дозволено рух.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.