Jump to content

Магніт в коробку передач? Чи хто займається ремонтом коробок?


Recommended Posts

Потрібен магніт в коробку передач ВАЗ -08, -09...

31.jpg

чи від якоїсь іншої машини... може в когось завалявся...

А може хто підкаже, де ремонтують коробки, в них запитаю...

Link to comment
Share on other sites

та мені не майстер потрібен, а магніт, який в нього може завалявся ;)

тобто і бестолковий підійде :)

ну так а я про шо?если будет номер - скину, позвонишь и раскажешь ему про свою беду ;)

Link to comment
Share on other sites

ну раз так, то влепи туда с винчестера любой по размеру, даже замажь его на быстросталь и все проблемы

я думал, нанотехнологии и все такое, а тут, стружку ловить! может электромагнит присобачить? как идея? :)

Link to comment
Share on other sites

ну раз так, то влепи туда с винчестера любой по размеру, даже замажь его на быстросталь и все проблемы

я думал, нанотехнологии и все такое, а тут, стружку ловить! может электромагнит присобачить? как идея? :)

:)"быстросталь"... я так розумію, що це ХайГіровська "холодна зварка"...

А тепер уяви, якщо на ходу відвалюється той магніт разом з тією "бистросталлю"! Попадає між шестерні, викрішуються зуби, молотиться там все... збитки не на одну сотню, правда? Я вже не кажу про роботу...

А оригінальний магніт такий коштує 15-20 грн. Просто в Луцьку по магазинах не знайшов, а потрібно на завтра..

Link to comment
Share on other sites

магнит стоит в нижней части картера коробки, которая у тебя не летает по воздуху с переворотами, никуда оно там не денется, тем более это как вариант, можно и кронштейн замутить, можно в пробку магнит вставить, вариантов масса, было бы желание подумать как сделать

видно что у тебя опыта нету в ремонте, раз такие теории двигаешь, ну ищи "родной" магнит, раз головой думать не хочешь, и он там, по сути, нах не нужен. и так долго поработает, и даже масло менять можно раз в 20 лет, проканает, на тазиках без магнита и все норм

Link to comment
Share on other sites

Попадає між шестерні, викрішуються зуби
Неодимові магніти з НЖМД мають товщину десь до 2мм. Найбільша їх біда в тому, що вони дуже крихкі і мякі (руками ламаються). Шестерні перемелять і не поперхнуться ;)
Link to comment
Share on other sites

магнит стоит в нижней части картера коробки, которая у тебя не летает по воздуху с переворотами, никуда оно там не денется, тем более это как вариант, можно и кронштейн замутить, можно в пробку магнит вставить, вариантов масса, было бы желание подумать как сделать

видно что у тебя опыта нету в ремонте, раз такие теории двигаешь, ну ищи "родной" магнит, раз головой думать не хочешь, и он там, по сути, нах не нужен. и так долго поработает, и даже масло менять можно раз в 20 лет, проканает, на тазиках без магнита и все норм

хлопче, років 10 тому я заробляв, ремонтуючи коробки до Фіатів :) а за них в той час ніхто братись не хтів.

І в цій темі я не поради запитую, ти не помітив? ;)

Link to comment
Share on other sites

да я типа не хлопче, а дядя Дима, десять років серьезный срок, тем более можно придумать как не искать магнит на форуме, а тема звучит как раз наоборот, про порадьте будь-ласка де магнит взяти

Link to comment
Share on other sites

jack74

ты зря накручиваешься, ну я немного подливаю, признаю, сам вроде не дурак, но нас много, то там что нибудь почитаешь, то тут, самому придумать можно, но долго и вариантов может быть много и свой не самый лучший, а сейчас, в нэте зашел на тему, почитал как люди делали, плюсы-минусы, отфильтровал нужное, добавил свое и вперед.

Я сейчас на один всем известный мотосикл МТ пытаюсь поставить гидрокомпенсаторы, цепной привод ГРМ, направляющие, пружины клапанов ВАЗ и даже в планах самодельный инжектор, и то, читаю, кто, как сделал и что вышло хорошо и плохо и как избежать ошибок

Link to comment
Share on other sites

магнит стоит в нижней части картера коробки, которая у тебя не летает по воздуху с переворотами, никуда оно там не денется, тем более это как вариант, можно и кронштейн замутить, можно в пробку магнит вставить, вариантов масса, было бы желание подумать как сделать

видно что у тебя опыта нету в ремонте, раз такие теории двигаешь, ну ищи "родной" магнит, раз головой думать не хочешь, и он там, по сути, нах не нужен. и так долго поработает, и даже масло менять можно раз в 20 лет, проканает, на тазиках без магнита и все норм

Ти хоч сам усвідомив, що сказав? Масляний насос не працює -стружки ноль і шестерні цілі.... Але ж ні- там все обертаєтья, і потік (тиск) масла є та й випрацювання(стружка) присутня)...

Попадає між шестерні, викрішуються зуби
Неодимові магніти з НЖМД мають товщину десь до 2мм. Найбільша їх біда в тому, що вони дуже крихкі і мякі (руками ламаються). Шестерні перемелять і не поперхнуться ;)

+, но... HDD магніти йдуть на металевій підложці...

jack74

ты зря накручиваешься, ну я немного подливаю, признаю, сам вроде не дурак, но нас много, то там что нибудь почитаешь, то тут, самому придумать можно, но долго и вариантов может быть много и свой не самый лучший, а сейчас, в нэте зашел на тему, почитал как люди делали, плюсы-минусы, отфильтровал нужное, добавил свое и вперед.

Я сейчас на один всем известный мотосикл МТ пытаюсь поставить гидрокомпенсаторы, цепной привод ГРМ, направляющие, пружины клапанов ВАЗ и даже в планах самодельный инжектор, и то, читаю, кто, как сделал и что вышло хорошо и плохо и как избежать ошибок

Сам сказав...

тра тобі неодим( таблетку) , гарний найти і буде щастя, краще той що стоїть АКП, присутній і в інших системах...

Link to comment
Share on other sites

Ти хоч сам усвідомив, що сказав? Масляний насос не працює -стружки ноль і шестерні цілі.... Але ж ні- там все обертаєтья, і потік (тиск) масла є та й випрацювання(стружка) присутня)...

та вроде усвідомив, мы говорили про то, что магнит от вибрации (потока масла) вылетит со своего места.

На фото видно спец отлив для магнита, плюс есть сверху усик, можно сделать и никуда оно там не денется, пробовать надо

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Так, вже неактуально, тему, в принципі, можна закривати.

Коробку зібрав, катаюсь. Магніт взяв з маленького динаміка (шкода було вінти курочити :) )

І для інфи - ніякого масляного насоса в коробці нема, і тиску масла теж, а "потік" такий, що й 5-та передача майже не змазується :)

Масло просто знаходиться в картері коробки внизу і шестерні в нього занурюються під час обертання.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Create New...