Перейти до змісту

Проблема з інтернетом / модемом (ДОПОМОЖІТЬ)


Рекомендовані повідомлення

Добрий день! Вирішив спитати у вас тут, а то у мене вже ця проблема декілька місяців!

У мене інтернет від Укртелеком, модем Callisto 821+R3(Йому десь 5 років) ! Кожний день проблеми з інтернетом. Дуже часто в модема перестаэ світитися лампочка "DSL"! А через секунд 10-1 МИН може начати мигати, а потім просто світитися.А може перестати світитися і пів дня не включатися!

В мене було декілька способів,які я робив, щоб "DSL" знову світилася:

1) Викл / Вкл модем.

2) Не значаю чому, але в більшості разів коли я брав трубку на стаціонарному телефоні, лампочка знову включалася!

Підкажіть будь ласка, що з цим робити! А то за день така херня може раз 200 бути! Я вже не витримую! Я навіть поки писав цю тему, в мене 6 раза пропав інтернет, 3 рази пробував вам відправити!

Це проблема в модемі чи що?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перепрошую що не даю відповідь по конкретному питанню, але змініть інтернет на київстар чи аірбіт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

перепрошую що не даю відповідь по конкретному питанню, але змініть інтернет на київстар чи аірбіт.

В мене на вулиці їх не можна підключити!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Викинь те Каліцтво 821 і візьми в укртелекома новий модем за одну гривню:

2. Термін проведення акції – з 1 грудня 2012 року до 1 липня 2013 року включно.

4.2. Існуючі абоненти послуги «ОГО!» (крім корпоративних і бізнес-абонентів) в період проведення акції мають право придбати ADSL-модем на акційних умовах у разі укладання у паперовому вигляді додаткової угоди до договору, із зобов’язанням користуватися послугою «ОГО!» протягом періоду 24 місяці.

http://ukrtelecom.ua/presscenter/actions?id=6472

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

70%, що проблема в модемі. Хоча, і якість лінії, і підключення самого модема до неї треба було б ретельно перевірити в першу чергу.

Акційних модемів на даний момент немає. Так що, або почекати і взяти акційний, або ремонтувати Калісто (не такий він вже й поганий, як тут знавці розказують), або купити новий, якщо причина в модемі. (5 років то для нього не малий строк, має право глюкавити вже).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Maniko, не знаєш, не радь. Модемів в Укртелекомі зараз немає в наявності, будуть, в кращому випадку, в кінці травня, може.

Jungle: Справа тут не в модемі, тут скоріше за все проблема в телефонній лінії. Раджу зателефонувати в Колл-центр Укртелекому за номером 0-800-506-800 (зі стаціонарного безкоштовно, з мобільного дорого), дочекайся, доки включиться оператор, розкажи про свої проблеми. Обов"язково добийся, щоб прийняли заяку на виклик монтера для перевірки лінії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при чому дзвони вже, щоб завтра заявка пішла в роботу., інакше як піде телеком на ці дурнуваті вихідні, то будеш чекати інтернету дуже довго.

Яка адреса ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

dj_design, Andruha_gpz28, звонив я в укртелеком, вони провірили лінію, і сказали що це у нас якісь проблеми, також через знайому провірив, теж саме сказала! В укртелекомі також сказали що можливо проблема в сплітері! Знакома сказала(вона працює в укртелеком) що зансти їм модема, і вони його провірять! Думаю так і зроблю, занесу модема і разом візьму сплітера! І тоді буду точно знати що робити=))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

як мені то знайоме...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Була(буває періодично) і в мене така ситуація. Сказали що лінія не витримує (чи щось таке).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...