igorrrko Опубліковано 21 Березня, 2013 в 20:14 #26 Опубліковано 21 Березня, 2013 в 20:14 Значить мені попався 'какашка'.Брав в хороших знайомих,теж хвалили.Ціна+якість.
slk35 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:12 #27 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:12 Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка.От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців.А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась..
Rodan Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:40 Автор #28 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:40 Напишу транслітом,так як з телефона. 'Інч(ц)і аку' не купуйте. Вроді Туреччина виробник.Два роки експлуатації-дві банки вже коротить.Заніс на сервіс.Поміняли електроліт,долили дист. води,зарядили-немає щільності.Якраз чоловік приніс зарядити точно такий самий акум-та ж халепа.Коротить (посипалася) банка,найблища до '+'.Це видно їх боляка. От jack74 правильні слова каже, що як повезе. У мене цей INCI ACU (правда мій виготовлений в Україні, м. Київ, вул. Велика Окружна, 4а) вже ПЯТЬ років їздить день в день, в морози завжди нормально запускав двигун. Ні разу йому нічого не робили, крутить зараз не гірше, ніж коли був новим.Ось найшов навіть чек. Купляв його 28.04.08 на Львіській в Автотуристі за 446 грн., гарантія всього 12 місяців. А перед цим стояв білоруський Vesta, і двох років не поїздив... Вроді сульфатація там йому трапилась.. Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензинового
SysR Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:53 #29 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:53 Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензиновогоАкумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту тьху-тьху вже 2 роки працює . Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум). Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів.
Rodan Опубліковано 22 Березня, 2013 в 19:20 Автор #30 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 19:20 Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензиновогоАкумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту тьху-тьху вже 2 роки працює . Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум). Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів. Принцип то однаковий! Але бензиновий легше заводиться, особливо в морози (якщо звичайно двигун не вбитий і компресія є)
tsuvik Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:17 #31 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:17 Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензиновогоАкумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту тьху-тьху вже 2 роки працює . Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум). Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів. гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм
Rodan Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:29 Автор #32 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:29 Так то воно так, але взяти то хочеться щось нормальне тимбільше для дизеля треба нормальна потужність (2,4 об'єм) всеж а не як для бензиновогоАкумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.Принцип роботи акумулятору однаковий від найдешевшого до найдорожчого. Я собі обирав акумулятор із середнього цінового діапазону (виробника не привожу навмисно), купував на варшавці, там на кутку біля Юванту тьху-тьху вже 2 роки працює . Гловне по ємності бери ттакого що радить виробник (+10% максимум). Ще є окрема група -- гелеві акумулятори, ціни х2...х3 від звичайних аналогів. гелеві акб, дуже бояться перезаряду і низьких температур. подивись щось з агм Дивився, ціни чогось великі дуже
jack74 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:29 #33 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:29 Акумулятор він і в дизеля акумулятор і для бензинового ДВЗ він відіграє куди більш важливу роль чим для дизеля, "трактора" завів і далі працює генератор.... ні, не так. Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читати Правильно, завів і працює. Але от щоб збулось те "завів" треба ой як багато!.... Бензиновий двигун можна завести на майже сівшому акумуляторі, тоді як холодного дизеля вже можна й не намагатись. Щоб запалити бензин, достатньо іскри, а от щоб запалити солярку, потрібен тиск і температура! Зима, мороз - температури, значить, нема. Отже, нам потрібен тиск! Нам потрібно стиснути солярку настільки, щоб компенсувати відсутність температури. В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосфер, тоді як в "трактора" 21-25! І цю компресію нам потрібно перемогти! і не раз, а добре крутити! Крім того, перед пуском ще й працюють свічки накалу! А вони теж немало беруть! Так що, для дизеля акумулятор взимку - це одне з найважливіших!!! Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.
SysR Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:55 #34 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 20:55 Щоб щось таке писати, спочатку потрібно читатиНу почитай, почитай.В звичайної "запальнички" компресія двигуна 8-9 атмосферЦя запальничка проектувалась років 30 тому, в 10и-літніх норма 14-15 (8 це уже межа зносу), в сучасних 19-21 Акумулятори для дизелів мають більший пусковий струм.Гарний акумулятор важливий усім. Знову ж, проблема дизеля на 50% зимою це неякісне паливо з водою і парафіном.
tolam Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:47 #36 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 19:47 брав собі більше року тому BOSCH на Лідавській на шиномонтажу, великій вибір, приємні ціни.(без реклами)
Rodan Опубліковано 25 Березня, 2013 в 19:20 Автор #37 Опубліковано 25 Березня, 2013 в 19:20 І так купив нарешті акум)фірма Mutluпродавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!
tsuvik Опубліковано 25 Березня, 2013 в 21:12 #38 Опубліковано 25 Березня, 2013 в 21:12 І так купив нарешті акум)фірма Mutluпродавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!кислота?
Rodan Опубліковано 26 Березня, 2013 в 12:38 Автор #39 Опубліковано 26 Березня, 2013 в 12:38 І так купив нарешті акум)фірма Mutluпродавці обіцяли що хороша фірма і буде працювати без проблем(850 пусковий ток)Машинка завелась з пів оберта(при купівлі перевірив ток 13 вольт) акум був запакований!кислота?свинцево - кислотний..і казали що з елементами срібла!
LANser Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:05 #40 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:05 Підніму тему. Після зими, коротких поїздок і 3-4 років експлуатації акумулятор.... здав позиції . Можливо порадите що і де краще взяти, а заодно і куди вигідніше здати старий.
Slavco Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:49 #41 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 14:49 та сама мутлу ТуркиЗдати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаи
Rodan Опубліковано 20 Березня, 2015 в 22:50 Автор #42 Опубліковано 20 Березня, 2015 в 22:50 та сама мутлу ТуркиЗдати перед Вишківським переїздом , якщо із Стрілецької перед переїздом направо, контора втоорчермет, здається,1,5 коефіцієнт по ціні з акумними точкаиЗа мутлу не скажу, а от 2 рік пішов і експлуатую акум Force ніби нашого виробництва, ще не разу не підводив ні в зиму, ні в будь-яку іншу погоду, звичайно доглядаю за ним, зимою знімав впринципі коли сильні морози були, а так безвідмовний акум, і пусковий ток хорошиймутлу на мерсі стояв 100сотка)червоний там щось з срібла ніби), так скажу що акум не поганий, але як на мене на Force кращий, поведінка в нього краща.але якто кажуть як повезе, в кожного вони ходять по різному, від авто теж багато залежить і електроніки.
romigh2009 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 11:58 #43 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 11:58 брав собі амегу , 810 пусковий 74 ампера , зараз вони в районі 1500-1600грн
deluxkangoo Опубліковано 21 Березня, 2015 в 17:17 #44 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 17:17 Крім того, перед пуском ще й працюють свічки накалу! А вони теж немало беруть!І під час пуску, і після пуску.
yu2007 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:15 #45 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:15 А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ??
lightman Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:23 #46 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:23 А скільки служить в середньому хороший рідний акум, ну скажімо на ВАГівській машинці гольф-класу (середньостатистична експлуатація, без випадків повної розрядки) ?? Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить. 9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)
yu2007 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:30 #47 Опубліковано 21 Березня, 2015 в 18:30 Продав Фабію товаришу 2006р.в. - так там досі рідний нормально ще крутить.9 років думаю показник (пробіг правда 100 тис.)Ясно, в мене 8ий рік пішов. Крутить нормально, але зо два рази після нового року обнулявся годинник і починала світитись лампа електропідсилювача керма. Треба до якогось автоелектрика під*їхати, щоб перевірив акум.Доречі, на борді такі ж напевно є? До кого порадите?
Bambaclay Опубліковано 22 Квітня, 2015 в 11:27 #48 Опубліковано 22 Квітня, 2015 в 11:27 Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?І питання, куди здати старий VARTA?
Rodan Опубліковано 22 Квітня, 2015 в 11:52 Автор #49 Опубліковано 22 Квітня, 2015 в 11:52 Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?І питання, куди здати старий VARTA?Особисто я цю фірму знаю як виробник високовольтних проводів, вона йде більш з бюджетних, по якоості більш менш, хто зна може акуми норм., з часом побачите як себе буде вести)на варшавці там де акуми продають раніше приймали, зараз не знаю, але здається теж приймають.
arrival22 Опубліковано 23 Квітня, 2015 в 05:44 #50 Опубліковано 23 Квітня, 2015 в 05:44 Купив позавчора 4Max Bateries 75Ah 700A R+(0) B13 Ecoline для свого дизеля 1.5 DCi. Кажуть Польський, ніхто не користувався таким, нормальний?І питання, куди здати старий VARTA? на старому ринку теж мають приймати. або циганам)))
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.