Перейти до змісту

Навіщо 29" якщо є 28"?


Рекомендовані повідомлення

Останнім часом від багатьох чую "найнер, найнер", "тобі тра найнер...", а я вось думаю - а навіщо?

Ось пробую розібратися, в чому така різниця між "гібридом" і "найнером"

Рівняю велосипеди максимальних ростовок: свій Stevens 24" і Cannondale 22,4", маємо різниця лише +4,5см по колісній базі, більшість інших розмірів ідентичні (+-1...+-3см ) у " 29" ". Виходить, що рами практично однакові. Припускаю, що у інших виробників вони можуть і не відрізнятися.

Тобто: встановивши лише високопрофільні балони на свої ободи можна легко перетворитися з "гидкого каченяти в лебеля", на благо зазор ззаду і на вилці ще є ого..го!

навіщо 29" для їзди по асфальту?

поговоримо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 117
  • Створено
  • Остання відповідь

Рівняю велосипеди максимальних ростовок: свій Stevens 24" і Cannondale 22,4", маємо різниця лише +4,5см по колісній базі, більшість інших розмірів ідентичні (+-1...+-3см ) у " 29" "

А ти порівняй наприклад, довжину ЕТТ (на схемах - top tube horizontal), standover, нахил рульової труби... і візьми до уваги, що різниця навіть 2см це вже багато. Геометрія найнера більш заточена для бездоріжжя ніж у гібрида.

По асфальту так, різниця можливо і не суттєва, єдине що на "балонах" буде комфортніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Найнер -- це сленгова назва MTB (Mountain Bike) з 29" колесами (стандарт 26"). А у тебе гібрид, для асфальту його достатньо. Мінуси свого гібриду ти сам зрозумієш з часом експлуатації.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо коротко... то гібрид по промірах і нахилах кутів ближче до шосера.. відповідно в нього коротша база, нижче каретка і ймовірність перекинутись через кермо на пересічній місцевості значно вища.. Навіть якщо поствити гуму 2.0 він теоретично вже буде на 29 колесах.. але найнером його не можна буде назвати.

Як на мене.. то найнер універсальніший.. особливо в плані вибору вилок, яких для гібридів по перше не багато хороших з правильними мтб налаштуваннями .. а по друге.. ходи в них зазвичай до 60 мм, що для бездоріжжя навіть легкого дуже мало.

Збирав собі найнера саме як універсала.. і дял туризму.. опробував в Криму.. те що мені треба.. Стабільне і комфолтне проходження грунту, піску, каміння.., а встановивши Марафони 1.6, або й того менше.. по асфальту летить... хоча й уступає тут гібриду... з ате всі переваги великих коліс.)

Якось так.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А мій гібрид ніколи найнером не стане (Bergamont helix). Стандартні покришки 1.4, я поставив 1.75 - ВПРИТИК, довелось з лівої сторони зрізати бокові шипи, бо гризли перо

post-19351-0-31178700-1369766154_thumb.jpost-19351-0-60927800-1369766157_thumb.jpost-19351-0-72676900-1369766160_thumb.j

На найнері не катав, не можу порівняти, але гібрида вистачає за очі!!!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Він не стане найнером не через покришки. Прочитай уважно, що я писав, а вистачає чи не вистачає.. це можна застосувати тільки для конкретних умов використання.

Поїдеш з шосерами.. вздрючать на асфальті, поїдеш з мтб.. будуть проблеми в лісі чи на піщаних ділянках.

Не люблю гібриди.))) Не ображайся.. в моєї дружини теж гібрид.. і їде добре...і вона задоволена.., але.. для більш менш серйозних покатушок треба спеціалізована техніка.

Найнер.. звичайно гірше йде асфальтом.. але має універсальність.. яку не дає гібрид.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Ну зачем козе боян?" А навіщо мені по пересічній місцевості їздити?

Просто проаналізуйте, в ростовці XXL (22") розміри "горніка на 29" " і "гібрида" практично збігаються.

Ну можливо вилка на 63 так, але на шосе та по місту навіщо більше?!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сучасні гібриди якісь загадкові.)))

Я думав то тільки Келіс може з такими кутами гібрида зробити.)))

На мою думку це не правильно.. гібрид в моєму розумінні це шосер, що заплив жирком...))) ось тоді він проявляє більш менш ходові якості на шосе.

Ну можливо вилка на 63 так, але на шосе та по місту навіщо більше?!

ВОВО..

Тільки додам... Ну можливо вилка на 63 так, але на НАШОМУ шосе та по місту навіщо більше?!

А щодо їздити да.. навіщо.. а ми катаєм....)) різницю відчуваєш.?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А щодо їздити да.. навіщо.. а ми катаєм....)) різницю відчуваєш.?))

неа

Так як там 29" по Луцькому шосе їде у прівнянні з шоссером? Бо я наприклад боюсь стрибати на своїх покришках з бровок, чи вискакувати на них, тому перед цим маневром спішуюсь і чемно сходжу, або при спуску скидаю швидкість до мінімуму.

Зараз задумуюсь щоб покращити ці властивості свого велосипада за рахунок 29"-х балонів. Разом з цим не хочу підвищувати шумність і накат під час руху внаслідок використання "агресивного " протектора.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз задумуюсь щоб покращити ці властивості свого велосипада за рахунок 29"-х балонів. Разом з цим не хочу підвищувати шумність і накат під час руху внаслідок використання "агресивного " протектора.

Напівсліки ніхто не відмінив поки що.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Постав Швальбе Біг Епл.. реально зацениш комфорт.. правда трохи важкуваті.. але прикольні покришки.

Не розумієш?.. Ну дивись.. по місту я їду на роботу, по справах.. перевожу свою опу..))) з місця на місце.. без особливого ентузіазму....

Потім.. приходжу додому.. одягаю форму. контакти, каску... сідаю на сосіс, дзвоню кільком однодумцям.. кілька км міських вулиць.. і ми "летимо" польовою дорогою.. чи прохолодним ліском.. Або сідаю на шосер і валю по щосе в Дерно і назад менше ніж за 2 години з роботою на зміні.. і фінішем під 50 на знак Луцьк... після якого знову плентаюсь 20 км/год додому..))))

Тепер розумієш?)

З.І. Луцькі дороги для шосера гівно.(((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зараз задумуюсь щоб покращити ці властивості свого велосипада за рахунок 29"-х балонів. Разом з цим не хочу підвищувати шумність і накат під час руху внаслідок використання "агресивного " протектора.

Напівсліки ніхто не відмінив поки що.

Що ти маєш на увазі? дай посилання.

В мене зараз такі, на фото можна розгледіти:

post-5408-0-22440500-1369769162_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://veloplaneta.com.ua/pokryshka-28-x-215-55x622-schwalbe-big-apple-kevlarguard-bb-sk-hs338-ec

Втратиш в швидкості.. але комфорт на ямкахі хреновому асфальті. вкатаному сухому грунті забезпечений..

Щодо бровок. то найнер їх проходить специфічно.. на бардюрчиках висотою біля 10 см навіть не встаю з сідла.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://veloplaneta.c...-bb-sk-hs338-ec

Втратиш в швидкості.. але комфорт на ямкахі хреновому асфальті. вкатаному сухому грунті забезпечений..

Щодо бровок. то найнер їх проходить специфічно.. на бардюрчиках висотою біля 10 см навіть не встаю з сідла.)))

Ого! :_09: а чо ніть по проще? 47$ за покришку!!! це ж треба так?!

ну зараз в мене 35мм гума, йде тихо, нерівності жре погано. На приспущеному пробував катати, так стає краще поглинати, але дійсно дуже серйозно втрачається накат і доводиться сильніше тужитися під час руху. По пересічній місцевості теж не погано катить, але навіть камінця 1х1см відчуваєш попою! Ну в загальному не те! От і подумую перейти на 29"-ті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив на вихідних в Дубно, от на цій дорозі і покришки ширші і вилка амортизаційна спасали не раз. Чомусь мені здається, що шоссейник по тих ЯМИЩАХ не так жваво поїхав би :_31: ... Гібриду хоч би що :_25:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось сьогоді вже в котре "прогулявся" старим містом, так бруківка для мене то жесть! Все відбити можна. Цікаво як 5.0см гума веде себе на бруківці

Але правди нікуди діти, по асфальту на гнідаву летіти на ньому просто одне задоволення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ого! :_09: а чо ніть по проще? 47$ за покришку!!! це ж треба так?!

Їх тобі вистачить на 2-3 роки, як мінімум. Думаю.. можна знайти дешевше.. це я дав перше ліпше посилання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

аналогічне питання я сам часто задаю...скажу що гібрид дійсно краще котить на асфальті і на гонках з горки сідаєш майже на заднє колесо щоб не перелетіти сальто...що було в дубно разок памятний :) а так різниця в геометрії та можливості поставити ззаду покришки більше як 1,75...що робить найнера кращим в плані їзди по бездорожю..недарма саме гібридні рами перероблюють для марафонів а не найнеровські..а ну ще деталі до найнера коштують дороще..а взагалі гібрид це кросовий вел..тобто такий що призначений для комплексної їзди.

П.С. ах да, гібрид фореве :0123:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сірко

А не найнеровські..а ну ще деталі до найнера коштують дороще

Що ти гониш?)))

Які деталі? Вилка... да, бо вона байківська.. а все інше підходить, як від шосера так і від байка. Чисто з "гібридного" я пригадую хіба Нексейв.. і то.. не гібридне.. а туристичне (ну ще мож планетарки і динамовтулки).

Гібрид фореве ? Добре тобі було на Арабатці?.))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...