Перейти до змісту

Geely, ваша думка


arimantaras

Яке авто ви б собі обрали?  

237 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Перед самою кризою я поїхав з дружиною купувати СК на АІС. Сіли з менеджером в один автомобіль, завели - ніби все добре, але менеджер заліз під капот, послухав, комусь подзвонив - каже трохи щось там не те, мали відлагодити раніше, але ще не зробили - краще не беріть. Сіли в друге авто -те взагалі не завелось. Далі я не випробовував долю, поїхав на Дубнівську в Рено , підтягнув пасок і купив Сандеро. Поки не шкодую...

  • Відповідей 96
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

З б/у авто є така штука шо можна попасти в зону вічного ремонту. А скільки вартує ремонтувати тих самих німців...

А нове авто - це нове авто.

За бюджетних китайців нічого не скажу, але явно вони краще ланоса, а от топові моделі однозначно варті уваги, там половина деталей не китайського виробництва. Зборочні лінії німецькі. Одним словом скоро китайці дадуть всім прикурити.

Опубліковано

Тесть мій ось зараз собі вибирає нову машину. Зупинився на geely emgrand 7. Посидів я в ній і був вражений комплектацією і якістю на свої гроші.

Опубліковано

Посиди в такому ж Emgrand, який вже поїздив 1-2 роки. Також будеш вражений "якістю". Через 20 тис. км водійське сидіння на вигляд таке, ніби там пробіг вже 150-200 тис. км. "Шкіра" лопає, тріскається... Пластмаса в салоні також не дуже, все якесь хліпке.

Опубліковано

Посиди в такому ж Emgrand, який вже поїздив 1-2 роки. Також будеш вражений "якістю". Через 20 тис. км водійське сидіння на вигляд таке, ніби там пробіг вже 150-200 тис. км. "Шкіра" лопає, тріскається... Пластмаса в салоні також не дуже, все якесь хліпке.

В Емгранді, чесно скажу, не їздив, а от в МК 5-річному після 120 тис пробігу доводилось. Сидіння там було таке ж , як і в новому. Що водійське, що пасажирське.

А на рахунок пластмаси і "хліпкості", не знаю що й сказати. Що значить "дуже" чи "не дуже"? Пластмаса, вона і в Африці пластмаса. Ясна річ, не "Бентлі", але по якості салону Джилі нічим не гірші (а часто навіть кращі) від європейських авто такого ж класу.- .пластик не смердить і не скрипить (на противагу багатьом бюджетним європейським авто).

А взагалі, скажу я вам, балувані ми стали. :_02: І те не так, і там не те.... А колись тільки й знали, що Жигуль, Москвич та Запорожець (для крутих - Волга). І нічого, якось вижили... :_02:

Опубліковано

Посиди в такому ж Emgrand, який вже поїздив 1-2 роки. Також будеш вражений "якістю". Через 20 тис. км водійське сидіння на вигляд таке, ніби там пробіг вже 150-200 тис. км. "Шкіра" лопає, тріскається... Пластмаса в салоні також не дуже, все якесь хліпке.

Дати подивитися на шкіряні сидіння Еміка, який відбігав 13к за 2,5 місяці, аби дурню не писав? ))

А от щодо салону, то якісніший ніж в Шкода Рапід (порівнював і тицяв пальцЯми)

Опубліковано

Посиди в такому ж Emgrand, який вже поїздив 1-2 роки. Також будеш вражений "якістю". Через 20 тис. км водійське сидіння на вигляд таке, ніби там пробіг вже 150-200 тис. км. "Шкіра" лопає, тріскається... Пластмаса в салоні також не дуже, все якесь хліпке.

Все правильно. Ну не може бути дешево і водночас якісно і це не тільки авто стосується.

Ваш Кеп :_02:

Але всі авто мають право на існування, в тому числі і бюджетні, тим паче у нашій державі. І китайці за рахунок співвідношення "комплектація-ціна" впевнено обходять своїх конкурентів, але якість... час покаже (це я про нові Емгранди).

Опубліковано

Посиди в такому ж Emgrand, який вже поїздив 1-2 роки. Також будеш вражений "якістю". Через 20 тис. км водійське сидіння на вигляд таке, ніби там пробіг вже 150-200 тис. км. "Шкіра" лопає, тріскається... Пластмаса в салоні також не дуже, все якесь хліпке.

Дати подивитися на шкіряні сидіння Еміка, який відбігав 13к за 2,5 місяці, аби дурню не писав? ))

А от щодо салону, то якісніший ніж в Шкода Рапід (порівнював і тицяв пальцЯми)

Давай подивимося зараз і через рік. Я написав лише те, що бачив на власні очі. Авто не таксі, використовується для щодених поїздок на роботу/з роботи й інколи сімейних потреб. Спинка водійського сидіння порвалася, на подушці також характерні сліди.

Опубліковано

Знайомий теж має Джилі МК. Спитав у нього як авто, він мені каже:

- Наїздив 16 тис за 2 роки поки нічого не міняв.

Я чуть невпав..... 16 тис для машини це взагалі нічого.

Я за Б/у авто. Краче перед покупкою полазити, позаглядати та пощупати німця ніж потім ремонтувати китайця.

Опубліковано

тіпа німці не ламаються... ну-ну...

покажіть мені авто 10+ років яке не ламається.

А китайця 10+ важко навіть уявити :)

Опубліковано

Розмовляючи з друзями та знайомими помітив цікаву закономірність. Найбільші противники китайських автомобілів зазвичай не тільки ніколи не їздили в них, а навіть зблизька не бачили!

Спрацьовує стереотип - якщо китайське, то нікудишнє.

Не збираюсь більше нікого переконувати, свою думку я висказав - я категоричний противник б/у автомобілів, краще китайський, але новий.

А для тих, хто думає що "японці" чи "німці" не ламаються, ось:

HONDA;

SUBARU,

І на закуску - Audi Q5

(таких прикладів можна знайти безліч)

І ще. У мене хороший знайомий працює в Одесі на СТО, що обслоговує Мерседеси. Так він такого нарозказував про цей всесвітньо відомий бренд, про те, скільки запчастин доводиться міняти по гарантії, що мимоволі задумаєшся - чи існує він взагалі, надійний автомобіль?! Ламаються всі навіть Бентлі з Ламборгинями!

Опубліковано

тіпа німці не ламаються... ну-ну...

покажіть мені авто 10+ років яке не ламається.

Суть не в тому, ламається чи ні - суть в задоволенні від машині, в безпеці в надійності апріорі.

А головне - що обслуговування може бути дешевше, тому що є вибір по з/ч - від дорогих оригінальних до недорогих неоригінальних чи недорогих б/в.

Тобто не потрібно їхати на певне СТО бо машина на гарантії чи на каско по всякім навіть дрібницям (як то заміна масла ).

Більше того з власного досвіду: якось помпа полетіла (машині вже було 12 років) купив в Луцьку шо було,

наїздив на ній 7тик - потікла. А коли купив оригінал але б/у на яке продавець дав рік !!! гарантії - їзджу досі (більше 30 тис наїздив)

Чи інший приклад - знакомий по недосвідченості зацепив двері на Лансері Х Спортбек. Машині було 2 чи 3 роки.

Так от в результаті він по-пошукав дверку по розборкам. І його б/в дверка в декілька раз (точно зараз не помню) була дорожча,

ніж приміром б/в на седан БМВ в 46 кузові (випускався з 1998 р).

Але тут одне но - при покупці початково треба брати машину максимально живу (шоб не була зварена з 3 кусків, чи перепродана двічі і т.д.)

тобто треба когось хто б дійсно розбирався в авто яке купуеться. І тоді це авто ше послужить. Ідеально брати без пробігу по наших дорогах.

Ну і звичайно треба мати якусь N-ну суму "на подтерание соплей", які завжди будуть, якшо виходити з реалій наших доріг, якості масел, пального і т.д.

Якось так )

І ще. У мене хороший знайомий працює в Одесі на СТО, що обслоговує Мерседеси. Так він такого нарозказував про цей всесвітньо відомий бренд, про те, скільки запчастин доводиться міняти по гарантії, що мимоволі задумаєшся - чи існує він взагалі, надійний автомобіль?! Ламаються всі навіть Бентлі з Ламборгинями!

Взагалі є думка, що хороші (в плані надійні) авто робились десь до 2000 року :))

Опубліковано

А китайця 10+ важко навіть уявити

Все залежить від експлуатації. Але коли китайцю буде десять років, німцю буде 20-30 років ;)

Ви підіть посидіть і проїдтеся в тому ж емгранді, а потім пишіть висновки.

P.S. В мене китайця немає, щоб не думали, що думка заангажована :)

Опубліковано

Підтримав випадково. (Кнопочка "Remove Thanks" зявилась)

P.S. В мене китайця немає, щоб не думали, що думка заангажована
Тоді мабуть краще не писати нічого ;)

Бо коли китайцю буде 10 він по швах розлізеться ;)

Опубліковано

За бюджетних китайців нічого не скажу, але явно вони краще ланоса,

В чому їхня кращість?

Ось думки фахівців про таку "кращість":

http://www.autoreview.ru/archive/2007/18/lanos_otaka_priora/

http://www.autocentre.ua/ac/auto/test-drive/byudzhetnye-varianty-chto-zhe-vybrat-13674.html

Опубліковано

Тоді мабуть краще не писати нічого

але я в ньому їздив і щупав, а більшисть противників, напевно, і в очі не бачила))

чого така категоричність "по швах розлізеться". там навіть метал кращий чим в тому ж заз форза :)

Опубліковано

justice777, мова ніби не за чері)

Китай він різний!! Будинки 70-ти поверхові в китаї теж з китайських матеріалів роблять і нічо, не падають.

Опубліковано
чого така категоричність "по швах розлізеться". там навіть метал кращий чим в тому ж заз форза
Яка гарантія на кузов у вашого емельгранда ;) у 10и літнього німця вже 10 років від наскрізної корозії, кузов повністю оцинкований.
Опубліковано

Ламаються всі навіть Бентлі з Ламборгинями!

Подруга працювала свій час в Автосалоні Aston Martin (АВТ Баварія) в Києві і їй якось до рук попав фінансовий річний звіт. Графа доходи від реалізації нових авто BMW мала суму в 2,5 рази меншу, ніж графа Доходи від сервісного обслуговування та продажу запчастин. От таке то.

І німці, і китайці працюють по принципу... nothing personal, just a bussines.

На сервісі WV майстри кажуть, "наїздиш 100к - продавай. бо почне сипатись." Ну немає нічого вічного.

Цікаво чи витримає Geely до 100 тисяч. А якщо витримає, цікаво буде глянути, сісти і проїхатися (якщо така опція буде передбачена) :0128:

Вибачте за стьоб - не втримався.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...