Перейти до змісту

Сьогоднішня чергова ДТП - 2012


GoDDrill

Рекомендовані повідомлення

З огляду на це винуватцям можу порекомендувати наступне.
Це якщо без летальних випадків.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 1 тис
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

шляхом завищення реальної суми матеріальних збитків

Можна докладніше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шляхом завищення реальної суми матеріальних збитків

Можна докладніше

Страхова оплачує рахунок за ремонт ушкодженого Вами авто, котрий приносить потерпіла сторона ;)

Yarchik, певно, практично це майже неможливо... Страхова сама фіксує ушкодження (в них є й свої оцінщики), і якщо рахунок, принесений потрепілою стороною, буде занадто великий, то страхова буде оскаржувати цей рахунок, або буде намагатись застосувати регрес... напевно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шляхом завищення реальної суми матеріальних збитків

Можна докладніше

Страхова оплачує рахунок за ремонт ушкодженого Вами авто, котрий приносить потерпіла сторона ;)

Yarchik, певно, практично це майже неможливо... Страхова сама фіксує ушкодження (в них є й свої оцінщики), і якщо рахунок, принесений потрепілою стороною, буде занадто великий, то страхова буде оскаржувати цей рахунок, або буде намагатись застосувати регрес... напевно

Незалежний експерт все вирішує. І суд звичайно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незалежний експерт все вирішує. І суд звичайно.

для кого? хто в суд подає і на кого? :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Незалежний експерт все вирішує. І суд звичайно.

для кого? хто в суд подає і на кого? :)

Страхова рахує збитки, виплачує. Паралельно наймається експерт, котрий також рахує. Якшо сума незалежного експерта більша за суму страхової то подається в суд на страхову. Але частіше просто надаються страховій висновки незалежного експерта і вона виплачує різницю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Народ, дивіться ширше, не обмежуйтеся вартістю відновлення (ремонту) автомобіля.

Читаємо ст. 22 Закону:

Стаття 22. Відшкодування шкоди, заподіяної третій особі

22.1. При настанні страхового випадку страховик відповідно до лімітів відповідальності страховика відшкодовує у встановленому цим Законом порядку оцінену шкоду, яка була заподіяна у результаті дорожньо-транспортної пригоди життю, здоров'ю, майну третьої особи.

...

Стаття 24. Відшкодування шкоди, пов'язаної з лікуванням потерпілого

24.1. У зв'язку з лікуванням потерпілого відшкодовуються обґрунтовані витрати, які пов'язані з доставкою, розміщенням, утриманням, діагностикою, лікуванням та реабілітацією потерпілого у відповідному закладі охорони здоров'я, медичним піклуванням, лікуванням у домашніх умовах та купівлею лікарських препаратів.

...

Стаття 28. Шкода, заподіяна майну

Шкода, заподіяна в результаті дорожньо-транспортної пригоди майну потерпілого, - це шкода, пов'язана:

...

з пошкодженням чи фізичним знищенням майна потерпілого;

Збитки (шкода) - це не лише витрати на ремонт пошкодженого автомобіля. Збитки - це й витрати на лікування (а моральна шкода, якщо завдається, то саме у зв'язку з ушкодженням здоров'я). Це може бути пошкоджений дорогий одяг, наприклад, шуба. І так далі. Це все - матеріальні збитки, чи шкода в розумінні закону.

Відповідно, якщо рішенням суду стягнуто, наприклад, 15000 грн. збитків за ремонт транспортного засобу, 10000 грн. в рахунок відшкодування одягу, 6000 грн. витрат на лікування та 2550 грн. моральної шкоди - страховій компанії доведеться виплатити це відшкодування. І де ви тут "сховаєте" реальну моральну шкоду - це справа ваша, і ваших консультантів (читай - юристів).

Ось ліміти, встановлені Законом:

9.1. Обов'язковий ліміт відповідальності страховика - це грошова сума, в межах якої страховик зобов'язаний провести виплату страхового відшкодування відповідно до умов договору страхування. Договором страхування на індивідуальних умовах можуть бути визначені ліміти, вищі, ніж зазначені у цьому Законі ліміти.

9.2. Обов'язковий ліміт відповідальності страховика за шкоду, заподіяну майну потерпілих, становить 25500 гривень на одного потерпілого.

У разі коли загальний розмір шкоди за одним страховим випадком перевищує п'ятикратний ліміт відповідальності страховика, відшкодування кожному потерпілому пропорційно зменшується.

9.3. Обов'язковий ліміт відповідальності страховика за шкоду, заподіяну життю та здоров'ю потерпілих, становить 51000 гривень на одного потерпілого.

Деякі страховики збільшують ці ліміти, про що зазначено в полісах.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

...Страхова рахує збитки, виплачує. Паралельно наймається експерт, котрий також рахує. Якшо сума незалежного експерта більша за суму страхової то подається в суд на страхову. Але частіше просто надаються страховій висновки незалежного експерта і вона виплачує різницю.
яку різницю? Певно тебе поки Бог милував і ти не стикався з цим, а тому трішки невірно описуєш процедуру.

Срахова нічого не рахує (на цьому етапі), страхова чекає заяви від потерпілої сторони з вимогою відшкодування із вказанням сум (та підтвердженнями розмірів цих сум, тобто постанова суду, рахунки за лікування, рахунки з СТО, оцінки експертів, і т.ін.). Далі страхова оплачує по цих рахунках, але в межах, обумовлених в "страхівці".

...Збитки - це й витрати на лікування (а моральна шкода, якщо завдається, то саме у зв'язку з ушкодженням здоров'я). ...
тобто, якщо немає ушкоджень здоров'ю, то виставлені моральні збитки неправомірні? Чи я невірно трактую?
... І де ви тут "сховаєте" реальну моральну шкоду - це справа ваша, і ваших консультантів (читай - юристів)...
а як ми (винуватці) можемо якось змінювати виставленні потерпілою стороною рахунки, якщо вони (потерпіла сторона) й так самі будуть їх виставляти по -максимуму своїх можливостей (знайомств), і плюс намагатимуться зтягнути ще й моральну шкоду?...

---------------------

....певно, ми вже вийшли з теми і відпочковуємо іншу ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки-що спостерігав результат ДТП перед підйомом на міст через вул. Ківерцівська. Деу матіз потрощений і навколо нього на аварійці три вантажівки з різних сторін. Може хтось не встиг загальмувати, хто куди їхав, хто кого не пропустив невідомо. Деу стоїть задом на Ківерці. Схоже, що просто "затоптали" маленького. У матіза пошкодження ніби не фатальні для тих хто в ньому перебував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки-що спостерігав результат ДТП перед підйомом на міст через вул. Ківерцівська. Деу матіз потрощений і навколо нього на аварійці три вантажівки з різних сторін. Може хтось не встиг загальмувати, хто куди їхав, хто кого не пропустив невідомо. Деу стоїть задом на Ківерці. Схоже, що просто "затоптали" маленького. У матіза пошкодження ніби не фатальні для тих хто в ньому перебував.

слони Моську не помітили?! :) Ну, головне, щоб беж жертв.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да там взагалі то матіз відновленню не підлягає...

Я лише по фарах зрозумів що то матіз..

post-6632-0-33491000-1351097683_thumb.jp

post-6632-0-33491000-1351097683_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да там взагалі то матіз відновленню не підлягає...

Таки да, але капсула салону ціла. У нього було пом"ято все, навіть вихлопна і днище.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на перехресті Потебні та Гнідавської світлофор похилився та зігнувся, розлите масло, та переорана трава.

Видно вночі якийсь льотчік сильно низько пролітав і зачепив...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На перехресті Козакова і Московської чергове ДТП, Віваро (чи щось таке) і Амулет не розминулись...

З тих пір, як поклали асфальт на Московській, на цьому перехресті ледве не щотижня ДТП. Раніше, коли Московська була вся в ямах, було явно видно, що головна тут Козакова, а тепер, їдучи по Московській зі сторони Відродження можна не помітити, що перетинаєш вулицю (Козакова я маю на увазі). Асфальт то поклали, а от знаків пріорітету не поставити - а нафіга... Аварій в цьому місці вже штук з десять було місяці за три! А ДАЙці тільки фіксують ДТП, а щоб щось зробити, щоб запобігти наступним аваріям - на це їх нема! А це ж їхній першочерговий обов'язок - забезпечувати БЕЗПЕКУ дорожнього руху! І контроль за наявністю/відсутністю дорожніх знаків - це їхня функція!

Будьте уважні на тому перехресті, їдучи з Рівненьської по Козакова, бо тепер у вас перешкода справа!

post-8369-0-54215000-1351167910_thumb.jp

post-8369-0-54215000-1351167910_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні о 19.40 на виїзді з Федорова на Конякіна, навпроти автошколи, кінь з возом налетів на Mercedes-Benz 220d. Мерс, котрий збирався повертати наліво в бік ТЦ Варшавський, втікаючи від здичавілого коня, здав назад і задів Passat, котрий паралельно стояв і збирався повертати направо. В Passat пошкодження не значні, подряпини на задньому бампері. В мерса ж зім'яте переднє крило, подряпини на задньому бампері і збитий значок. Значок збив кінь, скоріше за все копитом.

Я водій Mercedes. Конем "керував" циган, котрих через деякий час зібралось чимало.

Вся "прискорбність" ситуації в тому, що винуватець ДТП "водій" коня, він же циган. Страховки в коня, ясна річ, нема. Циган навіть читати не вміє, не те щоб писати. Ось так. І як діяти в такій ситуації?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні о 19.40 на виїзді з Федорова на Конякіна, навпроти автошколи, кінь з возом налетів на Mercedes-Benz 220d. Мерс, котрий збирався повертати наліво в бік ТЦ Варшавський, втікаючи від здичавілого коня, здав назад і задів Passat, котрий паралельно стояв і збирався повертати направо. В Passat пошкодження не значні, подряпини на задньому бампері. В мерса ж зім'яте переднє крило, подряпини на задньому бампері і збитий значок. Значок збив кінь, скоріше за все копитом.

Я водій Mercedes. Конем "керував" циган, котрих через деякий час зібралось чимало.

Вся "прискорбність" ситуації в тому, що винуватець ДТП "водій" коня, він же циган. Страховки в коня, ясна річ, нема. Циган навіть читати не вміє, не те щоб писати. Ось так. І як діяти в такій ситуації?

співчуваю...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

... Страховки в коня, ясна річ, нема. Циган навіть читати не вміє, не те щоб писати. Ось так. І як діяти в такій ситуації?
ніяк... не повезло.

От для таких випадків і існує КАСКО

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні о 19.40 на виїзді з Федорова на Конякіна, навпроти автошколи,
"На виїзді з Кравчука, від "Слона", на Конякіна".
Вся "прискорбність" ситуації в тому, що винуватець ДТП "водій" коня, він же циган.
Сєкундочку! Віз їхав по Конякіна, а ви виїжджали з другорядної. Бачив (десь о 20:10) як ви з пассатом стояли бампер до бампера - морди машин були висунуті з другорядної на головну (перша думка - пасат хотів протиснутись направо, а мерс в останній момент "відкотився" назад і зачепив своїм бампером пасатівського). Імхо, Ви не надали перевагу возу, зі всіма "витєкающімі"... :/
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні о 19.40 на виїзді з Федорова на Конякіна, навпроти автошколи,
"На виїзді з Кравчука, від "Слона", на Конякіна".
Вся "прискорбність" ситуації в тому, що винуватець ДТП "водій" коня, він же циган.
Сєкундочку! Віз їхав по Конякіна, а ви виїжджали з другорядної. Бачив (десь о 20:10) як ви з пассатом стояли бампер до бампера - морди машин були висунуті з другорядної на головну (перша думка - пасат хотів протиснутись направо, а мерс в останній момент "відкотився" назад і зачепив своїм бампером пасатівського). Імхо, Ви не надали перевагу возу, зі всіма "витєкающімі"... :/

Так, з часом помилився ( ми там десь майже до 21.00 стояли), вулицю на карті недогледів)

1. Ви знаєте інший спосіб виїзду з Кравчука окрім як "висунути" трішки "носа", щоб мати можливість слідкувати за рухом?

2. Давати перевагу кому? Коню, котрий без ніяких опізнавальних знаків, в сутінки, при досить щільному русі, в місті, з "водієм", котрий біжить поряд з ним?

3. Кінь рухався по зустрічній смузі, в бік Варшавського.

4. Кінь вискочив зза зупинки на дорогу.

5. На момент ДТП я ніяк не заважав руху транспорту, котрий рухався по смузі з більшим пріорітетом.

6. Кінь зачіпився возом за мою машину і продовжував ставати на диби і пручатись. Якби я не здав назад, кінь по меньшій мірі потопкався б по капоту, а міг і в салон потрапити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на перехресті Потебні та Гнідавської світлофор похилився та зігнувся, розлите масло, та переорана трава.

Видно вночі якийсь льотчік сильно низько пролітав і зачепив...

Мерс в народі "кабан", їздив на чумак таксі.... дуже жаль авто.....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. Ви знаєте інший спосіб виїзду з Кравчука окрім як "висунути" трішки "носа", щоб мати можливість слідкувати за рухом?

Не висовувати. Якщо там в бочіну прилетить авто, то винний ти будеш. :)

2. Давати перевагу кому? Коню, котрий без ніяких опізнавальних знаків, в сутінки, при досить щільному русі, в місті, з "водієм", котрий біжить поряд з ним?

Да. А ще пішоходам та велосипедистам.

3. Кінь рухався по зустрічній смузі, в бік Варшавського.

4. Кінь вискочив зза зупинки на дорогу.

О! Нові ньюанси! Чому раніше не сказали? Даі було? Цигана в протокол вписали?
5. На момент ДТП я ніяк не заважав руху транспорту, котрий рухався по смузі з більшим пріорітетом.
Не можу стверджувати протилежне.
6. Кінь зачіпився возом за мою машину і продовжував ставати на диби і пручатись. Якби я не здав назад, кінь по меньшій мірі потопкався б по капоту, а міг і в салон потрапити.
Якщо кінь зачепився возом за авто, за праве крило, то чому він не зачепив пассата, який був справа від Вас? Нехай навіть кінь і валив по зустрічці. Як не крути, ІМХО, виходить що Ви не надали переваги у русі, незважаючи на то, що гужовий транспорт рухався по зустрічній, вискочив з тротуара і порушив купу пунктів ПДР.

Йдіть-но в протоколом до якогось адвоката і вже з ним вирішуйте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сєкундочку! Віз їхав по Конякіна, а ви виїжджали з другорядної. Бачив (десь о 20:10) як ви з пассатом стояли бампер до бампера - морди машин були висунуті з другорядної на головну (перша думка - пасат хотів протиснутись направо, а мерс в останній момент "відкотився" назад і зачепив своїм бампером пасатівського). Імхо, Ви не надали перевагу возу, зі всіма "витєкающімі"... :/
З пішоходами закінчили, тепер на коней з возами перейдем? ;)

АП: неуспєл, вже перейшли :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...