Перейти до змісту

Як у Луцьку на відділенні Укрпошти № 26 крадуть бандеролі.


inhelp

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Як у Луцьку на відділенні Укрпошти № 26 крадуть бандеролі.

Десь приблизно місяць тому я замовив в Китаї собі дві речі для рибалки. Речі замовляю не перший раз, тому просто очікував свій товар. Тим більше що бандероль відправлена і на неї в мене був «трек-номер» для відсліжування поштового відправлення.

Вчора я дізнався що бандероль поступила на відділення Укрпошти № 26 в м. Луцьку, і десь біля 18-00 пішов отримувати її. Настрій був супер.

Прийшовши на відділення Укрпошти номер 26, я продиктував свій трек-номер і очікував коли мені видадуть бандероль. Але коли працівниця пошти мені показала пакунок, я візуально побачив що там не все гаразд. Посилка булла потріпана і з одного краю надірвана.

post-7896-0-16210600-1360147855_thumb.jp

post-7896-0-34854400-1360147861_thumb.jp

post-7896-0-09728100-1360147868_thumb.jp

P.S. Фото зроблені вдома

Я почав вимагати щоб пакунок відкрили в моїй присутності і перевірили на наявність всіх товарів, на що працівник Укрпошти відреагувала негативно – «Я нічого не знаю, спочатку розпишіться в зошиті, а потім робіть що хочете з бандероллю.»

Прийшлось розписатись щоб отримати бандероль.

Коли ж я отримав бандероль я її відкрив в присутності працівника Укрпошти і відразу повідомив що в посилці не хватає ще однієї речі. На що вона мені, в хамовитій формі, відповіла « я нічого не знаю, що ви там замовляли, якщо в бандерольці одна річ, значить вииясняйте в того хто вам її відправив». Я почав заперечувати це, але нічого доказати не зміг. Так і відправився додому , щоб звязатись з продавцем та вияснити це питання.

Вдома я відразу відписав через інтернет продавцю, на що той мені відповів:

«Hello,dear friend,sorry about it,but i checked the system ,it showed we shipped you the two goods,and the invoice from the post office is also two goods,and the weight is for two goods.When you receive the package,is it have opened?It may lost on the way.»

Також я попомітив що на єтикетці бандерольки вказано наявність 2-ох товарів.

post-7896-0-49089500-1360147874_thumb.jp

P.S. Обведено червоним

І мені стало зрозуміло, що на Укрпошті мене водять за носа. Вже було пізно, і пошта не працювала – я вирішив сходити на слідуюючий день вранці і вияснити все.

Коли я знову прийшов на почту, я не побачив працівницю яка мені видавала посилку на роботі, я пішов відразу до начальника. Але та теж в хамовитій формі поча мені доказувати :

« Я нічого не знаю, Вам потрібно було відразу составляти акт про те що в посилці не все в наявності, а зараз я Вам нічим не допоможу.» - і відмовилась на відріз мене слухати про те, що посилка буа пошкоджена і т.д. Також запевняла що її працівники не могли відмовитись від створення акту, а посилки не тільки в мене приходять потріпані,

Ось так я нічого не зміг доказати, і «влетів» , хоча після цього я вже буду жорстко відноситись до працівників Укрпошти і ставити свої вимоги щодо отримання бандерольок.

Дякую за увагу, та будьте уважні при отриманні поштових відправлень.

  • Відповідей 103
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Напиши заяву в міліцію про крадіжку. Ця посилка весь час як йде її зважують спочатку в Києві куди вона попадає з Китаю потім тут мали б зважити.

Буде заява з міліцію перевірять і знайдуть де вийняли, якщо захочуть шукати звичайно.

Опубліковано

Напиши заяву в міліцію про крадіжку. Ця посилка весь час як йде її зважують спочатку в Києві куди вона попадає з Китаю потім тут мали б зважити.

Буде заява з міліцію перевірять і знайдуть де вийняли, якщо захочуть шукати звичайно.

Там вартість невелика, хоча щоб "наказати" можна написати ... Щоб більше такого не робили ...

Опубліковано

в мене декілька разів бувало, що при цілій упаковці в посилці не вистачало деяких товарів. Продавець морозився, казав що такого не може бути, ми все перевіряємо і т.д.

Але реально, це недоклав продавець. От і таке буває. Посилки були також з магазинів Китаю.

Так що, будьте обережні з передчасними висновками... Все таки "напрасліну" не дуже приємно чути.

Опубліковано

в мене декілька разів бувало, що при цілій упаковці в посилці не вистачало деяких товарів. Продавець морозився, казав що такого не може бути, ми все перевіряємо і т.д.

Але реально, це недоклав продавець. От і таке буває. Посилки були також з магазинів Китаю.

Так що, будьте обережні з передчасними висновками... Все таки "напрасліну" не дуже приємно чути.

Вибач , але на фото на етикетці з декларацією вказано 2 типи товару,

post-7896-0-49089500-1360147874_thumb.jpg

Так що продавець не винуватий , для підтвердження викладаю фото з сайту

post-7896-0-04616600-1360150323_thumb.jpg

post-7896-0-04616600-1360150323_thumb.jp

де також ці самі номери товару обведені червоним ...

Так що робіть висновки )))

Опубліковано

А ще витягують з посилок речі на при митному контролі.

Я не захищаю працівників пошти. Але уяви, якщо це витягнув хтось на митниці чи якийсь працівник на терміналах поштових. Це досить ймовірно

Опубліковано

А ще витягують з посилок речі на при митному контролі.

Я не захищаю працівників пошти. Але уяви, якщо це витягнув хтось на митниці чи якийсь працівник на терміналах поштових. Це досить ймовірно

Ну, коли до мене приходили посилки відкриті на митному контролі, для перевірки -- там завжди був присутній акт перевірки і тд, і все це було вкладено всередину...

Опубліковано

Ситуація з крадіжками на Укрпошті відбувається по всій Україні. Ось програма "Гроші" можна сказати зловила на гарячому працівницю з купою спустошених бандеролей...... http://tsn.ua/ukrayi...ukrayinciv.html

Опубліковано

В мене теж акт лежав, але при цьому з 10 упаковок ліхтариків, з блістерів були вирізані всі батарейки.:)

Чув, що крадуть на терміналах в Росії, саме так посилки завісають на 1-2 тижні

Опубліковано

В мене теж акт лежав, але при цьому з 10 упаковок ліхтариків, з блістерів були вирізані всі батарейки. :)

Чув, що крадуть на терміналах в Росії, саме так посилки завісають на 1-2 тижні

Можливо все, я ще думаю що розберусь де бандероль "втратила вагу" , але те що на Укрпошті № 26 , працівники не адекватно відносяться до притензій збоку отримувачів та не бажають йти на зутріч і всіляко відговорюються --- це не приємно і це є фактом.

Пізніше викладу детальні дані "неадекватних" працівників ... ( можливо з фото )

Опубліковано

Можна попробувати звернутися в ГУ Укрпочти, віддліл Скарг, якщо не помиляюсь це вул. Кривий Вал, 19

м. Луцьк, 43025. ((0332)72-23-12, 72-54-09). Можливо це нічого кардинально не поміняє, і товар не верне але Скарга складена у письмовому вигляді + зареєстрована в журналі скарг мусить бути розглянена! Дуже погано що відразу не було зареєстровано звернення на Відділенні. Хай навіть скарга буде можливо відхилена але вона нагадає працівникам Відділенню №26, що в слідуючий раз комусь прийдеться відповідати за це і пояснити яким чином Пакет був пошкодженний від складу до видачі!! Один раз пронесло а на слідуючи раз розпишись за пошкодження майно. А ще краще Візьми ДИКТОФОН і Всю НЕадикватнісь зафіксуй. Я думаю це буде тобі наруку!!!

Опубліковано

Можна попробувати звернутися в ГУ Укрпочти, віддліл Скарг, якщо не помиляюсь це вул. Кривий Вал, 19

м. Луцьк, 43025. ((0332)72-23-12, 72-54-09). Можливо це нічого кардинально не поміняє, і товар не верне але Скарга складена у письмовому вигляді + зареєстрована в журналі скарг мусить бути розглянена! Дуже погано що відразу не було зареєстровано звернення на Відділенні. Хай навіть скарга буде можливо відхилена але вона нагадає працівникам Відділенню №26, що в слідуючий раз комусь прийдеться відповідати за це і пояснити яким чином Пакет був пошкодженний від складу до видачі!! Один раз пронесло а на слідуючи раз розпишись за пошкодження майно. А ще краще Візьми ДИКТОФОН і Всю НЕадикватнісь зафіксуй. Я думаю це буде тобі наруку!!!

Думаю, що сьогодні поїду, поскаржусь --- дякую за інформацію )))

Опубліковано
А ще краще Візьми ДИКТОФОН і Всю НЕадикватнісь зафіксуй.
І на "Аверс" ,або "ВТ"відразу.

Постараюсь, тема ще не закрита, так що продовження буде....

P.S. Я тут взнав що не тільки в мене була частково розпакована бандероль при отриманні, була і в іньших отримувачів також, а мотивують це так "дорога далека, по дорозі може статись все", хоча на мою думку працівники самі частково відкривають бандеролі щоб витягнути вміст, і списати все на те що "десь пропало чи продавець не вклав", або просто заради цікавості оглянути ...

Опубліковано

Я лет 10 назад работала на почте, имею образование и знаю почтовые правила. Так вот ваша ошибка в том, что вы сразу не сверили вес бандероли и не составили акт на поврежденную упаковку. Запомните, всегда проверяйте сотояние упковки, вес а потом сверяйте с описью вложения в присутствии работника почтового отделения. Если хотябы одна из позиций не сходится настаивайте на акте. Составление акта -это не право, а обязанность работника.Сейчас врядли Вы что-то докажете, но как вариант, на почте есть служба безопасности, напишите обращение на имя директора Волынской дирекции, тогда точно по факту будет проведена проверка. Я не исключаю халатности со стороны работников 26 отделения, но с моей практики, в большей степени хищения происходят на транзитных пунктах, где вес не контролируют.

К почте сейчас не имею отношения, но если есть вопросы спашивайте.

И если надумаете жаловаться, то жалобу обязательно пишите на имя Кравчука Я.Ф., тогда точно будет расследование.

Опубліковано

Я вже десь окрему тему колись створював. Але повторюсь.

Суд вислав мені документ (мега важливий) і відправив його поштою, хоча я казав, що особисто заберу. Лист зник. Я почав виясняти поїхав у Рівне в суд, знайшов квитанцію з штихкодом-ідентифікатором, знайшов відділення з якого лист пішов у Луцьк - лист відправлений. У Луцьку прийшов у відділення по вул. Рівненській, 109, почали піднімаи документи - виявляєтья лист вручено :)))) Чий підпис ніхто не знає, і ні у кого такого підпису нема :)))

Поскаржився на Кийов, приходила особисто поштарка і ходила по всіх офісах шукати листа. Навіть керівник поштового відділення приходила і говорила зі мною, щоб я відмовився від притензій, бо людину звільнять. Лист знайшовся, моїми зусиллями, я від притензій відмовився, то мені навіть письмова відповідь від Укрпошти прийшла.

Повірте напрягти їх можна, але в даній конкретній ситуації не варто було підписуватись в журналі, забрав, значить не маєш притензій та зауважень :(

Опубліковано

Я розумію що напевне вже нічого не докажу, та і вартість посилки там не висока . Але про це мовчати не хочу, і також хочу щоб винуватців наказали. Та "халатність і хамовитість" на почті достала. Постійно нічого не допросишся ... Думаю що посварюсь "ГОЛОСНО" і поставлю кого треба на місце ... Заодно і користувачі форуму будуть попереджені про такі випадки ...

Опубліковано

Даже если человек забрал бандероль, то халатное отношение-не составленый акт для работника отделения уже пробема. Не так все просто, как кажется, есть на почте и отдел качества, есть и служда безопасности. Не молчите и предъявляйте претензии, все жалобы контролируются.

Опубліковано

Я вже десь окрему тему колись створював. Але повторюсь.

Суд вислав мені документ (мега важливий) і відправив його поштою, хоча я казав, що особисто заберу. Лист зник. Я почав виясняти поїхав у Рівне в суд, знайшов квитанцію з штихкодом-ідентифікатором, знайшов відділення з якого лист пішов у Луцьк - лист відправлений. У Луцьку прийшов у відділення по вул. Рівненській, 109, почали піднімаи документи - виявляєтья лист вручено :)))) Чий підпис ніхто не знає, і ні у кого такого підпису нема :)))

Поскаржився на Кийов, приходила особисто поштарка і ходила по всіх офісах шукати листа. Навіть керівник поштового відділення приходила і говорила зі мною, щоб я відмовився від притензій, бо людину звільнять. Лист знайшовся, моїми зусиллями, я від притензій відмовився, то мені навіть письмова відповідь від Укрпошти прийшла.

Повірте напрягти їх можна, але в даній конкретній ситуації не варто було підписуватись в журналі, забрав, значить не маєш притензій та зауважень :(

Так по іньшому мені відмовлялись видати посилку, прийшлось підписати щоб отримати на руки та перевірити чи все в порядку... Я ж не "ворожка" щоб бачити посилку наскрізь ...

Опубліковано

К почте сейчас не имею отношения, но если есть вопросы спашивайте.

И если надумаете жаловаться, то жалобу обязательно пишите на имя Кравчука Я.Ф., тогда точно будет расследование.

Хто такий Кравчук Я.Ф. ???

Опубліковано

Так по іньшому мені відмовлялись видати посилку, прийшлось підписати щоб отримати на руки та перевірити чи все в порядку... Я ж не "ворожка" щоб бачити посилку наскрізь ...

Та я зрозумів... Але потрібно було вимгати щоб склали Акт.

На цьому відділені неодноразово отримував посилки з Китаю і все ОК. З приводу обслуговування, то коли молоді дівчата, то якось більш-менш нормально все, але коли старші жіночки (ну принаймні та, що посилки видає) то таке враження, що я присунувся і їх напрягаю, і відволікаю від чогось дуже важливого.))))

Опубліковано

Та я зрозумів... Але потрібно було вимгати щоб склали Акт.

На цьому відділені неодноразово отримував посилки з Китаю і все ОК. З приводу обслуговування, то коли молоді дівчата, то якось більш-менш нормально все, але коли старші жіночки (ну принаймні та, що посилки видає) то таке враження, що я присунувся і їх напрягаю, і відволікаю від чогось дуже важливого.))))

Стосовно молодих працівниць теж притензій немаю, нормально працюють. А стосовно старшої жіночки, що посилки видає --- згідний на всі 1000% --- це вона спорила і не бажала створювати акт ... Поки незнаю імені та посади, але пізніше взнаю і скажу точно...

Хто такий Кравчук Я.Ф. ???

тут

Дякую !!!

P.S. Гарно про себе пишуть

post-7896-0-85308300-1360154714_thumb.jpg

post-7896-0-85308300-1360154714_thumb.jp

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...