Перейти до змісту

Toyota переведет модели на водород


flashhero

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Лидер мирового автопрома в области создания машин с гибридными силовыми установками через два года дебютирует в сегменте моделей на топливных элементах. Прототип предсерийной версии водородного автомобиля Fuel Cell Hybrid Vehicle компания Toyota покажет общественности на следующей неделе во Франкфурте.

Концептуальный автомобиль Toyota Fuel Cell Hybrid Vehicle оснащен такой же силовой установкой Hybrid Synergy Drive, как и гибридомобиль Prius, а также двумя баллонами высокого давления для водорода и батареей емкостью 21 кВт·ч.

Японский автопроизводитель сообщил, что модель обладает лучшими характеристиками в сравнении с концептом FCV-R, чья премьера состоялась в 2011 году. В частности, инженерам удалось уменьшить размер блока топливных ячеек, повысить их энергоотдачу и увеличить максимальный запас хода водородной модели. В пресс-релизе марки отмечается, что Toyota Fuel Cell Hybrid Vehicle преодолевает свыше 560 км. Силовая установка автомобиля способна работать при температуре ?30°C.

Товарный вариант Toyota Fuel Cell Hybrid Vehicle поступит на рынок по цене порядка $110 000.

Одновременно с водородным автомобилем во Франкфурте Toyota познакомит общественность с гибридной версией хэтчбека Yaris. Модель Yaris Hybrid-R оснащена силовой установкой суммарной мощностью 420 л.с.

Опубліковано

давно би так! Гідроген то певно найкращий вид палива.

Я так розумію, що Ви цього давно очікували, однак далеко не кожен українець купить собі авто за 900 тис грн (поки що 900) в якого нема сервісу і не скоро буде. На Україні якихось продаж з цими су не варто очікувати років як мінімум 10.

Опубліковано

Я так розумію, що Ви цього давно очікували, однак далеко не кожен українець купить собі авто за 900 тис грн

зараз так, а пізніше зможе і дуже багато, коли ця технологія стане масовою). Придумайте щось і втілюйте, ваш товар не всі зможуть купити, але коли підхоплять інші виробники він стане дешевший. Вам за винахід потім подякують.

Опубліковано

Десь дивився відео на цю тему, не пам'ятаю чи то тойота чи інший виробник додавали до свого авто на паливних елементах генератор водню який працює на природному газі.

Опубліковано

зараз так, а пізніше зможе і дуже багато, коли ця технологія стане масовою). Придумайте щось і втілюйте, ваш товар не всі зможуть купити, але коли підхоплять інші виробники він стане дешевший. Вам за винахід потім подякують.

Шозабрєд... Тойота вирішила відкусити шматочок пирога, який належить нафтовим магнатам, тобто щоб заправлялися не у них на заправках, а купували тойотинські паливні елементи. Ото і вся новина і вся екологія. Мені, як автомобілісту, по барабану той перерозподіл ринку.

Вже і на воді машини їздять, тільки чогось вода з крану (з річки, дощова) не підходить, а лише заправлена у фірмові картриджі, бо їх купувати треба. Суть та сама.

Опубліковано

)))))))))))))))) не на воді, а на Водні (гідроген), а вода вже після спалювання з вихлопної витікає. Чим більше таких фірм як тойота буде, тим дешевші ті картриджі стоїти будуть.

Опубліковано

Щоб створити конкурентно спроможну продукцію треба щось нове, тим більше зараз всі оці зелені штучки в моді.

Паливні елементи можуть скласти серйозну конкуренцію нафтопродуктам, не дарма водень в таблиці Мєндєлєєва перший у списку ;)

Одне скажу точно, майбутнє за електротягою за простоти керування і надійності, ну а джерела енергії це таке, можливо скоро вчені освоять ХЯСи і реактор розміром з валізу зможе забезпечувати автомобіль на протязі кількох років безперервної роботи...

Опубліковано

Поперше щоб добути водень потрібно багато електроенергії по друге такі авто будуть коштувати дорого ще десяток років а в третє немає інфраструктури хоча на одній заправці можна проїхати декілька сотень кілометрів

Опубліковано

Експеременти з воднем у якості пального проводилися ще в СРСР. Прибалтійські РАФіки досить успішно на ньому їздили, та й на АЗЛК та в НАМИ цим досить серйозно займалися, але все заглохло.

ІМХО, найбільш продвинутим електрокаром на сьогодні є Tesla Model S, однак там використовуються звичайні акумулятори, а не водневі паливні елементи. Інфорастуртура розвивається. Зі штатами зрозуміло, в Європі найбільші успіхи в Норвегії, хоча там і нафти чимало, але вони розвивають мережу електрозаправних станцій і субсидують придбання електрокарів.

Опубліковано

екологічність їзди на електриці чи водні досить спірне питання. Так, при їх використанні дійсно отримується чисте повітря. А як отримати водень, правильно, гідролізом, тобто потрібно багато електроенергії. При збільшенні частки таких авто (електрокарів, водневокарів) значно збільшується потреба в електроенергії. А де ж вона береться? Значною мірою з теплостанцій (мазутних, вугільних, газових), атомних електростанцій і незначною мірою відновлювальних електростанцій (гідро, термальних, припливних, вітряних тощо): http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%AD%D0%BD%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Опубліковано

ось ще деякі проблеми, які необхідно вирішити (не перекладатиму): "Экологические проблемы ДВС на водороде

Во-первых, как уже было доказано выше, водородный двигатель (с учетом производства водорода и электроэнергии) дает больше экологически-вредных выбросов, правда там где расположена электростанция – где-нибудь в тайге, а не в городах, где эта проблема наиболее актуальна.

В идеале сам ДВС на водороде выбрасывает в атмосферу только водяной пар. В реальных условиях добиться столь идеального сгорания практически невозможно – в зависимости от условий горения, могут образовываться гидроксиды OH (которые взаимодействуя с металлом, будут вызывать его коррозию и образовывать весьма опасную для экологии щелочь), перекись водорода (крашенные блондинки знают, насколько это едкое и опасное вещество), соединения азота и др. Сам водород, утечки которого неизбежны, разрушает озоновый слой.

Водяной пар, при массовых выбросах, так же представляет серьёзную опасность – он может привести к трудно прогнозируемым климатическим изменениям; также как и CO2, является «парниковым газом»; усиливает коррозию материалов, что может привести к преждевременным обрушениям конструкций и серьёзным техногенным катастрофам; ухудшает самочувствие людей; создает благоприятные условия для размножения болезнетворных бактерий; увеличивает «скользкость» дорожного покрытия и количество туманов, что ведет к повышению количества ДТП.

Проблема безопасности

Водород, также как пропан или пары бензина в смеси с воздухом образует «гремучую смесь». Однако, в отличие от пропана, водород невозможно удержать в баллоне – молекулы водорода настолько малы, что легко диффундируют сквозь металл.

Существует и другой способ хранения водорода - металл-гидриды — ёмкости со специальными сплавами, которые впитывают водород в свою кристаллическую решётку и отдают его при нагревании. Такой способ хранения имеет высокую плотность упаковки топлива, но чреват тем, что эта ёмкость может нагреться и отдать водород не только от нагревателя, но и, например, от солнца или работающего двигателя, что может вызвать утечку водорода и взрыв.

Конечно, все можно предусмотреть – создать специальные покрытия, термостаты, датчики утечки, систему вентиляции и т.д., но тогда автомобиль по стоимости опять сравняется с космическим кораблем."

Опубліковано

Чим більше таких фірм як тойота буде, тим дешевші ті картриджі стоїти будуть.

Як мала дитина. На перехрестях стоїть по дві-три заправки, а бензин все дорожчає і дорожчає. Повторюся, усі ці водневі та інші мобілі не для того щоб МИ платили менше, а для того щоб ВОНИ заробляли більше.

Опубліковано

vaz75, не плутай ДВЗ на водні та паливні елементи. Це не аналог бензинвого двигуна, переведеного на газ, це електромобіль, де в якості акумулятора використовуються паливні елементи. Немає циліндрів, немає КШМ, немає згорання палива у звичному сенсі. Водень окислюєтсья для видобування електричної енергії, яка живить електромотори.

Опубліковано

vaz75, не плутай ДВЗ на водні та паливні елементи. Це не аналог бензинвого двигуна, переведеного на газ, це електромобіль, де в якості акумулятора використовуються паливні елементи. Немає циліндрів, немає КШМ, немає згорання палива у звичному сенсі. Водень окислюєтсья для видобування електричної енергії, яка живить електромотори.

Ну і що далі з водневим елементом робиться? Окислення водню це що? Не отримання води? Як воду перетворити назад у водень? Не гідролізом? Не електрикою? Нічого я не плутаю процес вивільнення енергії чи згорянням чи електрикою різний, отримання електрики однаковий що для водневих ДВЗ чи на паливних елементах.

І ще, паливні елементи, це ті ж ДВЗ тільки в мініатюрі і без обертальних процессів, основний процесс-це окисленяя водню, тобто горіння, з виділенням тепла, яке в ДВЗ перетворюється в обертальний момент, а в паливних елементах, перетворюється в електроенергію, яка потім за допомогою електродвигунів у обертальний момент.

Опубліковано

Такі да не такі. Саме при згоранні пального в циліндрах двигуна внутрішнього згорання крім води утворюються гідроксиди, пероксиді, різні сполуки азоту, про які ви писали вище.

В паливних елементах проходять дещо інші процеси. Не варто все змішувати в єдине. Так, горіння - це окислення, але в залежності від умов і температур, при яких це відбувається, продукти реакції можуть бути різні.

  • 4 тижня потому...

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...