Перейти до змісту

Чудо свічка


Skalyan

Рекомендовані повідомлення

не забуваймо, що свічки автовиробники рахують як росхідні матеріали. І рекомендують їх міняти кожні 10-30 тис км (в залежності від двигуна). Справна, не справна, все одно рекомендують міняти. ...

виробники так рахують? ;) ну звичайно! виробники рекомендують міняти регулярно! :) це ж їх заробіток! :)

Тільки от для чого, запитується, міняти запчастину, коли вона справно виконує свою функцію?

Ну рекомендація дає право вибору. Хош прислухайся, а не хош то як хош. Мастило в двигуні також можна було б міняти рідше, але ж рекомендують мінімум раз на рік (часом два) або через певний пробіг.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ще з нею менше проблем в порівнянні з контактами. У мене БСЗ вже стоїть років 7-8 (ще Батько ставив), і не було поки жодної проблеми, нічого не ламалось, не мінялось.

Раз вже підняв це питання, то хочу уточнити для себе. Щоб перейти на безконтактну систему потрібно замінити: трамблер(з датчиком Холла), катушку запалювання, і встановити електронний блок комутації. Поправте, якщо щось не так. Також було б цікаво почути від тих хто таке робив марки чи моделі частин, які замінювались та встановлювались. І як ситуація з роз'ємами для проводки, вони стандартні "Жигулячі", чи там якісь спеціалізовані вже використовуються?? Бо на 8-9 моделях бачив спеціальні роз'єми (маю на увазі той що на трамблері та на комутаторі).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

не забуваймо, що свічки автовиробники рахують як росхідні матеріали. І рекомендують їх міняти кожні 10-30 тис км (в залежності від двигуна). Справна, не справна, все одно рекомендують міняти. ...

виробники так рахують? ;) ну звичайно! виробники рекомендують міняти регулярно! :) це ж їх заробіток! :)

Тільки от для чого, запитується, міняти запчастину, коли вона справно виконує свою функцію?

Ну рекомендація дає право вибору. Хош прислухайся, а не хош то як хош. Мастило в двигуні також можна було б міняти рідше, але ж рекомендують мінімум раз на рік (часом два) або через певний пробіг.

:) ну ти зрівняв :) мастило починає змінювати свої властивості з першої заводки двигуна, і зрозуміло, що хімічні властивості його, так би мовити, випрацьовуються з кожнею сотнею кілометрів. А характеристик (властивостей) в нього ой як багато... А в свічки тільки одна - давати іскру. Тобто або вона дає її і двигун працює, або вона вийшла з ладу (двигун відразу дасть це зрозуміти) і потребує заміни.

А ще з нею менше проблем в порівнянні з контактами. У мене БСЗ вже стоїть років 7-8 (ще Батько ставив), і не було поки жодної проблеми, нічого не ламалось, не мінялось.

Раз вже підняв це питання, то хочу уточнити для себе. Щоб перейти на безконтактну систему потрібно замінити: трамблер(з датчиком Холла), катушку запалювання, і встановити електронний блок комутації. Поправте, якщо щось не так. Також було б цікаво почути від тих хто таке робив марки чи моделі частин, які замінювались та встановлювались. І як ситуація з роз'ємами для проводки, вони стандартні "Жигулячі", чи там якісь спеціалізовані вже використовуються?? Бо на 8-9 моделях бачив спеціальні роз'єми (маю на увазі той що на трамблері та на комутаторі).

слухай, на спеціалізованих автофорумах про це вже стільки писано-переписано, що копіпастити це все сюди абсолютно нема сенсу...

Напр.

Установка на "классику" БСЗ

Установка бесконтактного электронного зажигания на автомобили Ваз-2101, -02, -04, -05, -06, -07, Классика

Яндекс

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки от для чого, запитується, міняти запчастину, коли вона справно виконує свою функцію?

Тому , що свічка виробляється .

Збільшується відстань між електродами і електроди покриваються відкладеннями від присадок в бензин .

Тому є норми на заміну , на звичайні свічки у більшості виробників 40 т.км , на платинові --- 80 т.км .

На машинах з електронним запалюванням сильне зношення свічки часто приводить до виходу з ладу котушки запалювання , так що краще міняти свічки вчасно , це дешевше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки от для чого, запитується, міняти запчастину, коли вона справно виконує свою функцію?

Тому , що свічка виробляється .

Збільшується відстань між електродами і електроди покриваються відкладеннями від присадок в бензин .

:) давай не будем переписувати тексти з рекламних брошурок виробників, ок? Та хай вона собі покривається хоч чим хочеш, поки вона дає їскру - вона робоча! А коли збільшується зазор (хоча ти хоч уявляєш, скільки тисяч потрібно відпрацювати свічці, щоб в неї з'явилося видиме збільшення зазору внаслідок вигоряння електрода?!), то іскра тільки сильніша робиться. (звичайно, я маю на увазі те мізерне збільшення зазору з-за вигярання, а не коли розігнути зазор до 5 мм)
...

На машинах з електронним запалюванням сильне зношення свічки часто приводить до виходу з ладу котушки запалювання , так що краще міняти свічки вчасно , це дешевше

часто?! я за кермом вже більше 20-ти років, щодня, багато. Також був період, коли я займався ремонтом двигунів, та й не тільки... За все моє шоферське життя в мене ще ні разу котушка не вилетіла! То де те "часто"?! Так що, повторюю, не треба копіпастити рекламщиків.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чоловіче , я поміняв тисячі свічок і сотні котушок і говорю тобі з практики . Те , що ти читаєш на форумах і в брошурах я бачу кожен день , як і подібних клієнтів :_07: .

Для помітного обільшення зазору достатньо 20 тисяч пробігу . Щоб вбити свічку присадкою --- інколи достатньо одного бака . Я маю на увазі новіші машини з Евро-4+ , де машина бачить пропуски запалювання : зловила кілька пропусків , вимикає форсунку і все , міняй свічки . Якщо помилку просто збити --- проїдеш якусь відстань і знову те ж саме .

Старим Жигулям і подібним це не грозить , там свічка може працювати дуже довго , тільки викручуй інколи і виставляй зазор

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

:) чоловіче, мож ти не помітив, але ТС веде мову саме про "старі Жигулі", а не про сучасні авто з компутєрами ;)

І те, що там комп не дає їхати далі, бо типу побачив помилку, "зловив кілька пропусків", то зовсім не означає, що свічка погана в дійсності.

І помітний зазор за 20 тис. ти аж ніяк не побачиш, так що не треба тут вдавати з себе супермеханіка.

ПІДКРЕСЛЮ - мова про ЗВИЧАЙНІ авто і ЗВИЧАЙНІ свічки :)

Сотні котушок він поміняв :) Може й поміняв, співчуваю тим власникам, котрим ти втюхував такі діагнози...

Це типу до тебе прихав типок, пальці розставив "в мене не їде", ти підключився до бортового, зчитав помилки, і втюхав йому "О!!! поганий бензин! тепер треба міняти датчики, свічки, катушку, дроти...", той платить, ти все поміняв, і він поїхав. А в чому конкретно була причина - цього вже ніхто не взнає, так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74 ти неправий... І судячи по тому що ти пишеш, я ставлю під сумнів, що ти мав справу з новішими авто!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я ставлю під сумнів, що ти мав справу з новішими авто!

та й з не новішими також :)

Колись , приблизно на початку 2000-х хтось на формулі поставив приблуду для перевірки свічок. Вкручуєш туди, а там певний тиск і середовище - і дивишся: свічка тіко шо працювала "на двигуні"(ну всі в курсі, як це перевіряють на жигулях) , а тут бац - не працює. В мене колись за 200 км. так здохли 3 свічки від "бензину", хоча "на повітрі" показували всьо окей.(Пежо 405)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

To jack74

Не сподобалось порівняння з мастилом, давай з чимось іншим. Наприклад з галогеновими автомобільними лампами (особливо ті що з плюсом відсотків сили світла). З часом вони втрачають свої початкові характеристики і починають давати гірше світло. Але ж світять. Тобто хош міняй, а хош так їзди доки не згорить. Так і з свічками.

За посилання дякую. Я вже такого начитався. Я хотів почути практиків, які робили заміну власними руками і купляли комплекти чи окремі комплектуючі в нашому місті. Саме тому я й питав про моделі елементів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Колись , приблизно на початку 2000-х хтось на формулі поставив приблуду для перевірки свічок. Вкручуєш туди, а там певний тиск і середовище - і дивишся: свічка тіко шо працювала "на двигуні"(ну всі в курсі, як це перевіряють на жигулях) , а тут бац - не працює.

було таке в магазині здється "Автостиль", пістолетиком перевіряєш "підозрілу" свічку, вроді проацює, вставляли в даний прибор - нє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Раз вже підняв це питання, то хочу уточнити для себе. Щоб перейти на безконтактну систему потрібно замінити: трамблер(з датчиком Холла), катушку запалювання, і встановити електронний блок комутації. Поправте, якщо щось не так. Також було б цікаво почути від тих хто таке робив марки чи моделі частин, які замінювались та встановлювались. І як ситуація з роз'ємами для проводки, вони стандартні "Жигулячі", чи там якісь спеціалізовані вже використовуються?? Бо на 8-9 моделях бачив спеціальні роз'єми (маю на увазі той що на трамблері та на комутаторі).

Зараз продаються готові комплекти БСЗ (трамблер 2101 або 2103, комутатор, катушка, проводка). На рахунок роз'ємів, то вони стандартні скрізь, тільки в 2108 є ще один розєм для ЕПХХ. Тобі треба з двома розємами (у 2108 три).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Denso. А який тип - то вже суто під двигун і паливо. В мене такі, трохи під газ "заточені"...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На свічках не раджу економити. І доречі про жигулі там писали. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ: якщо купляєте на жигулі свічки не виставляйте зазор 0,7-0,8 мм, особливо на інжекторах ВАЗовських сам помітив. Приїжали 2 машини і помилка пропуск зажиганія у 3 циліндрі і в додачу помилка многократний пропуск зажиганія. Це через наших дебілів продавців які пихають все. Читайте про число каління свічки, підбирайте під свій мотор і тип їзди. Якщо катаєтесь не на великі відстані і не газуєте більше 3000 оборотів -- ставте гарячіші свічки на 1 пункт для того щоб швидше самоочищались. Якщо наїжаєте за 1 раз 15-20 км, крутите мотор більш 3000 обертів ставте відповідні свічки а то і холодніші. Важливо підібрати число каління бо буде так зване калільне зажиганіє, тобто свічка настільки нагрівається і не встигає остинути що горюча смєсь запалюється від температури а не від іскри. Захолодні свічки теж вилізуть боком - не будуть самоочищатись.

АЗЛК 2140 SL. => Зараз стоять БСЗ: трамблер від ВАЗ 2108, комутатор той же, катушка БОШ. Свічки BOSCH wr7dc - зменшив зазор з 1.1 мм до 0.9мм. Пробував і барахло з ринку і НЖК, і всяку різну порнографію. Поставив Бош 6 трьохконтактні. Крутив більш як завжди мотор - нормально їхала але за 2-3 дні свічки засрало -захолодні були. Взяв Бош 7 ірідіум +мідний електрод все працює на ура. Зараз москалик заводиться з півтика мороз чи не мороз пофігу.

Свічки потрібно правильно підібрати. Доречі не НЖК число каління 10-холодніші, 1 гарячіші. Бош 1-холодніші 10 гарячіші.

Denso. А який тип - то вже суто під двигун і паливо. В мене такі, трохи під газ "заточені"...

Денсо ірідіум також хороші але 120 грн за 1 свічку мало хто віддасть. Проте вони палять мох і болото, їх не заливає майже ніколи але ціна... Використовують цієї марки свічки на раллі та драг рейсінгу, відгуки - найкращі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На свічках не раджу економити. І доречі про жигулі там писали. ЗАСТЕРЕЖЕННЯ: якщо купляєте на жигулі свічки не виставляйте зазор 0,7-0,8 мм

У мене зазор 0,8мм і все чудово працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще про свічку Дудешева забули, такі хороші..... напевно. не слід приймати за пораду

А якщо серйозно, то кращої свічки ніж тої що рекомендує завод-виробник підбирати нетреба. Важливіше знайти справжню, оригінальну, і вчасно міняти. ІМХО.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...