Перейти до змісту

Дитячий електромобіль


dimmaxim

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 78
  • Створено
  • Остання відповідь

dimmaxim, напевно гріються мосфети, да і двигун безколекторний.

можете руку прикласти та сказати де сильніше гріється?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можете руку прикласти та сказати де сильніше гріється?

а куди саме прикладати?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зупиняється в некоторому положенні

це як?

dimmaxim, то тієї плати що в авто

має грітися типу такої 10-PCS-2SK4213-TO-252-K4213-SWITCHING-N-CHANNEL-POWER-MOS-FET.jpg_350x350.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тієї плати що в авто

чи до тих блочків чорних? зараз піду в гараж гляну
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме так. він просто пегрівається напевне але потрібно точно знати...

як тільки вимкнеться пробуйте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

сидів в гаражі хвилин 20, гріються ті дві чорні коробочки на платі, не дочекався зупинки в силу погодніх умов, мабуть, треба було сидіти довше але сам замерз

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

HWman, привіт, не скажу що не можна втримати, бо сьогодні холодно і тестував не довго, але за 15хв роботи стали теплими, градусів 40

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Добрий день!

Допоможіть порадою. Купив дитині електро скутер

двигун має такі характеристики: 6V, 20W;

зарядний пристрій: input ~ 220V, 0.05A, 50Hz output 7V 0.8A

стояв заводскій акумулятор: 6V 7A але коли я купляв то акумулятор був мертвий, і я купив акум:6V 12A.

проблема в тому що після розрядки до 5.90V до повної зарядки приблизно в 6.90V проходить приблизно двоє суток. Питання чи можна замінити зарядний пристрій на інший щоб швидше заряджався акум і якщо можна то скажіть його характеристики

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна замінити зарядний пристрій на інший з силою току 1.2 Ампер ( 10% від ємності акумулятора) .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бажано підбирати не простий кип'ятильник а зарядник хоч з якоюсь електронікою, ато Вашого нового акума на довго не вистачить. А ще як варіант засікти час зарядки до 7.2 В і старатись вимикати заряд через цей проміжок часу,та ж ситуація і з розрядом, не допускайте розряд нижче 5 В.. Акумулятор він як автомобіль, якщо за ним дивитись, берегти його то буде служити і служити...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

HWman,

автор спалив мотор підключивши 24в, чекаєм змін...

http://electrotransport.ru/ussr/index.php?action=dlattach;topic=22518.0;attach=111899;image

раніше теж думав так переробляти, на складах на Лідавській зимою надивився такий самий велокарт фірми Бембі ціна була 720грн... весною стало 1860грн...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тут думати багато непортібно. варіанти 2.

1. Мотор на 12 в. тоді перша передача - 6в, 2-га 12 в. Звісно стоіть два АКБ по 6в та підключені через перемикач послідовно/паралельно.

2. Міняти редуктор, але чи витягне мотор який зараз є - невідомо.

А чому б не використати ШИМ регулятор? В мережі є популярна схема на 555 таймері, якщо робити власноруч то буде дуже дешево, можна і купити готову, вбиваєте в гугл ШИМ регулятор грн - річ значно краща чим оті реле чи тумблери + немає гемору з акумуляторами бо використовується 1 + можна зробити педаль яка буде не тільки вкл/викл двигун а і керувати тягою...

Шим для такого двигуна тут не найкраще рышення, сильно впаде крутний момент.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хм... причиною падіння моменту на валу може бути не повний, тобто нижче 1, коефіцієнт заповнення шим регулятора. ШИМ регулятор на мікроконтролері таких недоліків немає, втрати будуть лише на транзисторі, якщо вибрати хороший транзистор то їх можна звести до мінімуму.

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

Так ви праві, щось я з асинхронними попутав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Плавний старт, плавна зупинка - запросто.

На днях спаяю а там буде видно, обов'язково покажу як працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що відбувається на відео?

Спочатку на двигуні встановлена крильчатка, з нею він споживає приблизно 40 ват, якщо різко крутнути ручку на макс то двигун поступово набирає оберти, десь на протязі 1-3 секунд, якщо крутанути ручку з макс на мін то по аналогії поступово збавляє. Транзистор гріється лише в момент коли ручка не в положенні максимум, тобто коли регулюємо оберти, від цього ніяк не втікти, можна прикрутити невеличкий радіаторчик і все. Коли ручка в положенні макс то навіть якщо цей двигун спробувати зупинити, а він при цьому починає жрати десяток-півтора ампер(120-180 ват) ну то транзистор починає грітись навіть у макс. положенні, причому непогано.

Частота ШИМ десь в районі 50-70 Гц, так що додатковий писк не буде діставати + це хороший режим для транзистора, адже він більше гріється в момент комутації, чим менше частота тим по ідеї краще.

Регулятор можна замінити на кнопку, тоді буде все просто вкл/викл, як на відео:

Транзисто irf3205 + "драйвер для бідних" аля біполярний транзистор, правда при 100% скважності ШИМ двигун буде стояти, але це дрібниці.

Із недоліків, умудрився спалити якимось чином мікроконтролер(благо вони не дорогі, по крайній мірі в інет магазинах), підозрюю що це якась проти ЕРС всьому виною, ще один недолік, транзисто irf3205 хоч і хороший по характеристиках проте вони досягаються на напругах від 10 В(згідно документації), так що найкраще працювати схема буде на напрузі 12 В.

І під кінець пара фоток:

J3afnJO8psk.jpg

3XolwW9Ccu4.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо цікавить звертайтесь, заодно зроблю захист від глибокого розряду акумулятора якщо вже пішла річ за мікроконтролер.

скільки коштуватиме робота з матеріалами? + консультація куди це припаяти?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для початку треба протестувати все...

я згоден, як це організувати?

ще одне питання, в мене залило камеру відеонагляду, Ви зможете її глянути на рахунок зняття окису з плати і там пайнути якщо треба буде щось?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...