Перейти до змісту

Ремонт, тюнінг наших надувних лодок ПВХ


aqua22

Рекомендовані повідомлення

Давайте поговоримо про те, хто як покращує свої човни.

Можна приклеїти на свій човен якірний ролик.

Ще, наприклад, можна підсилити днище надувного човна. Проклеїти по днищу захисний брус (привальник), щоб уникнути всілякого роду порізів, проколів і т.д.

Сам захисний брус в роздріб в Україні можна купити тут: http://aquacruiser.etov.com.ua/catalog

Приклейка бруса.

Позначити місце приклейки бруса малярських скотчем або ізоляційною стрічкою,

Наносимо пензликом полиуритановый клей (Десмокол) тонким шаром на ОБИДВІ поверхні,знежирені

чекаємо поки підсохне (10 -15 хв),

наносимо другий раз, знову чекаємо (клей повинен висохнути так, щоб не лип до рук),

акуратно і точно додаємо брус,

беремо фен (звичайний побутовий) і рівномірно, не поспішаючи прогріваємо брус,

суть - не розплавити деталь, а нагріти клейове з'єднання,

потім ретельно придавлюємо-притираем брус до балона, використовуючи будь-який зручний гладкий предмет,

наприклад, рукоятку ножиць.

post-104833-1361714484_thumb.jpgpost-104833-1355489143_thumb.jpgpost-104833-1355489159_thumb.jpgpost-104833-1362569184_thumb.jpg

Ще, якщо треба, то можна поставити собі на надувний човен ПВХ ось таке рухоме сидіння:

post-104833-1363337387_thumb.jpgpost-104833-1363259371_thumb.jpgpost-104833-1361458696_thumb.jpg

Ще можна використовуючи водостійку фанеру й стандартні набори профілів, зробити тверду підлогу в надувному човні:

post-104833-1361458728_thumb.jpgpost-104833-1360571173_thumb.jpgpost-104833-1358415671_thumb.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Можна приклеїти ПВХ редани на човен.

Головний ефект реданів полягає в відсіканні від днища потоків води, що розпливаються від кіля до бортів. В результаті їх дії зменшується смочена поверхня корпусу, на реданах створюється додаткова підйомна сила, в сукупності це підвищує гідродинамічні якісті човна.

Продольні реданы підвищують стійкість човна, демпфірують бортову і продольну качки, підвищують стійкість на курсі і в той же час скорочують радіус циркуляції.

Реданы - ефективний вихід на гліссірованіє, збільшення швидкості і економія палива.

Тут можна в роздріб купити редан: http://aquacruiser.e....74-redani.html

Ось можна почитати про випробування з реданами: http://forum.motolod....86861&t=786861

Тут описується, як він їх клеїв:http://forum.motolod....39880&t=739880

Якщо пошукати, то на російських форумах можна знайти ще фото та опис.

7a6625b82a921fad84d4f61a434c5092.jpg

95f3f1f294260b686f8e0856cdf19323.jpga09c3bf6c7b6e25b75d3a8c09050fdd1.jpg

560ff3a3e8bc43d1f30e213706ea9777.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну ідеї хороші, але чи завжди воно є доцільним, виходячи з фотографій, - думаю, - ось вроді-би все ок, а, як на рахунок, спакувати такий човен, - це по-суті мінус в згортанні його в рюкзак-сумку, плюс лодка буде менш маневрена на поворотах, та й така доробка буде ефективною тільки на малій хвилі, та й тут розглянуто модельку під мотор, а як що-до весельних ?

А ось привальний брус, чи тримачі для весел (які зручно використовувати як підставку для вудочок), - ідея не погана, тим паче, що вонно продумано виробником, в дорожчих моделях лодок, та не впливає на загальну несучу конструкцію лодки.

В кого немає настильної підлоги, - теж думаю варто подивитися в її сторону, - зручна штука, та й зробити її не настільки дорого.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

На плоскодонки краще підійде Т-подібний профіль. Невеликі відрізки (~1м.п.) у кормовій частині на нижній точці балона поліпшать курсову стійкість (менше буде заносити).

Ще Т - образний профіль ПВХ клеять по лінії кіля.

5d9a8ddc70221baf42a262613d90c7a1.jpg

А, про редани в надувному човні, можна ще прочитати цікаву статтю ("надувашка бежит быстрее") в журналі "Катери і Яхти": http://katera.ru/files/magazines/210/164-165.pdf (є фото)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

З'явилася універсальна монтажна база "П'ятак" для установки на човен додаткового навісного обладнання (тримачів вудок, спінінгів, даунриггеров, столиків, кріплення тентів, підставок ехолотів, навігаторів і тд.):

f3f72aa3df7095c0e2550b7ebc9bea8c.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Підкажіть чим можна нанести на надувний човен реєстраційний номер? Звичайна фарба немає адгезії, після висихання відпадає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Підкажіть чим можна нанести на надувний човен реєстраційний номер? Звичайна фарба немає адгезії, після висихання відпадає.

як один з варіантів: http://fishing.kiev.ua/vb3/showpost.php?p=68369&postcount=10

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 5 тижнів потому...

Еще слышал, что используют краску maraplan pl для нанесения бортовых номеров на лодки пвх

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

З'явилася універсальна монтажна база "П'ятак" для установки на човен додаткового навісного обладнання (тримачів вудок, спінінгів, даунриггеров, столиків, кріплення тентів, підставок ехолотів, навігаторів і тд.):

f3f72aa3df7095c0e2550b7ebc9bea8c.jpg

Відео:

d53180c50c0d305352fdef2ef00b528e.jpg

df82991b1fedbd82cb7713c227ebe8d1.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Надувний кіль.

Кіль на надувному ПВХ човні призначений для надання судну більшої курсової стійкості. Надувні човни оснащуються надувним кілем у випадку, якщо передбачається використовувати човновий мотор. Зазвичай, надувні човни з ПВХ з надувним кілем, оснащуються так само, твердою підлогою. При встановленні надувного кіля на човен полотно днища натягується. Надувний кіль можна зробити самому або купити готовий: http://aquacruiser.etov.com.ua/product/141797-naduvnoy-kil.html

Розбірной настил, надувний кільсон і дюралевий силовий набір забезпечують чудову продольну жорсткість, а значить хороші морехідні якості, стійкість на курсі, легкість в управлінні.

6fc31d8a9c30863cc81eb186346edda2.jpg

612a63a881027deb0ec2dd3394874a6b.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
  • 2 місяця потому...

Хто знає де можна заклеїти лодку, розійшлась по шву. Контакти, пліз, краще сюди, мо ще кому згодиться.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

bodia88888, після зимового зберігання човна з ПВХ в гаражі, весною виявилось, що в ньому біля 20 дірок (миші пробували чи придатний до споживання). Зізвонившись з виробником човна та погодивши ціну (20 дірок, травив шов, заміна клапанів), відправив їм човен на ремонт. Загальна вартість ремонту з пересилкою вийшла десь біля 300 грн. Можна було й самому заклеїти, що я вже 1 раз до цього робив, але вирішив не паритись та поклався на професіоналів. Радив би знайти контакти виробника в інеті і спробувати з ним зв'язатись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 місяця потому...

Як він працює?

втикнув і показує тиск, тільки який сенс у ньому (не бачу жодної практичності у застосуванні, окрім чергового баласту для човна)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як він працює?

втикнув і показує тиск, тільки який сенс у ньому (не бачу жодної практичності у застосуванні, окрім чергового баласту для човна)

ЯК ВТИКНУВ?

показує тиск де? в шлангу який іде з насоса до клапана який знаходиться на балоні (лодці)

Клапан пропускає воздух тільки в балон, з балона він його не випускає!

тоді щоб побачити тиск в балоні потрібно відключити клапан, в цому відпадає тоді весь сенс використання манометра,

Я розумію застосування так: Підключаю насос до манометра, манометр до клапана (відключеного інакше буде показувати тиск в шлангу) клапан впаяний в лодку, накачуєм до потрібного тиску, відключаємо манометр від клапана і ХУТКО включаємо клапан прицому повітря виходить (тиск потрібний нам ПАДАЄ).

чи я щось не так зрозумів, виправте.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

fresh1987, ага, так воно і є :) Свій човен завжди накачую до відповідної твердості балона, тому і без манометра знаю - гуд, чи не гуд; коли є пробоїна, або травить клапан, я й без манометра знаю, що треба вертатись на берег, або підкачувати повітря в човні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
  • 9 місяців потому...

підніму темку,

можливо за рік хтось щось апгрейдив???

хотілось би подивитись, що вийшло, чи нові ідеї, діліться

а то вже скоро сезон відкривається)))) :0155:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купив зимою до подорожчання човна Kolibri K-250T, сезон ще не відкрив, чекаю 10 (11) червня. Докупив електричний насос Intex 66632 для надувних виробів (матраси, круги, м'ячі), також попробую качати човна. Замовив одне м'яке сидіння з сумкою і одне без сумки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

атрибут човна - двигун.

хто що думає ?

електричний чи бензиновий???? який купити?

переваги і недоліки в основному знаю.

цікавить з практики хто, яким, де, скільки часу користується?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

електричний чи бензиновий?

якщо не плануєш плавати в шацькому національному парку, то бери бензиновий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю бензиновий двохтактний 2,6 човник колібрі на 3.05 м. їде без проблем на повну потужність ніколи не плавав. Служить вже 3 роки. Раз в рік ТО. Масло в редукторі чистка свічки регулювання холостого і вперед. А з електро мотором ще акумулятор тре таскати і якшо плавати по стиру то яб електромотор не брав не потяне проти течії. А на озера та водосховища можна, наприклад в Мосорі на електромоторі дозволяють, а на бензиновому ні, ну і так само на Світязі, но тоді коли лодка з мотором обовязкова реєстрація. Зловлять без, штраф.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на скільки я зрозумів то з двигуном не тільки реєстрація а ще й права потрібні.

теж більше до бензинового схиляюся

а хто в курсі в заказниках бензо дозволяють використовувати? чи як де?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

на скільки я зрозумів то з двигуном не тільки реєстрація а ще й права потрібні. теж більше до бензинового схиляюся а хто в курсі в заказниках бензо дозволяють використовувати? чи як де?

Може хто знає і пояснить, яка процедура тої реєстрації і чи взагалі вона потрібна для надувного човна з навісним мотором.

Дуже буду вдячний :beer:

І ще хотів спитати пораду досвідчених, шукаю собі моторчик на човник 3метровий, наштовхнувся на таке чудо промисловості Китаю:

w600:h600:m1:14-5-27_18.jpg

магаз тут

Чи варто його розглядати, чи краще якійсь PARSUN,Fisher,Yamabisi 2,5 б/у взяти?

Бюджет на жаль обмежений ((

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...