Перейти до змісту

Дитячий електромобіль


dimmaxim

Рекомендовані повідомлення

Хто може надати консультацію по дитячому електромобілю, можливо хтось розбирається в електриці на 6 - 12 вольт, питання стоїть у збільшенні швидкості автомобільчика, при покупці на ньому було встановлено один акумулятор 6 вольт 10А і один електродвигун (характеристики гляну і викладу пізніше бо забув), на днях купив ще один акумулятор (аналогічний) і двигун, прошу підкинути ідеї як це з'єднати правильно (електрику), двигун і батарею осилю причепити сам, якщо потрібно якісь деталі все можу сфотографувати, дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 78
  • Створено
  • Остання відповідь

в мене в малого авто на 2 двигуни. задня вісь відсутня, незалежні півосі до кожного двигуна. щоб радити тра знати що у вас - зазвичай якщо одне двигло, воно крутить задню вісь. в вашому випадку якщо додасте на ту ж вісь ще один точно такий двигун, то збільшиться так би мовити тяга а швидкість машинки збільшиться зовсім несуттєво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вісь є, але вона просто вісь на якій колеса, двіжок йде разом з редуктором, вчора доставив один тепер їх два, між редуктором і колесом пластмасова шестерня (аля полувісь), доставив і акамулятор але результат ніякий, або підключив не так або запчастини не ті купив, на редукторах пише 11000 чи то 1100 обертів, але швидкість лишилась та ж сама, хоча тяга справді краща

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фото!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

як і куди підключали моторчик? для чого швидкість більша, щоб бігти за дитиною?

що ви взагалі хочете зробити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хочу швидкість до 7 км\год, доставив отакий редуктор ( з моторчиком), один вже стояв, доставив ще один такий акумулятор стало 2ва однакових , в результаті тепер крутяться два задніх колеса а не одне, але швидкість та ж сама до 3 км\год, йду зроблю фото що робив......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При подачі у двічі більшої напруги на колекторний двигун, ще й високооборотній, його ресурс, який в теорії становить 300 год, зменшиться у кілька разів, думаєте воно того варте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

При подачі у двічі більшої напруги на колекторний двигун, ще й високооборотній, його ресурс, який в теорії становить 300 год, зменшиться у кілька разів, думаєте воно того варте?

варте якщо я вирішив то робити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут вихід справді самий простий- подати на двигун більшу напругу від 2х послідовно зєднаних акумів- можна не всі 12в а зробити простий контролер, але щоб збільшити швидкість удвічі при тому ж самому редукторі прийдеться в 2 рази підвищити оберти і тут ще питання чи китайський моторчик витримає такі механічні навантаження

швидше за все треба міняти редуктор або в 2 рази зібльшити діаметр колеса і подати підвищену напругу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

послідовно це коли "-" одного акумулятора під'єднано до"+" іншого, а далі коло? бо я зробив паралельно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

послідовно це коли "-" одного акумулятора під'єднано до"+" іншого, а далі коло? бо я зробив паралельно

4-1-14.png

а) Послідовне з'єднання, напруга додається

б) Паралельне, напруга залишається не змінною, ємкість сумується

Ось чому Ви не отримали ніякого приросту, при такому з'єднанні Ви збільшили запас ходу, не швидкість.

Рекомендую хоча б слідкувати за температурою двигуна час від часу.

А от ідея з регулятором є щось, я за, якщо вже форсуєте двигун то хоча б робіть це з регулюванням.

Обов'язково ШИМ!

На рахунок схеми Вам сюди

Доречі, нюанс, з підвищенням напруги виросте і потужність, що може потягнути за собою нагрівання проводів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання: в сумі вийде 12 вольт з акумуляторів, на двигунах пише 3-9 вольт але їх два, чи буде щось горіти?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для двигуна який розрахований на 9В 12В - ненормований режим, якщо щось буде горіти то не дивуйтесь.

Спробуйте двигуни підєднати послідовно, у випадку неправильної полярності один буде крутитись у одну сторону інший - у іншу, тобто руху ніякого не буде, просто поміняйте місцями проводки на одному із двигунів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Спробуйте двигуни підєднати послідовно

мабуть так не вийде зробити, бо від акумуляторів йде провід до перемикача (рух вперед назад) а від нього ще до якоїсь коробчинки і вже тоді до моторчиків, але спробую

HWman, Ви б не могли мені сформулювати правильно замовлення для чоловіка, що схеми робить, бо я нічого не розумію як то назвати окрім "регулятор швидкості" чи то напруги

post-9395-0-42410900-1374248408_thumb.jp

post-9395-0-91417900-1374248428_thumb.jp

post-9395-0-42410900-1374248408_thumb.jp

post-9395-0-91417900-1374248428_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ви поясність всю ситуацію тому чоловіку, він зрозуміє.

Працює отак:

відео не моє

До речі, з цим піском прийдеться миритись, хоча не думаю що автомобільчик працює тихіше...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я, як недосвідчений електрик нічого не можу зрозуміти по фото, треба більш детальніше щоб було видно куди який провід іде...

А та чорна коробочка це певно зарядне...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а не краще було придбати лише моторчик на 12в,

+регулятор... і бався собі, хоч 1в хоч 5 чи 10....

59105b7c45197613ff19a7c3a3670cdc.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Або справді купити готовий ось такий http://www.3v3.com.ua/product_1794.html (перша силка з гугла) + радіатор від старого системника.

Те що на фото вище це для мережі 220, а автору теми потрібен регулятор для постійного струму.

Я просто подумав, що "наші" зроблять дешевше аніж готові рішення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

горіти від підвищеної напруги не буде, просто проточуєте двигун і робите активне охолодження якимось кулером навіть від компа на 12в підійде

люди перероблювали стартер від авто на постійну роботу під електромашинки, так от активнйи продув ротора і понижена напруга давали змогу його використовувати на постоянку і нічого не горіло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люди перероблювали стартер від авто на постійну роботу під електромашинки, так от активнйи продув ротора і понижена напруга давали змогу його використовувати на постоянку і нічого не горіло

Цікаво на скільки часу стартера у такому режимі вистачить? Там же по моєму навіть підшипників немає.

Один + стартера це його потужність.

Можливо трохи перегнув, але при подачі більшої напруги на двигун його ресурс стрімко зменшується.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

всім дякую, тепер машинка літає, не знаю як відреагує донечка на зміну швидкості, але я задоволений, тестував хвилин 5 - нічого не грілось, завтра буду пробувати з малечою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

люди перероблювали стартер від авто на постійну роботу під електромашинки, так от активнйи продув ротора і понижена напруга давали змогу його використовувати на постоянку і нічого не горіло

Цікаво на скільки часу стартера у такому режимі вистачить? Там же по моєму навіть підшипників немає.

Один + стартера це його потужність.

Можливо трохи перегнув, але при подачі більшої напруги на двигун його ресурс стрімко зменшується.

а там підшипників і не потрібно...тягнути машинку з 20кг дитиною це для нього навіть і не нагрузка....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще є таке поняття як двигун іде у "Разнос" коли він без навантаження, особливо це стосується ДПС, типу так:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...