Перейти до змісту

Підкажіть який краще купити акумулятор для авто


Rodan

Рекомендовані повідомлення

Значить мені попався 'какашка'.Брав в хороших знайомих,теж хвалили.Ціна+якість.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 52
  • Створено
  • Остання відповідь

Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.

От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.

Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців.

А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.

От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.

Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців.

А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась..

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне

тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж

а не як для бензинового :0159:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

Принцип то однаковий!

Але бензиновий легше заводиться, особливо в морози (якщо звичайно двигун не вбитий і компресія є) :0152:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.

Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту :) тьху-тьху вже 2 роки працює :). Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум).

Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.

гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм

Дивився, ціни чогось великі дуже :_09:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор....

:) ні, не так. Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читати ;)

Правильно, завів і працює. Але от щоб збулось те "завів" треба ой як багато!....

Бензиновий двигун можна завести на майже сівшому акумуляторі, тоді як холодного дизеля вже можна й не намагатись.

Щоб запалити бензин, достатньо іскри, а от щоб запалити солярку, потрібен тиск і температура! Зима, мороз - температури, значить, нема. Отже, нам потрібен тиск! Нам потрібно стиснути солярку настільки, щоб компенсувати відсутність температури.

В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосфер, тоді як в "трактора" 21-25! І цю компресію нам потрібно перемогти! і не раз, а добре крутити! Крім того, перед пуском ще й працюють свічки накалу! А вони теж немало беруть!

Так що, для дизеля акумулятор взимку - це одне з найважливіших!!!

Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читати
Ну почитай, почитай.
В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосфер
Ця запальничка проектувалась років 30 тому, в 10и-літніх норма 14-15 (8 це уже межа зносу), в сучасних 19-21 ;)
Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.
Гарний акумулятор важливий усім. Знову ж, проблема дизеля на 50% зимою це неякісне паливо з водою і парафіном.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

брав собі більше року тому BOSCH на Лідавській на шиномонтажу, великій вибір, приємні ціни.(без реклами)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

кислота?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І так купив нарешті акум)

фірма Mutlu

продавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)

Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!

кислота?

свинцево - кислотний..

і казали що з елементами срібла!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 рік потому...

Підніму тему.

Після зими, коротких поїздок і 3-4 років експлуатації акумулятор.... здав позиції :(.

Можливо порадите що і де краще взяти, а заодно і куди вигідніше здати старий.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та сама мутлу Турки

Здати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

та сама мутлу Турки

Здати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаи

За мутлу не скажу, а от 2 рік пішов і експлуатую акум Force ніби нашого виробництва, ще не разу не підводив ні в зиму, ні в будь-яку іншу погоду, звичайно доглядаю за ним, зимою знімав впринципі коли сильні морози були, а так безвідмовний акум, і пусковий ток хороший

мутлу на мерсі стояв 100сотка)червоний там щось з срібла ніби), так скажу що акум не поганий, але як на мене на Force кращий, поведінка в нього краща.

але якто кажуть як повезе, в кожного вони ходять по різному, від авто теж багато залежить і електроніки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

брав собі амегу , 810 пусковий 74 ампера , зараз вони в районі 1500-1600грн

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім того, перед пуском ще й працюють свічки накалу! А вони теж немало беруть!

І під час пуску, і після пуску.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу :) (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу :) (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ??

Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить.

9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить.

9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)

Ясно, в мене 8ий рік пішов. Крутить нормально, але зо два рази після нового року обнулявся годинник і починала світитись лампа електропідсилювача керма. Треба до якогось автоелектрика під*їхати, щоб перевірив акум.

Доречі, на борді такі ж напевно є? До кого порадите?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

Особисто я цю фірму знаю як виробник високовольтних проводів, вона йде більш з бюджетних, по якоості більш менш, хто зна може акуми норм., з часом побачите як себе буде вести)

на варшавці там де акуми продають раніше приймали, зараз не знаю, але здається теж приймають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?

І питання, куди здати старий VARTA?

на старому ринку теж мають приймати. або циганам)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...