Перейти до змісту

Підкажіть/допоможіть вибрати б/у машинку


Гість Voovan

Рекомендовані повідомлення

Отже з'явилась думка придбати авто! На нову не зазіхаю так як дорого, хоча на Авео і Логан задивлясь трохи :D

Б/у брати трохи стрьомнувато але скоріше всього так і буде! От і хотів би почути поради щодо правильного вибору, як конкретної моделі так і загальні ознаки. Взагалі розраховую скромно на 4к президентів

В мене є такі думки

1. Пасат Б3 - звертати увагу на тип кузова (оцинкований має бути) - дорогувато

2. Якийсь з Гольфів

3. 9 чи 99

4. якесь авео чи логан

Буду дуже вжячний за будь-які поради

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 56
  • Створено
  • Остання відповідь

Моя порада, бери новий в кредит(тільки в гривнях) і проблем не матимеш...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мой совет будет примерно таким же. ИМХО с нашими ценами всего за 4К зелени есть все шансы взять убитый автошрот :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так як, недавно сам стикнувся з цією проблемою... Тільки ціновий діапазон був до 9 тис.

Скажу так... за 4К, про:

1) Пассат Б3 забудь - мінімум 6 і там ВЗАГАЛІ немає на що дивитись.

2) Гольф 2 - є певні варіанти, але все ж машинці приблизно 20 років

3) Гольф 3 - Дивись пункт 1

4) Девятка чи 99 - також за 4 к "машини" там не буде. Ну, правда дивлячись який рік... якщо щось "свіже", то " в дірках"

5) Авео чи Логан - тільки у кредит.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От на рахунок гольфа-2 собі трохи подумую, хоч він дійсно старенький зате трудяга. і на що саме потрібно звертати впершу чергу увагу в гольфі, тобто технічний стан, де в ньому слабкі місця, як двигуна прослухати правильно, де найчастіше кузов ржавіє і т.д? (власний невеликий досвід в ремонті і настроці двигунів вітчизняного автопрому є)

з пасатом зрозуміло. а от з новою в мене трохи сумніви беруть на предмет того що їздити буду не по асфальту (для їзди по місту дійсно кредит і неморочити собі голову) а скажімо частенько майже бездоріжжю. на скільки часу там ходової хваить про це незнає ніхто (авео чи логан).

Може взагалі краще копійку за 1,5К придбати і мудохатись потихеньку доводячи її до пуття? Хто як думає?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, копійка то вічна машина, звичайно...

Але якщо кажеш, що будеш "розсікати" часто по бездоріжжю, то це напевно у село чи якісь рибалки з полюваннями. То краще взяти універсальчіка. 4-та модель саме воно. Приблизно так 3-3.3К можна знайти нормального апарата. а на решту підігнати його під себе і все буде добре.

Ну, звичайно це суто мою думка. :lol:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, копійка то вічна машина, звичайно...

Але якщо кажеш, що будеш "розсікати" часто по бездоріжжю, то це напевно у село чи якісь рибалки з полюваннями. То краще взяти універсальчіка. 4-та модель саме воно. Приблизно так 3-3.3К можна знайти нормального апарата. а на решту підігнати його під себе і все буде добре.

Ну, звчиайно це суто мою думка. ;)

Підтримую! :D
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Брать "замученного" жигуля явно не рекомендую... Пойми одно что на иномарке ты будешь ездить а на отечественном автопроме тебе придётся постоянно под тем же "продуктом автопрома" лежать в спецовке. Согласен... да да что и иномарки "летят" но скажу но! там придётся один раз сделать и на долгое время забыть об этой поломке... в плоть до самой продажи авто. Думаю что если хорошенько поискать... то можна купить за штучки 4-е более менее "живой" автомобиль. Попробуй присмотреться к Opel "omega" "vectra". На эти деньги можна что-то найти. Единственный минус... кузова часто ржавые, но поверь мне его легче подлатать чем латать "жигуля" который никогда не превратится в иномарку... Однозначно жигуль в :lol: землю. Думай сам.

Новая машина.. Кредит... Гильётина которая висит у тебя над головой, и Ты постоянно в напряжении, а вдруг завтра придёт тот день когда она упадёт? Здесь нужно всё взвесит очень тщательно... если в жизни полная стабильность тогда полный ВПЕРЁД!, но смотри чтобы на твоём курсе небыло айсбергов... "Титаник" тоже был уверен в своём курсе... однако мы все осведомлены о его участи. В любом случае "Сколько людей столько и мнений". Я высловил своё. Удачи тебе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

От на рахунок гольфа-2 собі трохи подумую, хоч він дійсно старенький зате трудяга. і на що саме потрібно звертати впершу чергу увагу в гольфі, тобто технічний стан, де в ньому слабкі місця, як двигуна прослухати правильно, де найчастіше кузов ржавіє і т.д? (власний невеликий досвід в ремонті і настроці двигунів вітчизняного автопрому є)

з пасатом зрозуміло. а от з новою в мене трохи сумніви беруть на предмет того що їздити буду не по асфальту (для їзди по місту дійсно кредит і неморочити собі голову) а скажімо частенько майже бездоріжжю. на скільки часу там ходової хваить про це незнає ніхто (авео чи логан).

Може взагалі краще копійку за 1,5К придбати і мудохатись потихеньку доводячи її до пуття? Хто як думає?

У меня сейчас гольф 89 г.в в состоянии переборки. Сразу стоит обратить внимание на задние арки (они как правило гнилые либо шпаклеваные), также просмотреть цельность днища в раене крепления передних седушок, раен выхода троса сцепления из кузова (болезнь не только гольфов), наличие катализатора (не должно быть, так как уже через 5 лет от него толку нет вааще, а на оборот) не забудь просмотреть ланжероны и двери под уплотнителем.

ЗЫ. Сегодня был на автобазаре, гольфа дешевле 4800 у.е. я не нашел (1.6 дизель) вот так...

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Новая машина.. Кредит... Гильётина которая висит у тебя над головой, и Ты постоянно в напряжении, а вдруг завтра придёт тот день когда она упадёт? Здесь нужно всё взвесит очень тщательно... если в жизни полная стабильность тогда полный ВПЕРЁД!, но смотри чтобы на твоём курсе небыло айсбергов... "Титаник" тоже был уверен в своём курсе... однако мы все осведомлены о его участи. В любом случае "Сколько людей столько и мнений". Я высловил своё. Удачи тебе.

Велике ДЯКУЮ за цінні поради!

А на рахунок вітчизняного автопрому хоч і не хочеться визнавати але реальність є реальністю: тиждень поїздив - тиждент в спецовці кулупаєшся :)

У меня сейчас гольф 89 г.в в состоянии переборки. Сразу стоит обратить внимание на задние арки (они как правило гнилые либо шпаклеваные), также просмотреть цельность днища в раене крепления передних седушок, раен выхода троса сцепления из кузова (болезнь не только гольфов), наличие катализатора (не должно быть, так как уже через 5 лет от него толку нет вааще, а на оборот) не забудь просмотреть ланжероны и двери под уплотнителем.

ЗЫ. Сегодня был на автобазаре, гольфа дешевле 4800 у.е. я не нашел (1.6 дизель) вот так...

borius

Зрозумів все крім каталізатора, дуже попрошу чуть детальніше описати!

В неті дивлюсь постійно за цінами авто і тут як не крутись прийдеться трохи більше викладати ніж собі заплвнував, тим більше зовсім вбитого авто недоцільно купувати!!!

І ще питання доцільніше дизеляку брати чи бензиновий? Цікавить саме зі сторони обслуговування, надійності...

Хоча відповідь і сам знаю але поради потрібно враховувати.

Ну, копійка то вічна машина, звичайно...

Але якщо кажеш, що будеш "розсікати" часто по бездоріжжю, то це напевно у село чи якісь рибалки з полюваннями. То краще взяти універсальчіка. 4-та модель саме воно. Приблизно так 3-3.3К можна знайти нормального апарата. а на решту підігнати його під себе і все буде добре.

Ну, звичайно це суто мою думка. :)

А що саме мається на увазі "універсал" 4 -ї моделі?

А їздити на рахунок села це в семе яблучко! Охота відразу відпадає! На рибалку можливо!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дизеля крайне не рекомендую, наша горючка оставляет желать лучшего, а вот бензин - это да, желательно 1.8 инжектор (протестировано 1 год), особое внимание следует обратить на подушки двигателя (подушки от пассата служат дольше и надежней), не забудь про рулевое и тормоза - обычно что "руль", что "тормоз" - это просто "писец"...

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розумію що при покупці потрібнощоб авто переглянули знаючі люди, та всеж в свою БД також якусь інфу покласти потріно!

Дуже дякую за поради сусідці iriuss за поради (на рахунок подушок двигуна взагалі навіть не звертав би уваги)!

Хто що знає хороше чи погане в гольфі викладайте сюди!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розумію що при покупці потрібнощоб авто переглянули знаючі люди, та всеж в свою БД також якусь інфу покласти потріно!

Дуже дякую за поради сусідці iriuss за поради (на рахунок подушок двигуна взагалі навіть не звертав би уваги)!

Хто що знає хороше чи погане в гольфі викладайте сюди!

если надумал брать гольфа, звяки, давай возьмем вместе...Мне самому интересно...

borius

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, если честно Гольф - чисто городская машинка. Он не для трассы... пару раз катался на Гольфах в Киев.... очень устаешь... База небольшая - соответсвенно на плохой дороге очень не комфортно.

А вообще, если будешь експлуатировать авто в городе в основном, то вполне достойный вариант.

И всё же - 20 лет ;) Успехов в выборе )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, если честно Гольф - чисто городская машинка. Он не для трассы... пару раз катался на Гольфах в Киев.... очень устаешь... База небольшая - соответсвенно на плохой дороге очень не комфортно.

А вообще, если будешь експлуатировать авто в городе в основном, то вполне достойный вариант.

И всё же - 20 лет :blink: Успехов в выборе )

ИМХО. Лучше старый немец чем новый жигуль - это факт...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, если честно Гольф - чисто городская машинка. Он не для трассы... пару раз катался на Гольфах в Киев.... очень устаешь... База небольшая - соответсвенно на плохой дороге очень не комфортно.

А вообще, если будешь експлуатировать авто в городе в основном, то вполне достойный вариант.

И всё же - 20 лет :blink: Успехов в выборе )

ИМХО. Лучше старый немец чем новый жигуль - это факт...

А еще лучше новый немец :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, если честно Гольф - чисто городская машинка. Он не для трассы... пару раз катался на Гольфах в Киев.... очень устаешь... База небольшая - соответсвенно на плохой дороге очень не комфортно.

А вообще, если будешь експлуатировать авто в городе в основном, то вполне достойный вариант.

И всё же - 20 лет :blink: Успехов в выборе )

ИМХО. Лучше старый немец чем новый жигуль - это факт...

А еще лучше новый немец :)

эт точно...

лучше машины кроме мерседеса, может быть только новый мерседес. Кто хочет поспорить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розумію що при покупці потрібнощоб авто переглянули знаючі люди, та всеж в свою БД також якусь інфу покласти потріно!

Дуже дякую за поради сусідці iriuss за поради (на рахунок подушок двигуна взагалі навіть не звертав би уваги)!

Хто що знає хороше чи погане в гольфі викладайте сюди!

Є Форд оріон 1990 р.в. 1.8. дизель, стан нормальний, їздить, мотор стоїть свіжий від мондео, старий також є(про запас :blink:)

хочу всього- нічого - 3200..... (кстаті на гарних люміневих дісках гфірмових)

зи за 150 уйо можу докинути ще мотор бензіновий 1.4 карбюратор, для ценітеліф.... )))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

лучше машины кроме мерседеса, может быть только новый мерседес. Кто хочет поспорить?
ну я можу поспорити... в мене BMW :rolleyes:

а Mercedes за кілька останніх років дуже сильно впав в рейтингу марок по надійності. Зараз корейці і японці рулять... Хоча я BMW на одного з них я все-одно не проміняю ^_^

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если надумал брать гольфа, звяки, давай возьмем вместе...Мне самому интересно...

borius

Дякую за пропозицію, безпосередньо при повній готовності до покупки обов’язково зв’язусь, та я собі вирішив, що на зиму від покупки потрібно відмовитись, я думаю причини пояснювати не потрібно! Їздити у власних справах є на чому (Волинянка), а плюс службова...

Зараз планую збирати як мога найбільше інфи про дпнний автомобіль

На рахунок рейтингу німецьких авто, також чув і з попередніми думками згідний. В самій німеччині зараз продається більше японців та китайців(!) ніж саме нічменьких машин. Це в якомусь журналі писали!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, ти хоч не вздумай брати китайця. Я і так до них ставився скептично, а після Краш-Теста Амулета побаченого, тим паче...

Краще вже щось б\у.

На рахунок наступного року, то я чув що ціна має підскочити.. Вірити цьому чи ні - хто його знає...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, ти хоч не вздумай брати китайця. Я і так до них ставився скептично, а після Краш-Теста Амулета побаченого, тим паче...

Краще вже щось б\у.

На рахунок наступного року, то я чув що ціна має підскочити.. Вірити цьому чи ні - хто його знає...

Нів’якому разі, китайці нехай самі і їздять на своїх таратайках, я до них не те що скептично а взагалі ніяк не ставлюсь, просто неподобаються і все,хоча кажуть є толкові девайси, а на рахунок цін, то вони так чи інакше потихеньку ростуть!

Є Форд оріон 1990 р.в. 1.8. дизель, стан нормальний, їздить, мотор стоїть свіжий від мондео, старий також є(про запас :))

хочу всього- нічого - 3200..... (кстаті на гарних люміневих дісках гфірмових)

зи за 150 уйо можу докинути ще мотор бензіновий 1.4 карбюратор, для ценітеліф.... )))

а як на рахунок просто двіжка? це якої контори і який пробіг???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, ти хоч не вздумай брати китайця.

тіпа дозволу не даєш? ;)

китайців багато, вони різні. і що саме смішне, якщо тенденції будуть зберігатись, - за китайським автопромом майбутнє

вони роблять машини краще і краще, нові моделі які націлюють на європу, сертифікують за всіма необхідними допусками.

а те що їх бренди так швидко прогресують - тільки в довід

ти казав про амулет - так старенький сеат з невеликими змінами, за маленькі гроші - чого ж хотіти

а глянь на ту ж Chery Elara (http://www.chery.net.ua/autos/elara/) - а між ними якихось 2(!) роки роботи компанії. Так, до досконалості далеко, але який прогрес - екстер'єр, салон, фарш на рівні кращих пропозицій на ринку! а що вони розроблять ще через 2 роки? а через 5? якщо відкинути скепсис, тіпа все гафно крім мого БМВ(ауді, мерса, щещось) - і трохи подумати - то так воно і є... :D тойота теж починала з страшнючих маленьких дешевих машинок

потім сильно не смійся коли сам будеш їздити на китайському авто :)

Я і так до них ставився скептично, а після Краш-Теста Амулета побаченого, тим паче...

так і пиши - я б не брав, бо то є така моя думка.

на рахунок крашів - ти певно шуткуєш? тут радять брати жигуля копійку чи четвірку - думаєш таке лайно буде краще на краштесті?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розвиваються вони звичайно круто, але тут мабуть присутній такий мотив: я не люблю їсти маслини, хоча багато хто від них тащиться і крапка. Так само і з авто, що кому подобається, хто що знає про них!

Поділіться інфою про вибір б/у авто. Хоча з своїм вибором всетаки на 70% "определился", та всеж...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

b0rg, да я висловив свою думку на рахунок китайців і здається с топікстартером вона виявилась схожою.

Звичайно, що скільки людей стільки і смаків. Так що, сперечатись я не бачу резону... Можливо так воно і буде, що всі почнемо їздити на китайських автівках. Але це напевно ті люди які хочуть за невеликі гроші купити нову, гарнообладнану машину, бо якості поки що там немає... можливо згодом з часом на досвіді своїх помилок китайці почнуть випускати машини які не поступаються ні европейцям, ні японцям та хоча б корейцям. Якщо так, будемо чекати :)

А на рахунок краш-тесту то звичайно "копійка" не конкурент - але це 30 років різниці між цими апаратами, а 30 років при сучасних темпах розвитку технологій автомібелебудування та зміни вимог до безпеки авто - це просто величезний проміжок часу.

І читаючи про наслідки краш-тесту Chevy Eastar, який проводили у Німеччині, то по словам експертів такої деформації автівки такого классу вони не бачили з початку 90-х років.

Так що, кожний вибирає те що йому подобається. :):)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...