dimmaxim Опубліковано 30 Травня, 2014 в 06:28 Автор #51 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 06:28 Маю новий редуктор з мотором, якщо треба то продам
Oli Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:52 #52 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:52 dimmaxim, напевно гріються мосфети, да і двигун безколекторний.можете руку прикласти та сказати де сильніше гріється?
dimmaxim Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:54 Автор #53 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:54 можете руку прикласти та сказати де сильніше гріється? а куди саме прикладати?
Oli Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:56 #54 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:56 зупиняється в некоторому положенні це як? dimmaxim, то тієї плати що в авто має грітися типу такої
dimmaxim Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:57 Автор #55 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 13:57 тієї плати що в авто чи до тих блочків чорних? зараз піду в гараж гляну
Oli Опубліковано 30 Травня, 2014 в 14:03 #56 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 14:03 саме так. він просто пегрівається напевне але потрібно точно знати...як тільки вимкнеться пробуйте.
dimmaxim Опубліковано 30 Травня, 2014 в 14:51 Автор #57 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 14:51 сидів в гаражі хвилин 20, гріються ті дві чорні коробочки на платі, не дочекався зупинки в силу погодніх умов, мабуть, треба було сидіти довше але сам замерз
HWman Опубліковано 30 Травня, 2014 в 16:21 #58 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 16:21 На скільки гріються реле? Гарячі руку не втримати?
dimmaxim Опубліковано 30 Травня, 2014 в 18:47 Автор #59 Опубліковано 30 Травня, 2014 в 18:47 HWman, привіт, не скажу що не можна втримати, бо сьогодні холодно і тестував не довго, але за 15хв роботи стали теплими, градусів 40
PPArhangel Опубліковано 17 Червня, 2014 в 15:24 #60 Опубліковано 17 Червня, 2014 в 15:24 Добрий день!Допоможіть порадою. Купив дитині електро скутердвигун має такі характеристики: 6V, 20W;зарядний пристрій: input ~ 220V, 0.05A, 50Hz output 7V 0.8Aстояв заводскій акумулятор: 6V 7A але коли я купляв то акумулятор був мертвий, і я купив акум:6V 12A. проблема в тому що після розрядки до 5.90V до повної зарядки приблизно в 6.90V проходить приблизно двоє суток. Питання чи можна замінити зарядний пристрій на інший щоб швидше заряджався акум і якщо можна то скажіть його характеристики
Саня94 Опубліковано 17 Червня, 2014 в 18:31 #61 Опубліковано 17 Червня, 2014 в 18:31 Можна замінити зарядний пристрій на інший з силою току 1.2 Ампер ( 10% від ємності акумулятора) .
HWman Опубліковано 18 Червня, 2014 в 10:00 #62 Опубліковано 18 Червня, 2014 в 10:00 Бажано підбирати не простий кип'ятильник а зарядник хоч з якоюсь електронікою, ато Вашого нового акума на довго не вистачить. А ще як варіант засікти час зарядки до 7.2 В і старатись вимикати заряд через цей проміжок часу,та ж ситуація і з розрядом, не допускайте розряд нижче 5 В.. Акумулятор він як автомобіль, якщо за ним дивитись, берегти його то буде служити і служити...
HWman Опубліковано 22 Червня, 2014 в 04:15 #63 Опубліковано 22 Червня, 2014 в 04:15 Ютюб запропонував переглянути: http://chishmy102.ru/index.php?showtopic=13
Oli Опубліковано 23 Червня, 2014 в 14:15 #64 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 14:15 HWman,автор спалив мотор підключивши 24в, чекаєм змін... http://electrotransport.ru/ussr/index.php?action=dlattach;topic=22518.0;attach=111899;imageраніше теж думав так переробляти, на складах на Лідавській зимою надивився такий самий велокарт фірми Бембі ціна була 720грн... весною стало 1860грн...
nemo Опубліковано 23 Червня, 2014 в 14:23 #65 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 14:23 тут думати багато непортібно. варіанти 2.1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.
HWman Опубліковано 23 Червня, 2014 в 15:27 #66 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 15:27 тут думати багато непортібно. варіанти 2.1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...
nemo Опубліковано 23 Червня, 2014 в 18:02 #67 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 18:02 тут думати багато непортібно. варіанти 2.1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...Шим для такого двигуна тут не найкраще рышення, сильно впаде крутний момент.
HWman Опубліковано 23 Червня, 2014 в 19:05 #68 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 19:05 Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.
nemo Опубліковано 23 Червня, 2014 в 19:12 #69 Опубліковано 23 Червня, 2014 в 19:12 Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.Так ви праві, щось я з асинхронними попутав.
Oli Опубліковано 24 Червня, 2014 в 05:20 #70 Опубліковано 24 Червня, 2014 в 05:20 HWman,плавний старт не зробиш?
HWman Опубліковано 24 Червня, 2014 в 16:17 #71 Опубліковано 24 Червня, 2014 в 16:17 Плавний старт, плавна зупинка - запросто.На днях спаяю а там буде видно, обов'язково покажу як працює.
HWman Опубліковано 30 Червня, 2014 в 23:49 #72 Опубліковано 30 Червня, 2014 в 23:49 Що відбувається на відео? Спочатку на двигуні встановлена крильчатка, з нею він споживає приблизно 40 ват, якщо різко крутнути ручку на макс то двигун поступово набирає оберти, десь на протязі 1-3 секунд, якщо крутанути ручку з макс на мін то по аналогії поступово збавляє. Транзистор гріється лише в момент коли ручка не в положенні максимум, тобто коли регулюємо оберти, від цього ніяк не втікти, можна прикрутити невеличкий радіаторчик і все. Коли ручка в положенні макс то навіть якщо цей двигун спробувати зупинити, а він при цьому починає жрати десяток-півтора ампер(120-180 ват) ну то транзистор починає грітись навіть у макс. положенні, причому непогано. Частота ШИМ десь в районі 50-70 Гц, так що додатковий писк не буде діставати + це хороший режим для транзистора, адже він більше гріється в момент комутації, чим менше частота тим по ідеї краще. Регулятор можна замінити на кнопку, тоді буде все просто вкл/викл, як на відео: Транзисто irf3205 + "драйвер для бідних" аля біполярний транзистор, правда при 100% скважності ШИМ двигун буде стояти, але це дрібниці. Із недоліків, умудрився спалити якимось чином мікроконтролер(благо вони не дорогі, по крайній мірі в інет магазинах), підозрюю що це якась проти ЕРС всьому виною, ще один недолік, транзисто irf3205 хоч і хороший по характеристиках проте вони досягаються на напругах від 10 В(згідно документації), так що найкраще працювати схема буде на напрузі 12 В. І під кінець пара фоток:
dimmaxim Опубліковано 4 Липня, 2014 в 20:12 Автор #73 Опубліковано 4 Липня, 2014 в 20:12 Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер. скільки коштуватиме робота з матеріалами? + консультація куди це припаяти?
HWman Опубліковано 4 Липня, 2014 в 23:46 #74 Опубліковано 4 Липня, 2014 в 23:46 Для початку треба протестувати все...
dimmaxim Опубліковано 8 Липня, 2014 в 10:38 Автор #75 Опубліковано 8 Липня, 2014 в 10:38 Для початку треба протестувати все... я згоден, як це організувати? ще одне питання, в мене залило камеру відеонагляду, Ви зможете її глянути на рахунок зняття окису з плати і там пайнути якщо треба буде щось?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.