Перейти до змісту

Скарга на maksim7892


klyots

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Займу нейтральну позицію. Я ніколи не купуватиму руль нижче класу Momo Logitech або G-серії тому, що всі інші які я мав нагоду спробувати були на 70% недосконало приємними в користуванні та недостатньо технічно оформлена.

Наразі я бачу продаж лайна та його купівлю, логічні наслідки цієї угоди. Лишімо їх самих розбиратись в своїй феєричній ситуації.

Опубліковано

Займу нейтральну позицію. Я ніколи не купуватиму руль нижче класу Momo Logitech або G-серії тому, що всі інші які я мав нагоду спробувати були на 70% недосконало приємними в користуванні та недостатньо технічно оформлена.

Наразі я бачу продаж лайна та його купівлю, логічні наслідки цієї угоди. Лишімо їх самих розбиратись в своїй феєричній ситуації.

Нейтральну позицію зайняти в даній ситуцаії неможливо. Є Товар, є його невідповідність, є поведінка "продавця".

Ми не обговорюєм Товар, а конкретні дії "неконкретних" людей.

Моделюємо ситуацію під Вас: купівля обраного вами Momo Logitech б/в (хоча насправді це не важливо - Товар) з рук у незнайомого продавця, який запевнює : "руль в найкращому стані, з рульом проблем не було! Причина продажу-вже надоїло". Ціна 75 у.е (при ціні нового 150). Далі по сценарію:

1) Зустріч (не важливо де - наприклад в чистому полі);

2) Візуальна оцінка продавця 50/50;

3) Зовнішній вигляд сабжа - цілком задовільний;

4) Перевірку залишається зробити дома (манібек обумовили);

5) Перевірку Вашу не пройшов (для трагічності ситуації - критичний параметр оберіть самі);

6) Продавець на зв'язок не виходить ...

7) Ваші дії – обирайте самі. (Інтригу може додати заміна цифр в цінах як в більшу так і в меншу сторону на ті, які імпонують саме Вам як потенційному покупцю).

Назвати наслідки такої угоди логічними, а ситуацію феєричною - назвати не можу.

Опубліковано

після прочитання чи напевно розбору і дешифровки декількох постів продавця, можу впевнено сказати що наслідки дуже навіть логічні а ситуація феєрична :)

ну але то кожному своє :)

Моделюємо ситуацію під Вас: купівля обраного вами Momo Logitech б/в (хоча насправді це не важливо - Товар) з рук у незнайомого продавця, який запевнює : "руль в найкращому стані, з рульом проблем не було! Причина продажу-вже надоїло". Ціна 75 у.е (при ціні нового 150).

просто всі до одної скарги на продавців виглядали однаково. Першопричина ситуації - Ціна 75 у.е (при ціні нового 150). А потім приходить прозріння.

Опубліковано

просто всі до одної скарги на продавців виглядали однаково. Першопричина ситуації - Ціна 75 у.е (при ціні нового 150). А потім приходить прозріння.

Ну не скажи! Як ти продавав свою 5850 за менш ніж 100$ я мав в тобі теж щось запідозрити? (Правда не встиг я її купити :) )

Речі є різні і ставлення людей до речей може бути різним.

Я наприклад тут стараюсь так і купувати, коли цінник не менше 1/3 вартості нового і поки лише раз на дрібниці "проколовся".

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...