jack74 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 14:52 #201 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 14:52 Лише бензина в Україні продається 5 000 000 тонн в рік, навіть твої 0,3% (хоча реально більше) - це 15000 тонн бензину, тобто 21150000 л. *0,66 (8 місяців)= палиться лишніх 14100000 л за цей період. Ну ти вже й заганяєшся! пора нік змінювати... Вже не Блек, а Грін! ... ГрінПІС!
Dream Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 15:46 #202 Опубліковано 17 Жовтня, 2013 в 15:46 Лише бензина в Україні продається 5 000 000 тонн в рік, навіть твої 0,3% (хоча реально більше) - це 15000 тонн бензину, тобто 21150000 л. *0,66 (8 місяців)= палиться лишніх 14100000 л за цей період.Стопудов це Курченко всьо придумав! )
Dream Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 08:45 #203 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 08:45 Black, свято на твою вулицю прийшло - Так вот оно что А если бы это правило отменили, то сразу бы появился конспирологический пост, о росте рынка страховых услуг и автосервисов.
Volyniaka Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:13 #204 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:13 Якщо вже розвивати конспірологічні версії, то чому шановний пан Black не розглядає виробників лампочок для автівок, а тільки бєнзо-бонзів?Там теж на кожному кілометрі, проїханому з ввімкнутими фарами, МУЛЬЙОНИ гривасів заробітку, бо ж ресурс лямпочкі обмежений! Згоріла- тра купувати нову!ЗІ. Статистика, щодо зменшення ДТП з ввімкненими фарами неоднозначна, але зниження є, однозначно (Європейська статистика - 3-5 %, хоча на початку більше, далі народ звикає...) . І хай ці "нещасні" 3 відсотки переконають людей їздити, з тими ж таки, ввімкненими фарами, бо це життя людей.ЗІІ. Наочно бачив, коли СЕРЕД ДНЯ, в селі понад трасою ( слава Богу були ввімкнуті фари) дві особи ( не зовсім тверезі) помітили авто і вчасно ... впали на обочину. Не впевнений, що вони б врятувались, якби фари не були включені.ЗІІ. Маєте зір, як в кондора - честь Вам і хвала, але, на жаль не всі такі, хто трафляється на дорозі....(ІМХО)= Я їзджу з ввімкнутими фарами вже зо 7 років, після поїздки до Еуропи і Білорусі (це дійсно краще, ніж гірше, їздити так. Жодна ДТП не виправдає вартості бензину чи чогось, не дай Бог, гіршого...)).
bodia88888 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:25 #205 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:25 2 Black, економ, не економ, всеодно грошей хрєн хватає ! І там, зверху, гроші - а навіщо вже вони нам... там... . ПС. Я краще їх тут потрачу, скільки б їх не було!
Saddy Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:26 #206 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 17:26 Якщо вже розвивати конспірологічні версії, то чому шановний пан Black не розглядає виробників лампочок для автівок, а тільки бєнзо-бонзів? Там теж на кожному кілометрі, проїханому з ввімкнутими фарами, МУЛЬЙОНИ гривасів заробітку, бо ж ресурс лямпочкі обмежений! Згоріла- тра купувати нову! ЗІ. Статистика, щодо зменшення ДТП з ввімкненими фарами неоднозначна, але зниження є, однозначно (Європейська статистика - 3-5 %, хоча на початку більше, далі народ звикає...) . І хай ці "нещасні" 3 відсотки переконають людей їздити, з тими ж таки, ввімкненими фарами, бо це життя людей. ЗІІ. Наочно бачив, коли СЕРЕД ДНЯ, в селі понад трасою ( слава Богу були ввімкнуті фари) дві особи ( не зовсім тверезі) помітили авто і вчасно ... впали на обочину. Не впевнений, що вони б врятувались, якби фари не були включені. ЗІІ. Маєте зір, як в кондора - честь Вам і хвала, але, на жаль не всі такі, хто трафляється на дорозі.... (ІМХО) = Я їзджу з ввімкнутими фарами вже зо 7 років, після поїздки до Еуропи і Білорусі (це дійсно краще, ніж гірше, їздити так. Жодна ДТП не виправдає вартості бензину чи чогось, не дай Бог, гіршого...)).+1Підтримую кожне слово
pay19 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 18:01 #207 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 18:01 Цікаво як ДАІ реагуватиме на "ангельские глазки" CCFL або ж LED. Світять вони досить потужно, економія очевидна.
Саня Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 18:40 #208 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 18:40 А як воно має реагувати? Згідно ПДР - штрафом, але нашим просто закривають очі.
pay19 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 20:10 #209 Опубліковано 18 Жовтня, 2013 в 20:10 А як воно має реагувати? Згідно ПДР - штрафом, але нашим просто закривають очі.штрафом за переобладнання світлових приладів чи за невикористання ближнього світла
Black Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 14:40 #210 Опубліковано 19 Жовтня, 2013 в 14:40 Почекайте, магнітофон в авто я слухаю, кондиціонер охолоджує, я сам обираю чи вмикати їх чи ні, а фари вдень не роблять ніфіга і їх примушують вмикати. Volyniaka, ну не бачу я зв'язку з включеними ВДЕНЬ фарами і дтп. Яким чином рятуються життя, про які ти постійно говориш? Обганятимеш по зустрічній і не бачиш машину, бо вона темного кольору як і асфальт? Чи що? Поганий зір - треба окуляри носити або лінзи контактні, дальтонікам - не видають посвідчення водія. Це галімий бред якийсь, крім кольору кузова, ще є оптика, лобове скло, які все таки контрастують на фоні краєвиду і кузова авто. Коли погана погода, пасмурно, сильний дощ, темніє - тоді дійсно погано буде видно зустрічну, а в нормальну погоду ну ніякого толку від цього. Не думаєш, що може ще варто ввести мигалки і звукові сигнали усім, тоді зменшиться кількість жертв на дорогах чи ні? Спочатку ти будеш бачити і чути їх, а потім не звертатимеш увагу. Така сама ситуація як і з включеними фарами. Нічого ті фари не змінять. Чогось в тій Польщі, їдеш по дорозі вночі, відбивають світло нормально і стовпчики, і розмітка, і знаки, і над переходами є освітлення, по краям дороги і по центру є спеціальні підвищення, які можуть розбудити якщо заснеш за кермом і зїжджатимеш з дороги або на зустрічну. В нас їдеш вночі темінь кругом, знаки і розмітка (якщо вона є) дуже слабо відбивають світло і доводиться постійно обїжджати ями, купа предурів на дорозі з китайськими ксенонами, ненастроєними фарами, попадаються з однією фарою, або не вимикають дальній взагалі, лісапедісти які переїжджають переходи, рухаючись по дорозі не показують ні повороту, ні не зупиняються на світлофорах. Крім того в нас дуже низька культура водіїв - не зупиняються на переходах, на світлофорах роблять по 5 рядів, щоб стартонути пошвидше, маневрують з ряда в ряд, вистачає любителів "ех проскочу", порозмовляти по мобільному, рухаючись при цьому 30-40 км/год і т.д. Це в десятки разів вірогідніше призведе до дтп, аніж невключені фари вдень. Зробили псевдообгрунтування і такі, як ти, повелись і думають, да це безпека, безпека... за бугром ж включають теж. А реально толку нуль.
Volyniaka Опубліковано 20 Жовтня, 2013 в 18:20 #211 Опубліковано 20 Жовтня, 2013 в 18:20 Зробили псевдообгрунтування і такі, як ти, повелись і думають, да це безпека, безпека...Та не ведусь я ні на що - є реальна статистика, нехай і не велике, але зменшення ДТП присутнє.Зрештою, те ж саме можу сказати про тебе - ведешся на версію "заговору" виробників палива.В нас їдеш вночі темінь кругом, знаки і розмітка (якщо вона є) дуже слабо відбивають світло і доводиться постійно обїжджати ями, купа предурів на дорозі з китайськими ксенонами, ненастроєними фарами, попадаються з однією фарою, або не вимикають дальній взагалі, лісапедісти які переїжджають переходи, рухаючись по дорозі не показують ні повороту, ні не зупиняються на світлофорах. Крім того в нас дуже низька культура водіїв - не зупиняються на переходах, на світлофорах роблять по 5 рядів, щоб стартонути пошвидше, маневрують з ряда в ряд, вистачає любителів "ех проскочу", порозмовляти по мобільному, рухаючись при цьому 30-40 км/год і т.д.Навіщо плутати праведне з грішним? Яким це боком до ввімкнутих фар?Якщо "ваділа" бик - то він бик, навіть якщо в нього встановлені ДХВ, які вмикаються помимо його бажання.Чи я десь казав, що не потрібно, скажімо, робити нормальне освітлення шляхів, розмітку, встановлювати знаки тощо? Тим більше - просто робити ЯКІСНІ дороги! Все має робитись комплексно.
jack74 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 06:41 #212 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 06:41 ... ну не бачу я зв'язку з включеними ВДЕНЬ фарами і дтп. Яким чином рятуються життя, ...? Обганятимеш по зустрічній і не бачиш машину, бо вона темного кольору як і асфальт? Чи що? Поганий зір - треба окуляри носити або лінзи контактні, дальтонікам - не видають посвідчення водія. Це галімий бред якийсь, крім кольору кузова, ще є оптика, лобове скло, які все таки контрастують на фоні краєвиду і кузова авто. Коли погана погода, пасмурно, сильний дощ, темніє - тоді дійсно погано буде видно зустрічну, а в нормальну погоду ну ніякого толку від цього. Не думаєш, що може ще варто ввести мигалки і звукові сигнали усім, тоді зменшиться кількість жертв на дорогах чи ні? ... Black, перестань позоритись і нести "галімий брєд", фари вдень - це дійсно потрібна штука, що визнали давно в багатьох країнах.По виділеному - тобто толк все ж таки є, правда? Лишилось тільки в "Правилах" визначити, ЩО ТАКЕ і КОЛИ "погана погода", ЩО ТАКЕ "пасмурно", КОЛИ "темніє" (і що значить "темніє")... Так? Спробуй но, сформулюй Щоб було чітко, ясно, коли включати, коли не включати Я за кермом, наприклад, вже років 25, і не раз переконався, що елементарно можна не помітити "темну" машину, і навпаки, не раз допомагали ввімкнуті фари на іншій машині. І я був "за" обома руками, коли ще колись спробували це ввести, але чомусь потім відмінили (пенсіонерів, певно, при владі ще було багато).
dimmon Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:21 #213 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:21 Как появилась тема было интересно читать чтобы узнать тормозят или нет по факту, пошел флуд, последние 5 страниц игнорил, зашел думал может что поменялось, а тут опять 25.
Саня Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:30 #214 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:30 Я взагалі проти "обязаловки". Тут правильно говорять, що в нас дуже низький рівень культури водіїв, немає взаємоповаги серед учасників дорожнього руху. Треба над цим працювати. Останім часом помічав тенденції до поліпшення ситуації. Люди поїздили по європам і вже в нас почали більш активно використовувати світлові прилади. Один включив, другий, третій, а далі вже стадний інстинкт спрацьовує. Зараз вже не рідкість, що й аварійкою подякують і т.п. Треба переймати світовий досвід і ми це по-трохи робимо.Разом з тим треба підвищувати рівень добробуту населення. Треба щоб пересічний громадянин мав можливість заробити гроші, прийти в салон і купити нове авто. Воно вже з заводу буде оснащене світлодіодними ДХВ. Тоді питання включати чи не включати відпаде, та й про економію пального чи то лямпочок говорити буде недоречно.А так на "Жигуликах" люди їздять від бідності. Забув 2-3 рази виключити ближнє - попав на акумулятор...
jack74 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:40 #215 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:40 Как появилась тема было интересно читать чтобы узнать тормозят или нет по факту, пошел флуд, последние 5 страниц игнорил, зашел думал может что поменялось, а тут опять 25.допоки я ще не чув, щоб кого штрафанули... Та й машин поки за містом купа зустрічається без ввімкнутих фар (навіть раз і ДАЙці збоку стояли "незайняті", не реагували...)
Саня Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:48 #216 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:48 ДАЙці самі з виключеними фарами їздять. Вже пару разів попадалися. Пора купляти реєстратор :-)
legolas_soi Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:50 #217 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 07:50 До речі, що робити з відео, якщо я зафільмував порушення дайців?
jack74 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:11 #218 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:11 неодноразово переглядати і друзям показувати (можеш ще сюди викладати - Нарушения ДАИшников"
Black Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:13 #219 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:13 Та не ведусь я ні на що - є реальна статистика, нехай і не велике, але зменшення ДТП присутнє.Зрештою, те ж саме можу сказати про тебе - ведешся на версію "заговору" виробників палива.Що говорить статистика про дтп з причини "не побачив автомобіля" в Україні?Чи я десь казав, що не потрібно, скажімо, робити нормальне освітлення шляхів, розмітку, встановлювати знаки тощо? Тим більше - просто робити ЯКІСНІ дороги! Все має робитись комплексно.Це те, що потрібно зробити в першу чергу для безпеки, а фари вдень - це як мертвому припарка.
Slavco Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:21 #220 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:21 Да заткните их уже! (с)
SysR Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:24 #221 Опубліковано 21 Жовтня, 2013 в 08:24 (ОФФТОП) Да заткните их уже! (с)Йому ще 6 повідомлень протриматись до повера (/ОФФТОП)
Гість rl72 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:21 #222 Опубліковано 24 Жовтня, 2013 в 20:21 Как автолюбителям выбрать дневные ходовые огни ГАИ начала штрафовать водителей за езду без фар днем. Наиболее частое объяснение — забыли включить. Выходом из ситуации может стать установка дневных ходовых огней.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.