Bliksss Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 09:31 #426 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 09:31 1 година тому, serega-cool сказано: Хлопці, міряйте швидкість через сайт speedtest.net Ще підкажіть як поміряти, якщо не відкривається жоден сайт? 1
serega-cool Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 11:06 #427 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 11:06 1 година тому, Bliksss сказано: Ще підкажіть як поміряти, якщо не відкривається жоден сайт? Дзвоніть тоді на техпідтримку.
serega-cool Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 18:49 #428 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 18:49 Шановні абоненти. Пошкоджено основний магістральний кабель, наша мережа працює на резерві, а в деяких районах відсутній Інтернет. Час відновлення, орієнтовно до 4:00. Просимо вибачення за незручності.
LaMeRiLKiN Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 19:30 #429 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 19:30 Гм, в Домашнього Телекома / Датагрупа така ж сама проблема. У вас з ними один кабель?
serega-cool Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 19:56 #430 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 19:56 25 хвилин тому, LaMeRiLKiN сказано: Гм, в Домашнього Телекома / Датагрупа така ж сама проблема. У вас з ними один кабель? Так, тим кабелем користується багато провайдерів.
Bliksss Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 20:30 #431 Опубліковано 7 Листопада, 2017 в 20:30 1 година тому, serega-cool сказано: Час відновлення, орієнтовно до 4:00. Це саме сказали в кол-центрі датагруп на рахунок ТБ
dark Опубліковано 8 Листопада, 2017 в 10:04 #432 Опубліковано 8 Листопада, 2017 в 10:04 Телебачення від ВОМ через Peers.tv на телевізорі Samsung - деякі канали не працюють. З того ж роутера на комп'ютері, Android-приставці та телевізорі LG - все Ок. В знайомих на телевізорі Samsung теж не всі канали працюють. В чому може бути проблема?
Yarchik Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 11:54 #433 Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 11:54 А підключатєлі тут є? Треба підключитися. Коробочка ВОМа у будинку є.
difoto Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:03 #434 Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:03 7 хвилин тому, Yarchik сказано: А підключатєлі тут є? Треба підключитися. Коробочка ВОМа у будинку є. В мене друг - "засновник" ВОМ, але все одно радив підключатись офіційно через кол-центр і т.п. 1
Yarchik Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:12 #435 Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:12 5 хвилин тому, difoto сказано: В мене друг - "засновник" ВОМ, але все одно радив підключатись офіційно через кол-центр і т.п. Я на минулому тижні особисто зайшов, заповнив заявку, отримав запевенення, що до 01.12.2017 року підключення буде. Дівчинка сказала, що навіть швидше. Післязавтра - 01.12.2017. А мені ніхто навіть не дзвонить, щоб сказати, що, мовляв, ми до вас тут на днях з перфоратором припремося (ну, реально там шуруповертом дверну коробку просвердлити можна, та й кабелю треба метрів 13-15 від сили). Сьогодні дзвоню в колцентр - а мені поважно кажуть, що я в них не єдиний, і коли до мене дійде черга - то за день чи два до мене подзвонять. А я додому боюся йти - там дружина вже півдня без інтернету
laser Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:17 #436 Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:17 Інтернет не підключаю і до ВОМ відношення не маю, але монтаж на дворі роблю. Скажу вам так - манав я таку роботу в 100% вологість і 0 градусів морозотепла! =) я б не спішив на підключення їхати ггг.
Yarchik Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:22 #437 Опубліковано 29 Листопада, 2017 в 12:22 5 хвилин тому, laser сказано: Інтернет не підключаю і до ВОМ відношення не маю, але монтаж на дворі роблю. Скажу вам так - манав я таку роботу в 100% вологість і 0 градусів морозотепла! =) я б не спішив на підключення їхати ггг. А якщо коробка в під'їзді вже стоїть? І треба тільки втикнути в неї кабель, забити з десяток цвяшків-кріплень по стінці під'їзду і завести кабель в квартиру? Роботи на вулиці - немає. В під'їзді - не холодно. Можу чай запропонувати "під час" і добрий коньяк "опосля". То як? 1
Yarchik Опубліковано 5 Грудня, 2017 в 18:13 #438 Опубліковано 5 Грудня, 2017 в 18:13 Ловись, монтажник, великий чи маленький (а головне - той, який мав до мене сьогодні увечері прийти підключати інтернет) Є коньяк і бехеровка, І горілка є, і водка, Віскі, пиво, тібарін - Прийди швидше, сисадмін! 4
laser Опубліковано 7 Грудня, 2017 в 10:29 #439 Опубліковано 7 Грудня, 2017 в 10:29 хлопці. якогось Х відкрилась пластикова коробка на стовбі кілька днів тому. якраз перед снігом. приставив драбину, заліз, одним оком глянув - в середині на конекторах каплі води були. закрив, замотав скотчем. останні дні спостерігаю постійно часто відвалюється на кілька секунд інет. може бути через воду в коробці? веб-інтерфейс медіаконвертора надає можливість контродювати якось якість конекту?
imp13 Опубліковано 14 Грудня, 2017 в 19:29 #440 Опубліковано 14 Грудня, 2017 в 19:29 якщо ти на РОН-термінал зайдеш - може й покаже якість зв'язку. до -40 dBi - норм (навіть ідеал)
laser Опубліковано 14 Грудня, 2017 в 21:40 #441 Опубліковано 14 Грудня, 2017 в 21:40 у мене було -19 дб на прийомі помоєму. проблему вирішили. хлопцям з ВОм подяка!
Neoks Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:05 #442 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:05 в мене одного інтернет впав?
serega-cool Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:09 #443 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:09 3 хвилин тому, Neoks сказано: в мене одного інтернет впав? Шановні абоненти. Сталась аварія, обрив кабелю на магістралі Луцьк - Київ. Зараз працюємо на резерві. Просимо вибачення за незручності.
ixtys Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:11 #444 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:11 те ж саме, прийом 0.66мб/с, віддача до 15мб/с
serega-cool Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:17 #445 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 16:17 Шановні абоненти. Сталась аварія, обрив кабелю на магістралі Луцьк - Київ. Зараз працюємо на резерві. Просимо вибачення за незручності.
Cniperman Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 19:43 #447 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 19:43 А людей повідомити ніяк? Для чого вам сайт, сторінка в фб? Та врешті решт телефон для відповіді на дзвінки абонентів? Дзвоню - вибивають, на сайті, фб, кабінеті нічого. Може зразу вказуйте борду для того щоб люди знали що робиться 1 1
laser Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 20:03 #448 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 20:03 17 хвилин тому, Cniperman сказано: А людей повідомити ніяк? Для чого вам сайт, сторінка в фб? Та врешті решт телефон для відповіді на дзвінки абонентів? Дзвоню - вибивають, на сайті, фб, кабінеті нічого. Може зразу вказуйте борду для того щоб люди знали що робиться а є спільнота у фейсбук? та ладно вам, люди кабель скручують, замість того щоб обдзванювати усіх ввечері вихідного дня. все ж таки резерв є, можете свій ФБ листати =)
Cniperman Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 20:18 #449 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 20:18 5 хвилин на паписання поста чи новини на сайті можна було б знайти. 1
Neoks Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 21:17 #450 Опубліковано 24 Грудня, 2017 в 21:17 57 хвилин тому, Cniperman сказано: 5 хвилин на паписання поста чи новини на сайті можна було б знайти. Хоть на барді швитко відповіли, тільки запостив і за 3 хвилини вже отриав відповідь.
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти