igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:17 #1 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:17 Всім привіт. Назріла потреба створити дану тему. Місяць тому обновив "залізного коня". Це в мене перше авто з дизельним двигуном.,попередні всі були на бензині. Цікавлять н"юанси таких двигунів. За чим слідкувати в першу чергу?Яку краще солярку заливати,яка заправка? Присадки? Проблеми зимою і т.д.. Буду неймовірно вдячний за корисні поради від власників авто з дизелем. ЗЮ. В Гуглі не забанений,хочеться почитати реальні поради,відгуки.. ЗЗЮ. Якщо що,авто: Fiat Scudo 2008р., 2.0 MultiJet120 88kW.
Skorpio76 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:47 #2 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:47 Читав, що дизель не любить коротких поїздок, особливо зимою.
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:51 Автор #3 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:51 А як на рахунок солярки зимою?
Mykola81 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:56 #4 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 10:56 А як на рахунок солярки зимою?Солярка жахлива
Arden Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:16 #5 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:16 Маю дизельного Doblo Nuovo! Заправляюсь на ОККО на Рівненській. Стараюсь заправлятися в середу/четвер Не питайте чому Бажано вчасно міняти мастило, я міняю на 10к. В мене топливний фільтр з підігрівом, тому зимою ніяких проблем, але нижче -20-22С машину стараюсь не мучити. Перевіряю рівень масла раз в 2 тижні. Також лью таку штуку: Машину стараюсь не крутити. 3к обертів - потолок, так стабільно 2.2-2.5
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:19 Автор #6 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:19 Ризикну запитати. А чому саме в середу/четвер? А як взнати чи в мене топливний з підігрівом,чи ні? І що це за така штука і скільки потрібно лити,і коли?
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:39 Автор #8 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:39 Скільки вартує?
guest Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:46 #9 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:46 Також лью таку штуку:а не стрьомно, що на банці трактори-фури-човни?
St@S_ Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:46 #10 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:46 За чим слідкувати в першу чергу?Яку краще солярку заливати,яка заправка? Присадки? Проблеми зимою і т.д.. Буду неймовірно вдячний за корисні поради від власників авто з дизелем. особливої уваги в дизеля заслуговує ГРМ і роликі, і ремні щодо ДТ, заправлятись краще на брендових заправках, менший шанс залити в бак бодягу приисадками зимою теж не зловживати - зменшують жирність ДТ, що недуже добре для ТНВД з.і. мав 2 однакових авто 1986р.в. з бензиновим, і дизельним двигуном - дизель рулить в плані економічності і надійності, втрата тільки в динаміці...
Arden Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:50 #11 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:50 Ризикну запитати. А чому саме в середу/четвер? Була передача з дослідженням, так от там дослідили, що в середу/четвер на заправках саме чисте пальне. Не остатки знизу резервуара і не тільки завезене. Не знаю на скільки правда, але якось так привик Скільки вартує? Я сам ніколи не купляв, але помоєму десь до 100 грн. а не стрьомно, що на банці трактори-фури-човни? Солярка вона всюди однакова Чого лью, бо колись мали старого дизеля і в нього вже була паливна на підході, а почали лити цю штуку і ще машинка пройшла 60к без проблем і продали.
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:51 Автор #12 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 11:51 Роликі,ремені,масло і інші розхідники поміняв зразу,як придбав. Цю штукенцію постійно потрібно лити,чи тільки зимою?
Deemon Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:02 #13 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:02 stasis ...кгм... тракторний тнвд і коммон рейл 3 1986 і 2008 р це колосальна різниця в роках і технологіях. В програмі TopGear у Volvo 740 GLE замість соляри - заливали олію, в MythBusters те ж саме чудили з Mercedes W123 - гарно тарахкали, їхали і пахнули хлібом. Що буде якщо експеримент повторити з сучасним DCI, CDI, HDI, CRDI?
VovaForsag Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:06 #14 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:06 Добавляю в соляру 2Т масло для збільшення змащувальних властивостей нашої "сухої" соляри (плунжерна пара та всі поверхні тертя в ТНВД змащуються солярою). На простому дизелі (атмосфернику без турбіни) взимку добавляв 1л авіакеросину на 10л соляри, щоб не парафінувала (проблем з запуском не було).Вчасно міняти масло (я міняю на 8 тищ, хоча книжка пише 10).Слідкувати за групою ГРМ.Не "жати" оберти з авто (не більше 3 тищ/хв) і швидкість - турбіна не любить швидкості.Давати остивати турбіні на холостому ходу (не глушити відразу двигун після високих обертів).В основному все.п.с. Зареєструйся на профільному форумі свого авто, там найдеш багато корисних конкретних порад.
wowa19751 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:27 #15 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:27 Доброго дня. Автомобіль із дизельним двигуном потребує особливої уваги, але разом з тим при дотриманні елементарних правил він Вам віддячить гарною роботою і економією палива. Напершому місці, це заправка Вашого авто. Заправляйтеся лише на брендових заправках (я заправляю авто лише на ОККО і тільки пулс), ніколи не використовуйте заправки авто паливом з білорусії, подвійної очистки з поїздів, це все бодяга незрозумілої якості!!!!! Гарний запуск на холодний двигун залежить від налаштувань паливної апаратури, при заведенні дивіться з якого прокрута заводиться авто та плавність роботи двигуна, а також на наявність диму з вихлопної труби. А тепер по пунктам: Заведення дизельного двигуна в теплий період погоди не повинен викликати якихось проблем, заведення відбувається з півоборота в температурний режим з + 40 до - 10 градусів, якщо цього не відбувається значить є проблеми з двигуном що потребує звернення до спеціалістів. При більш холодній погоді авто заводиться з 3-4 прокрута, головне щоби акомулятор був відповідної потужності та заряджений, як зазвичай на дизельний двигун ставлять більш потужніші по стартових амперах по причині більшої компресії да більшого навантаженя, що в свою чергу потребує більшої потужності. Цієї зими не було жодного дня, щоб я не зміг завести свій автомобіль при цьому не використовував жодної присадки. Плавність роботи двигуна теж вказує на проблеми, якщо двигун починає підтроювати на гарячу, значить є проблеми з паливною апаратурою, якщо на холодну і не перестає на гарячу теж проблеми з паливною або якісь помилки компютера. Дим чорного кольору вказує на те що апаратура неправильно виставлена, та відповідно переливає паливо, яке повністю не згорає. Сизий дим на те що мотор бере масло. Ну і не забувайте що дизельний двигун не любить великих оборотів, він тягне. Крім того хочеться наголосити, щоб не економили на запчастинах, заміні масла. Все має свої допуски та вимоги і якщо ви їх будете дотримуватись все буде з двигуном ОК.
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:34 Автор #16 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:34 Дякую за інфо. Вроді все в нормі по описаному. Тільки,щось за аккум. мерегую. Не впевнений на всі 100%. Є один трабл.На другій передачі,на малих оборотах відчувається вібрація від корбки передач.Це особливість двигуна,чи проблема?
Unknown Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:39 #17 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:39 А як взнати чи в мене топливний з підігрівом,чи ні? І що це за така штука і скільки потрібно лити,і коли?Скудо,Експерт,Джампі до 2007 року (принаймні у 2,0 HDI) є підігрів солярки від системи охолодження двигуна, думаю, що і у новіших повинно бути. Головне завести і хоч трішки прогріти, тоді вже не замерзне. Десь в неті бачив скан книжки по ремонту і обслуговуванню, там можна багато корисного нарити!
SysR Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:41 #18 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:41 Все як для бензину, рідини, розхідники... тільки більше вимог до соляри, не любить перегріву і можуть бути проблем зимою якщо немає підігріву фільтру. І ціна ремонту на порядок вища як у бензину за те менше палива споживає.Колега в сильні морози доливав трохи бензину щоб паливо не парафінилось, заправляється на брендовій АЗС, підігріву немає.
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:42 Автор #19 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 12:42 Десь в неті бачив скан книжки по ремонту і обслуговуванню, там можна багато корисного нарити!Маю таку,придбав в Епіцентрі.http://www.youtube.com/watch?v=Lfi7EZ63h8w
Unknown Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:02 #20 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:02 От про неї я і казав. Погортай, і матимеш точну відповідь щодо підігріву, і не тільки.
Unknown Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:13 #21 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:13 ...нііколи не використовуйте заправки авто паливом з білорусії...А чим паливо з Білорусі не підходить?, на скільки мені відомо, соряра Мозирського нафтопереробного - це один з найкращих варіантів, чи я помиляюся? Кілька разів питав на ВОГ, то казали, що "мозир" продають, одного разу навіть у сертифікат дивився. Лукойл одного разу перепитував - теж "мозир".Що не так ???
difoto Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:32 #22 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:32 Що не так ??? Цей Вова написав стіко брєда, шо порада про "не користуватись білоруським пальним" - як сємачки. Я змінив 14 авто, з них 7 (приблизно) - дизеля. Від 86 року випуску. Топікстартеру - не вір нікому! Половина сказаного - уява авторів написаного.
lightman Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:42 #23 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:42 ще чув, коли авто з турбіною, то не бажано глушити двигун відразу після зупинки, а дати йому трішки попрацювати на холостому ході (хвилину - 2)
guest Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:45 #24 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:45 Солярка вона всюди однаковасолярка то може і однакова, а от двигуни різнідостатньо глянути скільки коштують форсунки і насос і відпадає будь-яка охота лити в common rail різні "сумнівні присадки"
igorrrko Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:48 Автор #25 Опубліковано 16 Вересня, 2013 в 13:48 Яку заправку обрати?Зараз заправляюся на ОККО,Рівненська.Ніхто не заливає Шел,по 12.50?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.