druid Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 09:08 #1 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 09:08 Сьогодні взнав, що мимоволі став учасником цікавої історії, повязаної з користування мобільного інтернету ОГО. Забігаючи наперед скажу, що проблеми з цим оператором виникають постійно. Так от. Колись в 2009 році я вирішив скористатись послугою безпроводовоого інтернету. Тоді в них (в укртелекомі) була умова - скористатись послугою може той, хто підключений до стаціонарного телефонного звязку. Я тоді жив на квартирі і ніяких договорів з укртелекомом в мене не було. Я домовився з бвтьком і оформив інтернет на нього. За договором я брав акційний модем, умовою було - користуватись нетом не менше року. договір підписаний 20 березня 2009. За рік користування 3-гавняним нетом я твердо вирішив від нього відмовитись. 20 квітня 2010 року (тобто через рік і місяць користування) я приніс заяву на відключення. Умовою подання такої заяви було оплатити всі використані рахунки. Я це зробив і вони прийняли заяву. Цей факт (заява) зафіксовано у них, бо я таких деталей не памятаю.Аж раптом приходить гнєвний лист вже від колекторів. Виявляється, що в мене залишився борг 43 гривні, який переріс у 200+ пені і ще 200 колекторської винагороди. Тобто загалом понад 500 грн. На мій хлопський розум причина появи боргу полягає в тому, що хоч я і зареєстрував заяву в квітні, вони розірвали договір тільки 31 травня. Чому так? х.з. Вони ж не попередили. А найцікавіше в цій історії - це те, що я нічого не знав. Можливо, вони надсилали листи за тою адресою, де я проживав тоді фактично, але проблема в тому, що з червня 2010 року я вже там не жив і про листи нічого не міг знати.Зараз вони звинувачують мене (а юридично мого батька) у відсутності активних дій по погашенню боргу (43 грн. за три роки... ги-ги) ну і так далі. Натомість я маю бажання звинуватити їх в не надто активних діях щодо інформування мене про борг, оскільки в них є адреса прописки клієнта, тобто юридична адреса, а вони три роки поспіль продовжували штормити квартиру, яка записана, як фактична. Що робити?
Dream Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 09:57 #2 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 09:57 Що робити? хай заберуть собі модем
areshkov27 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:04 #3 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:04 будуть напрягати пиши заяву в горотдел в них зараз дуже мало прав залишилось.
druid Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:45 Автор #4 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:45 Модем не віддам принципово. Питання подвійне.1. Що робити з боргом 43 грн? Чи мали право вони ще продовдувати термін користування послугою на місяць після подання заяви. Я не маю під рукою договору, але в будь-якому випадку можливо є сенс апелювати до порушення термінів надання відповіді на офіційні звернення? Начетбо мали б відреагувати в місячний термін. А так виходить - лист 20 квітня, а закрито 31 травня. Місяць + 10 днів. 2. Що робити з колекторами? Ну це залежить від рішення по першому пункту, якщо борг зарахований нечесно - то без варіантів, якщо борг справедливий - тоді в мєнтовку. Пеню заплатити ще куди не йшло, але комісійні колекторам - це щось більше на рекет смахує.
ivan_bbb Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:55 #5 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:55 Читайте договір, який Ви підписували! Всі зобов'язання штрафні санкції і т.п. мають бути прописані в договорі, якщо їх там немає - тоді заплатіть їм 43 грн. і до побачення. А на рахунок винагороди колекторам, це вже точно Укртелеком загнув!В найгіршому випадку гроші вони можуть стягнути лише за рішенням суду - за рахунок всього рухомого та нерухомого майна боржника через Державну виконавчу службу, але і сума бору виросте (мінімум судові витрати).
areshkov27 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:58 #6 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 10:58 рекетом вони себе самі вазамнили!!! нічого вони не зроблять, погано звісно що копію заяви не зробив. А взагалі з твоєї сторони все правильно. А звідки виліз борг це вже їхні питання. Яб на твоєму місці пішов в укртелеком і трохи з ними посрався.
Zheny@ Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 11:34 #7 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 11:34 і ще 200 колекторської винагороди. Як там в карикатурі було??
viktor Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 20:23 #8 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 20:23 Druid, скажи їм, що строки позовної давності уже минули. Стаття 257 ЦК України. 3 роки. Плюс, ти не давав згоди на передачу документів усяким колекторам. Вони у цій справі - НІХТО.Скажи, як ще раз зателефонують, що в міліцію поскаржишся за незаконне вимагання коштів.
Гість petronik Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 21:41 #9 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 21:41 Теж актуальна тема. Від 2010 чи 2011 року є копія заяви про припинення договору з підписом представника укртелекому про прийом заяви і квитанція з "фінальною оплатою". Копію заяви зробив, бо раніше друзі попадали на гроші і їм розказували, що ніяких заяв від них не було. Тепер періодично турбує дзвінками дуже відома колекторська контора з вимогою сплатити неіснуючий борг, який виник на початку того місяця в кінці якого була підписана заява. Є запис телефонної розмови з вимогами сплатити кошти, на якому чітко прослуховується назва організації та повне ім"я особи, які це вимагають. Чи можу я звернутись з цими документами та записом в правоохоронні органи (які?), до суду?
searcher Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 22:16 #10 Опубліковано 29 Серпня, 2013 в 22:16 Добре було б побачити договір на підставі якого здійснювалось надання послуг. Є такі пункти як "права і обов'язки сторін", "розрахунки", "відповідальність сторін", цілком ймовірно, що надання послуг згідно договору припиняється через місяць після розірвання угоди, а далі штрафні санкції. Сумав в 43 грн незначна (я б забив болт), але не відомо яким чином нарахувались штрафні санкції в 500 грн (все прописано в договорі під яким ти підписався), а все решта, то пусті розмови.
druid Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:22 Автор #11 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:22 Сьогодні історія знайшла продовження. Мене зацікавило те, чому саме через три роки випливла ця ситуація. Висновок - такий: через три роки спливає термін зберігання договорів. Я свій договір знайти не можу (блін так давно це було), а на моє прохання показати договір, вони відмовились і сказали, що договору у них вже немає. Всі питання вирішуйте з колекторами. Тобто спригнули. Druid, скажи їм, що строки позовної давності уже минули. Стаття 257 ЦК України. 3 роки. Плюс, ти не давав згоди на передачу документів усяким колекторам. Вони у цій справі - НІХТО.А тут цікавіше. В суперечці з манагерами утелу (на Кривому валу) проскочила цікава фраза: "ваш борг виник(!!!) в 2011 році. Навіть якщо ви все нормально позакривали все в 2010-му, це не має значення, бо борг зявився в 2011-му". В мене виникло закономірне запитання - на якій підставі він виник?, але я вже це не запитував, бо найбільш непотрібна і непродуктивна дія в цій справі - сваратись з манагерами утелу. Тобто виходить, що якщо штраф дійсно "виплив" в 2011 році, то строк позовної давності ще не минув. Скажи, як ще раз зателефонують, що в міліцію поскаржишся за незаконне вимагання коштів.Ще не дзвонили, а поки тільки надіслали лист, тому підстав скаржитись в міліцію поки немає. Отже, що я вирішив. Оскільки багато знаків питання в цій справі, в першу чергу напишу листи (колекторам і утелу), щоб ті розяснили ситуацію і надалі копії відповідних документів. Посилатимусь на закон про доступ до інформації. сюди ж включу питання про передачу договору третій стороні. Далі - по ситуації.Трохи маю досвід бюрократичних переписок, буде нагода трохи розімятись :-)
Yarchik Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:34 #12 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:34 Хочеш - забацаю тобі адвокатський запит до цих контор на предмет "як і чому" та "надайте-ка документи".
druid Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:46 Автор #13 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 11:46 дяк, але хочу спробувати сам, давно мріяв про подібну практику, а тут такий подарунок :-)до понеділка накидаю запити і закину сюди. скажете що не так, а мо й кому ще знадобиться.
fog Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:06 #14 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:06 Луцьк. 09.08.2013, не за інет справа, але показово
Roman_1984 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:24 #15 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:24 цілком ймовірно, що надання послуг згідно договору припиняється через місяць після розірвання угоди, а далі штрафні санкції.Користувався колись нетом Укртелекому, дійсно в договорі був такий пункт, що Договір припиняє свою дію через місяць після подання заяви Абонентом. Він типовий...А для діяльності колекторських контор у нас відсутня законодавча база. Можливо, Укртелеком відступив право вимоги, щодо Вашого боргу, але треба глянути в Договорі чи це можливо, але і в такому випадку новий кредитор має лише ті права, що йому передані (тобто ні про який колекторський збір мови йти не може).Цивільний КодексСтаття 516. Порядок заміни кредитора у зобов'язанні1. Заміна кредитора у зобов'язанні здійснюється без згоди боржника, якщо інше не встановлено договором або законом.2. Якщо боржник не був письмово повідомлений про заміну кредитора у зобов'язанні, новий кредитор несе ризик настання несприятливих для нього наслідків. У цьому разі виконання боржником свого обов'язку первісному кредиторові є належним виконанням. Але мали б повідомити Вас)
druid Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:34 Автор #16 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:34 Користувався колись нетом Укртелекому, дійсно в договорі був такий пункт, що Договір припиняє свою дію через місяць після подання заяви Абонентом. Він типовий...Я дивився типовий договір за 2011 рік, там стояв термін 7 календарних днів. Але навіть якщо і місяць, то вони порушили і цю вимогу, бо пройшло 40 днів (так символічно!) з моменту реєстрації заяви.
Roman_1984 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:38 #17 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 12:38 druid, ну я користувався іхнім нетом десь у 2008 році і тільки з'явився Білайн перейшов на нього. Але у мене в Договорі був 1 місяць, точно пам'ятаю, бо завчасно подавав заяву....
kudrom Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 13:10 #18 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 13:10 не забував розказувати про всі перипетії! думаю, попкорну треба буде багато
druid Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 13:13 Автор #19 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 13:13 нє, попкорну не буде, бо гра в одні ворота. Якби хтось з утелу чи колекторів зареєструвався на борді і почав сперечатись - оце була б "тємка"
Witiok Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 17:30 #20 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 17:30 телекомівці копійчані борги передають колекторам і наварюються. Теж розірвали були договір і сплатили все а через півроку продали борг в 50 грн. "Купер-Прайс" (і ще пара імен є) - як ви сплатите вони зразу "забудуть" .."паперове підтвердження" у них теж вартує грошей.
fog Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 20:40 #21 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 20:40 телекомівці копійчані борги передають колекторам і наварюються. Теж розірвали були договір і сплатили все а через півроку продали борг в 50 грн. "Купер-Прайс" (і ще пара імен є) - як ви сплатите вони зразу "забудуть" .."паперове підтвердження" у них теж вартує грошей. Мені бувший білайн Інтернет вдома приліпив 80 грн боргу через Купер-Прайс. Я за 2 дні позаписував усі їх номери, ще пару знайшов в мережі, організував їх усі в один контакт і поставив переадресацію в нікуди. По історії дзвінків бачив, що телефонували разів 5. Коли не було шо робить сам телефонував їм з провокативними запрошеннями судитись. Вже пів року не телефонують.. образились Знаючи, що нічого нікому не повинні - платити не варто.
viktor Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 21:09 #22 Опубліковано 30 Серпня, 2013 в 21:09 За договором факторингу "Укртелеком" продав свої борги "Купер-Прайсу". Розуміли, значить, що шансів вони не матимуть по такій категорії справ. А так хоч щось заробили. А "Купер-Прайс" буде тероризувати боязливих та юридично некомпетентних "боржників". На це вони і сподіваються: заробити на 10 грн. в десятки разів більше.
druid Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 20:31 Автор #23 Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 20:31 Популярна шняжка, виявляється. Якраз "Купер-Прайс" і має діло.
Lubart Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 21:56 #24 Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 21:56 Пропоную звернутися зі скаргою на укртелеком до відділу у справах захисту прав споживачів. Укртелеком у них один із найсмачніших "клієнтів".
Vorobeff Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 22:42 #25 Опубліковано 31 Серпня, 2013 в 22:42 Підтримую. Маю схожу ситуацію.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.