Перейти до змісту

Бортовий Комп'ютер на ВАЗ (інжектор)


Zheny@

Рекомендовані повідомлення

Цікавить дане питання.

Бачив багато різних моделей в неті, поки на конкретній не спинився. Цікавить, власне, доцільність. "За", "Проти" ну і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що, рідний умір?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні, там його немає ізначально .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що, рідний умір?

возможно речь про блок управления двигателем?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ні. Мова йде про таку штуку.

bortovoj-kompyuter-multitronics-c350.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Задай собі саме важливе питання, а що ти з цього отримаєш витративши близько 1к грн?

Магічні циферки миттєвого розходу палива для заспокоєння себе, що оптимально пальне використовуєш. І скільки тобі треба буде наекономити щоб цю цяцьку відкупити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін, я собі його задаю. Я ще хочу відгуки почути. Що я матиму ?

Якщо нічого, окрім гарної цяцьки, тоді не варто.

Якщо матиму інфу про те, скільки пального витрачаю, коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)

Кілометражі і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

коли перемикати правильно передачі (тахометр там є)
Цього точно не матимеш. :)

Таке тільки в компютеризованих коробках присутнє.

Оптимальний режим в тебе близько 3000 об/хв, або читай мануал коли найбільший крутний момент ДВЗ і його притримуйся і буде тобі економія.

Додано:

Длительность впрыска

Массовый расход воздуха

Мгновенный расход в час

Мгновенный расход на 100 км

Напряжение бортовой сети

Обороты двигателя

Остаток топлива в баке

Средний расход на 100 км общий

Средний расход в час общий

Скорость

Таксометр

2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці, таксомерт тобі навряд чи потрібен. Все інше відноситься до розходу палива.

Напруга бортової мережі, ну не знаю..... ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 самих важливих виділених параметра у тебе є на приборці

Немає, нажаль. Лише швидкість. Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі.

Ось яка в мене панель.

c461f7u-960.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Немає, нажаль.
В такому разі треба буде встановлювати ще колінвальний датчик, якщо немає.
по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі
Вони беруть швидкість з одного місця, з коробки. Точніше лише в тому, що циферками, а числа одні і ті ж.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Женя, краще посади біля себе якогось спеца по ВАЗах (таксиста?), поїздь з ним, і нехай він дасть тобі поради з приводу твоєї манери руху. Тахометр - штука корисна, але можна й без нього жити. Якось же ти зараз передачі перемикаєш? Як мінімум, "на звук" можна орієнтуватися :) Чи на швидкість.

Звісно, людина, яка живе комп'ютерами дома і на роботі - не уявляє життя без БК в автомобілі :) Але дуже швидко награєшся і їздитимеш, навіть не дивлячись на нього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут я згоден.

Просто ще не можу вичислити точно розхід пального. Попередній власник казав одне, мені ж цікаво знати своє.

Там ще цікавий параметр є (к-сть бензину в баку).

Звісно, це не самий важливий показник, все це прийде з досвідом.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дуже просто.

Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).

Їздиш по місту 100-300 км. (одометр у тебе ж мусить бути?) Приїжджаєш на ту ж заправку, до тієї ж колонки, і так само "до отстрєла" заправляєшся. Далі шляхом простих математичних розрахунків вираховуєш, скільки в тебе пального пішло на всі проїхані тобою кілометри.

Взимку буде більше йти пального. З включеними фарами теж більше йтиме. Влітку на трасі з відкритими вікнами теж більше від паспортних значень буде.

Так само можна і за місто виїхати, й теж заміряти, скільки бере по трасі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за вичерпну відповідь :) Все це в принципі знаю. Буду стежити за показами спідометра.

Після наступної заправки повного баку зіб'ю показника на нуль і скільки проїду. Матиму змішаний цикл. Траса+місто.

Під'їжджаєш до заправки, на якій зазвичай заправляєшся. Обираєш колонку. Вставляєш "пістолет" в бак. Заправляєш повний бак "до отстрєла" (це коли натиснув спеціальну кнопочку на "пістолеті", вона заблокувала гашетку подачі пального - і розблокує тільки коли рівень пального в бакові дійде до пістолета, подача пального припиниться).

В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. :) Хоча бак ще не був повним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В п'ятницю заправлявся на ОККО на 40-му (біля повороту на Фотаком Датагруп, за Фуршетом). Так пістолет чомусь не спинився, а хлюпнув бензину із бака! Той пістолетчик сам афігєл. Хоча бак ще не був повним.

вузька горловина бака+велика швидкість подачі пального, схоже, якщо набирату воду з крана під великим напором в пляшку. Зверніть увагу, чи вона (горловина, труба) не погнута десь там під кузовом. По сабжу, знайомий брав на 9-ку - погрався десь місяць, натішився, продав в 2 рази дешевше.

якщо вже брати щось, то щось типу шнура VAG-COM для діагностики та "скидання" помилок, там набагато більше можливостей та даних, які відображаються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Річ корисна всього за 2-3 параметрами та й не більше. Перш за все це помилки з розшифровкою (коли горить cheek engine але для цього можна купити дешевий k-line адаптер), середня та миттєва витрата палива ці параметри для мене приносять багато користі :ok: виробляється стиль їзди при якому ти починаєш частково економити паливо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, забєй. Це просто цяцька для, тих в кого в мобілці немає калькулятора, або для тих, хто табличку множення не знає.

На рахунок розходу, колись Костя мав приблуду, якою підключався до розйому в моїй 15-шці, і яка блутусом на нетбук передавала онлайн інформацію про оберти, швидкість і розхід палива.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я собі теж шукав. Імхо, найоптимальніший варіант купити за 9 баксів в Китаї elm 327 , встановити на андроїд програмку і балдіти (розхід, помилки, скидання помилок і т.д. ). Правда не на всіх компах працює (мій мікас 7,4 на жаль не підтримується). Так як 1000 гривен викидати на цяцьку шкода, але помилки бачити і скидати хочеться, подумував над покупкою найдешевшого мультитронікса. Але не знайшов на вітринах в Луцьку (а в інтернеті брати стрьомно, раптом теж не буде сумісний), і поки шо забив на теє діло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

elm 327

О! Вроді як цей був у Кості! :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, маєш лишні кошти купуй :).

Єдина сама корисна річ в тому компі, як писали вище, це помилки та їх розшифрування. Все інше, розхід, пробіг, швидкість треба спочатку настроїти - тобто все це можна робити при кожній заправці калькулятором. В мене є така річ - виручала два рази помилками, які пропадали з часом, а майстри розводили руками - нема помилки, нема проблем. Комп відразу казав код помилки і я відразу визначав проблему, та вирішував її сам без майстрів - ну хоч якась економія :)

Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А краще на гроші того БК замінити собі приборну панель з 99ї і зробити все для того щоб вона працювала.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, по відгукам читав, що Бортовий ПК показує точнішу швидкість, аніж стандартний спідометр на панелі.

Якщо лише заради точної швидкості, то GPS-навігатор ще точніший в цьому плані (хоча теж не на 100%)

Але все ж, мабуть, моя думка повністю збігається з цією думкою

Zheny@, маєш лишні кошти купуй :).

.................................

Сказати, що я жалкую про купівлю - ні, я не пожалкував ні разу.

Сказати, що така вже необхідна річ - не скажу, але те що придбав її абсолютно не шкодую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Звичайно комп'ютерні помилки на двигунах обвішаних електронікою - це добре, але завжди потрібно пам'ятати, що двигун та ходова (які є ключовими моентами будь-якого авто) - це насамперед механізми, які можуть мати фізичні пошкодження чи просто зношення в процесі експлуатації і цей же комп'ютер (тим більше не "рідний") може їх діагностувати не правильно, або взагалі не діагностувати. Взяти для прикладу гальмівні колодки - тут є можливість заміряти їхній, опір наприклад, і відносно цього параметру визначати їхню зношеність, але ті ж гальмівні шланги - ніякий комп'ютер не визначить коли з'являються зношеності у вигляді тріщин і потрібно провести заміну. Ще можна багато навести прикладів. В мене в знайомого років 5-7 назад була ауді А6 і він часто скаржився, що періодично холодний двигун (тобто зранку, коли найбільше поспішаєш) відмовляється запускатись. Бувало навіть вже коли розряджався його акумулятор і давали прикурювати то ще доводилось "маслати" хвилин 5, поки двигун запускався. Він навіть в Київ ганяв машину для діагностики, але всі майстри розводили руками. І от в один день йому порадили заїхати до одного чоловіка (я вже непам'ятаю хто і де, але не в Луцьку) - і, як він мені розповів, причиною була "волосина" (або ще якесь сміття) в одному із компонентів інжектора. Я це все веду до того, що якщо тривалий час експлуатувати автівку, то не старатись економити на пальному, а вивчати своє авто, щоб можна було економити на виконанні хочаб деяких робіт власними руками, а не відвідувати щоразу автосервіси (для прикладу самому залізти в яму і оглянути гальмівні шланги, оглянути глушник, посмикати тяги, змінити фільтри і т.д.). А сидіти й вираховувати, який середній розхід пального в автівки, навіть з комп'ютером чи без - це пуста трата часу, оскільки розхід пального напряму залежить від манери їзди.

Ось таке моє ІМХО....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер.

Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць.

Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше :_02:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skalyan, у чомусь я з тобою згідний, але все ж. замість того щоб витрачати лишні гроші, наприклад, на ось ТАКИЙ непотріб, чи не краще придбати хорошого помічника в дорозі, яким являється бортовий комп'ютер.

Він допоможе змінити манеру їзди, щоб зекономити на пальному, попередить про неполадки (наприклад, нещодавно мені видав повідомлення про завищену напругу - а причиною було ослаблення клемми на аккумуляторі), повідомить про невимкнені габарити після поїздки (а 1 жовтня не за горами - якщо хто забув, то саме з 1 жовтня поза населеними пунктами потрібно вмикати ДХО або ближнє свтло), та ще багато різних важливих дрібниць.

Тому поторюсь: БК, щоб така вже необхідна річ - то мабуть ні, але коли він є, то з ним все ж спокійніше :_02:

:0137: ха ха ... оце прокачав тачку ... тюнинг канеша струйовий ...

Повністю згідний, на таке навіть шкода було б грошей.

Та й на рахунок нештатного БК - також згідний. Це типу коли вже все є, але хочеться ще чогось - купи БК. Хоча мені здається, що якщо ця штукенція передбачена вироником і встановлена на заводі (можливо в дорожчих моделях авто) - то толку з нього більше (ІМХО).

Моя думка така: якщо авто ще не "доведене до ідеалу" то краще ці кошти витратити на щось інше, що придає комфорту при користуванні (напр. ксенони з відповідною оптикою, електросклопідіймачі, сидіння із підігрівом, покращення авозвуку, навігатор ....). Якось так :0151:

На рахунок стрибків напруги - то клеми на акумі я стараюсь більш-менш регулярно "смикати", щоб не окислювались (хоча мені здається, що регулятор напруги генератора повинен сам за цим слідкувати і не допускати надмірного зростання бортової напруги). А якщо напруга буде занижена - то це й так буде видно (особливо ввечері/вночі) :_04:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...