Перейти до змісту

Де маршрутка?


SG008

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
29 минут назад, AgentSmith13 сказал:

І головне питання - де ж, КУРВА, вибори МЕРА?

Дуже хороше запитання. І цікаво, ком власне зараз належить місцева влада, щоб знати за кого точно НЕ ГОЛОСУВАТИ. Бо вони зі своїми "покращаннями" у сфері того ж транспорту просто зає...ли.

Яка ж падла так маршрути ковбасить?

  • Відповідей 319
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано
7 часов назад, Electronshik сказал:

 І цікаво, ком власне зараз належить місцева влада, щоб знати за кого точно НЕ ГОЛОСУВАТИ. 

Укропчик

Опубліковано
13 часов назад, AgentSmith13 сказал:

приїхав тролейбус №5, іііііі.... Правильно, доїхали до 4 школи і на тобі "в депо тролейбус"!

Ну да, це остання 5-ка.

 

13 часов назад, AgentSmith13 сказал:

І головне питання - де ж, КУРВА, вибори МЕРА?

Не хоче Порох виборів мера в Луцьку, дотягнуть до осені 2020, коли будуть планові вибори до міських, селищних і обласних рад.

Опубліковано
3 часа назад, TFA сказал:

Ну да, це остання 5-ка.

садам

А це  - таки прямий привід писати заяву на відставку начальнику департаменту транспорту міськради і начальнику ЛПЕ - такий розклад писаний не для людей, і не факт, що в тверезому стані, та й не факт, що в стані АЛЬКОГОЛЬНОГО, а не НАРКОТИЧНОГО сп'яніння... А може тут взагалі корупція, а? "Занесли" таксисти, перевізник на 251, щоб все було через пересадку ввечері? Так на то є НАЗК і НАБУ!

ОК, тролейбус останній, біс з ним, ЛПЕ живе в совку, а де маршрутка?

Чи то все нормально і там має бути? В місті наразі є "зачарована вулиця", куди після 20:00 потрапити можна, а назад - пішки або таксі... І як на мене - то ох*нний показник компетентності і відповідності займаним посадам вищезгаданих панів.

Чи 1-ка маршрутка і 5-ка тролейбус - нерентабельні? ПОРОЖНЮ одиничку хто бачив? Ну, з Дубнівської може і їхати пару людей (які ЛЮДИ і МАЮТЬ ПРАВО на нормальні перевезення), а до 4-ї школи максимум - вона ПОВНА, Нерентабельно Дьоміну? Так нах*р Дьоміна з пляжу, хай не їздить, віддати маршрут іншому перевізнику!

І наостанок - а ОСТАННІЙ РЕЙС ТРОЛЕЙБУСА МАЄ ЇХАТИ В ДЕПО, чи ПО МАРШРУТУ В КІНЦЕВУ, а звідти - В ДЕПО??? От якого милого в Рівному такої х-ні немає, а тролів більше в рази? Може, Пу(о)ца погра гнати втришия?

Опубліковано
1 час назад, AgentSmith13 сказал:

І наостанок - а ОСТАННІЙ РЕЙС ТРОЛЕЙБУСА МАЄ ЇХАТИ В ДЕПО, чи ПО МАРШРУТУ В КІНЦЕВУ, а звідти - В ДЕПО???

Ну так він по маршруту приїхав на кінцеву "Цегельний завод", а звідти вже в депо. В 5-ки дві кінцеві: "Цегельний завод" і "КРЗ".

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

ОК, тролейбус останній, біс з ним, ЛПЕ живе в совку,

При совку тролейбуси їздили набагаааато краще і довше. Бо там була планова економіка, розвиток комунального господарства: своєчасне оновлення рухомого складу, забезпечення запчастинами, будівництво нових ліній і т.д. То в 90-ті почався занепад і виживання.

 

1 час назад, AgentSmith13 сказал:

От якого милого в Рівному такої х-ні немає, а тролів більше в рази?

В Рівному найбільша кінцева знаходиться біля депо. Рівне не брало в лізинг 50 автобусів, в Рівному довговічніші Шкоди, Рівне вчасно проводить планові ремонти. Ну і крім того, в Рівному мережа не така густа, як в Луцьку, тому концентрація тролейбусів така велика.

Опубліковано
16 часов назад, TFA сказал:

Ну так він по маршруту приїхав на кінцеву "Цегельний завод", а звідти вже в депо. В 5-ки дві кінцеві: "Цегельний завод" і "КРЗ".

 

При совку тролейбуси їздили набагаааато краще і довше. Бо там була планова економіка, розвиток комунального господарства: своєчасне оновлення рухомого складу, забезпечення запчастинами, будівництво нових ліній і т.д. То в 90-ті почався занепад і виживання.

 

В Рівному найбільша кінцева знаходиться біля депо. Рівне не брало в лізинг 50 автобусів, в Рівному довговічніші Шкоди, Рівне вчасно проводить планові ремонти. Ну і крім того, в Рівному мережа не така густа, як в Луцьку, тому концентрація тролейбусів така велика.

1) Графік - не для людей, все решта - відмазки.

2) При совку не було і думки про електронний квиток, GPS... Давайте далі їздити з розпихаючим людей ліктями під несамовитий вереск "за проїііііііізд прередаєєєєєм" кондуктором, і з тролейбусами - невидимками, про місцезнаходження яких треба здогадуватися за допомогою телепатичних навиків.

3) В Рівному і відстані в рази більші... Чому ті, хто брали в лізинг 50 автобусів (частину яких розібради на ЗАПЧАСТИНИ), різали тролейбуси на брухт - не сидять?

В Рівному ПРИМІСЬКІ маршрутки ВІЛЬНО їдуть містом, наші дебіли в черговий раз атакують 251, 210 і т.д. Може, час таки превірити їх на корупцію, а? Бо заважає воно ніяк не пасажирам, та і не чинухам міськради, заважає воно "правильним" перевізникам...

І взагалі, чіпати маршрути, затверджені ОДА, те "врємєнне правітєльство" імені Бєні і КО не має НІЯКОГО права. Перевізник може спокійно подавати позов до суду за перевищення Степановим, Пустовітом і їх колегами служюових повноважень. По факту це - перешкоджання веденню бізнесу.

А з 4-кою і дачним масивом "Калина" давно пора перекрити залізничну колію на переїзді біля дач, разом з дорогою, а от тоді, міцно тримаючи руку на "органах" міськради, спитати - "Де обіцяна рік тому маршрутка?"...

Опубліковано
5 часов назад, AgentSmith13 сказал:

1) Графік - не для людей, все решта - відмазки.

 

22 часа назад, TFA сказал:
В 26.03.2019 в 14:25, AgentSmith13 сказал:

І наостанок - а ОСТАННІЙ РЕЙС ТРОЛЕЙБУСА МАЄ ЇХАТИ В ДЕПО, чи ПО МАРШРУТУ В КІНЦЕВУ, а звідти - В ДЕПО???

Ну так він по маршруту приїхав на кінцеву "Цегельний завод", а звідти вже в депо. В 5-ки дві кінцеві: "Цегельний завод" і "КРЗ".

Відповідь була по суті. Те, що тролейбусів мало і вони не часто їздять - це вже інше питання.

 

6 часов назад, AgentSmith13 сказал:

При совку не було і думки про електронний квиток, GPS

Між іншим спочатку там був касовий апарат, де люди купляли квиток, кондукторів не було. Щодо ЖПС, тоді не було потреби: тролейбуси їздили з адекватним інтервалом.

 

6 часов назад, AgentSmith13 сказал:

В Рівному і відстані в рази більші

Навпаки, в Рівному компактніша мережа. Для порівняння в Рівному:

Тр1 - оборот 75 хв
Тр2 - оборот 75 хв

Тр3 - оборот 55 хв
Тр4/4а - оборот 50 хв
Тр6 - оборот 57 хв
Тр7 - оборот 75 хв
Тр9/9а - оборот 50 хв
Тр10 - оборот 78 хв
Тр11 - оборот 110 хв
Тр12 - оборот 110 хв

 

Тепер Луцьк:

Тр1 - оборот 90 хв

Тр2 - оборот 90 хв
Тр3 - оборот 120 хв
Тр4/4а - оборот - 90 хв
Тр5 - оборот 95 хв
Тр7 - оборот 90 хв

Тр8 - оборот 70 хв

Тр9 - оборот 70 хв
Тр10 - оборот 120 хв

Тр12 - оборот 105 хв

Тр15/15а - оборот 45 хв.

Опубліковано

От тільки 7 і10 зняли, а тепер геній логістики Степанов заявляє: «Зараз ми ведемо перемовини про те, щоб їх повернути 7 і 10 , і ми їх повернемо, хоча б маршрут №7».

А рішення прибрати ці маршрути прийнято недолугим керівництвом ЛПЕ, наплювавши на лучан.

Міська рада не може дати ради своєму КОМУНАЛЬНОМУ підприємству і поставити на місце його директора? Не вірю!

Опубліковано
37 минут назад, AgentSmith13 сказал:

От тільки 7 і10 зняли, а тепер геній логістики Степанов заявляє: «Зараз ми ведемо перемовини про те, щоб їх повернути 7 і 10 , і ми їх повернемо, хоча б маршрут №7».

Цікаво, в Степанова є яйця? Прийде Дьомін зі своєю нерентабельності - Степанов не перечить, ЛПЕ знімає перед дачним сезоном 2 машрути - Степанов мямлить: " Зараз ми ведемо перемовини про те, щоб їх повернути 7 і 10 , і ми їх повернемо, хоча б маршрут №7". Він керівник Управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради  чи Пайпер Перрі з відомого мему?

 

Опубліковано

Міська влада і керівництво ЛПЕ забуває, що комунальний транспорт не можна повністю оцінювати з точки зору прибутковості. Він скрізь є дотаційним. 

Опубліковано

Вчора - славнозвісна щойно створена на заміну незаконно похереної 23-ї 4-ка, яка за запевненнями міської ради, таки "не скасована і ходить" протягом цілого дня була відсутня на GPS, крім єдиної ввечері, що стояла на 33-му десь у дворі, і взагалі ВІДСУТНЯ з 20:00.

Нерентабельна вона? Та ЇЗДИТИ треба, курва, людей возити, а не в дворах на 33-му стояти десь о 20:00!

1-ка на Дубенській їздила аналогічно - НЕ їздила ввечері.

Херр Степанофф не бажає таксі вчорашнє мені оплатити?

БЛ*ДЬ! ДОКОЛЄ? Степанова, Пустовіта, весь склад виконкому - у відставку, всіх депутатів - позбавити мандату, і вибори! Всіх - мера, і усіх депутатів. Деяких, на зразок начальника транспортного управління - ще й під слідство НАБУ, за корупційні діяння, з допомогою яких у місті встановлюється монополія Санрайзу і Дьоміна.

Вчора в черговий раз Степанов збирав перевізників і пробував незаконно заборонити приміським маршрутам їздити містом. Хоче Санрайз з Дьоміним пересадочку всім зробити обов'язкову...

Опубліковано

Щоб не набігли прихильники "перевезення по-Луцьки", і не почали казати, що я згустив занадто фарби, а насправді все їздить - ось - ПЕРША ГОДИНА ДНЯ, вчора, Європа аж пре, переливаючись на сонці всіма кольорами райдуги - 4-ка їздить вся з трекерами, аж живого місця на карті немає:

Screenshot_2019-03-29-13-11-25-592_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.1a7c00a84a5c78cbcfd9cc0642db0144.png

Спеціально змасштабував карту так, щоб не казали, що вони на околицях, а я в центрі.

Так і не сів в 4-ку, якою швидше було б значно дістатися з Київського майдану до Північного ринку, сів у 17-ку, і коли ми стояли на світлофорі, ззаду приїхала 4-ка, бачив, як повертала на Задворецьку... То хто ж тоді винен, що "нерентабельна" вона? В пасажирів немає ні інформації онлайн, де маршрутка, ні телепатичних здібностей - от і мусять сідати в менш підходящу, але НАЯВНУ...

Цікаво, тому Дьоміну хоч гикавка іноді трапляється? А то люди ДУЖЕ задоволені роботою його підприємства... Ну ДУЖЕ вже дивним чином міська рада того всього не помічає - ні втечі ввечері з маршрутів, ні трекерів, нічого - певно, час НАБУ, прокуратурі і іншим "органам" зайнятися цим питанням. Звернення на 1580 - то так, "пагаваріть", дослівно з вчорашньої з ними розмови - "ми нічого зробити не можемо, ми просто дзвінки приймаємо", то транспортники ними займаються.

Обіцяли ж недавно штрафувати - а дії де? Якби знало, що за таку картинку влетить по 5000, та хай навіть по тисячі, за кожну з 8-ми маршруток, які не відслідковуються - такого б не було. "Польських зарплат" вони хочуть? В Польщі за таку роботу вже б оштрафували і вигнали втришия.

Ось - прямо зараз - ЧОТИРИ маршрутки з 8-ми, і то одна не по графіку. Клас!

Screenshot_2019-03-30-11-11-43-118_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.5131073d965e0ac1bd07dd6f5a7ad2f0.png

Нормальний МЕР вже б після 5-ти максимум звернень людей дав би завдання транспортникам тиждень жорстко помоніторити роботу того маршруту (НЕ попереджаючи ніяк перевізника, і не телефонуючи йому), зафіксувати всі порушення договору- недотримання графіку, меншу за прописану в договорі кількість, вимкнені трекери, скласти ДЕТАЛЬНИЙ звіт з графічною інформацією, а далі запросив би перевізника-халявщика на килимок, покликав би журналістів, і під камеру відчитав би, як двієчника з демонструванням на слайдах всіх порушень (а затиждень там можна сотні нарахувати), а тоді розірвав би всі договори по всім маршрутам з забороною надалі брати участь у тендері. З попередженням - так буде з кожним.

Наступники, і решта перевізників стали б їздити, як по нотах...

І в договір треба прописати - якщо через порушення розривається договір, перевізник виплачує в бюджет міста від 100000 штрафу, фінансує всі видатки на проведення нового тендеру, і доки не провели, возить людей, бажано безкоштовно.

Але у нас, на превеликий жаль, таке неможливо - кругова порука в дії...

Опубліковано
18 часов назад, d.u.a.l сказал:

Охохо... Хтось не вміє користуватись додатком (або спеціально так зробив - хоча навряд, бо надто палівно). Червоний 8-кутник вгорі першого скріншоту означає відсутність зв'язку з сервером - тобто або це вчергове підутомився М@К і "приліг" відпочити (дістав він мене уже за останні 2-3 тижні), або ж 4G насправді виявилося 4Г (але перший варіант - більш вірогідний). Якщо відсутні актуальні дані - значок помилки інший, жовтий трикутник, але він теж може свідчити про проблеми на М@Ку. Тому варто перенаправити свій праведний гнів у трішки іншу сторону і матюкати саме те потворне створіння Візора, яке постійню глючить останнім часом. Виражати своє невдоволення бажано у вербальній формі за номером 777880, або безпосередньо в управління транспорту та зв'язку. Бо я вже трішки задовбався їм телефонувати

Пффф... Спеціально зробив... Ржунімагу!

Візор  - Візором, так, буває, що взагалі нічого не показує, але і жовтий трикутник я бачу частенько...

Ок, а отак - сьогодні... 2-ка для годиться одна їздить з GPS, хоча реально їх більше, 1-ка включила Дьоміна на всю катушку...

Повір, тому управлінню насрать, насрать їм і на те, що повз пасажира в 8 вечора по 4 тих одинички вйо...є з маршруту. Від слова "зовсім" насрать, вони зате переймаються як ускладнити людям життя, витуривши з Волі 251, то їм важливо.

Помилок немає, вони тупо так їздять...

Screenshot_2019-03-31-07-02-52-228_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.ea78ae3a4efc40f04a53c2d4a363ccc7.png

А ото вчора - 9-ка їздить з трекеми, хоча всі не по графіку, а от 9а... Тупо повимикали і їздять, щоб їх конкуренти не бачили. Повторюся - управлінню транспорту і Степанову то нецікаво, їм ЗАНЕСЛИ! Водій у відповідь на запитання де трекер, щось на зрахок "а нахер він нада" пробубонів... Європа...

Screenshot_2019-03-30-20-08-47-216_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.e3d27922eb3228768c25f4e5e5887e84.pngScreenshot_2019-03-30-20-08-59-045_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.96aa0e685a29ffc4b5dfbb05eccbbfea.png

На другому скріні - якраз "жовтий трикутник" - тобто тупо не включені трекери, і повір, мыськраді на те похер, своїх не чіпають - 9а то якраз ЛПЕ - КОМУНАЛЬНЕ підприємство міськради, для підтвердження  - скрін з МАКу з Пк і смартфона прямо зараз.

 

Опубліковано

Скріни 9 а безпосередньо в даний момент - ОДНА маршрутка з 14-ти, які є на МАКу, з трекером...

9a_31_03.png.4de653355c98286c08d516badf49092e.pngScreenshot_2019-03-31-09-54-23-721_ua_in.citybus.lutsk.thumb.png.bfb02702e755e973297d500ebbdff44c.png

Колись так 4-ка, виперта недолугими геніями логістики з міськради на догоду Санрайзу з вокзалу на 33-й, робила, ще й водій нахабно прямо так і казав, що трекери виключають, бо конкуренти - 9, 9а, 10, 23, 24, їм ПАСАЖИРІВ ПІДБИРАЮТЬ.

Тепер таким же страждає ЛПЕ - 9-ка то Дьомін, 10 - також, 11 - АТП №1 - всі конкуренти.

Вчорашня 9а-невидимка мало того що гнала, як вжалена, що аж зупинилася ЗА зупинкою, так ще і таблички ввечері освітленої не мала - побачив в останню секунду. А збоку біля водія - смартфончик з запущеним CityBUSом, воно, скотина, саме вимкнуло трекера, стало невидимим, а за конкурентами стежить, от і літає, як скажене - вчора від Епіцентру до повороту на Теремнівську навпроти Модерну гнав певно під 90, щоб опередити 9-ку, і до Лучеська летів, по ямах скачучи... Далі заспокоївся, а потім знову рвонув після літака - певно, 10-ка їхала десь з 40-го.

І таку х...ню я бачу ВЕСЬ тиждень - кожного дня з суботи по суботу був в Теремно на рибалці, і щовечора скачуть як козли по ямах, літають наввипередки 32 і 9, їздять з вимкненими трекерами і т.д.

Міськрада... Міськрада може тільки соплі пожувати і сказати, що зафіксували звернення... Далі - нічого.

Хоч бери з собою якусь глушилку зв'язку в маршрутку, щоб водій замість відслідковувати конкурентів і ганяти, їхав нормально і дивився перед собою, а не на екран.

 

Опубліковано

НАРЕШТІ! В міської ради відкрилися очі!

В обласному центрі Волині оголосили конкурс на перевезення пасажирів на маршрутах № 4 та № 9. До проведення конкурсу тимчасовим перевізником на маршруті № 9 буде ПрАТ «Луцьке АТП 10701».
Про це йшлося 3 квітня під час засідання виконавчого комітету міської ради.
Як розповів начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов, за результатами проведення конкурсу на перевезення пасажирів, який відбувся 26 березня, єдиного претендента ПрАТ «Луцьке АТП 10701» не допустили до участі у конкурсі, тож виникла необхідність повторного проведення конкурсу за маршрутами №4 «Вересневе — Адреналін Сіті» та №9 «Теремнівська — с.Рованці (церква)».

Опубліковано
8 часов назад, AgentSmith13 сказал:

НАРЕШТІ! В міської ради відкрилися очі!

В обласному центрі Волині оголосили конкурс на перевезення пасажирів на маршрутах № 4 та № 9. До проведення конкурсу тимчасовим перевізником на маршруті № 9 буде ПрАТ «Луцьке АТП 10701».
Про це йшлося 3 квітня під час засідання виконавчого комітету міської ради.
Як розповів начальник управління транспорту та зв'язку Володимир Степанов, за результатами проведення конкурсу на перевезення пасажирів, який відбувся 26 березня, єдиного претендента ПрАТ «Луцьке АТП 10701» не допустили до участі у конкурсі, тож виникла необхідність повторного проведення конкурсу за маршрутами №4 «Вересневе — Адреналін Сіті» та №9 «Теремнівська — с.Рованці (церква)». 

А мені здається, що це швидке крок назустріч підвищенню вартості проїзду...

 

Опубліковано
12 часов назад, Ghost_manka сказал:

А мені здається, що це швидке крок назустріч підвищенню вартості проїзду...

 

Кроком в сторону підвищення вартості було б залишити перевізника, який нещадно порушує договір і плачеться постійно про нерентабельність, вимагаючи від міськради підвищити вартість проїзду... Та те АТП 10701 - то ЛІДЕР в місті по порушенням - і з маршруту сходить, і графік йому не писаний, і трекери вимикає постійно, ще й диспетчер, як додзвонитися, бреше.

В нього б ще одиничку, в того Дьоміна забрали і віддали нормальному перевізнику... Перетворіть нарешті Дубнівську з зачарованої вулиці, звідки нереально виїхати, щойно на вулиці стемніє, на нормальний район! А то зробили Бермудський трикутник, мля! І тепер те ж чудо стало аналогічно перетворювати вул. Карпенка-Карого - 23 забрали, а 4 стає "гавнішою і гавнішою".

Тіко тссс.... І я до того активно приклав руку... Не хотіли його водії їздити з Дубнівської нормально ввечері - мають вкусну канхфету тепер. Ну, вони ж не вірили, що так буде, але перш, як бути такими самовпевненими, стверджуючи, що в них "графік такий" (ага, графік, по 4 штуки повз зупинку в 8 вечора) - треба хоч приблизно уявляти, з ким говориш, і його можливості, і ні в якому разі не брехати і не кидати трубку - може призвести до наслідків... Ту одиничку я ще пробачив, а минулотижнева 4-ка (яка теж від Дьоміна), відсутня ввечері від слова "взагалі" - стала останньою краплею. І я сподіваюся, що їм тепер аж ніяк не смішно - від директора і диспетчера до водія-втікача.

Бачите подібну поведінку будь-якої маршрутки - не пожалійте часу передзвонити в управління транспорту, а бажано і письмову скаргу оформити. Якщо мовчати, чи просто дзвонити на 1580 - реакції не буде, "ми прийняли звернення", і все.

Барига-порушник має чітко зрозуміти - якщо дозволяє собі "чудеса" - отримує менше прибутків, продовжує чудити - йде з міста геть.

Опубліковано

4-ка стабільно рухається в безодню) До речі, якщо подавати письмову скаргу, то потрібно додавати якісь докази чи як?

 

09_04_2019_11_00.png

Опубліковано

Вчора, Дубнівська, чекав одиничку з 20:31 до 21:05, поїхав з пересадкою на Лищенській 151-й, біля Водоканалу розминулися з цим рідкісним та вимираючим ввечері падлом, доїхало воно до переїзду, та й зникло з МАКу.

Буду ще разок дзвонити Степанову, попередню розмову він, ядумаю, запам'ятав, сьогоднішнб запам'ятає не менше.

Доречі, 18 числа - чергове фейкове "громадське" обговорення в ЦНАПі на 15:00 - все, як зажди - мікроскопічний зал набитий своїми, і будуть "рішати" нам 6 грн.! А може через те,  що пальне ПОДЕШЕВШАЛО, повернути їм 4?

Опубліковано

 

У Луцькій міській раді не хочуть влаштовувати громадські слухання з приводу запланованого підвищення вартості проїзду у маршрутках міста до 6 гривень.

Про це повідомляє Народний контроль у Facebook.

Депутат Луцької міської ради Павло Данильчук звернувся з відповідною пропозицією до керівництва міської ради ще минулого тижня, але можновладці вважають недоцільним організовувати такі слухання. На їх переконання, достатньо стандартного обговорення, яке відбудеться 18 квітня о 15:00 в приміщенні конференц-залу Центру надання адміністративних послуг.

Нагадаємо, що вартість проїзду в маршрутках міста в останні роки зростає щовесни на одну гривню без належного обговорення з мешканцями міста та обгрунтування розміру такого тарифу.
 

Джерело

 

 

одні думки... і ті матом

Опубліковано
5 часов назад, Werwolf777 сказал:

 

У Луцькій міській раді не хочуть влаштовувати громадські слухання з приводу запланованого підвищення вартості проїзду у маршрутках міста до 6 гривень.

Про це повідомляє Народний контроль у Facebook.

Депутат Луцької міської ради Павло Данильчук звернувся з відповідною пропозицією до керівництва міської ради ще минулого тижня, але можновладці вважають недоцільним організовувати такі слухання. На їх переконання, достатньо стандартного обговорення, яке відбудеться 18 квітня о 15:00 в приміщенні конференц-залу Центру надання адміністративних послуг.

Нагадаємо, що вартість проїзду в маршрутках міста в останні роки зростає щовесни на одну гривню без належного обговорення з мешканцями міста та обгрунтування розміру такого тарифу.
 

Джерело

 

 

одні думки... і ті матом

Побачимо, що завтра буде на "обговоренні", а там можна і людей піднімати. ( Але кого я обманюю, всі тільки і будуть в ФБ писати... )

 

Опубліковано
27 хвилин тому, Ghost_manka сказано:

Побачимо, що завтра буде на "обговоренні", а там можна і людей піднімати. ( Але кого я обманюю, всі тільки і будуть в ФБ писати... )

 

 

четвер 15:00... хто прийде? всі на роботі

Опубліковано
1 минуту назад, Werwolf777 сказал:

 

четвер 15:00... хто прийде? всі на роботі

Та да, є така проблемка, але щось придумаєм)

 

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...