DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 17:37 #1 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 17:37 Суть проблеми в тому, що авто перестало заводитись після цих заметів, морозів. Свічки накалу нові, акум новий. І тепер шукаю допомогу власників опель віваро або трафіків для буксирування. Потрібно буксировочний гачок й дотягнути мене (Opel Vivaro) до с.Зміїнець. Бажано завтра на ранок. Також, можливо хтось продає цей гак - купив би.Тел.: 099-229-30-76 - Дмитро
difoto Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 17:48 #3 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 17:48 Тобто інші буксирувальники не підходять? Окау.
DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:02 Автор #4 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:02 Тобто в інших буксирувальників немає буксировочного гаку. Якби я його мав - я б просив будь кого. Тому й шукаю саме власників мінівенів. Бо не маю до чого вцепитись(
DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:14 Автор #5 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:14 Можливо хтось має цей крюк та може дати його в оренду на пару годин. Такий варіант теж підходить.
Oleksandr1129 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:19 #6 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:19 Суть проблеми в тому, що авто перестало заводитись після цих заметів, морозів. Свічки накалу нові, акум новий. І тепер шукаю допомогу власників опель віваро або трафіків для буксирування. Потрібно буксировочний гачок й дотягнути мене (Opel Vivaro) до с.Зміїнець. Бажано завтра на ранок. Також, можливо хтось продає цей гак - купив би.Тел.: 099-229-30-76 - ДмитроА чого зразу буксирувати???http://euro-sport.at...t_k2/68-1-0-107
DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:46 Автор #7 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 18:46 Тому що це не допоможе. Акум вже підсажений, і вже навряд заведе двигун( забув сказати - що допомогу оплачу звичайно
Oleksandr1129 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 19:15 #8 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 19:15 Тому що це не допоможе. Акум вже підсажений, і вже навряд заведе двигун( забув сказати - що допомогу оплачу звичайноя на дохлому заводжу і все норм...
DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 19:25 Автор #9 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 19:25 Я просто поняття не маю в чому справа. Раз заводиться без проблем, раз дуже довго. А оце зовсім не вийшло.
yvazhaemuy Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 20:36 #10 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 20:36 Я просто поняття не маю в чому справа. Раз заводиться без проблем, раз дуже довго. А оце зовсім не вийшло.А які симптоми? Як веде себе машина при заводці? Перше, що пораджу - не спіши на Зміїнець. Хлопці там хороші, але особливо, тих, хто не має понятія, чого машина не заводиться - дуууже легко розвести на гроші.. А чого б і ні? Світ зараз такий... Так, от, постарайся сам визначити причину...Якщо свічки і акумулятор хороші, це ще пів справи, наступне, подивися і поміняй паливний фільтр, якщо запрявлявся будь якою соляркою, може бути що запарафінізувався твій фільтрик.. Якщо і це не допоможе - подивися форсунки, заїдь на станцію нехай попробують поміняти рекомплект форсунки - і нехай тобі не втюхують що форсугки зовсім дохлі... і їх треба викинути в он той бак... В мене таке було - поміняв ремкомплект - 80 гр, на форсунку - всього обійшлося в 500 гр з заміною.. Я уявляю, що б токоштувало якби я це робив в Хрінниках або Зміїнці... Успіхів..
DMK Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 21:28 Автор #11 Опубліковано 17 Грудня, 2012 в 21:28 Вона заводилась і літом не так як мала. Бачив як в людей, миттєво хапала. А в мене пару оборотів і тоді заводиться. Соляркой заправляюсь тільки на ОККО, самою дорогою. Свічки замінив на нові, акум також. Паливний фільтр мінявся 4 тис.\км тому. В мене теж до форсунок око лягає... Але також боюсь за те, що можуть надурити на великі гроші. Вчора - завелась майже без проблем. Трохи покалатала і схопила. А сьогодні як не старався - "нє в какую"
Arden Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:01 #12 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:01 DMK, заводиш зразу чи прогріваєш свічки пару раз?
vrm Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:37 #13 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:37 М-да, якось несерозно...Користуватись машиною і не мати гака для зачеплення. Ніколи такого не розумів на машину гроші мати а всередині ні ключика ні викрутки ні навіть насоса для підкачки (в даному випадку до ТС не відноситься), а для чого - "мене ж пронесе, це в інших колеса пробиваються і корчі ламаються"А якби на трасі щось сталось? Теж пошуком гака займався??? Хоча, одного разу був свідком як трос чіпляли до ! ричагів підвіски !!!Да, Доки грім не гряне, мужик не перехреститься)Відкрию секрет - гак запросто робиться в гаражних умовах, головне знати яка різьба в кузові.А взагалі компресія двигуна мірялась? Масло/антифриз на місці?
DMK Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:51 Автор #14 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:51 Пробував і прогрівати свічки, і пробував зразу заводити. Якби цей гак було так просто знайти - я б його купив. Да, знайшов - 480 грн. Хіба це його ціна?
dizel365 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:59 #15 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 08:59 По всей видимости у вас проблема с распылителями форсунок
SysR Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:05 #16 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:05 Повітряні фільтри (моторний і салонний) давно міняв?При недостачі повітря двиг бере розрідження з салону.
Ghost_Rider Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:21 #17 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:21 Соляркой заправляюсь тільки на ОККО, самою дорогою. сорі за офтоп... ОККО зараз зіпсувалась по якості.... заправляюсь на лукойлі, машина хоч почала їхати... після заправки на ОККО довго мучився, не міг знайти причину поганої роботи двигуна, доки не розбавив бензином на лукойлі.... на рахунок солярки, не скажу точно, але як варіант, поганого палива також може бути.... на крайній випадок можна допомогти двигуну завестись за допомогою плаку або "автозаводчиків" так названих... та і як вище було сказано, перевірити фільтра повітряні....
EleKtrik Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:24 #18 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:24 Повітряні фільтри (моторний і салонний) давно міняв?При недостачі повітря двиг бере розрідження з салону.Можна подетальніше?
EleKtrik Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:38 #19 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:38 Можна подетальніше?Узнайомого була проблема з вівариком, авто заводилось але не їхало і не завжди заводилось. Допоки не замінив повітряні фільтра і не почистив турбіну. А до того по діагностикам їздив довго, ніхто нічого не міг сказати. Так то воно так, але навіщо писати таку ахінею?Повітряні фільтри (моторний і салонний) давно міняв?При недостачі повітря двиг бере розрідження з салону.
EleKtrik Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:44 #20 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:44 Так то воно так, але навіщо писати таку ахінею?Де саме ви бачите ахінєю?Червоним виділив 2 рази! Але ще й третій раз процитую-При недостачі повітря двиг бере розрідження з салону.
omnia0099 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:45 #21 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:45 Можу зробити діагностику з OP-COMом,якщо проблема з електронікою будуть показані помилки.В мене віварик 2003,під бампером є гак за допомогою якого можна тягнути.Ще одне машина не попадала на ямки,можливий варіант з блокуванням подачі пального.http://forum.opel-club.ru/index.php?showtopic=97856
EleKtrik Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:49 #22 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 09:49 Але ще й третій раз процитую-Собі процитуйте. Може ви моторист?Автоелектрик я, але маю безпосереднє відношення і до моторів, як електричної так і механічної частини! Дай тоді пруф на підтвердження своїх слів! Бо це що ти написав- Брєд! Якщо не орієнтуєся, краще змовч.P.S. А ти моторист? Мінуси я тобі ставив заслужено, те що тебе твій товариш плюсував, можеш йому за це подякувати. А так як свої "умозаключєнія" ти не підкріпляєш фактами....то це чистої води: Балаболство!
vaz75 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:06 #23 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 14:06 людині допомогли, чи ні?
DMK Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 16:55 Автор #24 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 16:55 Вирішив проблему самостійно, враховуючи ваші поради. Купив холодну заводку, крокодили для прикурювання - і завелась ласточка але проблема не зникла. Загнав сьогодні на зміїнець - завтра буде результат. Відпишусь сюди. Боюсь дійсно за те, щоб не "надули" мене за форсунки. Вони можливо дійсно ще в нормальному стані. А зможуть сказати що їм каюк, і тре міняти. Є хтось, хто може подивидись додатково, якщо буде такий нюанс?
Terrable Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:45 #25 Опубліковано 18 Грудня, 2012 в 17:45 У меня движок CDTI, заправляюсь на ОККО, 10 литров ЕВРОДП, след. раз 10 литров Pulls ДП, аж страшно уже стало за форсунки (у меня одна стоит 650 долларов, и-то надо поискать по такой цене). Неужели такая плохая солярка пошла на ОККО?
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.