Перейти до змісту

Новий напрям виховання дітей, фактично що колись сам хотів


VilanS

Рекомендовані повідомлення

Людина придумала чи не придумала, але досвід в нього колосальний і методи навчання дітей теж дуже приємливі, для розвитку.

Частково багато і в нас було такого, але все таки система є система!

Відео містить БАГАТО ВАЖЛИВИХ РЕЧЕЙ для дітей)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікава метода, треба глибше розглянути.

А чи є українська філія цієї школи. Просто, на початковому рівні треба щоб закладалися знання, загальнолюдські, універсальні. Але ж далі програма буде стосуватися лише російської культури(хоч ми й тісно пов’язані історично і ментально).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Є чоловік в Києві, який займається поширенням. Цього року буде в Києві експериментальний 1-ий клас, і вже казав один рік діє в Харкові.

Взяти методи ВАРТО! а закладати українську культуру, кожній країні свою культуру. Вони собі свою, а нам свою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можливо і в Луцьку буде цього року, але приватна. ще 1,5 місяці до 1 вересня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

слухав лекцію, дійсно прикольно...

"ти що турок", "ти що дибіл", "ти що тупий"... - так колись характеризували вчителі деякі...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

20% кислорода через кожу?

дещо він каже правильно та в основному це реклама аля " яка супер-пупер крута в мене школа, я зроблю з ваших дітей геніїв."

Так розумію це не безкоштовне навчання? ато щось занадто себе розхвалює

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

так і є!!! В нас зараз система, що виживає сильніший!!!

Чому СНД - це простір алкоголіків? а ЄС і Америка - це якби цивілізація.

Тому що в СНД закони не працюють і це постійна моральна боротьба талановитої людини за виживання, а так як талановиті зачасту слабкі морально, то вони спиваються в доску.

Ще з дитинства починаються разборки за місце під сонцем, причому фізичні.

В цивілізації є принцип "я тебе не трогаю, ти мене не трогаєш" і всі удачно, хоть зі сварками деколи живуть, і розвиваються.

Українці то особлива нація, яка постійно вкалує і бореться за виживання!!! Тому ми морально долаєм ці йоб**ті стереотипи і рухаємось вперед, багато є пють, але спиваються одиниці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Навіть елементарно, чому б не було такого, що з уроку можна просто вийти і все, а не питати вчителя чи можна? Мало що може там статись, ну стало фігово, захотілося в туалет, не треба ж всьому класу знати що в тебе там за проблема. Є діти на стільки затюкані що бояться взагалі щось сказати, а тут "можна вийти?", "що там тобі вже треба, чому?"... це тупо реально.

Школа СССР намагалась учнів всебічно вивчати, тому купа предметів, та купа того що може "тіпа" не знадобитись взагалі в житті.

Тоді я думаю намагались показати які є науки, а вже потім сам собі обираєш що тобі до душі.

Зараз навпаки, хочуть спростити, тіпа якщо в тебе немає схильності до математики, значить йди в гумунітарії.

PS: На мою думку якщо дитина розумово не відстала (фізично), то в дитини є всі задатки до всього, треба тільки правильно навчити, правильно розкрити її, а якщо дитина в чомусь виявляєтся "тупа", то може треба вчителів міняти, а не дитину. Може вчительна в першому класі попалася тупа на стільки що відбила взагалі охоту в дитини до якогось предмету, чи батьки просто вселили відразу до якихось предметів, по типу там коли дитина прийшла й попросила помогти, то батько замість того щоб пояснити 1000 разів, пояснив два рази, накричав що "який ти в мене тупий", і на тому все закінчилось.

Приклад зі свого досвіду, в нас були в школі такі вчителі по деяким предметам, то хотілося вчитись, і дійсно було цікаво, і була тяга прочитати літературу, щоб більше було можливості поспілкуватись на уроці з вчителем, посперечатись, довести свою думку, і так далі.

А зараз йде протистояння вчителів, і дітей, яких батьки балують деякі на стільки що ті в школі вилазять вчителям на голову, й не управляємі повністю. В них йде протистояння, як наприклад в садіку розказав один знайомий, малу його в садочку ображав один, з яким весь садік не міг справитись взагалі, робив що хотів, то цей прийшов (а він шкаф такий під два метра), кажу підхожу, навіть не знаю що казати, сказав так "Ти тут такий тіпа крутий, а ображаєш слабших за себе, так не можна, треба дружити зі всіма", і пішов, мала каже що той з тих пір змінився.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ЦЕ все похыдны проблеми.

Гляньте як починаєтья і як проходить урок у Жохова. Дитина в колективі класу і перше саме важливе, вчитель ставиться до всіх однаково!!! позитивно!

друге, дається можливість дітям урок проводити весело!

якщо хтось хоче ще трохи глибше копнути подивіться документальний фільм "Скука". http://kino-live.org/dokumentalnyie-onlajn/71564720-skuka.html

- скука, це самий більший стрес для організму і вбиває людей саме скука, тобто рубається активність дитини і руйнуються відразу звязки між півкулями мозку, особливо

у хлопчиків і тоді зявляються дідовщина, розборки, обіжені і тд і тп.

- спілкування, співи і тд і тп дозволяють дитині не те, що зазубрювати впихаєме вчителем, а це розуміти і на льоту запамятовувати, бо те, що цікаво не забувається, а навпаки вкладається в память автоматично.

- і МІФ про те, що шкільна програма, дитині давати треба поступово, вони не сприймають. Да йопт!!! це чия відмазка??? тих кому цікаво? чи тих хто руйнує дітей, життя, спілкування і розвиток.

чи вчителя з ПТУ, якому головне заставити дитину сидіти і нагружати собою! Саме собою, стереотипною особистістю вчителя, якого то міськно зайоб**є, то держава грузить.

- коли вибираєте заклад навчання, то перш за все вибирати треба вчителя!!!

п.с. а про скуку подивіться, досить пізнавально)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тибетский взгляд на воспитание детей

- Самое важное — никаких унижений и телесных наказаний. Единственная причина, по которой бьют детей – они не могут дать сдачи.

- Первый период: до 5 лет. С ребенком нужно обращаться "как с царем". Запрещать ничего нельзя, только отвлекать. Если он делает что-то опасное, то сделать испуганное лицо и издать испуганный возглас. Ребенок такой язык понимает прекрасно. В это время закладываются активность, любознательность, интерес к жизни. Ребенок еще не способен выстраивать длинные логические цепочки. Например, он разбил дорогую вазу. Он не понимает, что для покупки такой вазы нужно много работать, заработать денег. Наказание он воспримет как подавление с позиции силы. Вы научите его не бить вазы, а подчиняться тому, кто сильнее. Оно Вам надо?

- Второй период: с 5 до 10. В это время с ребенком нужно обращаться «как с рабом». Ставить перед ним задачи и требовать их выполнения. Можно наказывать за невыполнение (но не физически). В это время активно развивается интеллект. Ребенок должен научиться прогнозировать реакцию людей на его поступки, вызывать положительное отношение к себе и избегать проявления отрицательного. В это время не бойтесь нагружать ребенка знаниями.

- Третий период: с 10 до 15. Как с ним обращаться? Как с равным. Не на равных, а именно «как с равным», так как Вы все равно имеете больше опыта и знаний. Советуйтесь с ним по всем важным вопросам, предоставляйте и поощряйте самостоятельность. Свою волю навязывайте в «бархатных перчатках» в процессе обсуждения, подсказками, советами. Если Вам что-то не нравится, то акцентируйте его внимание на негативных последствиях, избегая прямых запретов. В это время формируется самостоятельность и независимость мышления.

- Последний период: с 15 лет. Относитесь к нему с уважением. Воспитывать ребенка уже поздно, и Вам остается только пожинать плоды своих трудов.

Какие же последствия может вызвать несоблюдение этих правил?

- Если подавлять ребенка до 5 лет, то Вы подавите его жизненную активность, интерес к жизни, интеллект. Приучите его бездумно и привычно подчиняться грубой силе. Сделаете из него легкую жертву для всякого рода негодяев.

- Если Вы будете продолжать сюсюкать после 5, то ребенок вырастет инфантильным, неспособным к труду и вообще к духовным усилиям.

- Если Вы будете опекать ребенка как маленького после 10, то он вырастет неуверенным, будет зависимым от более самостоятельных друзей, которые не всегда могут оказывать нужное влияние.

- Если Вы не будете уважать ребенка после 15, то он Вам этого не простит и уйдет навсегда при первой возможности.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

МОЯ ПЕРЕПИСКА. РОЗЧАРУВАЛО!!! Хоча методи і основи суперові, але підхід як завжди загарбницький. Якщо хтось захоче в іноземних країнах, то що базарить по рос? повна хер*я

Serhii

і це все Ви можете дати безкоштовно? чи як це проходить? Ви приїжаєте? хтось контролює чи не контролює? які взагалі Ваші умови і вимоги від тих хто бере цю систему?

скажем які права і обов'язки сторін, що укладають угоду?

Игорь

1. Згода директора на навчання дітей поп цій методиці

2. Знайти вчителя, який згодиться працювати по цій методиці

3. Обладнати клас комп"ютером, проектором, екраном та канцелярією

4. Знайти 25-30 дітей, які б навчалися в цьому калсі

Serhii

Ви не написали все що я Вас питав? для прикладу хтось взяв цю методику і трохи змінив. Пісні українські додав замість російських і тд і тп

Игорь

цю методику не можна змінювати!

Жохов про це казав на презентації

вона запатентована

Serhii

D83DDE15.png

Serhii

ні мову міняти не можна? ні слів? то вона тільки для російської мови? то це дискримінація з Вашого боку, а рекламуєте на площі по українські, а тут такі підводні камені(((

Игорь

В Харковi 1 вересня в украiномовнiй школi вiдкриваеться клас по цiй методицi на росiйськiй мовi.

Як Вам не пiдходить така методика - то защищайте все таким як е.

Дискримiнацii тут нiякоi нема.

Я хочу тiльки кращого

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...