Перейти до змісту

За неввімкнене ближнє світло з 1 жовтня - штраф


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Лише бензина в Україні продається 5 000 000 тонн в рік, навіть твої 0,3% (хоча реально більше) - це 15000 тонн бензину, тобто 21150000 л. *0,66 (8 місяців)= палиться лишніх 14100000 л за цей період.

:) Ну ти вже й заганяєшся! пора нік змінювати... Вже не Блек, а Грін! ... ГрінПІС! ;)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 221
  • Створено
  • Остання відповідь

Лише бензина в Україні продається 5 000 000 тонн в рік, навіть твої 0,3% (хоча реально більше) - це 15000 тонн бензину, тобто 21150000 л. *0,66 (8 місяців)= палиться лишніх 14100000 л за цей період.

Стопудов це Курченко всьо придумав! )
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Black, свято на твою вулицю прийшло - Так вот оно что

:)

А если бы это правило отменили, то сразу бы появился конспирологический пост, о росте рынка страховых услуг и автосервисов.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо вже розвивати конспірологічні версії, то чому шановний пан Black не розглядає виробників лампочок для автівок, а тільки бєнзо-бонзів?

Там теж на кожному кілометрі, проїханому з ввімкнутими фарами, МУЛЬЙОНИ гривасів заробітку, бо ж ресурс лямпочкі обмежений! Згоріла- тра купувати нову!

ЗІ. Статистика, щодо зменшення ДТП з ввімкненими фарами неоднозначна, але зниження є, однозначно (Європейська статистика - 3-5 %, хоча на початку більше, далі народ звикає...) . І хай ці "нещасні" 3 відсотки переконають людей їздити, з тими ж таки, ввімкненими фарами, бо це життя людей.

ЗІІ. Наочно бачив, коли СЕРЕД ДНЯ, в селі понад трасою ( слава Богу були ввімкнуті фари) дві особи ( не зовсім тверезі) помітили авто і вчасно ... впали на обочину. Не впевнений, що вони б врятувались, якби фари не були включені.

ЗІІ. Маєте зір, як в кондора - честь Вам і хвала, але, на жаль не всі такі, хто трафляється на дорозі....

(ІМХО)

= Я їзджу з ввімкнутими фарами вже зо 7 років, після поїздки до Еуропи і Білорусі (це дійсно краще, ніж гірше, їздити так. Жодна ДТП не виправдає вартості бензину чи чогось, не дай Бог, гіршого...)).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 Black, економ, не економ, всеодно грошей хрєн хватає ;)! І там, зверху, гроші - а навіщо вже вони нам... там... .

ПС. Я краще їх тут потрачу, скільки б їх не було!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо вже розвивати конспірологічні версії, то чому шановний пан Black не розглядає виробників лампочок для автівок, а тільки бєнзо-бонзів? Там теж на кожному кілометрі, проїханому з ввімкнутими фарами, МУЛЬЙОНИ гривасів заробітку, бо ж ресурс лямпочкі обмежений! Згоріла- тра купувати нову! ЗІ. Статистика, щодо зменшення ДТП з ввімкненими фарами неоднозначна, але зниження є, однозначно (Європейська статистика - 3-5 %, хоча на початку більше, далі народ звикає...) . І хай ці "нещасні" 3 відсотки переконають людей їздити, з тими ж таки, ввімкненими фарами, бо це життя людей. ЗІІ. Наочно бачив, коли СЕРЕД ДНЯ, в селі понад трасою ( слава Богу були ввімкнуті фари) дві особи ( не зовсім тверезі) помітили авто і вчасно ... впали на обочину. Не впевнений, що вони б врятувались, якби фари не були включені. ЗІІ. Маєте зір, як в кондора - честь Вам і хвала, але, на жаль не всі такі, хто трафляється на дорозі.... (ІМХО) = Я їзджу з ввімкнутими фарами вже зо 7 років, після поїздки до Еуропи і Білорусі (це дійсно краще, ніж гірше, їздити так. Жодна ДТП не виправдає вартості бензину чи чогось, не дай Бог, гіршого...)).

+1

Підтримую кожне слово

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікаво як ДАІ реагуватиме на "ангельские глазки" CCFL або ж LED. Світять вони досить потужно, економія очевидна.

post-1557-0-51109300-1382118736_thumb.jp

post-1557-0-59645600-1382118876_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як воно має реагувати? Згідно ПДР - штрафом, але нашим просто закривають очі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як воно має реагувати? Згідно ПДР - штрафом, але нашим просто закривають очі.

штрафом за переобладнання світлових приладів чи за невикористання ближнього світла

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Почекайте, магнітофон в авто я слухаю, кондиціонер охолоджує, я сам обираю чи вмикати їх чи ні, а фари вдень не роблять ніфіга і їх примушують вмикати. Volyniaka, ну не бачу я зв'язку з включеними ВДЕНЬ фарами і дтп. Яким чином рятуються життя, про які ти постійно говориш? Обганятимеш по зустрічній і не бачиш машину, бо вона темного кольору як і асфальт? Чи що? Поганий зір - треба окуляри носити або лінзи контактні, дальтонікам - не видають посвідчення водія. Це галімий бред якийсь, крім кольору кузова, ще є оптика, лобове скло, які все таки контрастують на фоні краєвиду і кузова авто. Коли погана погода, пасмурно, сильний дощ, темніє - тоді дійсно погано буде видно зустрічну, а в нормальну погоду ну ніякого толку від цього. Не думаєш, що може ще варто ввести мигалки і звукові сигнали усім, тоді зменшиться кількість жертв на дорогах чи ні? Спочатку ти будеш бачити і чути їх, а потім не звертатимеш увагу. Така сама ситуація як і з включеними фарами. Нічого ті фари не змінять. Чогось в тій Польщі, їдеш по дорозі вночі, відбивають світло нормально і стовпчики, і розмітка, і знаки, і над переходами є освітлення, по краям дороги і по центру є спеціальні підвищення, які можуть розбудити якщо заснеш за кермом і зїжджатимеш з дороги або на зустрічну. В нас їдеш вночі темінь кругом, знаки і розмітка (якщо вона є) дуже слабо відбивають світло і доводиться постійно обїжджати ями, купа предурів на дорозі з китайськими ксенонами, ненастроєними фарами, попадаються з однією фарою, або не вимикають дальній взагалі, лісапедісти які переїжджають переходи, рухаючись по дорозі не показують ні повороту, ні не зупиняються на світлофорах. Крім того в нас дуже низька культура водіїв - не зупиняються на переходах, на світлофорах роблять по 5 рядів, щоб стартонути пошвидше, маневрують з ряда в ряд, вистачає любителів "ех проскочу", порозмовляти по мобільному, рухаючись при цьому 30-40 км/год і т.д. Це в десятки разів вірогідніше призведе до дтп, аніж невключені фари вдень. Зробили псевдообгрунтування і такі, як ти, повелись і думають, да це безпека, безпека... за бугром ж включають теж. А реально толку нуль.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зробили псевдообгрунтування і такі, як ти, повелись і думають, да це безпека, безпека...

Та не ведусь я ні на що - є реальна статистика, нехай і не велике, але зменшення ДТП присутнє.

Зрештою, те ж саме можу сказати про тебе - ведешся на версію "заговору" виробників палива.

В нас їдеш вночі темінь кругом, знаки і розмітка (якщо вона є) дуже слабо відбивають світло і доводиться постійно обїжджати ями, купа предурів на дорозі з китайськими ксенонами, ненастроєними фарами, попадаються з однією фарою, або не вимикають дальній взагалі, лісапедісти які переїжджають переходи, рухаючись по дорозі не показують ні повороту, ні не зупиняються на світлофорах. Крім того в нас дуже низька культура водіїв - не зупиняються на переходах, на світлофорах роблять по 5 рядів, щоб стартонути пошвидше, маневрують з ряда в ряд, вистачає любителів "ех проскочу", порозмовляти по мобільному, рухаючись при цьому 30-40 км/год і т.д.

Навіщо плутати праведне з грішним? Яким це боком до ввімкнутих фар?

Якщо "ваділа" бик - то він бик, навіть якщо в нього встановлені ДХВ, які вмикаються помимо його бажання.

Чи я десь казав, що не потрібно, скажімо, робити нормальне освітлення шляхів, розмітку, встановлювати знаки тощо? Тим більше - просто робити ЯКІСНІ дороги! Все має робитись комплексно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... ну не бачу я зв'язку з включеними ВДЕНЬ фарами і дтп. Яким чином рятуються життя, ...? Обганятимеш по зустрічній і не бачиш машину, бо вона темного кольору як і асфальт? Чи що? Поганий зір - треба окуляри носити або лінзи контактні, дальтонікам - не видають посвідчення водія. Це галімий бред якийсь, крім кольору кузова, ще є оптика, лобове скло, які все таки контрастують на фоні краєвиду і кузова авто. Коли погана погода, пасмурно, сильний дощ, темніє - тоді дійсно погано буде видно зустрічну, а в нормальну погоду ну ніякого толку від цього. Не думаєш, що може ще варто ввести мигалки і звукові сигнали усім, тоді зменшиться кількість жертв на дорогах чи ні? ...

Black, перестань позоритись і нести "галімий брєд", фари вдень - це дійсно потрібна штука, що визнали давно в багатьох країнах.

По виділеному - тобто толк все ж таки є, правда? Лишилось тільки в "Правилах" визначити, ЩО ТАКЕ і КОЛИ "погана погода", ЩО ТАКЕ "пасмурно", КОЛИ "темніє" (і що значить "темніє")... Так? Спробуй но, сформулюй ;) Щоб було чітко, ясно, коли включати, коли не включати ;)

Я за кермом, наприклад, вже років 25, і не раз переконався, що елементарно можна не помітити "темну" машину, і навпаки, не раз допомагали ввімкнуті фари на іншій машині. І я був "за" обома руками, коли ще колись спробували це ввести, але чомусь потім відмінили (пенсіонерів, певно, при владі ще було багато).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как появилась тема было интересно читать чтобы узнать тормозят или нет по факту, пошел флуд, последние 5 страниц игнорил, зашел думал может что поменялось, а тут опять 25.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я взагалі проти "обязаловки". Тут правильно говорять, що в нас дуже низький рівень культури водіїв, немає взаємоповаги серед учасників дорожнього руху. Треба над цим працювати. Останім часом помічав тенденції до поліпшення ситуації. Люди поїздили по європам і вже в нас почали більш активно використовувати світлові прилади. Один включив, другий, третій, а далі вже стадний інстинкт спрацьовує. Зараз вже не рідкість, що й аварійкою подякують і т.п. Треба переймати світовий досвід і ми це по-трохи робимо.

Разом з тим треба підвищувати рівень добробуту населення. Треба щоб пересічний громадянин мав можливість заробити гроші, прийти в салон і купити нове авто. Воно вже з заводу буде оснащене світлодіодними ДХВ. Тоді питання включати чи не включати відпаде, та й про економію пального чи то лямпочок говорити буде недоречно.

А так на "Жигуликах" люди їздять від бідності. Забув 2-3 рази виключити ближнє - попав на акумулятор...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как появилась тема было интересно читать чтобы узнать тормозят или нет по факту, пошел флуд, последние 5 страниц игнорил, зашел думал может что поменялось, а тут опять 25.

допоки я ще не чув, щоб кого штрафанули... Та й машин поки за містом купа зустрічається без ввімкнутих фар (навіть раз і ДАЙці збоку стояли "незайняті", не реагували...)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ДАЙці самі з виключеними фарами їздять. Вже пару разів попадалися. Пора купляти реєстратор :-)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

неодноразово переглядати і друзям показувати :)

(можеш ще сюди викладати - Нарушения ДАИшников"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Та не ведусь я ні на що - є реальна статистика, нехай і не велике, але зменшення ДТП присутнє.

Зрештою, те ж саме можу сказати про тебе - ведешся на версію "заговору" виробників палива.

Що говорить статистика про дтп з причини "не побачив автомобіля" в Україні?

Чи я десь казав, що не потрібно, скажімо, робити нормальне освітлення шляхів, розмітку, встановлювати знаки тощо? Тим більше - просто робити ЯКІСНІ дороги! Все має робитись комплексно.

Це те, що потрібно зробити в першу чергу для безпеки, а фари вдень - це як мертвому припарка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(ОФФТОП)

Да заткните их уже! (с)
Йому ще 6 повідомлень протриматись до повера ;)

(/ОФФТОП)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Как автолюбителям выбрать дневные ходовые огни

ГАИ начала штрафовать водителей за езду без фар днем. Наиболее частое объяснение — забыли включить. Выходом из ситуации может стать установка дневных ходовых огней.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...