Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 година тому, Dima4s сказано:

можна в вайбері якось розділити користувачів по локалізації? нащо мені читати що сталось десь в боратині....

На разі для інформування діє одна група.

Ігноруйте повідомлення, які Вас не стосуються.

  • Ха-ха 1
  • +1 1
  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Є інформація по просп. Волі? 41 якщо точно, вже немає сил терпіти те говно укртелекомоське за конячу ціну

  • Ха-ха 1
Опубліковано
On 12.05.2020 at 12:27, Guti сказано:

Є інформація по просп. Волі? 41 якщо точно, вже немає сил терпіти те говно укртелекомоське за конячу ціну

Ми присутні на Волі 41а

Підключити у Вашому будинку немає проблем. Напишіть мені в приват Ваш номер мобільного.

Опубліковано

Чому після короткочасної відсутності електропостачання треба чекати 15-20 поки запрацює інтернет? Раніше такого не було...

Опубліковано
18 годин тому, Cniperman сказано:

Чому після короткочасної відсутності електропостачання треба чекати 15-20 поки запрацює інтернет? Раніше такого не було...

Напишіть мені Ваш номер договору, розберемось.

Опубліковано
2 годин тому, Selbeor сказано:

У ВОМ вже не вистачає грошей на смс-розсилку?

 

Що Ви маєте на увазі, про яку саме смс розсилку йде мова?

Опубліковано (змінено)

Смс інформування про потребу оплати і інша інформація

Змінено користувачем Selbeor
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Доброї пори доби В.О.М. 

Ми платимо за інтернет 50/50 мбіт + телебачення(сотня каналів, з десяток в HD) 225 грн, район Вишкова(багатоповерхівка).

По моєму це трохи дорогувато, як для такої швидкості, чи можна день подивитись список тарифних планів, котрі доступні для зміни і включают телебачення?

 

Опубліковано
14 годин тому, HWman сказано:

Доброї пори доби В.О.М. 

Ми платимо за інтернет 50/50 мбіт + телебачення(сотня каналів, з десяток в HD) 225 грн, район Вишкова(багатоповерхівка).

По моєму це трохи дорогувато, як для такої швидкості, чи можна день подивитись список тарифних планів, котрі доступні для зміни і включают телебачення?

 

відключи телебачення буде дешевше

Опубліковано
8 часов назад, westboiuu сказал:

відключи телебачення буде дешевше

Прикол в тому, що з телебачення треба кілька каналів -  1+1, ICTV, Новий і все.

 

 

Опубліковано
16 годин тому, HWman сказано:

Прикол в тому, що з телебачення треба кілька каналів -  1+1, ICTV, Новий і все.

 

 

поставте антену і дивіться Т2 там вони є безкоштовно...

  • Дякую! 1
  • +1 1
Опубліковано
1 час назад, Vikvik Mawr сказал:

поставте антену і дивіться Т2 там вони є безкоштовно...

є IP телебачення можна зайти безкоштовні списки каналів

Опубліковано

Маршрутизатор Mikrotik, на який заведений ваш інтернет, виступає в роді L2TP клієнта.
L2TP використовує UDP-порт 1701.
З статичним(білим) ІР адресом все працює. З сірим ІР адресом кожних 2 хв обривається з'єднанням.
Можливо у вас на комутаторах закритий порт?
P.S. У інших провайдерів з сірою IP все працює.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано (змінено)
On 08.07.2020 at 16:21, Абдул-Хамид сказано:

Маршрутизатор Mikrotik, на який заведений ваш інтернет, виступає в роді L2TP клієнта.
L2TP використовує UDP-порт 1701.
З статичним(білим) ІР адресом все працює. З сірим ІР адресом кожних 2 хв обривається з'єднанням.
Можливо у вас на комутаторах закритий порт?
P.S. У інших провайдерів з сірою IP все працює.

в мене теж така фігня, часом зєднання тупо непідіймається :(

поки забив на цю проблему, є пк в мережі, але також цікаво як вирішити

Змінено користувачем Voronin10
  • 1 місяць потому...
Опубліковано

перший раз стикнувся з підтримкою ВОМ, допомагаючи сусідам у питанні "інтернет не робить, глянеш?"

Відчув себе гамном, якому роблять величезну послугу тим, що спілкуються з мною. Але те, що мені треба було (налаштування роутера) я один хрін таки і не отримав :)

  • Ха-ха 1
Опубліковано
7 хвилин тому, vampirich сказано:

перший раз стикнувся з підтримкою ВОМ, допомагаючи сусідам у питанні "інтернет не робить, глянеш?"

Відчув себе гамном, якому роблять величезну послугу тим, що спілкуються з мною. Але те, що мені треба було (налаштування роутера) я один хрін таки і не отримав :)

 

Аналогічно, довелось "рішати" через знайомих :ninja:

  • -1 1
Опубліковано
Щойно, $ΩLΩMΩN сказано:

Аналогічно, довелось "рішати" через знайомих

нах таку муйню морозити? ВОМ - не мегаконтора типу укртелекома, які нафіг - "рішання через знайомих"?

Опубліковано
13 хвилин тому, Bliksss сказано:

нах таку муйню морозити? ВОМ - не мегаконтора типу укртелекома, які нафіг - "рішання через знайомих"?

 

Сам не знаю чому мені техпідтримка таке морозила. Довелося вирішити через знайомих :ok:

Опубліковано

@Zevs_Isver не знаю за весь вом, але конкретно в сусідів статика

@Bliksss в моєму випадку повезло що сусіди таки знайшли фотку листочка з айпішкою/маскою/шлюзом. а якби ні - то які варіанти, якщо техпідтримка не хоче/не може видати таку суперконфіденційну інформацію, як налаштування роутера, на протязі двох днів? ото тільки іще шукати знайомих і штурхати :)

Опубліковано
Щойно, vampirich сказано:

 

@Bliksss в моєму випадку повезло що сусіди таки знайшли фотку листочка з айпішкою/маскою/шлюзом. а якби ні - то які варіанти, якщо техпідтримка не хоче/не може видати таку суперконфіденційну інформацію, як налаштування роутера, на протязі двох днів? ото тільки іще шукати знайомих і штурхати :)

 

Та сама історія. Не бачу сенсу щось доводити @Bliksss Походу він там працює.

  • -1 2

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...