Jungle Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:21 #1 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:21 Добрий день! Вирішив спитати у вас тут, а то у мене вже ця проблема декілька місяців!У мене інтернет від Укртелеком, модем Callisto 821+R3(Йому десь 5 років) ! Кожний день проблеми з інтернетом. Дуже часто в модема перестаэ світитися лампочка "DSL"! А через секунд 10-1 МИН може начати мигати, а потім просто світитися.А може перестати світитися і пів дня не включатися!В мене було декілька способів,які я робив, щоб "DSL" знову світилася:1) Викл / Вкл модем.2) Не значаю чому, але в більшості разів коли я брав трубку на стаціонарному телефоні, лампочка знову включалася!Підкажіть будь ласка, що з цим робити! А то за день така херня може раз 200 бути! Я вже не витримую! Я навіть поки писав цю тему, в мене 6 раза пропав інтернет, 3 рази пробував вам відправити!Це проблема в модемі чи що?
nonemers Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:35 #2 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:35 перепрошую що не даю відповідь по конкретному питанню, але змініть інтернет на київстар чи аірбіт.
Jungle Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:41 Автор #3 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 10:41 перепрошую що не даю відповідь по конкретному питанню, але змініть інтернет на київстар чи аірбіт. В мене на вулиці їх не можна підключити!
Maniko Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:15 #4 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:15 Викинь те Каліцтво 821 і візьми в укртелекома новий модем за одну гривню:2. Термін проведення акції – з 1 грудня 2012 року до 1 липня 2013 року включно.4.2. Існуючі абоненти послуги «ОГО!» (крім корпоративних і бізнес-абонентів) в період проведення акції мають право придбати ADSL-модем на акційних умовах у разі укладання у паперовому вигляді додаткової угоди до договору, із зобов’язанням користуватися послугою «ОГО!» протягом періоду 24 місяці.http://ukrtelecom.ua/presscenter/actions?id=6472
Andruha_gpz28 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:25 #5 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:25 70%, що проблема в модемі. Хоча, і якість лінії, і підключення самого модема до неї треба було б ретельно перевірити в першу чергу.Акційних модемів на даний момент немає. Так що, або почекати і взяти акційний, або ремонтувати Калісто (не такий він вже й поганий, як тут знавці розказують), або купити новий, якщо причина в модемі. (5 років то для нього не малий строк, має право глюкавити вже).
Basil Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:30 #6 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:30 Maniko, не знаєш, не радь. Модемів в Укртелекомі зараз немає в наявності, будуть, в кращому випадку, в кінці травня, може.Jungle: Справа тут не в модемі, тут скоріше за все проблема в телефонній лінії. Раджу зателефонувати в Колл-центр Укртелекому за номером 0-800-506-800 (зі стаціонарного безкоштовно, з мобільного дорого), дочекайся, доки включиться оператор, розкажи про свої проблеми. Обов"язково добийся, щоб прийняли заяку на виклик монтера для перевірки лінії.
Andruha_gpz28 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:33 #7 Опубліковано 29 Квітня, 2013 в 18:33 при чому дзвони вже, щоб завтра заявка пішла в роботу., інакше як піде телеком на ці дурнуваті вихідні, то будеш чекати інтернету дуже довго. Яка адреса ?
Jungle Опубліковано 1 Травня, 2013 в 18:44 Автор #8 Опубліковано 1 Травня, 2013 в 18:44 dj_design, Andruha_gpz28, звонив я в укртелеком, вони провірили лінію, і сказали що це у нас якісь проблеми, також через знайому провірив, теж саме сказала! В укртелекомі також сказали що можливо проблема в сплітері! Знакома сказала(вона працює в укртелеком) що зансти їм модема, і вони його провірять! Думаю так і зроблю, занесу модема і разом візьму сплітера! І тоді буду точно знати що робити=))
Basil Опубліковано 1 Травня, 2013 в 19:15 #9 Опубліковано 1 Травня, 2013 в 19:15 як мені то знайоме...
Ly4aHuH Опубліковано 1 Травня, 2013 в 20:23 #10 Опубліковано 1 Травня, 2013 в 20:23 Була(буває періодично) і в мене така ситуація. Сказали що лінія не витримує (чи щось таке).
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.