Перейти до змісту

І знову ГБО


Andreyxxx

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На автомобілі стоїть ГБО 2 покоління. Газ подається у вставку яка стоїть у фільтрі. Автомобіль омега А повний інжектор. Надумав ставити газові форсунки, ніби кажуть розхід меньший да і потужність буде більша. Скажіть, що мені потрібно замінити ( крім газових форсунок) щоб зробити ГБО 4. у мене на інжекторі стоїть вже якась електроніка, але що воно таке я не знаю.

Опубліковано

Все замінити, крім балона і заправочного пристрою. Редуктор, мультиклапан, проводку, комп'ютер керування форсунками, форсунки доставити...Коллектора впускного просвердлити.....Ну і настроїти ту всю кухню.

Опубліковано

З 2 -го четверте не вийде. В мене теж є газ, питав то сказали що треба міняти все. Через ваш балон підставлятись ніхто не буде.

Ремонтував тут 0660798522, мужик толковий. За документи уточняйте, я не питав.

  • 2 тижня потому...
Опубліковано

Друзі, скажіть, правда те що на авто яке їздить на газу потрібно спеціальні свічки ставити ? На своєму ще свічки не міняв, стоять ще від попереднього власника, авто заводиться нормально, холостий хід тримає рівно інколи детонує на газу.. Чи потрібно їх мені міняти? Чи кататися далі на старих ?

Опубліковано

Я теж так і подумав, а мені казали що на газ потрібно щоб меньше грілися..... Це були поради продавців на ринкові.

Значить я можу і далі їздити на своїх свічках до "потєрі пульса" ? :)

Опубліковано

Я теж так і подумав, а мені казали що на газ потрібно щоб меньше грілися..... Це були поради продавців на ринкові.

Значить я можу і далі їздити на своїх свічках до "потєрі пульса" ? :)

На фиате Добло с заводской метановой установкой стоят специальные двухконтактные с разными зазорами для бензина и газа. Думаю для пропана тоже актуально.

Опубліковано

Я теж так і подумав, а мені казали що на газ потрібно щоб меньше грілися..... Це були поради продавців на ринкові.

Значить я можу і далі їздити на своїх свічках до "потєрі пульса" ? :)

На фиате Добло с заводской метановой установкой стоят специальные двухконтактные с разными зазорами для бензина и газа. Думаю для пропана тоже актуально.

Як це з різними зазорами? Що бензин-газ сам оприділяє на яку сторону іскру подпти? Не смішіть. 2-3-4 контактні для збільшення ресурсу свічки. Є авто, де заміна свічок 6-8 нормо годин, або двигун піднімати треба, щоб долісти.

Можливо для газу рекомендують свічки з іншим калійним числом. Більш детальніше тут можна почитати - http://www.ngk-elearning.de/

Реєстрація швидка та проста.

Опубліковано

Хай хоч 10-ти контактні свічки, іскровий розряд буде тільки один і проскочить ця іскра з центрального електроду до того бокового, де опір менший, короче кажучи, де зазор менший - туди і піде іскра. Фома правильно написав, що вся перевага таких багатоелектродних свічок - це більший ресурс, бо коли зноситься один електрод (збільшиться зазор), ісрка перескочить на інший і свічка буде дальше нормально функціонувати, коли проста традиційна могла би вже збоїти.

Теж стоїть газ і прості "бензинові" свічки, на даний момент якісь там недорогі самі прості Боші, робить мотор добре тому не бачу необхідності щось видумувати з "газовими" свічками.

Опубліковано
Теж стоїть газ і прості "бензинові" свічки, на даний момент якісь там недорогі самі прості Боші, робить мотор добре тому не бачу необхідності щось видумувати з "газовими" свічками.

+100500

Опубліковано

Сори, по невнимательности получилось ерунду написал. Другое имелось в виду. Зазор между контактами свечи на чисто бензиновой машине чуть отличается от зазора свечи авто на газу. Хотя там ерундовая разница, скорее всего не критично.

  • 3 тижня потому...
Опубліковано

зазори на свічках для газу і бензину різні, різниця відчутна, але біди нема якщо зазор для бензину а їздиш на газі.

з 2 покоління в четверте - лишиться тільки трубка до редуктора, балон, заправочне, мультиклапан -50/50. все решта - до заміни.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...