BILL Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:00 #1 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:00 Купив роутер TP-Link WR841N, тепер неможу коректно настроїти щоб пілключитись до інтернету,( інтернет від датагруп, кабель) ! Можливо в когось стоїть такий, чи хтось може допомогти з налаштуванням, попередній роутер (D-link) якось сам настроїв цей щось невиходить !
Zheny@ Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:29 #2 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:29 ( інтернет від датагруп, кабель)В налаштуваннях скопіювати (склонувати ) МАС алресу мережевої в роутер. І Включити DHCP.Все.
vaz75 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:32 #3 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:32 Основне, це клонування робочої (старої, прописаної в ДАТА-груп) МАС-адреси в роутер: http://board.lutsk.ua/topic/90289-datagrup-nalashtuvannja-routera/
Ko3bMa Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:32 #4 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:32 В налаштуваннях скопіювати (склонувати ) МАС алресу мережевої в роутер. В прошивці TP-Link навіть кнопка відповідна є
vaz75 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:39 #5 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:39 В налаштуваннях скопіювати (склонувати ) МАС алресу мережевої в роутер.В прошивці TP-Link навіть кнопка відповідна єЩе треба, щоб ТС знав як і звідки його клонувати.
BILL Опубліковано 14 Січня, 2014 в 10:54 Автор #6 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 10:54 Підключив все розібрався, але чогось Wi-fi по квартирі погано тяне, сигнал нестійкий, перебиває(нормальний сигнал тільки в кімнаті де стоїть роутер)! Попередній модем теж саме, тому купив цей але і цей не то! В чому причина, можливо щось перебиває сигнал , чи щось в настройках(живу на першому поверсі) ????
Lisovic Опубліковано 14 Січня, 2014 в 11:00 #7 Опубліковано 14 Січня, 2014 в 11:00 В настройках Wi-fi спробуйте поміняти номер каналу, якщо навколо багато мереж, то велика імовірність що на одному каналі може працювати декілька мереж, заважаючи одна одній.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.