Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
1 година тому, serega-cool сказано:

Хлопці, міряйте швидкість через сайт speedtest.net

Ще підкажіть як поміряти, якщо не відкривається жоден сайт?

  • Ха-ха 1
Опубліковано
1 година тому, Bliksss сказано:

Ще підкажіть як поміряти, якщо не відкривається жоден сайт?

Дзвоніть тоді на техпідтримку.

Опубліковано

Шановні абоненти. Пошкоджено основний магістральний кабель, наша мережа працює на резерві, а в деяких районах відсутній Інтернет.

Час відновлення, орієнтовно до 4:00.

Просимо вибачення за незручності.

Опубліковано
25 хвилин тому, LaMeRiLKiN сказано:

Гм, в Домашнього Телекома / Датагрупа така ж сама проблема. У вас з ними один кабель? :)

Так, тим кабелем користується багато провайдерів.

Опубліковано
1 година тому, serega-cool сказано:

Час відновлення, орієнтовно до 4:00.

Це саме сказали в кол-центрі датагруп на рахунок ТБ

Опубліковано

Телебачення від ВОМ через Peers.tv на телевізорі Samsung - деякі канали не працюють. 

З того ж роутера на комп'ютері, Android-приставці та телевізорі LG - все Ок.

В знайомих на телевізорі Samsung теж не всі канали працюють. 

В чому може бути проблема?

  • 3 тижня потому...
Опубліковано
7 хвилин тому, Yarchik сказано:

А підключатєлі тут є? Треба підключитися. Коробочка ВОМа у будинку є.

В мене друг - "засновник" ВОМ, але все одно радив підключатись офіційно через кол-центр і т.п. :)

  • +1 1
Опубліковано
5 хвилин тому, difoto сказано:

В мене друг - "засновник" ВОМ, але все одно радив підключатись офіційно через кол-центр і т.п. :)

 

Я на минулому тижні особисто зайшов, заповнив заявку, отримав запевенення, що до 01.12.2017 року підключення буде. Дівчинка сказала, що навіть швидше.

Післязавтра - 01.12.2017. А мені ніхто навіть не дзвонить, щоб сказати, що, мовляв, ми до вас тут на днях з перфоратором припремося (ну, реально там шуруповертом дверну коробку просвердлити можна, та й кабелю треба метрів 13-15 від сили).

Сьогодні дзвоню в колцентр - а мені поважно кажуть, що я в них не єдиний, і коли до мене дійде черга - то за день чи два до мене подзвонять.

А я додому боюся йти - там дружина вже півдня без інтернету :( 

Опубліковано

Інтернет не підключаю і до ВОМ відношення не маю, але монтаж на дворі роблю. Скажу вам так - манав я таку роботу в 100% вологість і 0 градусів морозотепла! =) я б не спішив на підключення їхати ггг.

Опубліковано
5 хвилин тому, laser сказано:

Інтернет не підключаю і до ВОМ відношення не маю, але монтаж на дворі роблю. Скажу вам так - манав я таку роботу в 100% вологість і 0 градусів морозотепла! =) я б не спішив на підключення їхати ггг.

А якщо коробка в під'їзді вже стоїть? І треба тільки втикнути в неї кабель, забити з десяток цвяшків-кріплень по стінці під'їзду і завести кабель в квартиру? Роботи на вулиці - немає. В під'їзді - не холодно. Можу чай запропонувати "під час" і добрий коньяк "опосля".

То як?

  • Подобається 1
Опубліковано

Ловись, монтажник, великий чи маленький (а головне - той, який мав до мене сьогодні увечері прийти підключати інтернет) :(

 

Є коньяк і бехеровка,

І горілка є, і водка,

Віскі, пиво, тібарін -

Прийди швидше, сисадмін!

IMG_20171205_200626.jpg

  • Ха-ха 4
Опубліковано

хлопці. якогось Х відкрилась пластикова коробка на стовбі кілька днів тому. якраз перед снігом.

приставив драбину, заліз, одним оком глянув - в середині на конекторах каплі води були.

закрив, замотав скотчем.

останні дні спостерігаю постійно часто відвалюється на кілька секунд інет. 

може бути через воду в коробці?

веб-інтерфейс медіаконвертора надає можливість контродювати якось якість конекту?

  • 2 тижня потому...
Опубліковано
3 хвилин тому, Neoks сказано:

в мене одного інтернет впав?
image.thumb.png.644e028f8a8259062786c795dec5257e.png

Шановні абоненти. Сталась аварія, обрив кабелю на магістралі Луцьк - Київ. Зараз працюємо на резерві. Просимо вибачення за незручності.

Опубліковано

Шановні абоненти. Сталась аварія, обрив кабелю на магістралі Луцьк - Київ. Зараз працюємо на резерві. Просимо вибачення за незручності.

Опубліковано

А людей повідомити ніяк? Для чого вам сайт,  сторінка в фб? Та врешті решт телефон для відповіді на дзвінки абонентів? Дзвоню - вибивають, на сайті,  фб,  кабінеті нічого. Може зразу вказуйте борду для того щоб люди знали що робиться

 

  • +1 1
  • -1 1
Опубліковано
17 хвилин тому, Cniperman сказано:

А людей повідомити ніяк? Для чого вам сайт,  сторінка в фб? Та врешті решт телефон для відповіді на дзвінки абонентів? Дзвоню - вибивають, на сайті,  фб,  кабінеті нічого. Може зразу вказуйте борду для того щоб люди знали що робиться

 

а є спільнота у фейсбук?

та ладно вам, люди кабель скручують, замість того щоб обдзванювати усіх ввечері вихідного дня. все ж таки резерв є, можете свій ФБ листати =)

Опубліковано
57 хвилин тому, Cniperman сказано:

5 хвилин на паписання поста чи новини на сайті можна було б знайти. 

Хоть на барді швитко відповіли, тільки запостив і за 3 хвилини вже отриав відповідь.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...