Перейти до змісту

Дитячий електромобіль


dimmaxim

Рекомендовані повідомлення

to HWman

а ви в принципі знаєте будову стартера? ніякого разносу там і близько не може бути так як послідовне включення обмоток

в мене таке враження що ви знайомі з цим всім по теорії а не на практиці )

та й в електромашинці жорстке щеплення так що запустити двигун без нагрузки там неможливо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 78
  • Створено
  • Остання відповідь

просто проточуєте двигун і робите активне охолодження якимось кулером навіть від компа на 12в підійде

post-9395-0-21050700-1374304392_thumb.jp

post-9395-0-23167200-1374304538_thumb.jp

там щось схоже на кулер

post-9395-0-21050700-1374304392_thumb.jp

post-9395-0-23167200-1374304538_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

просто проточуєте двигун і робите активне охолодження якимось кулером навіть від компа на 12в підійде

post-9395-0-21050700-1374304392_thumb.jp

post-9395-0-23167200-1374304538_thumb.jp

там щось схоже на кулер

так , швидше за все там якийсь кулер є, так як є прорізі....але в любому випадку при форсуванні двигуна треба буде ці прорізи на задній кришці розточити/або просверлити ще нові+ поствити кулер на вдув...також з іншої сторони там де вихід вала також просверлити дирки щоб був ефективний продув

взагалі я б на вашому місці хоча б рукою поміряв температуру двигуна після того як машинка поїздить...швидше за все там запас по потужності ще є і можна сміливо піднімати напругу

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

пробував - не гріється

ну тоді можна підвищувати напругу з допомогою контролера ...від перегріву він точно не згорить...а от розірватись ротор від збільшеної в 2 рази частоти обертання цілком може ....ТОМУ ТРЕБА БУДЕ МІНЯТИ РЕДУКТОР...без заміни редуктора пуста затія , або як варіант заміни колеса на більший...можна добавити просто ще одну передачу велосипедну і тоді швидкість буде більше 10км /год

якщо хочеться швидкості 15-20 км/год ставим безколекторний двигун від потужних автомоделей на 7-11в

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забув добавити якщо не хочете гратись з редуктором, то викидаєм китайський висооборотистий двигун і ставим більш потужніший низькооборотний наприклад двигун приводу вентилятора охолодження радіатора в автомобілі там ті ж самі 12в і як правило 50-100 вт

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Двигун від пічки газелі по ідеї буде дешевше трифазного двигуна на ХХ000 обертів/хв.

низькооборотний наприклад двигун приводу вентилятора охолодження радіатора в автомобілі там ті ж самі 12в і як правило 50-100 вт

У газелі - 200 ват чого більш ніж достатньо.

http://electro-mobiles.ru/electro-mobiles/index.php?option=com_content&view=article&id=117:samodelnyj-detskiy-elektromobil-bessonova&catid=1:elektromobil-poslednie-novosti&Itemid=2

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доречі, якщо вже заговорили на тему зроби сам, то я у захваті від оцієї реалізації http://www.sense-lif...lekrtomobil.php просто, дешево і сердито, респект автору.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дайте ще пару фоток як там у Вас все підключено, і наскільки я зрозумів та чорна коробочка це зарядне, чи не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

мабуть зарядне, не знаю, а підключено так: акумулятори послідовно потім + йде кудись до перемикача руху вперед\назад і мабуть до педальки (акселератора) там ще є купа дротів, я туди не ліз, і ще кольорові дротики до кришечки з дірочками я не знаю що це, там схемка якась, і вертається все чорним - до акума, двигуни зчепив паралельно, піду в гараж зроблю більш детальніші фото

post-9395-0-10359400-1374512627_thumb.jp

post-9395-0-16616900-1374512657_thumb.jppost-9395-0-47820700-1374512708_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 9 місяців потому...

Шановне товариство, знову маю проблему, після 5ти-10ти хвилин роботи авто зупиняється і не їде, при чому реагує на пульт ДУ клацанням з тієї чорної коробочки з дірочками, що є на фото у постах вище, я так розумію то якесь релє, чи може воно так робити від перегріву чи акумулятора на 12 вольт, якщо номінально розраховане на 6, якщо так, то підкажіть як це побороти, бо працювати починає після паузи, ніби як прохолоне?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

чи може воно так робити від перегріву чи акумулятора на 12 вольт, якщо номінально розраховане на 6

воно би мало давно згоріти! напевно акумулятор дає лише 8-10вольт. і вам повезло

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

dimmaxim, треба міняти ту чорну коробочку з дирками... релюшка ніби витримує 250вольт...

невитримала плата Д/У ви подали на неї 12в, а потрібно було 6... релюшка свою роботу виконую клацає але плата уже мертва.

типу такого, яке у вас незнаю...

P1 вмикає авто вперед

Р2 вмикає реверс тобто назад

Р3 та Р4 вліво та вправо

4437677.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

що не так?

простіть, але то не я мінуса тицьнув, мені дуже важлива Ваша думка, зараз іду зроблю фото плати

post-9395-0-38733400-1401285609_thumb.jppost-9395-0-54862800-1401285632_thumb.jppost-9395-0-30435200-1401285652_thumb.jppost-9395-0-05957200-1401285673_thumb.jp

питання до ТС - де брали додатковий редуктор с мотором?

в інетмагазині одеському якомусь
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж таким займаюсь, то знайомим перероблюя-доробляю...

і ще, редуктори є навіть з залізними шестернями(але тра чекати з китаю 1місяць)

і мотор шуруповерта та цей що в дитячому авто одні і ті самі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я теж таким займаюсь, то знайомим перероблюя-доробляю...

допоможіть порадою й мені
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю подібну машинку але погано робить двигун, зупиняється в некоторому положенні,від шуруповерта не підходить,вже не помятаю чому, в прошлому році шукав. Будуть вихідні передивлюсь

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...