Перейти до змісту

Навіщо 29" якщо є 28"?


Рекомендовані повідомлення

Думаю ок їде.. а от з надійністю пробелми.. хоча.. якщо не перевантажувати то має бути все ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Як, як? Ніяк! Я блін на роботі мушу "киснути", а думки все про "грішне" :_03:

Ввечері буде доповіть. і можливо що й з картинками!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ввечері буде доповіть. і можливо що й з картинками!

А чьо?

Я так думала, что мы в деле сегодня это всьо увидим. Не? На калинарке. Не?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Блін! На кулінарці?!?!

Нажаль я сьогодні маю кілько справ на вечір :(

Буду катати по місту і якраз опробую, щоб не зпозоритись :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Був "гібрид" став "Гібро-найнер"

ну а тепер подетально про кроки цього процесу:

1) приперестановці покришок виявилося, що ніпель нової камери не входив в наявний отвір в ободі. Довелося розсверлювати (нех сусіди мене пробачать 23.30 :D)

2) далі нові покришки стали на старі ободи без проблем

3) При встановленні коліс в зборі на місце, довелося знімати по 1 гальмівній колодці вібрейків з кожної сторони.

4) ну тут звісно все впритик :(, до шипів з сторін +2...+5мм (вчорашні фото post-5408-0-43862100-1370373852_thumb.jp)

5) виїхав сьогодні, типу "поспішав" в справах, а тут "дринь...дринь...дринь"! - "...Мля!" бокові шипи протектора задньої шини чіпляють за трубку рами. Вчора ввечері я ж не навантажував його, то після докачування до 3 атм все стало на свої місця, та й ще обід має незначне викривлення 1...2мм.

6) сів сьогодні м"яко на травичці біля дому (не далеко встиг від"їхати :) ) і зрізав бокові шипи з лівої сторони задньої покришки.

7) Поїхав. Тиша!

результат:

+ покращився зовнішній вигляд (суб"єктивно)

+ заначно поменшало нерівностей на дорозі. Дрібні ямки, камінці, виступи, "пухирі" асфальту практично перестали існувати.

+ як наслідок цього покращився комфорт при русі і вплив нерівностей на "5-у точку" (якщо суб"єктивно оцінити, то після 35мм гуми приблизно в тричі!).

+ в противагу вищесказанаму, на мою думку покращилась керованість і курсова стійкість на малих швидкостях (що й не дивно через збільшеня ширини п"ятна контакту)

+ як тут вже писав Lex, бровки та перешкоди до 10см перестали існувати

+ на швидкості (суб"єктивно понад 30км/год) значно, незрівнянно стало комфортніше проходити ті нерівності, на яких на 35мм гумі я б не ризикнув пройти з швидкісттю понад 5-10км.

+ мені здалося, але на швидкості ніби стала краща курсова стійкість (певно тому що до цього я багато "рулював" обходячи нерівності класичної Української дороги :) )

+ покращився моральний дух :D і сприйняття велосипеда

- збільшилася вага

- незначно погіршилася інформативність керма, з"явилася важкість, ніби ти керуєш катками асфальтового катка

- відчутно знизився накат

- випригування на бордюр 15-17см я вже здійснити не зміг :( (на 26" і 28"-35мм мені це вдавалося, певно тра звикати)

- знизилася динаміка розгону, тут певно стануть актуальні касети з 10-ма зірочками

- зникла можливість встановлення стандартних болотнікків.

- качнути 29" колесо до хоча б 3-х атмосфер ручним, велосипедним насосом - просто вбиває, ну його н...

В цілому після їзди на велосипеді з новою гумою залишилися лише позитивні враження і встановлювати назад 35мм бажання немає!

Кілька фото рестайлінгового велосипеда:

post-5408-0-86375300-1370376536_thumb.jppost-5408-0-39452200-1370376545_thumb.jppost-5408-0-79096800-1370376548_thumb.jppost-5408-0-87070000-1370376561_thumb.jppost-5408-0-65679200-1370376565_thumb.jppost-5408-0-81711900-1370376570_thumb.jp

прошу любити і жалувати,

Ukrainec

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Супер! Файно вийшло. Реально, байк став виглядати солідніше. По наших ямах на таких колесах набагато зручніше їздити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бачив дехто ставить підсідільний штир з амортизатором. Кажуть набагато комфортніше. Сам не пробував.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До post-5408-0-71012100-1370379183_thumb.jp, після post-5408-0-58591400-1370379209_thumb.jp

Амортизуючу можна, але це вже зовсім інша історія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все-таки правильно зробив, що зробив ставку на бездоріжжя. Ґрунтових і вбитих доріг у нас значно більше аніж трас.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

Заміряй, пліз, відстань між осями коліс.. базу.

З.І. Амортизуючий штир.. гавно.!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

Заміряй, пліз, відстань між осями коліс.. базу.

З.І. Амортизуючий штир.. гавно.!!!

Ну поміряю? ну буде вона на 5см менша ніж в рами під справжні 29" колеса. і що?

Ну не планую я зараз витрачатися на це. Була б можливість одразу, що думаєш купував би я б/в? Купив би 22"-го "конана" на 29" колесах, що на велозоні стоїть за 7700. а так маємо те, що маємо: "дешево і сердито!"

Все-таки правильно зробив, що зробив ставку на бездоріжжя. Ґрунтових і вбитих доріг у нас значно більше аніж трас.

Я нічого не вибирав, просто пристосовуюсь до реалій. В нас в Луцьку практично немає доріг, переважно бездоріжжя

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну поміряй. І нічого.. все інше твої домисли.

Щодо доріг... Зняв шосера зі стійки.. протер промасляною тряпочкою, підкачав колеса, зробив коло по подвірю, поперемикав передачі і ..... повісив назад.)))

От думаю.. мож то на вихідні поїхати в Рівне (електричкою) там покататися нормальними дорогами і назад (теж електричкою).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну поміряй. І нічого..

1087

все інше твої домисли.

ти про що саме???

Ukrainec

Раджу тобі підняти носик сідла, знімеш навантаження з рук, стане простіше заскакувати на той самий бордюр.)

пробував, педалювати стає не зручно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1087... ого.

Треба свого найнера буде переміряти. :blink:

Ти спробуй виставити все, як треба і не звикати педалювати з завідомо неправильними налаштунками. Хоча.. для міста і для шосе... і так піде.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1087... ого.

Треба свого найнера буде переміряти. :blink:

Ти спробуй виставити все, як треба і не звикати педалювати з завідомо неправильними налаштунками. Хоча.. для міста і для шосе... і так піде.

ага!

Щойно перевірив - описі на офсайті чомусь для моєї ростовки пише 1077 :0159: , але на практиці на 10 мм більше?!?!?!

щодо кутів: в усіх представлених виробників лесапедів з колесами 29" вони знаходяться 72град +0,5...-1град, а ось в "trek" окремі моделі Superfly AL Elite, Marlin і ще кілька мають кут нахилу вилки 69,6град. Колісна база у всіх рам під 29" колесика більша за мою на 3...9см, і лише "cannondale" в "Джамбо" ростовці однієї з моделей має +19см!!!

Тому б я не дюже б цим заморочувався, тут все більше залежить від виробника.

На мою скромну, інженерну думку конструкція рами "гібрида" має щось середнє: між шосейною, яка має властивість розподіляти массу райдера по всій конструкції і "МТВ, конструкція якої більше передбачає збереження її цілісності і перевантаження підседільного штиря.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А так: чере зростання ваги передка і наявну тепер пружність задка, піднати переднє колесо над землею стало значно важче. Та й вилка з ходом лише 63 мм нагадує про себе :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ти знаєш... я після 28"-го колеса різниці не помітив!

якщо думаєш: чи варто? Варто! Позитивів більше ніж негативів ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

З"їхав сьогодні черговий раз на бездоріжжя, але цього разу вже опробувати нову гуму. Проїхав, "пролетів" відрізок через поле по грунтовці, з "цукрового" на ДПЗ, що біля "Жидівського Лісу". Ось тут і розкрилося вся краса 29" гуми: їхав на велосипеді комфортно цей відрізок, просто "ковтаючи" нерівності колесами і стрибаючи через нихі на швидкості 18-25 км/год і 32 з гірки!

Аж сподобалося! Ще б тепер вилку на 120мм ходу

Е е е х....

Нажаль на шосе ситуація протилежно їнша, в порівнянні з 35мм гумою, там де я дозволяв вкрутити в комбінації 42-11 зараз максимум 42-15 рідко 42-13. На шосе максимум, що вдається розігнами мені свій "гібронайнер" так це 36-37км/год, і то в натяжку, з гірки/моста, при тиску 3,7 атм в колесах, встаючи з сідла :(

Підозрюю, що гума-"лайно". Бо коли їдеш, відчуваю її "булькання" пустої камери і "картонний" звук під час попадання в неї камінцем. Хіба це нормально?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я сьогодні по рівному асфальті 40 км/год дав, тільки вітру геть не було, для мене це особистий рекорд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З рекордаими в сусідню тему....!!

А Українець... підходить до того рішення що я казав.. "лиши гібрид на трасу (або продай)" і приступай до вибору найнера.

З.І. Вилки з ходом 120 тобі зразу відхочеться, як ти встановиш "нормальну сотку".. навіть соло еір (у термілогії Рок Шокс), з "нормальним" фемпфером моушн контрол і робочим регулятором відскоку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при тиску 3,7 атм в колесах
ІМХО 3.7 це за круто для кроскантрі.

Я б пробував починати з 2...2.5.

Перекачана гума зменшує пятно контакту, недокачена "гуляє" по поверхні і має більший опір коченню.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З рекордаими в сусідню тему....!!

А Українець... підходить до того рішення що я казав.. "лиши гібрид на трасу (або продай)" і приступай до вибору найнера.

З.І. Вилки з ходом 120 тобі зразу відхочеться, як ти встановиш "нормальну сотку".. навіть соло еір (у термілогії Рок Шокс), з "нормальним" фемпфером моушн контрол і робочим регулятором відскоку.

Я поки рік так покатаю, нічого міняти не буду, а там буду бачити. Зрозумію чи тра воно мені, чи ні ...

при тиску 3,7 атм в колесах
ІМХО 3.7 це за круто для кроскантрі.

Я б пробував починати з 2...2.5.

Перекачана гума зменшує пятно контакту, недокачена "гуляє" по поверхні і має більший опір коченню.

При 2,7-3,0 атм вел просто "липне" до дороги, не спорю що це добре для кроскантрі, але я ж переважно рухаюся по шосе (90% поїздок). Тому й качаю до оптимального тиску (3,5-3,7 атм) для цього режиму руху .

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То тобі вилку 120 хочеться .. то ти катаєш по асфальту на 29 мякій гумі... надутій на 3.7.

Щось я не розумію тебе.. якщо ти вже виносиш свої "мєтания" на форум.. то прислухайся, роби відповідні висновки... не бачив.. щоб тобі хтось тут погане радив.

Або другий варіант..

Створити в розділі МІй вел відповідну тему і там розповідати про свій досвід.

Ти все вияснив про те навіщо 29 якщо є 28?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

То тобі вилку 120 хочеться .. то ти катаєш по асфальту на 29 мякій гумі... надутій на 3.7.

Щось я не розумію тебе.. якщо ти вже виносиш свої "мєтания" на форум.. то прислухайся, роби відповідні висновки... не бачив.. щоб тобі хтось тут погане радив.

Про вилку я так... ;) "Мислі в слух в порыве ємоций"

Висновки зроблено, а в чому проблема то?

Створити в розділі МІй вел відповідну тему і там розповідати про свій досвід.

Поживело побачимо...

Ти все вияснив про те навіщо 29 якщо є 28?

Ще ні.

Найнероводи ще є? Скільки качаєте колеса і на яких їздите?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

У меня ральф + рон. Качаю от 1 до 2,2 атм, в зависимости от ситуации.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...