Andrew_Best Опубліковано 12 Жовтня, 2009 в 20:14 #51 Опубліковано 12 Жовтня, 2009 в 20:14 Привіт! Хто може взятись за чистку карбюратора на рено 11? Ціну такою будьласка в студію якщо можна,дякую
Darth Опубліковано 13 Жовтня, 2009 в 15:04 #52 Опубліковано 13 Жовтня, 2009 в 15:04 Andrew_Best сказав: Привіт! Хто може взятись за чистку карбюратора на рено 11? Ціну такою будьласка в студію якщо можна,дякую Їдь на Волинь-Авто, там є Такий майстер як Олександ, вже понад 15 років займається карбюраторами, ціни нормальні і робота якісна. Бокс зразу за салоном Mercedes-Benz. В середину не треба заїзджати.
Andrew_Best Опубліковано 13 Жовтня, 2009 в 19:27 #53 Опубліковано 13 Жовтня, 2009 в 19:27 Darth сказав: Andrew_Best сказав: Привіт! Хто може взятись за чистку карбюратора на рено 11? Ціну такою будьласка в студію якщо можна,дякую Їдь на Волинь-Авто, там є Такий майстер як Олександ, вже понад 15 років займається карбюраторами, ціни нормальні і робота якісна. Бокс зразу за салоном Mercedes-Benz. В середину не треба заїзджати. Знаю, дакую за пораду, але там 225 грн коштує послуга, трохи дорого як для профілактики карба. (я не говорю про повне регулювання карба) а там візьме всерівно 225 грн. Настроїв мені класно півроку проїздив, заводиться без проблем, а на днях просто заїхав на великій шв. в баюру ...
Andrew_Best Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 18:19 #54 Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 18:19 Привіт! Де в Луцьку не дорого можна виставити основні фари?
opel95 Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 18:50 #55 Опубліковано 18 Жовтня, 2009 в 18:50 Волиньавто з надвору там де електрик ціна-30грн за дві фари.
lapiy Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 05:38 #56 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 05:38 До речі, це той же Саша, що і в постах про карб.Виставляє нормально, по приладах.
Andrew_Best Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 19:33 #57 Опубліковано 19 Жовтня, 2009 в 19:33 Був в того Саши і вже вкотре виїжаю задоволений роботою, наоагодив карба, виставив фари.
Andrew_Best Опубліковано 30 Жовтня, 2009 в 09:26 #58 Опубліковано 30 Жовтня, 2009 в 09:26 Сьогодні на Рено 11 ставив лобовушку на обїзній Рівненьска-Дубнівська (де стара газова заправка). Поміняли за 15 хв.
difoto Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 08:49 Автор #59 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 08:49 Посоветуйте нормальную мастерскую для ремонта подвески. Желательно широкого профиля: поменять сайлентблоки, опорные подшипники кирдана, тормозные колодки. Обязательно высокий гараж(Форд Транзит "Парус")
Masik Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 09:29 #60 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 09:29 difoto сказав: Посоветуйте нормальную мастерскую для ремонта подвески. Желательно широкого профиля: поменять сайлентблоки, опорные подшипники кирдана, тормозные колодки. Обязательно высокий гараж(Форд Транзит "Парус")Постоянно делаю свои машины в гаражах напротив Авиазавода, там у ребят 4 бокса все высокие, тел. 0505498099 Юра
ko5teg Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 10:42 #61 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 10:42 при повороті на Мамсурова є непогана майстерня, здається всі види послуг надають... також постійно дають гарантії!!!вже 2 рази ремонтувався там ... (старий гольф 2) якістю робіт дуже задоволений! ціною впринципі такожше здається можна в політєсі в майстерні (на львівській) вони там взагалі роблять все!
hyrurg Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 13:38 #62 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 13:38 Masik сказав: difoto сказав: Посоветуйте нормальную мастерскую для ремонта подвески. Желательно широкого профиля: поменять сайлентблоки, опорные подшипники кирдана, тормозные колодки. Обязательно высокий гараж(Форд Транзит "Парус")Постоянно делаю свои машины в гаражах напротив Авиазавода, там у ребят 4 бокса все высокие, тел. 0505498099 ЮраТеж там ремонтуюсь, якістю робіт і цінами задоволений, впринципі.
ZaZik Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 18:38 #63 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 18:38 Власне питання схоже до того, яке на початку теми. Але потрібен майстер для ремонту бензинового двигуна, а саме рядної п'ятірки на Audi. Може хтось мав з такими майстрами справу, або має таких знайомих. Порадье когось, буду вдячний.
Rubak Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 19:07 #64 Опубліковано 16 Листопада, 2009 в 19:07 ZaZik сказав: Власне питання схоже до того, яке на початку теми. Але потрібен майстер для ремонту бензинового двигуна, а саме рядної п'ятірки на Audi. Може хтось мав з такими майстрами справу, або має таких знайомих. Порадье когось, буду вдячний.По вул. Рівненській (в напрямку з міста) перед поворотом на Електроапартну буде поворот направо, там будуть гаражи де ремонтують такі двигуни. Запитай що, як і скільки.
Sem Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 15:07 #65 Опубліковано 18 Листопада, 2009 в 15:07 Підкажіть де в Луцьку добре за помірну ціну поремонтують турбіну.
opel95 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 09:37 #67 Опубліковано 19 Листопада, 2009 в 09:37 ZaZik сказав: Власне питання схоже до того, яке на початку теми. Але потрібен майстер для ремонту бензинового двигуна, а саме рядної п'ятірки на Audi. Може хтось мав з такими майстрами справу, або має таких знайомих. Порадье когось, буду вдячний.відповів в ПЛ
Sem Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:04 #68 Опубліковано 26 Листопада, 2009 в 14:04 Де в Луцьку ремонтують турбіни для тизелів окрім набережної ?
Andrew_Best Опубліковано 12 Січня, 2010 в 17:13 #69 Опубліковано 12 Січня, 2010 в 17:13 Сьгодні весь день світилась лампа генератора. Якщо на холостих авто працює - не світиться, а як тільки збільшиш обороти або на передачі то горить, моргає, може погаснути на деякий час. Хто б взявся потестити генератор, може щітки мо шешось.
VovkleV Опубліковано 12 Січня, 2010 в 18:52 #70 Опубліковано 12 Січня, 2010 в 18:52 Andrew_Best - зніми "шоколадку" щіточний вузол і подивись на стан щіток, а взагалі треба дивитись на стан колектора на якорі. Або зніми генератора і завези на формулу на "Варшавці" так простіше буде
opel95 Опубліковано 12 Січня, 2010 в 20:10 #71 Опубліковано 12 Січня, 2010 в 20:10 Andrew_Best сказав: Сьгодні весь день світилась лампа генератора. Якщо на холостих авто працює - не світиться, а як тільки збільшиш обороти або на передачі то горить, моргає, може погаснути на деякий час. Хто б взявся потестити генератор, може щітки мо шешось.тільки на формулу до дяді Васі...проблем може бути багато з зарядкою.сам не справишся набери підїду допоможу, мій номер є в сусідніх темах.
Therion Опубліковано 26 Січня, 2010 в 09:20 #72 Опубліковано 26 Січня, 2010 в 09:20 Народ, на ГАЗельці перегріли двигун, повело головку - гонить Тосол, не має компресії в 4-му циліндрі. Потрібно шліфувати головку блока циліндрів, де це діло можна якісно зробити?
opel95 Опубліковано 26 Січня, 2010 в 17:14 #73 Опубліковано 26 Січня, 2010 в 17:14 Therion сказав: Народ, на ГАЗельці перегріли двигун, повело головку - гонить Тосол, не має компресії в 4-му циліндрі. Потрібно шліфувати головку блока циліндрів, де це діло можна якісно зробити?відповів в пл...
isf Опубліковано 10 Лютого, 2010 в 20:02 #74 Опубліковано 10 Лютого, 2010 в 20:02 так як ж з ремонтами славут в луцьку .Що тільки в офіціалів?
zaHARE Опубліковано 20 Лютого, 2010 в 06:14 #75 Опубліковано 20 Лютого, 2010 в 06:14 Порекомендуйте добротного карбюраторщика на "зубило".Щось збільшився розхід і погано заводиться.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти