mister_lol Опубліковано 18 Травня, 2013 в 12:07 #1 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 12:07 Придбали з товаришем асенізатор ГАЗ-5312 (в народі г*мно возка ), і поки автомобіль приводиться в вигляд автомобіля та робляться всі відповідні документи, стали з важким питанням: На авто буде працювати наймана людина, порекомендуйте як можна проконтролювати цей процес? Тобто щоб сам водій нас не "надував". Можливо чи є лічильники по кубатурі закачаного об*єму/зливу? Чи краще продумати по ситуації як на таксі, є план за добу і хай тобі здають його? Інші варіанти? буду дуже вдячний за допомогу!! :0128:
DAndy Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:20 #2 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:20 Я вважаю треба поставити GPS-трекер щоб бачити де він є і що він робить, а далі залежить яка буде загрузка по клієнтам, якщо Ви йому кажите куди їхати і скільки грошей брати за роботу то нащо той план.
Deemon Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:27 #3 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:27 Я вважаю треба поставити GPS-трекер щоб бачити де він є і що він робить Прослідкувати рух ще можна, а побачити чим займається - навряд Це ж не фура\вантажівка, що лєві загрузки може возити, а вузькоспеціалізований спецтранспорт
Yarchik Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:30 #4 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 16:30 По ідеї, кожен злив гівна з машини може відбуватися тільки у певних місцях. Якщо так - то по ГПСу фіксувати, чи відповідає кількість під'їжджань до місць зливу кількості клієнтів.
Scorpio Опубліковано 18 Травня, 2013 в 17:17 #5 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 17:17 В мене товариш на автокран поставив реєстратор на дві камери.
INVICTUS Опубліковано 18 Травня, 2013 в 17:22 #6 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 17:22 система GPS-моніторингу самий правильний варіант... будете бачити, скільки залито палива, скільки використано і чи зливає водій паливо
taurus07 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 19:24 #7 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 19:24 система GPS-моніторингу самий правильний варіант... будете бачити, скільки залито палива, скільки використано і чи зливає водій паливодобавте простенький реєстратор з карткою на день запису і вже точно нікуди не дінеться
DAndy Опубліковано 18 Травня, 2013 в 20:33 #8 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 20:33 Так по gps-трекеру можна не тільки розхід палива контролювати а коли і скільки разів вакуммна помпа включалася, без помпи авно не відкачати а значить не заробити.
sergK Опубліковано 18 Травня, 2013 в 20:47 #9 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 20:47 А не проще предложить человеку зарплату, которую он бы боялся потерять? А на газон ставить эти штучки просто не рационально. На каждое действие есть противодействие. К примеру, скачек напряжения и все эти штучки в утиль .
vampirich Опубліковано 18 Травня, 2013 в 21:23 #10 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 21:23 А не проще предложить человеку зарплату, которую он бы боялся потерять? А на газон ставить эти штучки просто не рационально. На каждое действие есть противодействие. К примеру, скачек напряжения и все эти штучки в утиль .Ви не подумали про менталітет багатьох людей, для яких бажання надурити, щось вкрасти буде незалежно від рівня зарплатні (для прикладу - наша влада ))це раз. Два - переважна більшість систем gps контролю розрахована на роботу від 6 до 30 вольт, навряд чи щось їй станеться при стрибках напруги.Та й в них є вбудовані батареї і пам"ять, навіть як недобросовісний водій щось почне хімічити, подивившись на "сирі" дані з трекера, по зміні напруги, кількості спутників і т д можна робити висновки чи воно "само" чи "допомогли".І як показує моя практика - само воно мало коли ламається, чаастіше помагають ))
sss381 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 23:10 #11 Опубліковано 18 Травня, 2013 в 23:10 А не проще предложить человеку зарплату, которую он бы боялся потерять?+1
xforester Опубліковано 19 Травня, 2013 в 03:24 #12 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 03:24 GPSи, реєстратори... все це добре. Але треба вчитись довіряти людям. Поставити найманому працівнику певні вимоги та зарплату, яку він буде отримувати , за умови їх виконання... + до довіри здійснювати вибірковий контроль, і, все ж таки використовувати технічний прогрес.
romaxa11 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 06:54 #13 Опубліковано 19 Травня, 2013 в 06:54 Проїдьтесь на 1000км і побачите по всій дорозі який бізнес по продажу ДП мутиться на добросовісних водіях з гарною зарплатою Звичайно, що працівника потрібно поважати і довіряти, але нехай також будуть і жіпіеси і реєстратор.
mister_lol Опубліковано 20 Травня, 2013 в 07:21 Автор #14 Опубліковано 20 Травня, 2013 в 07:21 Дякую всім за поради, вирішили поставити реєстратора на 2 камери, думаю самий кращий і раціональний варіант. На рахунок типу "треба довіряти людям" і т.д., був досвід на таксі =). Був період коли один з водіїв почав кричати "не можу план давати, нема роботи", поки не вилізло шо мене дуже жорстоко надувають P.S. Коли авто виїде, покажу фото в темі)
mister_lol Опубліковано 16 Червня, 2013 в 13:55 Автор #15 Опубліковано 16 Червня, 2013 в 13:55 За тривалий час "реставрації" зроблено:- кап. ремонт двигуна- кап. ремонт каоробки передач- поварений та покрашений кузов + бочка + ободи- зроблена гальмівна система- оброблений частково салон автомобіля- зроблена вся електрика, замінені проводиЗалишилось:- ремонт насосу- внутрішня чистка бочки- покраска рами + елементи насосу- підкрильники в колів кабіни- інші незначні деталі
gaponyuk Опубліковано 26 Липня, 2013 в 09:06 #16 Опубліковано 26 Липня, 2013 в 09:06 mister_lol, потрібно викачати вигрібну яму (орієнтовно 2 м3, вода з умивальника і пралки) в центрі міста. Довжина шланга повинна бути біля 30 м. Якщо ви цим займаєтеся - чекаю номер телефону.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.